quote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Giro 666Jij held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ho Ho Officieel besta ik niet !quote:
Nu ophouden hè!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook, maar wil hem nog een keer kijken. Hetzelfde met Blood in Blood out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Kun je Russisch fappen? Of heb je liever Engels?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
lekker geen plannenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja goed hoor, lekker weekend inderdaad!
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ho Ho Officieel besta ik niet !
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je Russisch fappen? Of heb je liever Engels?mijn laptop geeft vage warningsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je Russisch fappen? Of heb je liever Engels?Beide opgeslagen. Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forget my name, live will never be the same.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja what nou?
Bekijk deze YouTube-video
Toen ik jonger was snapte ik dat "king" niet zo... nu welquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 01:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< off to the 5th dimension, later carbon dwellors. Be-Have.
Oooh.. !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |