Ik gok zomaar dat zij het niet is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! Whahaha ik denk dat het waar is! Jewel
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb op scherm 2 een docu serie gemaakt door een kind van Ruinerwold. Doet hij wel heel netjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Voeten omhoog... Kristal glas rum... scherm één.. politiek geneuzel, moeilijk los te rukken... scherm twee.. fok it... scherm drie...
Dan kun je lang wachtenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Terwijl we wachten op jouw betere input
Alle geduld Domni.quote:
Ik ontwijk die shit, raakt me teveel.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb op scherm 2 een docu serie gemaakt door een kind van Ruinerwold. Doet hij wel heel netjes.
De slechtere dan?quote:
Wat, heb jij ook al een oogje op Lovely?quote:
Whooohooo daar wordt een mens dan weer blij van !quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als we dan toch los gaan![]()
![]()
![]()
< Gast op Afstand woond en werkt daar Dichtbijquote:
Het schijnt een bitch te zijn in IRL... maar als ze zingt... Huil ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Jij blijft hier rustig een halve nacht zittenquote:
Vind dat juist een krachtquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:26 schreef Koen66 het volgende:
Dat is ook nooit gefixt op Fok, dat je vaak geen idee hebt waar je op klikt bij die YT filmpjes
Schatje!quote:
ach je opent soms wel wat pareltjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind dat juist een kracht
Hoe noem je FF?quote:
Exactement! En jaquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach je opent soms wel wat pareltjes.
Een Fluente Frivoolquote:
Avond mevrouw Shii.quote:
Shii, Sappige paddoquote:
quote:
Dame Shii.quote:
hahaha WTF is ditquote:
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat, heb jij ook al een oogje op Lovely?
Ik dacht hetzelfde.quote:
Ze moet wel lesbisch zijnquote:
Die is en blijft mooi.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Foutje. Wilde deze posten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |