Het ging mij om die oempa loempa he, niet die losertquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil jou nog weleens zien als je mag optreden met een president voor een miljoenen publiek... ongeacht je mening.
Maar daar wringt de schoen: Mening
Burgerplichtquote:
Whuuut... Dat gaan ze in Troje niet leuk vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:00 schreef Domnivoor het volgende:
Leonardo wordt net wakker in een dood paard.
Je verast me soms, both ways!quote:
Wie heeft jou gecremeerd?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je verast me soms, both ways!
Kan toch prima?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat ik echt jammer vind aan Fok, of fora in het algemeen, dat je geen korte sound/video bites kunt posten
Duh! Het vuur aan mijn schenen schend me nietquote:
Bedoel je youtube? Of heb je een beter plan?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh! Het vuur aan mijn schenen schend me niet
Zoiets jaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bedoel je youtube? Of heb je een beter plan?
Zucht... lucht.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Direct van hier lijkt me niet handig, schijfruimte is duur.
Wow.. dat klinkt nog ingewikkelder dan YTquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dit iets ?
Bekijk deze YouTube-video
Vooral met carnaval.quote:
Zekerquote:
Prikkelend en burlesque moet ik ook aan denken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Ik zie een vrouwelijk, speels, licht sexy, edoch fatsoenlijk beeld bij dat woord
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prikkelend en burlesque moet ik ook aan denken.
Daar moet je niet lichtzinnig over doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prikkelend en burlesque moet ik ook aan denken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Christina is me eigenlijk iets te ordinair, maar Cher in de clip maakt het dan wel weer een ding
.. hmm.. haar? al het 'zich' was... dan was er eentje.. nu hebben we er tweequote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
Ze vleide haar frivool neer op de sofa met haar wiegende boezem en wierp me een schalks lachje toe.
Gebruik je fantasie.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
.. hmm.. haar? al het 'zich' was... dan was er eentje.. nu hebben we er twee
Tja... voor mij is het toch altijd een beetje een kijkmijeensdamevanlichtezeden...quote:
Dat is juist één van mijn problemenquote:
Oeh! Een juweeltje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Naked on the fokking floorquote:
Wow! Whahaha ik denk dat het waar is! Jewelquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel tekst luisteren ........
quote:
Wat uw definitie van frivool ?quote:
Ik gok zomaar dat zij het niet is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! Whahaha ik denk dat het waar is! Jewel
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb op scherm 2 een docu serie gemaakt door een kind van Ruinerwold. Doet hij wel heel netjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Voeten omhoog... Kristal glas rum... scherm één.. politiek geneuzel, moeilijk los te rukken... scherm twee.. fok it... scherm drie...
Dan kun je lang wachtenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Terwijl we wachten op jouw betere input
Alle geduld Domni.quote:
Ik ontwijk die shit, raakt me teveel.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb op scherm 2 een docu serie gemaakt door een kind van Ruinerwold. Doet hij wel heel netjes.
De slechtere dan?quote:
Wat, heb jij ook al een oogje op Lovely?quote:
Whooohooo daar wordt een mens dan weer blij van !quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als we dan toch los gaan![]()
![]()
![]()
< Gast op Afstand woond en werkt daar Dichtbijquote:
Het schijnt een bitch te zijn in IRL... maar als ze zingt... Huil ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |