Het ging mij om die oempa loempa he, niet die losertquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil jou nog weleens zien als je mag optreden met een president voor een miljoenen publiek... ongeacht je mening.
Maar daar wringt de schoen: Mening
Burgerplichtquote:
Whuuut... Dat gaan ze in Troje niet leuk vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:00 schreef Domnivoor het volgende:
Leonardo wordt net wakker in een dood paard.
Je verast me soms, both ways!quote:
Wie heeft jou gecremeerd?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je verast me soms, both ways!
Kan toch prima?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat ik echt jammer vind aan Fok, of fora in het algemeen, dat je geen korte sound/video bites kunt posten
Duh! Het vuur aan mijn schenen schend me nietquote:
Bedoel je youtube? Of heb je een beter plan?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh! Het vuur aan mijn schenen schend me niet
Zoiets jaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bedoel je youtube? Of heb je een beter plan?
Zucht... lucht.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Direct van hier lijkt me niet handig, schijfruimte is duur.
Wow.. dat klinkt nog ingewikkelder dan YTquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dit iets ?
Bekijk deze YouTube-video
Vooral met carnaval.quote:
Zekerquote:
Prikkelend en burlesque moet ik ook aan denken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Ik zie een vrouwelijk, speels, licht sexy, edoch fatsoenlijk beeld bij dat woord
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prikkelend en burlesque moet ik ook aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |