Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tering hee![]()
Mijn jongste zoon volgde dat vroeger
Te laat, zijn al opquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén voor jou en één voor mij.
Zij heeft ze gewoonweg niet alles op een rijtje.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tering hee![]()
Mijn jongste zoon volgde dat vroeger
Daar houdt mijn parkiet jou aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Te laat, zijn al op
Maar je houdt er een tegoed
Ze is wel heel erg afgevallen zo te zienquote:
Ik wist het.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Te laat, zijn al op
Maar je houdt er een tegoed
Dat is een feit.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij heeft ze gewoonweg niet alles op een rijtje.
* Lovely noteert het in de agenda,ik wil geen boze parkietquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar houdt mijn parkiet jou aan.
Zijn ook gewoon erg lekkerquote:
Je vrijdagkostjequote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met andijvie, appelmoes en spek
Piccalillyquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En nu de hamvraag: welk ingrediënt heb ik niet genoemd?
Uien dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet wat ik bedoelde, maar wel een goed idee. Ik heb nog wat piccalilly over van gisteren.
Aardbeien natuurlijk.quote:
Mooie tijdquote:
Garam masala?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En nu de hamvraag: welk ingrediënt heb ik niet genoemd?
quote:
Zegt me niks...quote:
Wel eentje met Leonardo DiCaprioquote:
Denk ik ook ja, ga eerst wat aan een racefietsje klussenquote:
quote:
Aanrader.quote:
Vast wel ergensquote:
En dan om vier er uit voor de sprintrace...quote:
Uitgesteld kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En dan om vier er uit voor de sprintrace...
Zijn vriendin in ieder geval niet, die is dan weer te oudquote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:20 schreef Domnivoor het volgende:
Leonardo is behoorlijk toegetakeld. Haalt hij het eind van de film wel?
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn vriendin in ieder geval niet, die is dan weer te oud
Dank je Henk (van der Meijden.)quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
Leonardo DiCaprio (50) staat bekend om zijn voorliefde voor het daten van vrouwen onder de 25 jaar, een patroon dat vaak wordt besproken in de media. Recente en bekende vriendinnen zijn onder meer Vittoria Ceretti, Camila Morrone, en Gigi Hadid. Ondanks kritiek blijft hij trouw aan deze voorkeur.
Te Privé ?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je Henk (van der Meijden.)
Zekers wel.quote:
Het is een olle snoeperd die Leoquote:
Verhip , daar is Nina Agdal ook weer.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
https://www.elle.com/uk/f(...)prio-dating-history/
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verhip , daar is Nina Agdal ook weer.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]Ik zag het ook al
Direct gaat ie nog achter Jutta aan
Lezen,quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]Ik zag het ook al
Sorry marc.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lezen,
Jutta is echt veels te oud voor hem
Ja, jij ookquote:
Gigi was ook 27quote:
Aan het eind, niet bij starten tochquote:
Ik kijk net een interview met het vriendje van Jutta en een of andere vage bekendequote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]Ik zag het ook al
Die oranje dude ?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kijk net een interview met het vriendje van Jutta en een of andere vage bekende
Yup! And i like it!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yup! And i like it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ooit was zweet een teken van prestatie....quote:
Mjah, als je het een prestatie vind dat iemand zelfstandig rechtop staat ................quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooit was zweet een teken van prestatie....
Nu een questie van mening
Ik wil jou nog weleens zien als je mag optreden met een president voor een miljoenen publiek... ongeacht je mening.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, als je het een prestatie vind dat iemand zelfstandig rechtop staat ................![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |