Daar moet je niet lichtzinnig over doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prikkelend en burlesque moet ik ook aan denken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Christina is me eigenlijk iets te ordinair, maar Cher in de clip maakt het dan wel weer een ding
.. hmm.. haar? al het 'zich' was... dan was er eentje.. nu hebben we er tweequote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
Ze vleide haar frivool neer op de sofa met haar wiegende boezem en wierp me een schalks lachje toe.
Gebruik je fantasie.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
.. hmm.. haar? al het 'zich' was... dan was er eentje.. nu hebben we er twee
Tja... voor mij is het toch altijd een beetje een kijkmijeensdamevanlichtezeden...quote:
Dat is juist één van mijn problemenquote:
Oeh! Een juweeltje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Naked on the fokking floorquote:
Wow! Whahaha ik denk dat het waar is! Jewelquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel tekst luisteren ........
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Wat uw definitie van frivool ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |