Vandaag is het hier ook weer redelijk, hoop regen van de week en wat koeler.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze zijn leuk![]()
Hier is het prima weer tot nu toe
Dame Choco.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:45 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb van de week ook eindelijk een vrouwtjesvogel gevonden voor mijn mannetjesvogel, die was al een tijdje alleen maar nu niet meer.
Hoi FFquote:
Afwas gedaan?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:39 schreef ChocoFan het volgende:
Hallon allemaal. Wat zware dingen gedaan afgelopen week dus typen lukte niet echt, nog steeds niet goed maar wel ff gedag zeggen tegen mijn lieve mensjes.
quote:
Iets te?quote:
Best wel ja.quote:
Ik weet ook tegen wie ik het zei.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt.Dus in dit geval niet te.
2e hands maar wel mooi, vooral ook zacht.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet ook tegen wie ik het zei.
Wanner mag ik hem komen uitproberen?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2e hands maar wel mooi, vooral ook zacht.Alleen paste het grootste deel niet in de lift dus moest weer terug naar de wagen en toen afvoeren naar de afvalverwerking.
Mijn knieën zijn momenteel ook niet zo blij met mijn gesjouw van de week.
Ook nog een nieuwe vogelkooi gekocht en in elkaar gezet, ook dat vergt behoorlijke inspanning voor handen en knieën maar het is me wel gelukt. Nu een paar dagen wat rustiger doen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanner mag ik hem uitproberen?
Morgen en overmorgen kan ik niet, misschien daarna.quote:
Die vogelkooi?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanner mag ik hem komen uitproberen?
Dan kan ik weer niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen kan ik niet, misschien daarna.
Vast wel geschikt voor een parkieten, misschien past er ook wel een badeend in. Moet ie wel beloven stil te zijn s'nachtsquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het is wel een hele grote. Die vogelkooi.
Die wil mijn parkiet wel uitproberen.quote:
Zeker en kleedje eroverheen, dan houd ie zijn kwek wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Vast wel geschikt voor een parkieten, misschien past er ook wel een badeend in. Moet ie wel beloven stil te zijn s'nachts
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die wil mijn parkiet wel uitproberen.
Hulloquote:
Onbegrijpelijk dat zij nog nooit een Edison heeft gewonnenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:40 schreef Domnivoor het volgende:
Je zeurt te veel![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik ken haar helemaal niet gelukkig.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zij nog nooit een Edison heeft gewonnen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
Beide clipjes aangeklikt en weer vrij snel weg geklikt.
Ik heb hem al 3 x achter elkaar afgespeeld nu en ga voor de vierde. Ben ik mooi opgepept voor vanmiddagquote:
Is inderdaad een goede daarvoor en wat moet je dan gaan doen waarvoor je dit dan nodig hebt?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 x achter elkaar afgespeeld nu en ga voor de vierde. Ben ik mooi opgepept voor vanmiddag
Tegen de tegenstanders danquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is inderdaad een goede daarvoor en wat moet je dan gaan doen waarvoor je dit dan nodig hebt?
Schreeuwen tegen de dames komt dan in mij op en snap ik dan helemaal.
Ach ja, tegen de dames moet je natuurlijk positief schreeuwen.quote:
PSV kan al bijna kampioen worden...quote:
Ook dan blijven ze PSVquote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
PSV kan al bijna kampioen worden...
Er veranderd niks iddquote:
Deze man weetquote:
Ik zou dat extra leuk vinden als dat morgen al is, maar verwacht van nietquote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
PSV kan al bijna kampioen worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou dat extra leuk vinden als dat morgen al is, maar verwacht van nietAlvast gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En laat ze maar kampioen worden morgen....hebben we dat ook maar weer gehad.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
[..]
Ik zou dat extra leuk vinden als dat morgen al is, maar verwacht van nietDat zal wel een leuk cadeau zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast Feli Bomenverzameling.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
[..]
Ik zou dat extra leuk vinden als dat morgen al is, maar verwacht van nietLokwinske.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik ben al volop aan het feestenquote:
Ohoh, dat wordt om 9 uur naar bed vanavond .......quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ben al volop aan het feesten![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een streepje voor.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, dat wordt om 9 uur naar bed vanavond .......
-quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft wel een streepje voor.
Bier met wurstquote:Op zaterdag 14 maart 2026 18:17 schreef chufi het volgende:
In Duitsland is het voorjaarsbierfest ... gewoon hetzelfde als oktober fest en sommerfest ... lange tafels en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo laatquote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, dat wordt om 9 uur naar bed vanavond .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |