Ook dan blijven ze PSVquote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
PSV kan al bijna kampioen worden...
Er veranderd niks iddquote:
Deze man weetquote:
Ik zou dat extra leuk vinden als dat morgen al is, maar verwacht van nietquote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
PSV kan al bijna kampioen worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou dat extra leuk vinden als dat morgen al is, maar verwacht van nietAlvast gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En laat ze maar kampioen worden morgen....hebben we dat ook maar weer gehad.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
[..]
Ik zou dat extra leuk vinden als dat morgen al is, maar verwacht van nietDat zal wel een leuk cadeau zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast Feli Bomenverzameling.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
[..]
Ik zou dat extra leuk vinden als dat morgen al is, maar verwacht van nietLokwinske.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik ben al volop aan het feestenquote:
Ohoh, dat wordt om 9 uur naar bed vanavond .......quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ben al volop aan het feesten![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een streepje voor.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, dat wordt om 9 uur naar bed vanavond .......
-quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft wel een streepje voor.
Bier met wurstquote:Op zaterdag 14 maart 2026 18:17 schreef chufi het volgende:
In Duitsland is het voorjaarsbierfest ... gewoon hetzelfde als oktober fest en sommerfest ... lange tafels en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo laatquote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, dat wordt om 9 uur naar bed vanavond .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |