Vandaag is het hier ook weer redelijk, hoop regen van de week en wat koeler.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze zijn leuk![]()
Hier is het prima weer tot nu toe
Dame Choco.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:45 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb van de week ook eindelijk een vrouwtjesvogel gevonden voor mijn mannetjesvogel, die was al een tijdje alleen maar nu niet meer.
Hoi FFquote:
Afwas gedaan?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:39 schreef ChocoFan het volgende:
Hallon allemaal. Wat zware dingen gedaan afgelopen week dus typen lukte niet echt, nog steeds niet goed maar wel ff gedag zeggen tegen mijn lieve mensjes.
quote:
Iets te?quote:
Best wel ja.quote:
Ik weet ook tegen wie ik het zei.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt.Dus in dit geval niet te.
2e hands maar wel mooi, vooral ook zacht.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet ook tegen wie ik het zei.
Wanner mag ik hem komen uitproberen?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2e hands maar wel mooi, vooral ook zacht.Alleen paste het grootste deel niet in de lift dus moest weer terug naar de wagen en toen afvoeren naar de afvalverwerking.
Mijn knieën zijn momenteel ook niet zo blij met mijn gesjouw van de week.
Ook nog een nieuwe vogelkooi gekocht en in elkaar gezet, ook dat vergt behoorlijke inspanning voor handen en knieën maar het is me wel gelukt. Nu een paar dagen wat rustiger doen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanner mag ik hem uitproberen?
Morgen en overmorgen kan ik niet, misschien daarna.quote:
Die vogelkooi?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanner mag ik hem komen uitproberen?
Dan kan ik weer niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen kan ik niet, misschien daarna.
Vast wel geschikt voor een parkieten, misschien past er ook wel een badeend in. Moet ie wel beloven stil te zijn s'nachtsquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het is wel een hele grote. Die vogelkooi.
Die wil mijn parkiet wel uitproberen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |