Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Foutje. Wilde deze posten.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Pfff.... moet ik weer delenquote:
Deel FF maar doormidden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pfff.... moet ik weer delen
Ik ben al weg .quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
Soms schat ik jullie hoog inquote:
Zo rollen wij.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Soms schat ik jullie hoog in
Maar dan weer niet
Hij lijkt op Pablo Esobarquote:
< Zwijntquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij lijkt op Pablo Esobar
Geduld maatquote:
Hans kan ook flink toeteren. Hier was ik ooit bij.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geduld maat![]()
Toevallig had ik het vanavond tijdens het eten nog over een onvergetelijk miniconcert van Candy, waar ik bij was... en toen kwam haar pappa ook nog ff binnen en begon gewoon in het publiek mee te toeteren.
Vroeger
Maar ligt dat niet ons ? Wel een goede stelling btw.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vrouwen in die tijd waren toch wel anders, speciaal
Toch wel het leuke van 40+.. in plaats van niemand, herinnert een enkeling zich nog ietsquote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hans kan ook flink toeteren. Hier was ik ooit bij.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |