abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220313307
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik huurde ooit een huis van de WBV, een vorige bewoner had er een badkuip in geïnstalleerd. Toen ik vertrok uit de woning kreeg ik een “boete” daarvoor, moest in de originele toestand worden teruggebracht.
Toevallig had ik de contactgegevens van de vorige bewoner, wat bleek, ook haar was dat in rekening gebracht, en ook zij had de woning overgenomen met bad. Brief gestuurd aan de WBV dat wanneer ze van plan waren mij dit in rekening te brengen ik hun graag voor de rechter zag omdat ze het al minstens 1 keer eerder in rekening hadden gebracht
/lief dagboek
Mijn vader huurde een appartement van een particulier bedrijf. Had op schrift laten zetten dat het zeil (waar parket overheen werd gelegd) er al lag. Bedrijf wilde dat wij het weg moesten halen, niet gedaan. Mijn ouders hadden ook de boiler overgenomen, die was nog prima maar die moest ook weg. De nieuwe bewoners konden kiezen uit 2 bedrijven om een nieuwe boiler te kopen. Bedrijven waren uiteraard verbonden aan de verhuurder. Wij hadden de boiler zo geschonken aan de nieuwe bewoners
Vuile spelletjes dit
We have far more in common than that which devides us..
pi_220313360
De miskoop:
En blij met houder van tandenborstel, scheelt een los snoer.
En de handdoeken houder. Tja, ik vind iets van handdoeken, die naast en over theedoeken hangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie…als je het zo ziet: allemaal zwart.
Daarvan wordt ik wel depri zeg. |:(

Succes @vlindertje89 Keep smiling.😉
pi_220313704
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:58 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet toch even kwijt dat ik wel content ben met mijn topic(titel). Zoveel lollige weetjes O+


Minder enthousiast over het idee van de floepende cloaca waar eieren uit zeilen. Als dat mijn eiplezier gaat verpesten, weet ik bij wie ik moet klagen }:|
Graag gedaan *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220313710
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, dit!!
Ik vind het zelfs zo vies dat als ik mijn eieren in een pan gekookt heb, ik die pan erna ook meteen in vaatwasser doe en hem niet bv omspoel en volgende dag of die avond er nog pasta in kook.

Ja!!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220313717
Ik heb als reden dat ik nauwelijks nog hardloop dat ik er weinig tijd voor hem met kind en baan. Maar nu zit mn vrouw between jobs dus die is thuis en nu heb ik geen reden meer }:|

Ik ga maar even hardlopen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:30:39 #104
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220313750
Ik heb ook een eierkoker. Toen ik die niet had, ging de steelpan waar ik eieren in kookte natuurlijk ook in de vaatwasser.

@AnneX, waarom mogen handdoeken en theedoeken niet naast elkaar?
Spoilers!
pi_220313764
Wat is er mis met die miskoop @AnneX ?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220313766
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook een eierkoker. Toen ik die niet had, ging de steelpan waar ik eieren in kookte natuurlijk ook in de vaatwasser.

@:annex, waarom mogen handdoeken en theedoeken niet naast elkaar?
Sch.ma had een speciaal steelpannetje voor de eieren. Helemaal dik aangeslagen met kalk.😂

…omdat ik dat niét hygiesch vind… 😇
pi_220313810
Doen de bacillen aan verspringen? :D. Theoretisch belandt in beide alleen schoon water toch, is het een viezer dan het ander? Vaatdoekjes vind ik weer een ander verhaal.

Maar ik ben ook team "handdoeken in de badkamer kun je prima een paar dagen gebruiken als je ze uithangt". Zat mensen die ze elke dag wisselen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:38:51 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220313845
Je bent schoon als je je afdroogt dus ik zou niet weten waarom je elke dag een schone handdoek moet. Wat een enorme verspilling zeg. Van stroom, water, milieu, grondstoffen en ruimte in de kast.
Spoilers!
pi_220313847
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:36 schreef Clubsoda het volgende:
Doen de bacillen aan verspringen? :D. Theoretisch belandt in beide alleen schoon water toch, is het een viezer dan het ander? Vaatdoekjes vind ik weer een ander verhaal.

Maar ik ben ook team "handdoeken in de badkamer kun je prima een paar dagen gebruiken als je ze uithangt". Zat mensen die ze elke dag wisselen.
Ik hoor ook tot dat team. Veel schoner dan onder de douche vandaan kan haast niet. Uithangen en volgende dag weer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220313851
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:36 schreef Clubsoda het volgende:
Doen de bacillen aan verspringen? :D. Theoretisch belandt in beide alleen schoon water toch, is het een viezer dan het ander? Vaatdoekjes vind ik weer een ander verhaal.

Maar ik ben ook team "handdoeken in de badkamer kun je prima een paar dagen gebruiken als je ze uithangt". Zat mensen die ze elke dag wisselen.
Tja…hierop volgen ws. tal van duimpjes.
Omdat ik het niét hygiesch vind. Ws. een beetje smetvrees vanuit het ok verleden.
pi_220313860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat is er mis met die miskoop @:annex ?
Niet stabiel genoeg én het bovenkastje moest omgebouwd worden.
Nu roterende van So Clever.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:43:45 #112
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220313869
Handdoek en theedoek hangt hier doorgaans naast elkaar. Maar als ik heb gekookt is de handdoek vaak vochtig dus dan hangt hij even over de oven te drogen, daar kan hij breeduit in plaats van aan een haakje.
Spoilers!
pi_220313888
Nou zeg: als je huishoudt m.b.v. AI ben je lekker bezig.😂

…Het wordt afgeraden om handdoeken en theedoeken samen te wassen vanwege hygiënische redenen en het risico op kruisbesmetting. Badhanddoeken kunnen bacteriën overbrengen op theedoeken en vice versa. Voor een hygiënisch resultaat wast u theedoeken (keukendoeken) bij voorkeur apart op 60°C tot 90°C, en badhanddoeken eveneens op 60°C.
Bron: Margriet
pi_220313935
Met zo’n inhoud moet het inderdaad wel stabiel zijn. Zo’n linker heb ik ook op diverse plekken, maar dan van de Action :D

En ik doe net als @Lucky_Strike met de keuken hand- en theedoek. Vaatdoek gaat wel regelmatig in de was, soms iedere dag, wanneer ik iets onhandigs doe 2x per dag en soms om de andere dag
We have far more in common than that which devides us..
pi_220313946
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:44 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg: als je huishoudt m.b.v. AI ben je lekker bezig.😂

…Het wordt afgeraden om handdoeken en theedoeken samen te wassen vanwege hygiënische redenen en het risico op kruisbesmetting. Badhanddoeken kunnen bacteriën overbrengen op theedoeken en vice versa. Voor een hygiënisch resultaat wast u theedoeken (keukendoeken) bij voorkeur apart op 60°C tot 90°C, en badhanddoeken eveneens op 60°C.
Bron: Margriet

Dan moet ik er een huis bij hebben om al dat spul te bewaren of op te slaan. _O-
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:54:13 #116
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220313991
Vaatdoek in minimaal om de 2-3 dagen in de was, keukendoeken ook. Soms worden er alleen maar wat kruimels mee weggeveegd. Maar gisteren had ik ontploffende mergez, dat doekje gaat zodra het opgedroogd is in de was.

Die AI is niet goed snik :D
Spoilers!
pi_220314060
@Vanyel en anderen, die de A27 gebruiken.
Vandaag:
https://www.rtvutrecht.nl(...)breding-ring-utrecht

w/
Had ik weer in bomen moeten klimmen op mijn ouwe dag 😉
pi_220314170
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja…hierop volgen ws. tal van duimpjes.
Omdat ik het niét hygiesch vind. Ws. een beetje smetvrees vanuit het ok verleden.
Zo was het niet bedoeld hoor. Probeerde het gewoon te begrijpen.

Ik doe wel wekelijks een lapjeswas, ik vind het vies als de dweil bij het beddengoed zit. Deze week zitten daar al lapjes van het schoonmaken van de kozijnen buiten en de wasmachine enzo in.

Badhanddoeken gaan dan samen met het ondergoed of het beddengoed. Nu we een lits-jumeaux, een tweepersoonsbed en een twijfelaar hebben, tikt dat laatste ook flink aan :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220314276
Team vaker met een handdoek *O*


M’n werkgever had wat fouten gemaakt met uitbetalingen de afgelopen 5 jaar. (Een extern belastingsbedrijf heeft alles onderzocht.)
Mogen ze van mij vaker doen, want we hebben er 50% compensatie bij gekregen, bovenop het misgelopen bedrag :D
  woensdag 11 maart 2026 @ 11:42:31 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220314325
Heerlijk eitjes eten van eigen kippen met of zonder kak eraan _O-
Pannetje spoel ik een beetje af als ik hem weer gebruik, heeft toch lang gekookt, alles is dood :D

Handdoek gebruik ik ook vaker. Inderdaad zonde van alle extra was enz.
pi_220314554
Vaatdoekje heb ik niet, dat vind ik dan weer smerig. Ik heb keukenrol en allesreinigerdoekjes daarvoor. Ook omdat ik bij voorbaat heb opgegeven mijn katten van het aanrecht te weren, dus alleen een nat doekje erover vind ik daarbij niet voldoende. Keukenhanddoek is alleen voor handen na wassen en keukenvaatdoek is alleen voor schone vaat afdrogen. Die hangen naast elkaar aan de ovenhandgreep. 1x per week verwissel ik de twee handdoekjes bij toiletten, keukenhanddoek, keukenvaatdoek, grote en kleine badhanddoek en badjas. Als ik een washandje gebruikt heb gaat die na drogen meteen in de wasmand. En na een week of twee a drie heb ik dan een volledige handdoeken was verzameld en gaat het samen in de 60 graden was.

Als ik een keer wel iets gebruik als vaatdoekje, en het dus wel echt vies wordt, dan gaat het apart in 60 graden was.
pi_220314569
Verder viel het gesprek enorm mee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels lunch gehad, NL college af. Nu even kijken hoe ver ik kom met vertalen en over half uurtje richting college-gebouw.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 11-03-2026 15:16:48 ]
  woensdag 11 maart 2026 @ 12:36:12 #123
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220314643
Lapjes en keukendoeken - kookwas apart
Handdoeken - kookwas apart
Hondendekens en mandenlappen - Kookwas Apart
Kleding/beddegoed afhankelijk van hoe vuil - 40-60 graden
pi_220314670
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb als reden dat ik nauwelijks nog hardloop dat ik er weinig tijd voor hem met kind en baan. Maar nu zit mn vrouw between jobs dus die is thuis en nu heb ik geen reden meer }:|

Ik ga maar even hardlopen :+
Ik hoop dat het regende, cloacavloeker }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220314732
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vaatdoek in minimaal om de 2-3 dagen in de was,
:N
Elke dag.
Ik ben echt een smerige ransaap met zo'n beetje alles, maar een tweededagsdoekje vind ik echt :r
Bacteriewise maar vooral door :r nattedoekjesgeurtrauma :r

En alles wat heet moet gaat samen. Op 90 wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220314754
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 12:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Want ik irriteerde me daar wel nogal aan.
:'( :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220314761
Kwartet
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220314783
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2026 12:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik hoop dat het regende, cloacavloeker }:|
Absoluut, opdekastgejaagde O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220314789
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 12:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Absoluut, opdekastgejaagde O+
Mooi }:| Je verdiende het }:|

:*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220314864
Ik vind hardlopen sowieso wel stom, niet per se stommer met regen. Maar ik wil wel doen hoor, alsof ik geleden heb :+

Klaar zijn met hardlopen, dat is leuk!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220314907
Helaas, geen ticket -O- In 2 minuten uitverkocht. :o

[ Bericht 34% gewijzigd door Kaatje1 op 11-03-2026 13:08:44 ]
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 maart 2026 @ 13:28:00 #132
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220315157
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Het is ook een metworst, geen gehaktworst
Het was wel een smaakvol ingredient in onze bleekselderijschotel van gisteravond.
Ik deed een variant op mijn oma's originele recept en dat werd gewaardeerd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 11 maart 2026 @ 13:35:41 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220315238
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, dit!!
Ik vind het zelfs zo vies dat als ik mijn eieren in een pan gekookt heb, ik die pan erna ook meteen in vaatwasser doe en hem niet bv omspoel en volgende dag of die avond er nog pasta in kook.
Het water heeft toch gekookt? Dan is er toch niets meer wat leeft in die pan ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220315251
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 12:57 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind hardlopen sowieso wel stom, niet per se stommer met regen. Maar ik wil wel doen hoor, alsof ik geleden heb :+

Klaar zijn met hardlopen, dat is leuk!
Waarom doe je het dan :?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 11 maart 2026 @ 13:37:40 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220315259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Je krijgt er meestal 2 of 3 pasrubbertjes bij zodat ie altijd om jouw stang past :Y
En dat past altijd ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 11 maart 2026 @ 13:43:23 #136
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220315309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Helaas, geen ticket -O- In 2 minuten uitverkocht. :o
-O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220315529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:28 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het was wel een smaakvol ingredient in onze bleekselderijschotel van gisteravond.
Ik deed een variant op mijn oma's originele recept en dat werd gewaardeerd.
@Vanyel, wat is erger? Het beeld van een floepende cloaca of van een bleekselderijschotel?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220315547
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waarom doe je het dan :?
Omdat het om verschillende redenen goed voor me is. En de deal blijkbaar niet was dat in dit leven de dingen die goed zijn ook leuk zijn. }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 11 maart 2026 @ 14:09:58 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220315634
Iemand van communicatie heeft vernomen dat ik ga spreken op een congres. En wil mijn presentatie controleren op de verhaallijn, om te controleren of ik wel hetzelfde vertel als wat de organisatie elders uitdraagt.

Ik vraag me af of ze ooit een presentatie voor architecten heeft gegeven....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220315678
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 14:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
@:Vanyel, wat is erger? Het beeld van een floepende cloaca of van een bleekselderijschotel?
:r Bleekselderijschotel :r
Not even a contest.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220315687
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 14:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Omdat het om verschillende redenen goed voor me is. En de deal blijkbaar niet was dat in dit leven de dingen die goed zijn ook leuk zijn. }:|
Toch blij dat nog niemand heeft geopperd dat hardlopen goed voor mij zou zijn O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 11 maart 2026 @ 14:17:14 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220315716
Was echt lekker, ik zet dit jaar weer een heel oerwoud bleekselder in de tuin.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220315760
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 14:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Toch blij dat nog niemand heeft geopperd dat hardlopen goed voor mij zou zijn O+
Goed opletten bij de volgende pandemie, dat verhoogt het risico nogal.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220315875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 14:09 schreef fietsie het volgende:
Iemand van communicatie heeft vernomen dat ik ga spreken op een congres. En wil mijn presentatie controleren op de verhaallijn, om te controleren of ik wel hetzelfde vertel als wat de organisatie elders uitdraagt.

Ik vraag me af of ze ooit een presentatie voor architecten heeft gegeven....
Zo ligt nu mijn poster bij een commissie die VIJFENDERTIG dagen nodig heeft om te beoordelen of ik dingen in de poster heb staan die intellectueel eigendom zijn van een van de bedrijven van ons consortium.

Conferentie waar ik de poster wil presenteren is 30 maart. Ja ik had eerder moeten beginnen om die poster te maken. Maar pfffffff vijfendertig dagen. :(
  woensdag 11 maart 2026 @ 14:38:39 #145
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220315960
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 14:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zo ligt nu mijn poster bij een commissie die VIJFENDERTIG dagen nodig heeft om te beoordelen of ik dingen in de poster heb staan die intellectueel eigendom zijn van een van de bedrijven van ons consortium.

Conferentie waar ik de poster wil presenteren is 30 maart. Ja ik had eerder moeten beginnen om die poster te maken. Maar pfffffff vijfendertig dagen. :(
Wellicht dat ze de bedrijven 30 dagen geven oid ? En dan zelf nog 5?
Maar wel irritant; lijkt me dat het mogelijk moet zijn om eerst "gerede twijfel" vast te stellen, en dan in dat geval een periode in te gaan ofzo ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220316214
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 14:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Goed opletten bij de volgende pandemie, dat verhoogt het risico nogal.
Echt? Dat moet ik helemaal gemist hebben.

Wandelen. Krachttraining. Soms HIIT (ook niet mijn favorietje, maar tenminste sneller voorbij dan hardlopen). Dat is mij allemaal aangeraden lately.
Oh en yoga.

Vind ik ook niet allemaal even leuk moet in bekennen, maar allemaal beter dan hardlopen. Zelfs dat is beter dan bleekselderijschotel, al lijkt dat wellicht wat ongerelateerd.

Ik heb overigens vandaag nog geen van de mij aangeraden dingen gedaan. Het voornemen was iets yoga-igs, ik vind dat ik flexibeler moet. Kan iemand me even aanzwengelen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220316216
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 14:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zo ligt nu mijn poster bij een commissie die VIJFENDERTIG dagen nodig heeft om te beoordelen of ik dingen in de poster heb staan die intellectueel eigendom zijn van een van de bedrijven van ons consortium.

Conferentie waar ik de poster wil presenteren is 30 maart. Ja ik had eerder moeten beginnen om die poster te maken. Maar pfffffff vijfendertig dagen. :(
Werkdagen ook nog?

Wel fijn trouwens dat ze dat zo specifiek kunnen voorspellen O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 11 maart 2026 @ 15:13:41 #148
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220316226
wow! topic in rotgang!

ik heb niet alle weetjes op me in laten werken geloof ik, maar das vast prima.

meeting gister was intressant. het ontwerp moet nog een beetje aangepast worden voor onze deur, dus dat komt hopelijk wel goed.. de vraag blijft hoever van het fietspad we een heg mogen zetten :P lekker zwiepende takken erover ;)

verder mis ik de zon, en dat heeft effect op m'n mood. maar wel zo tickets naar de schapeneilanden boeken om daar samen met pa en ma heen te gaan O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220316242
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 12:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:'( :'(
:@ Kan ik dit gooien op algemene gaarheid? :@

quote:
11s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:35 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het water heeft toch gekookt? Dan is er toch niets meer wat leeft in die pan ?
Ja, maar, nee, het is gewoon alsnog vies :+
Vraag maar aan @Clubsoda! Die heeft altijd gelijk.
pi_220316251
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Echt? Dat moet ik helemaal gemist hebben.

Wandelen. Krachttraining. Soms HIIT (ook niet mijn favorietje, maar tenminste sneller voorbij dan hardlopen). Dat is mij allemaal aangeraden lately.
Oh en yoga.

Vind ik ook niet allemaal even leuk moet in bekennen, maar allemaal beter dan hardlopen. Zelfs dat is beter dan bleekselderijschotel, al lijkt dat wellicht wat ongerelateerd.

Ik heb overigens vandaag nog geen van de mij aangeraden dingen gedaan. Het voornemen was iets yoga-igs, ik vind dat ik flexibeler moet. Kan iemand me even aanzwengelen?
Zwengel!!
pi_220316277
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:17 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Zwengel!!
Maar moet het eeeecht?

Ik lig in beeeed. Zooo moooeeee
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220316318
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:15 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
:@ Kan ik dit gooien op algemene gaarheid? :@
[..]
Ja, maar, nee, het is gewoon alsnog vies :+
Vraag maar aan @:Clubsoda! Die heeft altijd gelijk.
Dat is absoluut waar! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220316320
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar moet het eeeecht?

Ik lig in beeeed. Zooo moooeeee
Hup hup!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220316334
2 tegen 1 :'(

Ik sta al op
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220316343
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Echt? Dat moet ik helemaal gemist hebben.

Wandelen. Krachttraining. Soms HIIT (ook niet mijn favorietje, maar tenminste sneller voorbij dan hardlopen). Dat is mij allemaal aangeraden lately.
Oh en yoga.

Vind ik ook niet allemaal even leuk moet in bekennen, maar allemaal beter dan hardlopen. Zelfs dat is beter dan bleekselderijschotel, al lijkt dat wellicht wat ongerelateerd.

Ik heb overigens vandaag nog geen van de mij aangeraden dingen gedaan. Het voornemen was iets yoga-igs, ik vind dat ik flexibeler moet. Kan iemand me even aanzwengelen?
Allemaal leuker dan hardlopen :Y Ik hou van tabata's ook. Heb zelf een tabatatimer op mijn telefoon (hoewel ik ook altijd aan die enge Tabatha moet denken die op TLC treurige kapsalons overneemt :@ ) maar goed, de kern is dat hardlopen oerend saai is en ik van meer afwisseling hou. Ik loop nu intervallen, dat helpt wel.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220316358
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 14:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zo ligt nu mijn poster bij een commissie die VIJFENDERTIG dagen nodig heeft om te beoordelen of ik dingen in de poster heb staan die intellectueel eigendom zijn van een van de bedrijven van ons consortium.

Conferentie waar ik de poster wil presenteren is 30 maart. Ja ik had eerder moeten beginnen om die poster te maken. Maar pfffffff vijfendertig dagen. :(
35 dagen, als een maand niet genoeg is O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220316421
Niet ziek. Niet fit }:|

Dus uitslaapje gedaan, patacetamol erin, paar uur gewerkt en nu vegeteren op de bank voordat ik training ga geven. Morgenmiddag mag ik een workshop (bege)leiden, jottum!

Verder was ik mijn eieren niet. Ben nooit ziek geworden van kakelverse (uit de cloaca) eieren van de ouderlijke kippen.
En handdoek na het douchen is schoon. Die gaat echt niet elke dag in de was.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220316424
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:31 schreef Vanyel het volgende:
2 tegen 1 :'(

Ik sta al op
Ik lig op de bank. Helpt dat?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220316470
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik lig op de bank. Helpt dat?
Nee. Dat is zout in de wonde. Ik ben opgestaan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 16:00:10 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220316525
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar moet het eeeecht?

Ik lig in beeeed. Zooo moooeeee
"Komt dreigend aanlopen met startkabels" :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220316642
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee. Dat is zout in de wonde. Ik ben opgestaan.
O -O-

Ik moet dat dadelijk ook. En dan 40 km rijden ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 11 maart 2026 @ 16:23:57 #162
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220316699
Ik doe niet meer aan hardlopen, maar vond het altijd wel ok. Niet "fantastisch, je hoofd leeg lopen", daar hoef ik natuurlijk niet voor te lopen, ik ben een man :D Maar gewoon ok, vooral als je klaar bent met het loopje :P

Padel daarentegen blijf ik echt geweldig leuk vinden. Gisteravond weer met vrouwli mijn partner, die grote sprongen vooruit maakt O+ Nog even en ze speelt beter dan ik :@ En morgenochtend weer training. Al ga ik wel kijken of ik niet samen met iemand kan lessen, scheelt behalve in de kosten ook in tomatenrood hoofd... En nee, mijn partner wil geen les -O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220316978
Ik vind hardlopen de hel. Ik ben ook geen duurconditie-mens. Ik ben een intervalconditie-mens. Sprintje, even chillen, sprintje. Ik vermoed dat dat meespeelt in waarom ik hardlopen de hel vind.

Op een hockeyveld rennen is wel prima. Want zowel interessanter (want altijd met een reden aan het rennen), als op mijn positie betere match met intervalconditie.

Ik sta te wachten bij zaal tot de voorganger klaar is. Officieel nog 6 minuten. Hopelijk iets eerder, zodat ik wat meer tijd heb om alles klaar te zetten.

Mijn NL versie duurde een uur. Hopelijk de ENG versie ook *O* dan zijn we zelfs al mooi voor de iftar pauze helemaal klaar. En duurt mijn dag iets minder achterlijk lang.
pi_220317483
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Helaas, geen ticket -O- In 2 minuten uitverkocht. :o
Wat jammer! g heeft er 2 kunnen scoren in Hlem voor try out in november, niet op superplekken maar maakt niet uit.Wel goeie plekken, niet goed geluisterd :@
pi_220317608
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat jammer! g heeft er 2 kunnen scoren in Hlem voor try out in november, niet op superplekken maar maakt niet uit.Wel goeie plekken, niet goed geluisterd :@
Ja, de vrijdag had wel één plek maar die is heel lastig te bereiken en toen ik de zaterdag probeerde was die vol. Jammer, maar ik blijf kijken of er kaarten loskomen. Ze hebben helaas geen wachtlijst.

Hoe was je laatste volle werkdag?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220317828
Ik heb zo'n apart pannetje voor de eikokerij. Daar passen maximaal 4 eieren in. Morgen kook ik er 6 of 10 in 1 keer en dan gaat het in een gewone kookpan. Die ik daarna alleen maar afwas als er een ei stukgegaan is bij het koken. En dan ook nog niet per se.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 11 maart 2026 @ 19:34:37 #167
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220317895
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:28 schreef sigme het volgende:
Ik heb zo'n apart pannetje voor de eikokerij. Daar passen maximaal 4 eieren in. Morgen kook ik er 6 of 10 in 1 keer en dan gaat het in een gewone kookpan. Die ik daarna alleen maar afwas als er een ei stukgegaan is bij het koken. En dan ook nog niet per se.
Zijn jullie nog steeds boos op sluwe Albertje? :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220317898
De puppies blijven net an genoeg groeien wanneer ik 's nachts viermaal opsta om Mooitje te motiveren ze te laten drinken. Daarnaast gewoon werk enzo, ik ben geradbraakt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220317922
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Zijn jullie nog steeds boos op sluwe Albertje? :P
Sorry Fles, als het een verwijzing is die ik had moeten begrijpen, zie m'n voorgaande post. M'n hersens voelen alsof ik 3 tripels opheb en m'n ogen alsof ik in een zandstorm gestaan heb.

Wie is sluwe Albert en waarom was ik er boos op?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220317952
Oef @sigme en volgens mij ben jij iemand die gaat slapen en pas uren later weer wakker wordt? Hoor jou nooit over slapeloze nachten
We have far more in common than that which devides us..
pi_220317982
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:34 schreef sigme het volgende:
De puppies blijven net an genoeg groeien wanneer ik 's nachts viermaal opsta om Mooitje te motiveren ze te laten drinken. Daarnaast gewoon werk enzo, ik ben geradbraakt.
Klinkt als zware nachten :* hopelijk schiet Mooitje zelf wat in gang om te voeden.
  woensdag 11 maart 2026 @ 19:45:37 #172
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220318026
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Sorry Fles, als het een verwijzing is die ik had moeten begrijpen, zie m'n voorgaande post. M'n hersens voelen alsof ik 3 tripels opheb en m'n ogen alsof ik in een zandstorm gestaan heb.

Wie is sluwe Albert en waarom was ik er boos op?
Ik postte gisteravond een wonderlijk wetenswaardigheidje over ALbert Einstein en zijn manier van eieren koken. Maar laat anders maar :* :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220318041
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef @:sigme en volgens mij ben jij iemand die gaat slapen en pas uren later weer wakker wordt? Hoor jou nooit over slapeloze nachten
Oh nee, soms slaap ik aan 1 stuk maar heel vaak niet. Ik klaag daar nooit over omdat ik dat helemaal niet erg vind. Bijvoorbeeld even Mooitje uitlaten, elke nacht, toen ze nog pup was en niet een hele nacht kon doorslapen, vind ik prima. Dan loop ik even naar buiten, kwartiertje later lig ik weer in m'n bed.

Maar dit is wat veel en langdurig; vier keer ongeveer een half uur. Dan heb ik onvoldoende slaaptijd over. Ik slaap op zich de tijd eromheen prima. Ook daar kan ik relatief goed tegen, voor 1 nachtje. Drie op rij is pittig. Hierna komen er zeker nog een paar, maar dan ben ik overdag vrij en kan ik dus proberen ergens een overdagdut te doen (doe ik nooit, kan ik helemaal niet, maar wie weet nu wel).

Jij slaapt wel vaak slecht he? Klote is dat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220318094
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Klinkt als zware nachten :* hopelijk schiet Mooitje zelf wat in gang om te voeden.
Nee, Mooitje gaat meer richting afbouw dan opbouw. Vanaf eind deze week kunnen de pups langzaam beginnen met wat anders slobberen dan moedermelk. Over een week zouden ze dat ook echt moeten doen en nog een week later beginnen ze tandjes te krijgen en dat is wel het begin van het einde van de moedermelk, dacht ik.

Ik zal blij zijn als ze wat minder afhankelijk zijn van Mooitje. Voor hun welzijn en dat van haar. Ze is moe, het is keihard werken om genoeg te vreten om genoeg melk te kunnen geven.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 19:50:50 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220318105
Maar er is toch ook een pensionado onder hetzelfde dak? Of heeft die niks met honden?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220318164
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:50 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee, Mooitje gaat meer richting afbouw dan opbouw. Vanaf eind deze week kunnen de pups langzaam beginnen met wat anders slobberen dan moedermelk. Over een week zouden ze dat ook echt moeten doen en nog een week later beginnen ze tandjes te krijgen en dat is wel het begin van het einde van de moedermelk, dacht ik.

Ik zal blij zijn als ze wat minder afhankelijk zijn van Mooitje. Voor hun welzijn en dat van haar. Ze is moe, het is keihard werken om genoeg te vreten om genoeg melk te kunnen geven.
Ah zoals je leest heb ik totaal geen ervaring met puppies (of kittens, of zelfs babies :') )

Hopen dat de weken snel gaan en de puppies goed groeien.
pi_220318188
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:50 schreef derLudolf het volgende:
Maar er is toch ook een pensionado onder hetzelfde dak? Of heeft die niks met honden?
't Is een sabaticaller. Of langharig werkschuw tuig, zo u wil.

Maar die kan dus slecht tegen slaaponderbrekingen :D Overdagdienst doe ik dan weer niet.
Komende dagen is liefste niet thuis, dus dan komt het sowieso volledig op mij neer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220318227
Hopen (voor jou en Mooitje) dat de minimooitjes snel en ook veel zelf gaan eten. Dan zal er ook wel een grotere poepproductie komen

Ik slaap vrijwel nooit door, meestal 2x per nacht wakker. Meestal is het plassen en slapen maar (te) vaak ook dat ik wakker word en dan niet goed meer kan slapen van pijn.
Maar vandaag al de hele dag geen last van pijn in mijn bovenbenen gehad terwijl ik dat door NiB wel verwacht had, hopelijk vannacht ook niet.
Vandaag op m'n dooie akkertje heel veel dingen in huis opgeruimd, ander plekje gegeven, dingen besteld. Nu is het alleen nog in de kasten een zooi, maar niet meer in mijn zicht waar ik me dan aan erger.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220318326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
grotere poepproductie
Mooitje kan het nu al niet bijbenen, en als ze eenmaal andere zaken dan moedermelk eten houdt zij ook op met poep eten. 't Is een gesloten kringloop of geen kringloop, geloof ik.

Minimooitjes mogen nu ook een deel van de dag vrij rondkruipen door de kamer. We hebben de vloerkleden maar weggehaald en extra keukenrollen aangerukt. Als ze weg zijn doen we een grote schoonmaak met veel dweil :+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220318355
Hoe werkt dat met zindelijk worden van honden? Gaat dat ook, min of meer, vanzelf als bij katten?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220318493
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:48 schreef Kaatje1 het volgende:

Hoe was je laatste volle werkdag?
Lekker druk :o :D Maar wel gezellig en alweer van veel mensen afscheid genomen die vrijdag niet werken.
Mooie bossen tulpen met chocolade van mijn stagiaire gekregen O+

Op naar de vrijdag!
pi_220318512
Wow @sigme wat een pittige tijd met die mini-mooitjes en moedermooierd :o Sterkte ermee, schattigheid krijg je niet cadeau.
pi_220318640
Even snel voor bijlees: kijken degenen die dat willen al naar de livestream van Zilveren bal? Of moet ik linkje delen? 100m wedstrijd, én rond 21.25 Joy tegen Jenning op 3km!!
  woensdag 11 maart 2026 @ 20:38:07 #184
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220318667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 20:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Even snel voor bijlees: kijken degenen die dat willen al naar de livestream van Zilveren bal? Of moet ik linkje delen? 100m wedstrijd, én rond 21.25 Joy tegen Jenning op 3km!!
Ik wou eigenlijk naar bed :D Maar dit lijkt me wel leuk :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 11 maart 2026 @ 20:40:15 #185
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220318690
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 20:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Even snel voor bijlees: kijken degenen die dat willen al naar de livestream van Zilveren bal? Of moet ik linkje delen? 100m wedstrijd, én rond 21.25 Joy tegen Jenning op 3km!!
Check. Heb een wekker gezet. We kijken nu naar De Slimste, daar lopen we flink mee achter. Wat zijn Herman en Paulien toch leuk samen _O_

Verder wil ik steeds dingen zeggen tegen mensen hier maar het komt er niet van en ik vergeet steeds wat ook alweer tegen wie.
Spoilers!
pi_220318708
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 20:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Even snel voor bijlees: kijken degenen die dat willen al naar de livestream van Zilveren bal? Of moet ik linkje delen? 100m wedstrijd, én rond 21.25 Joy tegen Jenning op 3km!!
Ik zit nog net niet klaar ;-) omdat het te vroeg is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220318713
Puppies klinken als mensenbaby's; onderbroken slaap, focus op groei en genoeg vreten om melk te maken :Y Ik geloof niet dat ik in de nabije toekomst puppies wil :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220318774
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 12:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Verder viel het gesprek enorm mee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels lunch gehad, NL college af. Nu even kijken hoe ver ik kom met vertalen en over half uurtje richting college-gebouw.
Wat dapper dat je het durfde te delen en fijn dat de reactie wel goed was O+ ^O^
  woensdag 11 maart 2026 @ 20:47:56 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220318797
Ik had vandaag iets geinigs. Ik ben dus af en toe een beetje aan het solliciteren. Maandag was ik uitgenodigd voor een eerste gesprek voor een medium leuke functie. Goed gesprek maar ze lieten gelijk weten dat ze veel kandidaten hadden en er ook al tweede gesprekken waren gepland.

Vandaag werd ik netjes gebeld. Goed gesprek, pakte ze heel goed aan. Maar ik ben afgewezen omdat ze vermoeden dat ik niet assertief genoeg zou zijn _O- Ik weet niet waar deze error is ontstaan maar er is niemand die ik ooit in mijn leven tegenkom die dit denkt behalve deze mensen :D
Spoilers!
  woensdag 11 maart 2026 @ 20:48:21 #190
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220318804
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 20:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Even snel voor bijlees: kijken degenen die dat willen al naar de livestream van Zilveren bal? Of moet ik linkje delen? 100m wedstrijd, én rond 21.25 Joy tegen Jenning op 3km!!
Het geluid is nauwelijks te horen :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 11 maart 2026 @ 20:50:21 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220318828
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 20:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat dapper dat je het durfde te delen en fijn dat de reactie wel goed was O+ ^O^
Dat is dus een van de dingen die ik ook wilde zeggen.
Spoilers!
  woensdag 11 maart 2026 @ 21:02:21 #192
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220318980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het geluid is nauwelijks te horen :?
Nou ja laat ook maar. Dit had toch wel iets beter gekund denk je dan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220319087
Thanks @Blues en @Lucky_Strike!
Was makkelijker omdat ik er niet meer midden in zit, en ook omdat het een functie had om het te delen. Ik vond het wel beetje spannend ook hoor, want heel moeilijk hoe dat landt - ik vermoedde vallende kwartjes en mogelijk voor mij gunstige verandering in beeld van mij, maar het had ook 'ahh ja zie je wel, kwetsbaar dus niet teveel belasten' kunnen worden.

En heel eerlijk: het zou ook nog steeds kunnen veranderen. Hoe nu gereageerd wordt hoeft niks te betekenen over wat ze morgen of volgende week denkt. Dat klinkt wat onaardig allemaal, maar er zijn vaker dingen geweest die gezegd zijn waar 2d later geen actieve herinnering meer aan was of zelfs het tegenovergestelde van werd gezegd }:| .

Maargoed, voor nu was het goed en ook inhoudelijk verder nuttig, en ik hoop dat dat zo blijft.

@sigme dat klinkt vrij slopend zo! Hopelijk gaan ze snel ook wat vast voedsel eten en daarmee ook wat langer slapen!

@ eventuele zilveren bal willen kijkende mensen die de link nog niet gevonden hadden: Bekijk deze YouTube-video . Je moet tv idd wat harder dan normaal zetten @Dr_Flash! Normaal is er überhaupt geen livestream dus ze hebben vrij kortdag wat in elkaar moeten zetten. Met geluid hard is t bij mij prima te horen.

@Lucky_Strike ha, wat apart dat ze dan zo'n ander beeld van je hadden! Wat voor soort dingen solliciteer je op? En hoe gaat het met je vrijwilligerswerk met het opschrijven van verhalen van toeslagenaffaireouders eigenlijk? Of was dat eenmalig?

@Blues nog maar een dag(deel)!!

Mijn college vanavond was weer maar een uur, keurig 3 minuten voor iftar klaar, en thuis nog een bietjes-spinazie-witte kaas salade voor mezelf gemaakt. Psych zou trots op me zijn, maandag na thuiskomst om 21u nog gekookt en vanavond om 20u ook nog eten gemaakt :Y . Nu moe en gaar maar lekker met katjes op schoot op de bank O+ . Morgen wel 8u wekker om buurmeisje weer naar opvang te brengen, maar verder alleen mail bijwerken, urgente dingen daaruit oppakken en 1 afspraak. Rest van de tijd ga ik lekker chillen om te compenseren voor de lange dagen tm vandaag *O*
  woensdag 11 maart 2026 @ 21:22:57 #194
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220319225
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:34 schreef sigme het volgende:
De puppies blijven net an genoeg groeien wanneer ik 's nachts viermaal opsta om Mooitje te motiveren ze te laten drinken. Daarnaast gewoon werk enzo, ik ben geradbraakt.
Wij hadden jaren geleden een doos met 9 pups van nog geen 4 weken oud bij ons voor de poort staan. DAN ben je pas geradbraakt... Ook gelijk afgesproken dat we dat NOOIT meer doen. Wel voor alle 9 een nieuw huis gevonden O+
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 11 maart 2026 @ 21:32:02 #195
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220319320
Ik ga vooralsnog even niet uitwijden over de sollicitaties :)

Ik heb na een ronde met een toeslagenouder de boel even gepauzeerd. Het was enorm heftig, vooral omdat mijn ouder iemand was die ik in een ander leven ook had kunnen zijn. Het kostte heel veel tijd, omdat ik het natuurlijk echt goed wilde doen. Zijn dankbaarheid deed me heel veel, en ook dat hij het zo'n fijn verhaal vond dat hij het op termijn aan zijn kinderen wilde laten lezen. Ik heb het ook een beetje voor hen geschreven en wat dingen weggelaten die zij beter niet kunnen lezen.
Spoilers!
pi_220319349
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe werkt dat met zindelijk worden van honden? Gaat dat ook, min of meer, vanzelf als bij katten?
Halfhalf geloof ik. Als ze heel klein zijn piesen/poepen ze alleen wanneer moeder ze 'stimuleert' (waarbij het dan ook gelijk wordt opgelikt). Nu kunnen ze op eigen initiatief piesen en poepen, en vooral piesen doen ze dan ook veel op eigen momenten. Daarbij kruipen ze dan even weg van de plek waar ze (allemaal) liggen te slapen. Maar de slapende bult ligt enige tijd later rustig op de piesplaats.

Tegen de tijd dat je een pup in huis neemt zou die wel een voorkeur moeten hebben voor piesen/poepen buiten nest, maar is het lastig om te leren dat het hele (nieuwe) huis 'nest' is. Mooitje heeft volgens mij nooit binnen gepiest/gepoept, ze kon veel naar buiten en 's nachts nam ik haar dus actief even mee.
Maar van een buurvrouw hoorde ik dat haar hondje de hele dag lekker buiten was, maar om te piesen dus speciaal even naar binnen liep. Dan wordt het lastig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')