Maar moet het eeeecht?quote:
Dat is absoluut waar!quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]Kan ik dit gooien op algemene gaarheid?
[..]
Ja, maar, nee, het is gewoon alsnog vies![]()
Vraag maar aan @:Clubsoda! Die heeft altijd gelijk.
Hup hup!quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar moet het eeeecht?
Ik lig in beeeed. Zooo moooeeee
Allemaal leuker dan hardlopenquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt? Dat moet ik helemaal gemist hebben.
Wandelen. Krachttraining. Soms HIIT (ook niet mijn favorietje, maar tenminste sneller voorbij dan hardlopen). Dat is mij allemaal aangeraden lately.
Oh en yoga.
Vind ik ook niet allemaal even leuk moet in bekennen, maar allemaal beter dan hardlopen. Zelfs dat is beter dan bleekselderijschotel, al lijkt dat wellicht wat ongerelateerd.
Ik heb overigens vandaag nog geen van de mij aangeraden dingen gedaan. Het voornemen was iets yoga-igs, ik vind dat ik flexibeler moet. Kan iemand me even aanzwengelen?
35 dagen, als een maand niet genoeg isquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zo ligt nu mijn poster bij een commissie die VIJFENDERTIG dagen nodig heeft om te beoordelen of ik dingen in de poster heb staan die intellectueel eigendom zijn van een van de bedrijven van ons consortium.
Conferentie waar ik de poster wil presenteren is 30 maart. Ja ik had eerder moeten beginnen om die poster te maken. Maar pfffffff vijfendertig dagen.
Ik lig op de bank. Helpt dat?quote:
Nee. Dat is zout in de wonde. Ik ben opgestaan.quote:
"Komt dreigend aanlopen met startkabels"quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar moet het eeeecht?
Ik lig in beeeed. Zooo moooeeee
Oquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee. Dat is zout in de wonde. Ik ben opgestaan.
Wat jammer! g heeft er 2 kunnen scoren in Hlem voor try out in november, niet op superplekken maar maakt niet uit.Wel goeie plekken, niet goed geluisterdquote:Op woensdag 11 maart 2026 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Helaas, geen ticketIn 2 minuten uitverkocht.
![]()
Ja, de vrijdag had wel één plek maar die is heel lastig te bereiken en toen ik de zaterdag probeerde was die vol. Jammer, maar ik blijf kijken of er kaarten loskomen. Ze hebben helaas geen wachtlijst.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat jammer! g heeft er 2 kunnen scoren in Hlem voor try out in november, niet op superplekken maar maakt niet uit.Wel goeie plekken, niet goed geluisterd![]()
Zijn jullie nog steeds boos op sluwe Albertje?quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:28 schreef sigme het volgende:
Ik heb zo'n apart pannetje voor de eikokerij. Daar passen maximaal 4 eieren in. Morgen kook ik er 6 of 10 in 1 keer en dan gaat het in een gewone kookpan. Die ik daarna alleen maar afwas als er een ei stukgegaan is bij het koken. En dan ook nog niet per se.
Sorry Fles, als het een verwijzing is die ik had moeten begrijpen, zie m'n voorgaande post. M'n hersens voelen alsof ik 3 tripels opheb en m'n ogen alsof ik in een zandstorm gestaan heb.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds boos op sluwe Albertje?
Klinkt als zware nachtenquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:34 schreef sigme het volgende:
De puppies blijven net an genoeg groeien wanneer ik 's nachts viermaal opsta om Mooitje te motiveren ze te laten drinken. Daarnaast gewoon werk enzo, ik ben geradbraakt.
Ik postte gisteravond een wonderlijk wetenswaardigheidje over ALbert Einstein en zijn manier van eieren koken. Maar laat anders maarquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Sorry Fles, als het een verwijzing is die ik had moeten begrijpen, zie m'n voorgaande post. M'n hersens voelen alsof ik 3 tripels opheb en m'n ogen alsof ik in een zandstorm gestaan heb.
Wie is sluwe Albert en waarom was ik er boos op?
Oh nee, soms slaap ik aan 1 stuk maar heel vaak niet. Ik klaag daar nooit over omdat ik dat helemaal niet erg vind. Bijvoorbeeld even Mooitje uitlaten, elke nacht, toen ze nog pup was en niet een hele nacht kon doorslapen, vind ik prima. Dan loop ik even naar buiten, kwartiertje later lig ik weer in m'n bed.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef @:sigme en volgens mij ben jij iemand die gaat slapen en pas uren later weer wakker wordt? Hoor jou nooit over slapeloze nachten
Nee, Mooitje gaat meer richting afbouw dan opbouw. Vanaf eind deze week kunnen de pups langzaam beginnen met wat anders slobberen dan moedermelk. Over een week zouden ze dat ook echt moeten doen en nog een week later beginnen ze tandjes te krijgen en dat is wel het begin van het einde van de moedermelk, dacht ik.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt als zware nachtenhopelijk schiet Mooitje zelf wat in gang om te voeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |