abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220312103
Weet je wat lollig is? Als om 4:40 je bakje met tandenborstels en gezichtsreiniger en dagcrème enzo, die met stevige zuignappen aan de muur zit, eraf dondert :( . Precies die ene nacht dat je echt even een goede nacht wilde maken want heel moe en een lange dag te gaan. Terwijl het ding ongeveer eens in de zes maanden maar valt. Uiteraard altijd 's nachts.
}:| }:|
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 07:06:28 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220312224
Dan zijn de zuignappen misschien toch niet zo stevig, heb je nog wel verder kunnen slapen uiteindelijk?

Ik zei ook een keer dat ik nog zo'n rekje moest. M'n ouders zagen een bij Action met zuignappen en namen die mee. Blijkbaar zijn de muren in m'n badkamer niet zuiver haaks dus kon er niets mee. :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220312310
Wij hebben in de douche geen zuignaprekje meer want dat donderde er idd telkens af. Ikea verkoopt ook rekjes die je aan de stang van de douche klemt, ideaal
pi_220312312
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoeveel overlijden er buiten boord? :+

Duikeling (of sprong) over de reling schijnt niet zo gezond te zijn.
Blijf jij maar gewoon aan wal, is voor iedereen beter :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 11 maart 2026 @ 07:28:06 #80
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220312315
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:56 schreef Blues het volgende:
In de categorie nonfood:

Dat het mooie blauw op delen van je nieuwe roestvrijstalen apparaat, dat je jaren ziet als 'mooi', niets anders is dan het beschermfolielaagje op je apparaat.

Ok niet helemaaaaaal een goeie vergelijking maar het kwam toch ff naar boven _O-
Mijn moeder was woest toen ik het er af haalde, ze vond dat blauw zo mooi
pi_220312326
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:22 schreef Blues het volgende:
Waterkoker aanzetten, als ie afslaat in pannetje met 2 eitjes gieten, aan de kook brengen, voor mij net aan 5 min voor g 10 min.
Hij griezelt van zachte eieren :D

#eierpraat
10 minuten dan is de dooier wel blauw ja 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 maart 2026 @ 07:31:24 #82
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220312333
ei... Ik gedoog het. Zowel gebakken als gekookt.
Al vind ik een lopend eitje in een Steak tartaar toch ook prima :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220312373
Hij hangt naast mn wastafel, dus kan ook niet klemmen, enige andere optie is een kastje neerzetten maar dat is ook niet heel praktisch. Ik vind dat met 1x in een half jaar eraf donderen niet per se de zuignappen toch niet zo sterk zijn, eerlijk gezegd, ik had er eerder een andere in de douche en die ging elke week zo'n beetje.

Ben rond 5.30 nog in slaap gevallen gelukkig. Nu opstaan, katten eten geven, douchen, spullen pakken en naar de uni. Verder wel beter geslapen dan vorige twee nachten in elk geval, toen was ik veel vaker wakker, dus dat is wel fijn.
pi_220312400
quote:
11s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
10 minuten dan is de dooier wel blauw ja 8)7
Yellowwwwwwwwww
pi_220312402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Mijn moeder was woest toen ik het er af haalde, ze vond dat blauw zo mooi
Ik ook :D
pi_220312404
Eennalaatstedagje :o
pi_220312405
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 05:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Weet je wat lollig is? Als om 4:40 je bakje met tandenborstels en gezichtsreiniger en dagcrème enzo, die met stevige zuignappen aan de muur zit, eraf dondert :( . Precies die ene nacht dat je echt even een goede nacht wilde maken want heel moe en een lange dag te gaan. Terwijl het ding ongeveer eens in de zes maanden maar valt. Uiteraard altijd 's nachts.
}:| }:|
Schijtlollig van zo'n bakje :(
pi_220312452
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 05:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Weet je wat lollig is? Als om 4:40 je bakje met tandenborstels en gezichtsreiniger en dagcrème enzo, die met stevige zuignappen aan de muur zit, eraf dondert :( . Precies die ene nacht dat je echt even een goede nacht wilde maken want heel moe en een lange dag te gaan. Terwijl het ding ongeveer eens in de zes maanden maar valt. Uiteraard altijd 's nachts.
}:| }:|
Daarom heb ik geen zuignappen meer

Herkenbaar
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220312483
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Hij hangt naast mn wastafel, dus kan ook niet klemmen, enige andere optie is een kastje neerzetten maar dat is ook niet heel praktisch. Ik vind dat met 1x in een half jaar eraf donderen niet per se de zuignappen toch niet zo sterk zijn, eerlijk gezegd, ik had er eerder een andere in de douche en die ging elke week zo'n beetje.

Ben rond 5.30 nog in slaap gevallen gelukkig. Nu opstaan, katten eten geven, douchen, spullen pakken en naar de uni. Verder wel beter geslapen dan vorige twee nachten in elk geval, toen was ik veel vaker wakker, dus dat is wel fijn.
Nanotape


Koop het. Het is briljant.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220312581
quote:
3s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Nanotape
[ afbeelding ]

Koop het. Het is briljant.
Niet altijd. Of ik was zuinig en gebruikte een té klein stukje om een sliert kerstkaarten op te hangen.
De deurbel zit nog wel vast.

Hier viel zo’n rekke ook 2 x . Bij de wastafel zit geen planchet o|O
De gladde tegel is nu ontvet met benzine. En de 2 zuignappen worden met een draaiknop nog meer aangedraaid.
Vergelijkbaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder baal ik, want de favo tab bladen zijn ‘opgelost’ van de iPad.
Het waren er slechts 38, want ik had al opgeruimd en bijgelezen.
Standaard zijn het er tien. En ik kan het niet terugvinden. Het moet wel kunnen.
#overnieuw beginnen.
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 08:27:47 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220312605
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:27 schreef Tele6 het volgende:
Wij hebben in de douche geen zuignaprekje meer want dat donderde er idd telkens af. Ikea verkoopt ook rekjes die je aan de stang van de douche klemt, ideaal
Als je daar tegenaan tikt pleurt je spul er af. In de badkamer beneden zat ook zo'n ding om de stang. Die wou ik boven gebruiken totdat ik een echt rekje had, maar blijkbaar heb je verschillende diameters van die stangen :+

De volgende die ik koop wordt er een die je kunt schroeven.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220312705
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als je daar tegenaan tikt pleurt je spul er af. In de badkamer beneden zat ook zo'n ding om de stang. Die wou ik boven gebruiken totdat ik een echt rekje had, maar blijkbaar heb je verschillende diameters van die stangen :+

De volgende die ik koop wordt er een die je kunt schroeven.
Nee zo een:



Bij ons valt er nooit wat af.

Huur dus we mogen niet in tegels schroeven.
pi_220312798
Mogge!

Hier ook van die loslatende zuignapjes, voor de handdoeken. Voor badderspul heb ik een rek over de douchewand gehangen. Ook ooit zo’n plankjes ding gehad wat je klemde tussen vloer en plafond, deed ook best prima
Maar volgens mij hangt/hing dat ding van @vlindertje89 gezien de inhoud, niet bij de douche.

Fijne laatste volledige werkdag @Blues
We have far more in common than that which devides us..
pi_220312800
quote:
3s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Nanotape
[ afbeelding ]

Koop het. Het is briljant.
Ik heb dit zelfs liggen ergens :o nooit aan gedacht. Dank!

Wat ei betreft: in heet kraanwater in de pan, en dan vanaf water kookt 4 minuten. Dooier nog net niet gestold, dus geen snot-ei maar wel nog net vloeibaar. En eigeel O+ . Nichtje lust juist het eigeel niet, dus als die er is krijgt zij wat van mn eiwit en ik haar eigeel O+ :9

Inmiddels in de trein. Eerst jaargesprek met leidinggevende, daar kijk ik nog niet echt naar uit. Daarna aanpassen college afmaken, kopiëren en vertalen voor Engelse versie, en dan het college twee keer geven met 2u pauze ertussen. En dan zit de drukte erop voor deze week *O* . Het aanpassen van de slides is ff wat werk, maar het wordt er ook voor mij wel makkelijker uitleggen van denk ik. En ik denk ook korter, dus hopelijk ben ik dan voor 19.15 al klaar :7
pi_220312835
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als je daar tegenaan tikt pleurt je spul er af. In de badkamer beneden zat ook zo'n ding om de stang. Die wou ik boven gebruiken totdat ik een echt rekje had, maar blijkbaar heb je verschillende diameters van die stangen :+

De volgende die ik koop wordt er een die je kunt schroeven.
Je krijgt er meestal 2 of 3 pasrubbertjes bij zodat ie altijd om jouw stang past :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 11 maart 2026 @ 09:44:36 #97
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220313180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee zo een:

[ afbeelding ]

Bij ons valt er nooit wat af.

Huur dus we mogen niet in tegels schroeven.
Ik huurde ooit een huis van de WBV, een vorige bewoner had er een badkuip in geïnstalleerd. Toen ik vertrok uit de woning kreeg ik een “boete” daarvoor, moest in de originele toestand worden teruggebracht.
Toevallig had ik de contactgegevens van de vorige bewoner, wat bleek, ook haar was dat in rekening gebracht, en ook zij had de woning overgenomen met bad. Brief gestuurd aan de WBV dat wanneer ze van plan waren mij dit in rekening te brengen ik hun graag voor de rechter zag omdat ze het al minstens 1 keer eerder in rekening hadden gebracht
/lief dagboek
  woensdag 11 maart 2026 @ 09:46:15 #98
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220313198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:56 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Wat ei betreft: in heet kraanwater in de pan, en dan vanaf water kookt 4 minuten. Dooier nog net niet gestold, dus geen snot-ei maar wel nog net vloeibaar. En eigeel O+ . Nichtje lust juist het eigeel niet, dus als die er is krijgt zij wat van mn eiwit en ik haar eigeel O+ :9

Verschilt natuurlijk wel per formaat ei.
pi_220313307
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik huurde ooit een huis van de WBV, een vorige bewoner had er een badkuip in geïnstalleerd. Toen ik vertrok uit de woning kreeg ik een “boete” daarvoor, moest in de originele toestand worden teruggebracht.
Toevallig had ik de contactgegevens van de vorige bewoner, wat bleek, ook haar was dat in rekening gebracht, en ook zij had de woning overgenomen met bad. Brief gestuurd aan de WBV dat wanneer ze van plan waren mij dit in rekening te brengen ik hun graag voor de rechter zag omdat ze het al minstens 1 keer eerder in rekening hadden gebracht
/lief dagboek
Mijn vader huurde een appartement van een particulier bedrijf. Had op schrift laten zetten dat het zeil (waar parket overheen werd gelegd) er al lag. Bedrijf wilde dat wij het weg moesten halen, niet gedaan. Mijn ouders hadden ook de boiler overgenomen, die was nog prima maar die moest ook weg. De nieuwe bewoners konden kiezen uit 2 bedrijven om een nieuwe boiler te kopen. Bedrijven waren uiteraard verbonden aan de verhuurder. Wij hadden de boiler zo geschonken aan de nieuwe bewoners
Vuile spelletjes dit
We have far more in common than that which devides us..
pi_220313360
De miskoop:
En blij met houder van tandenborstel, scheelt een los snoer.
En de handdoeken houder. Tja, ik vind iets van handdoeken, die naast en over theedoeken hangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie…als je het zo ziet: allemaal zwart.
Daarvan wordt ik wel depri zeg. |:(

Succes @vlindertje89 Keep smiling.😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')