abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220311505
Ik deed vergaderen. Voorzitter was ziek en toen konden we sneller door de punten heen *O*

Verder moe, minder eetlust, nu wat spierpijnig. Ik heb echt geen tijd om ziek te worden hoor :{w
Doe ik normaliter ook niet aan dus ik leg het lijf dadelijk in bed en dan moet het morgenochtend maar weer normaal gaan doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220311532
Da’s toch buikspek?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220311533
Vacature voor mijn baan (minder uren) staat online.
Alleen op de vacaturesite van mn werk kan je niet doorklikken naar pagina 2 en/of 3.
Stelletje prutsers _O-

Maar via indeed wel gevonden.
pi_220311563
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s toch buikspek?
Wat cats vermoeide lijf? :7 8-)
pi_220311565
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat cats vermoeide lijf? :7 8-)
_O- Was voorr @derLudolf
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 22:24:36 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220311570
Ja de griep gaat (nog steeds) rond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 22:25:46 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220311584
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s toch buikspek?
Nee ham, met zwoerd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220311586
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik vind eieren vies, dat komt zo uit die cloaca gezeild met poep en veertjes er nog aan. Van het idee om soep te eten waar een ongeschild ei in geborreld heeft, trek ik een beetje groen weg :r
Ja, dit!!
Ik vind het zelfs zo vies dat als ik mijn eieren in een pan gekookt heb, ik die pan erna ook meteen in vaatwasser doe en hem niet bv omspoel en volgende dag of die avond er nog pasta in kook.

@Cat-astrophe ik duim voor je dat het niet door zet!

Ik zou hockey skippen en dan op tijd in bed. Ik ging eten bij de buren en daarna thuis nog even een eerste keer de slides voor morgen doorkijken. Bij bekijken vond ik het echter totaal onduidelijk, rare volgorde, verwarrend. Ik heb dit college gewoon zelf gegeven vorig jaar ook :+ maargoed. Dus ik ben alles om gaan gooien en heb mezelf om 21.40 van de laptop geschopt. De NL versie moet ik morgen tussen 11 en 13.30 nog afmaken, en idealiter dan ook meteen de handel vertalen naar ENG, en anders dat doen tussen 15.15 en 17.30. Nu braaf in bed nog even afschakelen een hopelijk snel daadwerkelijk in slaap.

Lees net na plaatsen de post van @derLudolf - gecondoleerd :*

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 10-03-2026 22:33:23 ]
pi_220311587
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat cats vermoeide lijf? :7 8-)
Ze noemt me dik :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 22:31:35 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220311618
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ze noemt me dik :'(
Of lekker en met een krokant jasje :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220311622
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Of lekker en met een krokant jasje :+
_O-

Ik zo niet durven (en kunnen) @Cat-astrophe (zet er voor de zekerheid de naam er maar bij :D )
We have far more in common than that which devides us..
pi_220311647
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:24 schreef derLudolf het volgende:
Ja de griep gaat (nog steeds) rond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd.
En gebruik maar niet meer de term 'zak met botten ' :{
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 22:43:27 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220311665
Vel over been is beter?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220311678
Ach gecondoleerd @derLudolf
We have far more in common than that which devides us..
pi_220311698
Kennissen hebben een zoontje van bijna 3, jochie heet Ali. Gisteren is hun dochter geboren, die heet Alia. Eén keer roepen en er komen meteen 2 kinderen _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220311703
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:24 schreef derLudolf het volgende:
Ja de griep gaat (nog steeds) rond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd met je oudtante.

@vlindertje89 De eieren kook ik mijn levenlang al in een speciale eierkoker.
Er zit een maatbekertje bij voor hard, half en zachte eieren en het aantal.
Max is geloof ik 7 stuks. Eieren in een pannetje koken lukt mij sowieso niet.
En van huis uit al dat handige apparaatje gekend. Mijn vader kreeg het ooit als relatiegeschenk.
Bijvoorbeeld: https://kooksamen.nl/eierkoker/
Oh, dit zijn allemaal hele prijzige via bol.
De Hema zal hem ook wel hebben. Blijkbaar zijn ze nu ook met automatische uitschakeling. Anders heb je een alarmsignaal dat vrolijk loeit.
pi_220311722
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:


Ze noemt me dik :'(
Je hebt wel een krokant jasje O+
pi_220311748
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:43 schreef derLudolf het volgende:
Vel over been is beter?
Erg vermagerd?
pi_220311749
Ik moet toch even kwijt dat ik wel content ben met mijn topic(titel). Zoveel lollige weetjes O+


Minder enthousiast over het idee van de floepende cloaca waar eieren uit zeilen. Als dat mijn eiplezier gaat verpesten, weet ik bij wie ik moet klagen }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220311768
Ik heb een eierkoker gekocht van airmiles die dreigden te vervallen. Maar echt, ik heb nog nooit zo over eieren gedacht. Veertjes erop, even afspoelen en daarna gewoon koken, pan afspoelen/afwassen.
Zie wel eens mensen die eieren meekoken met bijvoorbeeld aardappels, dat nooit gedaan. Maar wel een ei in een bakje met (ongekookte) risottorijst en truffel bewaard. Dat ei was zo lekker en de rijst ook :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_220311819
Waterkoker aanzetten, als ie afslaat in pannetje met 2 eitjes gieten, aan de kook brengen, voor mij net aan 5 min voor g 10 min.
Hij griezelt van zachte eieren :D

#eierpraat
pi_220311837
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:22 schreef Blues het volgende:
Waterkoker aanzetten, als ie afslaat in pannetje met 2 eitjes gieten, aan de kook brengen, voor mij net aan 5 min voor g 10 min.
Hij griezelt van zachte eieren :D

#eierpraat
Zo deed ik het voor de eierkoker. En ik ben met g (en gooi dan het bolletje eigeel weg brrr)
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 maart 2026 @ 00:34:33 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220311920
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo deed ik het voor de eierkoker. En ik ben met g (en gooi dan het bolletje eigeel weg brrr)
Eigeel weggooien? :o :{
Dat is net het lekkerste!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 11 maart 2026 @ 03:34:17 #74
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220312068
Vrijwillig snoteieren eten :r minstens half-hard. Minstens.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220312089
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:56 schreef Blues het volgende:
In de categorie nonfood:

Dat het mooie blauw op delen van je nieuwe roestvrijstalen apparaat, dat je jaren ziet als 'mooi', niets anders is dan het beschermfolielaagje op je apparaat.

Ok niet helemaaaaaal een goeie vergelijking maar het kwam toch ff naar boven _O-
Hahaha ja
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220312103
Weet je wat lollig is? Als om 4:40 je bakje met tandenborstels en gezichtsreiniger en dagcrème enzo, die met stevige zuignappen aan de muur zit, eraf dondert :( . Precies die ene nacht dat je echt even een goede nacht wilde maken want heel moe en een lange dag te gaan. Terwijl het ding ongeveer eens in de zes maanden maar valt. Uiteraard altijd 's nachts.
}:| }:|
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 07:06:28 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220312224
Dan zijn de zuignappen misschien toch niet zo stevig, heb je nog wel verder kunnen slapen uiteindelijk?

Ik zei ook een keer dat ik nog zo'n rekje moest. M'n ouders zagen een bij Action met zuignappen en namen die mee. Blijkbaar zijn de muren in m'n badkamer niet zuiver haaks dus kon er niets mee. :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220312310
Wij hebben in de douche geen zuignaprekje meer want dat donderde er idd telkens af. Ikea verkoopt ook rekjes die je aan de stang van de douche klemt, ideaal
pi_220312312
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoeveel overlijden er buiten boord? :+

Duikeling (of sprong) over de reling schijnt niet zo gezond te zijn.
Blijf jij maar gewoon aan wal, is voor iedereen beter :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 11 maart 2026 @ 07:28:06 #80
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220312315
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:56 schreef Blues het volgende:
In de categorie nonfood:

Dat het mooie blauw op delen van je nieuwe roestvrijstalen apparaat, dat je jaren ziet als 'mooi', niets anders is dan het beschermfolielaagje op je apparaat.

Ok niet helemaaaaaal een goeie vergelijking maar het kwam toch ff naar boven _O-
Mijn moeder was woest toen ik het er af haalde, ze vond dat blauw zo mooi
pi_220312326
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:22 schreef Blues het volgende:
Waterkoker aanzetten, als ie afslaat in pannetje met 2 eitjes gieten, aan de kook brengen, voor mij net aan 5 min voor g 10 min.
Hij griezelt van zachte eieren :D

#eierpraat
10 minuten dan is de dooier wel blauw ja 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 maart 2026 @ 07:31:24 #82
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220312333
ei... Ik gedoog het. Zowel gebakken als gekookt.
Al vind ik een lopend eitje in een Steak tartaar toch ook prima :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220312373
Hij hangt naast mn wastafel, dus kan ook niet klemmen, enige andere optie is een kastje neerzetten maar dat is ook niet heel praktisch. Ik vind dat met 1x in een half jaar eraf donderen niet per se de zuignappen toch niet zo sterk zijn, eerlijk gezegd, ik had er eerder een andere in de douche en die ging elke week zo'n beetje.

Ben rond 5.30 nog in slaap gevallen gelukkig. Nu opstaan, katten eten geven, douchen, spullen pakken en naar de uni. Verder wel beter geslapen dan vorige twee nachten in elk geval, toen was ik veel vaker wakker, dus dat is wel fijn.
pi_220312400
quote:
11s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
10 minuten dan is de dooier wel blauw ja 8)7
Yellowwwwwwwwww
pi_220312402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Mijn moeder was woest toen ik het er af haalde, ze vond dat blauw zo mooi
Ik ook :D
pi_220312404
Eennalaatstedagje :o
pi_220312405
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 05:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Weet je wat lollig is? Als om 4:40 je bakje met tandenborstels en gezichtsreiniger en dagcrème enzo, die met stevige zuignappen aan de muur zit, eraf dondert :( . Precies die ene nacht dat je echt even een goede nacht wilde maken want heel moe en een lange dag te gaan. Terwijl het ding ongeveer eens in de zes maanden maar valt. Uiteraard altijd 's nachts.
}:| }:|
Schijtlollig van zo'n bakje :(
pi_220312452
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 05:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Weet je wat lollig is? Als om 4:40 je bakje met tandenborstels en gezichtsreiniger en dagcrème enzo, die met stevige zuignappen aan de muur zit, eraf dondert :( . Precies die ene nacht dat je echt even een goede nacht wilde maken want heel moe en een lange dag te gaan. Terwijl het ding ongeveer eens in de zes maanden maar valt. Uiteraard altijd 's nachts.
}:| }:|
Daarom heb ik geen zuignappen meer

Herkenbaar
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220312483
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Hij hangt naast mn wastafel, dus kan ook niet klemmen, enige andere optie is een kastje neerzetten maar dat is ook niet heel praktisch. Ik vind dat met 1x in een half jaar eraf donderen niet per se de zuignappen toch niet zo sterk zijn, eerlijk gezegd, ik had er eerder een andere in de douche en die ging elke week zo'n beetje.

Ben rond 5.30 nog in slaap gevallen gelukkig. Nu opstaan, katten eten geven, douchen, spullen pakken en naar de uni. Verder wel beter geslapen dan vorige twee nachten in elk geval, toen was ik veel vaker wakker, dus dat is wel fijn.
Nanotape


Koop het. Het is briljant.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220312581
quote:
3s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Nanotape
[ afbeelding ]

Koop het. Het is briljant.
Niet altijd. Of ik was zuinig en gebruikte een té klein stukje om een sliert kerstkaarten op te hangen.
De deurbel zit nog wel vast.

Hier viel zo’n rekke ook 2 x . Bij de wastafel zit geen planchet o|O
De gladde tegel is nu ontvet met benzine. En de 2 zuignappen worden met een draaiknop nog meer aangedraaid.
Vergelijkbaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder baal ik, want de favo tab bladen zijn ‘opgelost’ van de iPad.
Het waren er slechts 38, want ik had al opgeruimd en bijgelezen.
Standaard zijn het er tien. En ik kan het niet terugvinden. Het moet wel kunnen.
#overnieuw beginnen.
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 08:27:47 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220312605
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:27 schreef Tele6 het volgende:
Wij hebben in de douche geen zuignaprekje meer want dat donderde er idd telkens af. Ikea verkoopt ook rekjes die je aan de stang van de douche klemt, ideaal
Als je daar tegenaan tikt pleurt je spul er af. In de badkamer beneden zat ook zo'n ding om de stang. Die wou ik boven gebruiken totdat ik een echt rekje had, maar blijkbaar heb je verschillende diameters van die stangen :+

De volgende die ik koop wordt er een die je kunt schroeven.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220312705
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als je daar tegenaan tikt pleurt je spul er af. In de badkamer beneden zat ook zo'n ding om de stang. Die wou ik boven gebruiken totdat ik een echt rekje had, maar blijkbaar heb je verschillende diameters van die stangen :+

De volgende die ik koop wordt er een die je kunt schroeven.
Nee zo een:



Bij ons valt er nooit wat af.

Huur dus we mogen niet in tegels schroeven.
pi_220312798
Mogge!

Hier ook van die loslatende zuignapjes, voor de handdoeken. Voor badderspul heb ik een rek over de douchewand gehangen. Ook ooit zo’n plankjes ding gehad wat je klemde tussen vloer en plafond, deed ook best prima
Maar volgens mij hangt/hing dat ding van @vlindertje89 gezien de inhoud, niet bij de douche.

Fijne laatste volledige werkdag @Blues
We have far more in common than that which devides us..
pi_220312800
quote:
3s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Nanotape
[ afbeelding ]

Koop het. Het is briljant.
Ik heb dit zelfs liggen ergens :o nooit aan gedacht. Dank!

Wat ei betreft: in heet kraanwater in de pan, en dan vanaf water kookt 4 minuten. Dooier nog net niet gestold, dus geen snot-ei maar wel nog net vloeibaar. En eigeel O+ . Nichtje lust juist het eigeel niet, dus als die er is krijgt zij wat van mn eiwit en ik haar eigeel O+ :9

Inmiddels in de trein. Eerst jaargesprek met leidinggevende, daar kijk ik nog niet echt naar uit. Daarna aanpassen college afmaken, kopiëren en vertalen voor Engelse versie, en dan het college twee keer geven met 2u pauze ertussen. En dan zit de drukte erop voor deze week *O* . Het aanpassen van de slides is ff wat werk, maar het wordt er ook voor mij wel makkelijker uitleggen van denk ik. En ik denk ook korter, dus hopelijk ben ik dan voor 19.15 al klaar :7
pi_220312835
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als je daar tegenaan tikt pleurt je spul er af. In de badkamer beneden zat ook zo'n ding om de stang. Die wou ik boven gebruiken totdat ik een echt rekje had, maar blijkbaar heb je verschillende diameters van die stangen :+

De volgende die ik koop wordt er een die je kunt schroeven.
Je krijgt er meestal 2 of 3 pasrubbertjes bij zodat ie altijd om jouw stang past :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 11 maart 2026 @ 09:44:36 #97
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220313180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee zo een:

[ afbeelding ]

Bij ons valt er nooit wat af.

Huur dus we mogen niet in tegels schroeven.
Ik huurde ooit een huis van de WBV, een vorige bewoner had er een badkuip in geïnstalleerd. Toen ik vertrok uit de woning kreeg ik een “boete” daarvoor, moest in de originele toestand worden teruggebracht.
Toevallig had ik de contactgegevens van de vorige bewoner, wat bleek, ook haar was dat in rekening gebracht, en ook zij had de woning overgenomen met bad. Brief gestuurd aan de WBV dat wanneer ze van plan waren mij dit in rekening te brengen ik hun graag voor de rechter zag omdat ze het al minstens 1 keer eerder in rekening hadden gebracht
/lief dagboek
  woensdag 11 maart 2026 @ 09:46:15 #98
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220313198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:56 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Wat ei betreft: in heet kraanwater in de pan, en dan vanaf water kookt 4 minuten. Dooier nog net niet gestold, dus geen snot-ei maar wel nog net vloeibaar. En eigeel O+ . Nichtje lust juist het eigeel niet, dus als die er is krijgt zij wat van mn eiwit en ik haar eigeel O+ :9

Verschilt natuurlijk wel per formaat ei.
pi_220313307
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik huurde ooit een huis van de WBV, een vorige bewoner had er een badkuip in geïnstalleerd. Toen ik vertrok uit de woning kreeg ik een “boete” daarvoor, moest in de originele toestand worden teruggebracht.
Toevallig had ik de contactgegevens van de vorige bewoner, wat bleek, ook haar was dat in rekening gebracht, en ook zij had de woning overgenomen met bad. Brief gestuurd aan de WBV dat wanneer ze van plan waren mij dit in rekening te brengen ik hun graag voor de rechter zag omdat ze het al minstens 1 keer eerder in rekening hadden gebracht
/lief dagboek
Mijn vader huurde een appartement van een particulier bedrijf. Had op schrift laten zetten dat het zeil (waar parket overheen werd gelegd) er al lag. Bedrijf wilde dat wij het weg moesten halen, niet gedaan. Mijn ouders hadden ook de boiler overgenomen, die was nog prima maar die moest ook weg. De nieuwe bewoners konden kiezen uit 2 bedrijven om een nieuwe boiler te kopen. Bedrijven waren uiteraard verbonden aan de verhuurder. Wij hadden de boiler zo geschonken aan de nieuwe bewoners
Vuile spelletjes dit
We have far more in common than that which devides us..
pi_220313360
De miskoop:
En blij met houder van tandenborstel, scheelt een los snoer.
En de handdoeken houder. Tja, ik vind iets van handdoeken, die naast en over theedoeken hangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie…als je het zo ziet: allemaal zwart.
Daarvan wordt ik wel depri zeg. |:(

Succes @vlindertje89 Keep smiling.😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')