Als je het velletje van verse worst haalt houd je geen gehakt over, maar worstevlees?quote:
Het is ook een metworst, geen gehaktworstquote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je het velletje van verse worst haalt houd je geen gehakt over, maar worstevlees?
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:47 schreef derLudolf het volgende:
De kleurstof in een korenbloem en een klaproos is dezelfde.
Wat een leuk filmpje!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:49 schreef derLudolf het volgende:
Heerlijk droog commentaarBekijk deze YouTube-video
Korenbloemenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Daarom zijn ze allebei mijn lievelings
In samples ztten geen caloosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Tijdens de reünie kwamen ook oude foto’s voorbij (een nichtje is bezig een grote doos door te nemen en had een selectie meegenomen)AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Een blikje regular coca cola zinkt in water maar een blikje cola light blijft drijven.
Queen Elisabeth II had een diploma in vrachtwagentechniek.quote:
Ik vind eieren vies, dat komt zo uit die cloaca gezeild met poep en veertjes er nog aan. Van het idee om soep te eten waar een ongeschild ei in geborreld heeft, trek ik een beetje groen wegquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Albert Einstein heeft ooit eens gezegd dat zijn op één na beste idee (na de relativiteitstheorie) was om een ei te koken in een pan soep, zodat hij twee gerechten had en maar één pan hoefde af te wassen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Albert Einstein heeft ooit eens gezegd dat zijn op één na beste idee (na de relativiteitstheorie) was om een ei te koken in een pan soep, zodat hij twee gerechten had en maar één pan hoefde af te wassen.
En geen rijbewijs omdat die "uit naam der Koningin" werd uitgereikt maar ze dit niet aan zichzelf kon doenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Queen Elisabeth II had een diploma in vrachtwagentechniek.
damn ik had ooit een scheurkalender vol met deze ongein
je KUNT het eerst even onder de kraan en zo hmmquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind eieren vies, dat komt zo uit die cloaca gezeild met poep en veertjes er nog aan. Van het idee om soep te eten waar een ongeschild ei in geborreld heeft, trek ik een beetje groen weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |