quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of lekker en met een krokant jasje
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:24 schreef derLudolf het volgende:
Ja de griep gaat (nog steeds) rond.Gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gebruik maar niet meer de term 'zak met botten '![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:24 schreef derLudolf het volgende:
Ja de griep gaat (nog steeds) rond.Gecondoleerd met je oudtante.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@vlindertje89 De eieren kook ik mijn levenlang al in een speciale eierkoker.
Er zit een maatbekertje bij voor hard, half en zachte eieren en het aantal.
Max is geloof ik 7 stuks. Eieren in een pannetje koken lukt mij sowieso niet.
En van huis uit al dat handige apparaatje gekend. Mijn vader kreeg het ooit als relatiegeschenk.
Bijvoorbeeld: https://kooksamen.nl/eierkoker/
Oh, dit zijn allemaal hele prijzige via bol.
De Hema zal hem ook wel hebben. Blijkbaar zijn ze nu ook met automatische uitschakeling. Anders heb je een alarmsignaal dat vrolijk loeit.
Zo deed ik het voor de eierkoker. En ik ben met g (en gooi dan het bolletje eigeel weg brrr)quote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:22 schreef Blues het volgende:
Waterkoker aanzetten, als ie afslaat in pannetje met 2 eitjes gieten, aan de kook brengen, voor mij net aan 5 min voor g 10 min.
Hij griezelt van zachte eieren![]()
#eierpraat
Eigeel weggooien?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo deed ik het voor de eierkoker. En ik ben met g (en gooi dan het bolletje eigeel weg brrr)
Hahaha jaquote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:56 schreef Blues het volgende:
In de categorie nonfood:
Dat het mooie blauw op delen van je nieuwe roestvrijstalen apparaat, dat je jaren ziet als 'mooi', niets anders is dan het beschermfolielaagje op je apparaat.
Ok niet helemaaaaaal een goeie vergelijking maar het kwam toch ff naar boven
Blijf jij maar gewoon aan wal, is voor iedereen beterquote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoeveel overlijden er buiten boord?
Duikeling (of sprong) over de reling schijnt niet zo gezond te zijn.
Mijn moeder was woest toen ik het er af haalde, ze vond dat blauw zo mooiquote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:56 schreef Blues het volgende:
In de categorie nonfood:
Dat het mooie blauw op delen van je nieuwe roestvrijstalen apparaat, dat je jaren ziet als 'mooi', niets anders is dan het beschermfolielaagje op je apparaat.
Ok niet helemaaaaaal een goeie vergelijking maar het kwam toch ff naar boven
10 minuten dan is de dooier wel blauw jaquote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:22 schreef Blues het volgende:
Waterkoker aanzetten, als ie afslaat in pannetje met 2 eitjes gieten, aan de kook brengen, voor mij net aan 5 min voor g 10 min.
Hij griezelt van zachte eieren![]()
#eierpraat
Yellowwwwwwwwwwquote:Op woensdag 11 maart 2026 07:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
10 minuten dan is de dooier wel blauw ja
Ik ookquote:Op woensdag 11 maart 2026 07:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mijn moeder was woest toen ik het er af haalde, ze vond dat blauw zo mooi
Schijtlollig van zo'n bakjequote:Op woensdag 11 maart 2026 05:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Weet je wat lollig is? Als om 4:40 je bakje met tandenborstels en gezichtsreiniger en dagcrème enzo, die met stevige zuignappen aan de muur zit, eraf dondert. Precies die ene nacht dat je echt even een goede nacht wilde maken want heel moe en een lange dag te gaan. Terwijl het ding ongeveer eens in de zes maanden maar valt. Uiteraard altijd 's nachts.
![]()
Daarom heb ik geen zuignappen meerquote:Op woensdag 11 maart 2026 05:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Weet je wat lollig is? Als om 4:40 je bakje met tandenborstels en gezichtsreiniger en dagcrème enzo, die met stevige zuignappen aan de muur zit, eraf dondert. Precies die ene nacht dat je echt even een goede nacht wilde maken want heel moe en een lange dag te gaan. Terwijl het ding ongeveer eens in de zes maanden maar valt. Uiteraard altijd 's nachts.
![]()
Nanotapequote:Op woensdag 11 maart 2026 07:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Hij hangt naast mn wastafel, dus kan ook niet klemmen, enige andere optie is een kastje neerzetten maar dat is ook niet heel praktisch. Ik vind dat met 1x in een half jaar eraf donderen niet per se de zuignappen toch niet zo sterk zijn, eerlijk gezegd, ik had er eerder een andere in de douche en die ging elke week zo'n beetje.
Ben rond 5.30 nog in slaap gevallen gelukkig. Nu opstaan, katten eten geven, douchen, spullen pakken en naar de uni. Verder wel beter geslapen dan vorige twee nachten in elk geval, toen was ik veel vaker wakker, dus dat is wel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |