abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220311622
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Of lekker en met een krokant jasje :+
_O-

Ik zo niet durven (en kunnen) @Cat-astrophe (zet er voor de zekerheid de naam er maar bij :D )
We have far more in common than that which devides us..
pi_220311647
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:24 schreef derLudolf het volgende:
Ja de griep gaat (nog steeds) rond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd.
En gebruik maar niet meer de term 'zak met botten ' :{
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 22:43:27 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220311665
Vel over been is beter?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220311678
Ach gecondoleerd @derLudolf
We have far more in common than that which devides us..
pi_220311698
Kennissen hebben een zoontje van bijna 3, jochie heet Ali. Gisteren is hun dochter geboren, die heet Alia. Eén keer roepen en er komen meteen 2 kinderen _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220311703
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:24 schreef derLudolf het volgende:
Ja de griep gaat (nog steeds) rond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd met je oudtante.

@vlindertje89 De eieren kook ik mijn levenlang al in een speciale eierkoker.
Er zit een maatbekertje bij voor hard, half en zachte eieren en het aantal.
Max is geloof ik 7 stuks. Eieren in een pannetje koken lukt mij sowieso niet.
En van huis uit al dat handige apparaatje gekend. Mijn vader kreeg het ooit als relatiegeschenk.
Bijvoorbeeld: https://kooksamen.nl/eierkoker/
Oh, dit zijn allemaal hele prijzige via bol.
De Hema zal hem ook wel hebben. Blijkbaar zijn ze nu ook met automatische uitschakeling. Anders heb je een alarmsignaal dat vrolijk loeit.
pi_220311722
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:


Ze noemt me dik :'(
Je hebt wel een krokant jasje O+
pi_220311748
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:43 schreef derLudolf het volgende:
Vel over been is beter?
Erg vermagerd?
pi_220311749
Ik moet toch even kwijt dat ik wel content ben met mijn topic(titel). Zoveel lollige weetjes O+


Minder enthousiast over het idee van de floepende cloaca waar eieren uit zeilen. Als dat mijn eiplezier gaat verpesten, weet ik bij wie ik moet klagen }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220311768
Ik heb een eierkoker gekocht van airmiles die dreigden te vervallen. Maar echt, ik heb nog nooit zo over eieren gedacht. Veertjes erop, even afspoelen en daarna gewoon koken, pan afspoelen/afwassen.
Zie wel eens mensen die eieren meekoken met bijvoorbeeld aardappels, dat nooit gedaan. Maar wel een ei in een bakje met (ongekookte) risottorijst en truffel bewaard. Dat ei was zo lekker en de rijst ook :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_220311819
Waterkoker aanzetten, als ie afslaat in pannetje met 2 eitjes gieten, aan de kook brengen, voor mij net aan 5 min voor g 10 min.
Hij griezelt van zachte eieren :D

#eierpraat
pi_220311837
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:22 schreef Blues het volgende:
Waterkoker aanzetten, als ie afslaat in pannetje met 2 eitjes gieten, aan de kook brengen, voor mij net aan 5 min voor g 10 min.
Hij griezelt van zachte eieren :D

#eierpraat
Zo deed ik het voor de eierkoker. En ik ben met g (en gooi dan het bolletje eigeel weg brrr)
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 maart 2026 @ 00:34:33 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220311920
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo deed ik het voor de eierkoker. En ik ben met g (en gooi dan het bolletje eigeel weg brrr)
Eigeel weggooien? :o :{
Dat is net het lekkerste!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 11 maart 2026 @ 03:34:17 #74
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220312068
Vrijwillig snoteieren eten :r minstens half-hard. Minstens.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220312089
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:56 schreef Blues het volgende:
In de categorie nonfood:

Dat het mooie blauw op delen van je nieuwe roestvrijstalen apparaat, dat je jaren ziet als 'mooi', niets anders is dan het beschermfolielaagje op je apparaat.

Ok niet helemaaaaaal een goeie vergelijking maar het kwam toch ff naar boven _O-
Hahaha ja
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220312103
Weet je wat lollig is? Als om 4:40 je bakje met tandenborstels en gezichtsreiniger en dagcrème enzo, die met stevige zuignappen aan de muur zit, eraf dondert :( . Precies die ene nacht dat je echt even een goede nacht wilde maken want heel moe en een lange dag te gaan. Terwijl het ding ongeveer eens in de zes maanden maar valt. Uiteraard altijd 's nachts.
}:| }:|
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 07:06:28 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220312224
Dan zijn de zuignappen misschien toch niet zo stevig, heb je nog wel verder kunnen slapen uiteindelijk?

Ik zei ook een keer dat ik nog zo'n rekje moest. M'n ouders zagen een bij Action met zuignappen en namen die mee. Blijkbaar zijn de muren in m'n badkamer niet zuiver haaks dus kon er niets mee. :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220312310
Wij hebben in de douche geen zuignaprekje meer want dat donderde er idd telkens af. Ikea verkoopt ook rekjes die je aan de stang van de douche klemt, ideaal
pi_220312312
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoeveel overlijden er buiten boord? :+

Duikeling (of sprong) over de reling schijnt niet zo gezond te zijn.
Blijf jij maar gewoon aan wal, is voor iedereen beter :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 11 maart 2026 @ 07:28:06 #80
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220312315
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:56 schreef Blues het volgende:
In de categorie nonfood:

Dat het mooie blauw op delen van je nieuwe roestvrijstalen apparaat, dat je jaren ziet als 'mooi', niets anders is dan het beschermfolielaagje op je apparaat.

Ok niet helemaaaaaal een goeie vergelijking maar het kwam toch ff naar boven _O-
Mijn moeder was woest toen ik het er af haalde, ze vond dat blauw zo mooi
pi_220312326
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:22 schreef Blues het volgende:
Waterkoker aanzetten, als ie afslaat in pannetje met 2 eitjes gieten, aan de kook brengen, voor mij net aan 5 min voor g 10 min.
Hij griezelt van zachte eieren :D

#eierpraat
10 minuten dan is de dooier wel blauw ja 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 maart 2026 @ 07:31:24 #82
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220312333
ei... Ik gedoog het. Zowel gebakken als gekookt.
Al vind ik een lopend eitje in een Steak tartaar toch ook prima :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220312373
Hij hangt naast mn wastafel, dus kan ook niet klemmen, enige andere optie is een kastje neerzetten maar dat is ook niet heel praktisch. Ik vind dat met 1x in een half jaar eraf donderen niet per se de zuignappen toch niet zo sterk zijn, eerlijk gezegd, ik had er eerder een andere in de douche en die ging elke week zo'n beetje.

Ben rond 5.30 nog in slaap gevallen gelukkig. Nu opstaan, katten eten geven, douchen, spullen pakken en naar de uni. Verder wel beter geslapen dan vorige twee nachten in elk geval, toen was ik veel vaker wakker, dus dat is wel fijn.
pi_220312400
quote:
11s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
10 minuten dan is de dooier wel blauw ja 8)7
Yellowwwwwwwwww
pi_220312402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Mijn moeder was woest toen ik het er af haalde, ze vond dat blauw zo mooi
Ik ook :D
pi_220312404
Eennalaatstedagje :o
pi_220312405
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 05:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Weet je wat lollig is? Als om 4:40 je bakje met tandenborstels en gezichtsreiniger en dagcrème enzo, die met stevige zuignappen aan de muur zit, eraf dondert :( . Precies die ene nacht dat je echt even een goede nacht wilde maken want heel moe en een lange dag te gaan. Terwijl het ding ongeveer eens in de zes maanden maar valt. Uiteraard altijd 's nachts.
}:| }:|
Schijtlollig van zo'n bakje :(
pi_220312452
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 05:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Weet je wat lollig is? Als om 4:40 je bakje met tandenborstels en gezichtsreiniger en dagcrème enzo, die met stevige zuignappen aan de muur zit, eraf dondert :( . Precies die ene nacht dat je echt even een goede nacht wilde maken want heel moe en een lange dag te gaan. Terwijl het ding ongeveer eens in de zes maanden maar valt. Uiteraard altijd 's nachts.
}:| }:|
Daarom heb ik geen zuignappen meer

Herkenbaar
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220312483
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Hij hangt naast mn wastafel, dus kan ook niet klemmen, enige andere optie is een kastje neerzetten maar dat is ook niet heel praktisch. Ik vind dat met 1x in een half jaar eraf donderen niet per se de zuignappen toch niet zo sterk zijn, eerlijk gezegd, ik had er eerder een andere in de douche en die ging elke week zo'n beetje.

Ben rond 5.30 nog in slaap gevallen gelukkig. Nu opstaan, katten eten geven, douchen, spullen pakken en naar de uni. Verder wel beter geslapen dan vorige twee nachten in elk geval, toen was ik veel vaker wakker, dus dat is wel fijn.
Nanotape


Koop het. Het is briljant.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')