SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ja, dit!!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind eieren vies, dat komt zo uit die cloaca gezeild met poep en veertjes er nog aan. Van het idee om soep te eten waar een ongeschild ei in geborreld heeft, trek ik een beetje groen weg
Ze noemt me dikquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of lekker en met een krokant jasje
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:24 schreef derLudolf het volgende:
Ja de griep gaat (nog steeds) rond.Gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gebruik maar niet meer de term 'zak met botten '![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:24 schreef derLudolf het volgende:
Ja de griep gaat (nog steeds) rond.Gecondoleerd met je oudtante.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@vlindertje89 De eieren kook ik mijn levenlang al in een speciale eierkoker.
Er zit een maatbekertje bij voor hard, half en zachte eieren en het aantal.
Max is geloof ik 7 stuks. Eieren in een pannetje koken lukt mij sowieso niet.
En van huis uit al dat handige apparaatje gekend. Mijn vader kreeg het ooit als relatiegeschenk.
Bijvoorbeeld: https://kooksamen.nl/eierkoker/
Oh, dit zijn allemaal hele prijzige via bol.
De Hema zal hem ook wel hebben. Blijkbaar zijn ze nu ook met automatische uitschakeling. Anders heb je een alarmsignaal dat vrolijk loeit.
Zo deed ik het voor de eierkoker. En ik ben met g (en gooi dan het bolletje eigeel weg brrr)quote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:22 schreef Blues het volgende:
Waterkoker aanzetten, als ie afslaat in pannetje met 2 eitjes gieten, aan de kook brengen, voor mij net aan 5 min voor g 10 min.
Hij griezelt van zachte eieren![]()
#eierpraat
Eigeel weggooien?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo deed ik het voor de eierkoker. En ik ben met g (en gooi dan het bolletje eigeel weg brrr)
Hahaha jaquote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:56 schreef Blues het volgende:
In de categorie nonfood:
Dat het mooie blauw op delen van je nieuwe roestvrijstalen apparaat, dat je jaren ziet als 'mooi', niets anders is dan het beschermfolielaagje op je apparaat.
Ok niet helemaaaaaal een goeie vergelijking maar het kwam toch ff naar boven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |