abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220312581
quote:
3s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Nanotape
[ afbeelding ]

Koop het. Het is briljant.
Niet altijd. Of ik was zuinig en gebruikte een té klein stukje om een sliert kerstkaarten op te hangen.
De deurbel zit nog wel vast.

Hier viel zo’n rekke ook 2 x . Bij de wastafel zit geen planchet o|O
De gladde tegel is nu ontvet met benzine. En de 2 zuignappen worden met een draaiknop nog meer aangedraaid.
Vergelijkbaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder baal ik, want de favo tab bladen zijn ‘opgelost’ van de iPad.
Het waren er slechts 38, want ik had al opgeruimd en bijgelezen.
Standaard zijn het er tien. En ik kan het niet terugvinden. Het moet wel kunnen.
#overnieuw beginnen.
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 08:27:47 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220312605
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:27 schreef Tele6 het volgende:
Wij hebben in de douche geen zuignaprekje meer want dat donderde er idd telkens af. Ikea verkoopt ook rekjes die je aan de stang van de douche klemt, ideaal
Als je daar tegenaan tikt pleurt je spul er af. In de badkamer beneden zat ook zo'n ding om de stang. Die wou ik boven gebruiken totdat ik een echt rekje had, maar blijkbaar heb je verschillende diameters van die stangen :+

De volgende die ik koop wordt er een die je kunt schroeven.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220312705
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als je daar tegenaan tikt pleurt je spul er af. In de badkamer beneden zat ook zo'n ding om de stang. Die wou ik boven gebruiken totdat ik een echt rekje had, maar blijkbaar heb je verschillende diameters van die stangen :+

De volgende die ik koop wordt er een die je kunt schroeven.
Nee zo een:



Bij ons valt er nooit wat af.

Huur dus we mogen niet in tegels schroeven.
pi_220312798
Mogge!

Hier ook van die loslatende zuignapjes, voor de handdoeken. Voor badderspul heb ik een rek over de douchewand gehangen. Ook ooit zo’n plankjes ding gehad wat je klemde tussen vloer en plafond, deed ook best prima
Maar volgens mij hangt/hing dat ding van @vlindertje89 gezien de inhoud, niet bij de douche.

Fijne laatste volledige werkdag @Blues
We have far more in common than that which devides us..
pi_220312800
quote:
3s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Nanotape
[ afbeelding ]

Koop het. Het is briljant.
Ik heb dit zelfs liggen ergens :o nooit aan gedacht. Dank!

Wat ei betreft: in heet kraanwater in de pan, en dan vanaf water kookt 4 minuten. Dooier nog net niet gestold, dus geen snot-ei maar wel nog net vloeibaar. En eigeel O+ . Nichtje lust juist het eigeel niet, dus als die er is krijgt zij wat van mn eiwit en ik haar eigeel O+ :9

Inmiddels in de trein. Eerst jaargesprek met leidinggevende, daar kijk ik nog niet echt naar uit. Daarna aanpassen college afmaken, kopiëren en vertalen voor Engelse versie, en dan het college twee keer geven met 2u pauze ertussen. En dan zit de drukte erop voor deze week *O* . Het aanpassen van de slides is ff wat werk, maar het wordt er ook voor mij wel makkelijker uitleggen van denk ik. En ik denk ook korter, dus hopelijk ben ik dan voor 19.15 al klaar :7
pi_220312835
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als je daar tegenaan tikt pleurt je spul er af. In de badkamer beneden zat ook zo'n ding om de stang. Die wou ik boven gebruiken totdat ik een echt rekje had, maar blijkbaar heb je verschillende diameters van die stangen :+

De volgende die ik koop wordt er een die je kunt schroeven.
Je krijgt er meestal 2 of 3 pasrubbertjes bij zodat ie altijd om jouw stang past :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 11 maart 2026 @ 09:44:36 #97
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220313180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee zo een:

[ afbeelding ]

Bij ons valt er nooit wat af.

Huur dus we mogen niet in tegels schroeven.
Ik huurde ooit een huis van de WBV, een vorige bewoner had er een badkuip in geïnstalleerd. Toen ik vertrok uit de woning kreeg ik een “boete” daarvoor, moest in de originele toestand worden teruggebracht.
Toevallig had ik de contactgegevens van de vorige bewoner, wat bleek, ook haar was dat in rekening gebracht, en ook zij had de woning overgenomen met bad. Brief gestuurd aan de WBV dat wanneer ze van plan waren mij dit in rekening te brengen ik hun graag voor de rechter zag omdat ze het al minstens 1 keer eerder in rekening hadden gebracht
/lief dagboek
  woensdag 11 maart 2026 @ 09:46:15 #98
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220313198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:56 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Wat ei betreft: in heet kraanwater in de pan, en dan vanaf water kookt 4 minuten. Dooier nog net niet gestold, dus geen snot-ei maar wel nog net vloeibaar. En eigeel O+ . Nichtje lust juist het eigeel niet, dus als die er is krijgt zij wat van mn eiwit en ik haar eigeel O+ :9

Verschilt natuurlijk wel per formaat ei.
pi_220313307
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik huurde ooit een huis van de WBV, een vorige bewoner had er een badkuip in geïnstalleerd. Toen ik vertrok uit de woning kreeg ik een “boete” daarvoor, moest in de originele toestand worden teruggebracht.
Toevallig had ik de contactgegevens van de vorige bewoner, wat bleek, ook haar was dat in rekening gebracht, en ook zij had de woning overgenomen met bad. Brief gestuurd aan de WBV dat wanneer ze van plan waren mij dit in rekening te brengen ik hun graag voor de rechter zag omdat ze het al minstens 1 keer eerder in rekening hadden gebracht
/lief dagboek
Mijn vader huurde een appartement van een particulier bedrijf. Had op schrift laten zetten dat het zeil (waar parket overheen werd gelegd) er al lag. Bedrijf wilde dat wij het weg moesten halen, niet gedaan. Mijn ouders hadden ook de boiler overgenomen, die was nog prima maar die moest ook weg. De nieuwe bewoners konden kiezen uit 2 bedrijven om een nieuwe boiler te kopen. Bedrijven waren uiteraard verbonden aan de verhuurder. Wij hadden de boiler zo geschonken aan de nieuwe bewoners
Vuile spelletjes dit
We have far more in common than that which devides us..
pi_220313360
De miskoop:
En blij met houder van tandenborstel, scheelt een los snoer.
En de handdoeken houder. Tja, ik vind iets van handdoeken, die naast en over theedoeken hangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie…als je het zo ziet: allemaal zwart.
Daarvan wordt ik wel depri zeg. |:(

Succes @vlindertje89 Keep smiling.😉
pi_220313704
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:58 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet toch even kwijt dat ik wel content ben met mijn topic(titel). Zoveel lollige weetjes O+


Minder enthousiast over het idee van de floepende cloaca waar eieren uit zeilen. Als dat mijn eiplezier gaat verpesten, weet ik bij wie ik moet klagen }:|
Graag gedaan *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220313710
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, dit!!
Ik vind het zelfs zo vies dat als ik mijn eieren in een pan gekookt heb, ik die pan erna ook meteen in vaatwasser doe en hem niet bv omspoel en volgende dag of die avond er nog pasta in kook.

Ja!!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220313717
Ik heb als reden dat ik nauwelijks nog hardloop dat ik er weinig tijd voor hem met kind en baan. Maar nu zit mn vrouw between jobs dus die is thuis en nu heb ik geen reden meer }:|

Ik ga maar even hardlopen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:30:39 #104
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220313750
Ik heb ook een eierkoker. Toen ik die niet had, ging de steelpan waar ik eieren in kookte natuurlijk ook in de vaatwasser.

@AnneX, waarom mogen handdoeken en theedoeken niet naast elkaar?
Spoilers!
pi_220313764
Wat is er mis met die miskoop @AnneX ?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220313766
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook een eierkoker. Toen ik die niet had, ging de steelpan waar ik eieren in kookte natuurlijk ook in de vaatwasser.

@:annex, waarom mogen handdoeken en theedoeken niet naast elkaar?
Sch.ma had een speciaal steelpannetje voor de eieren. Helemaal dik aangeslagen met kalk.😂

…omdat ik dat niét hygiesch vind… 😇
pi_220313810
Doen de bacillen aan verspringen? :D. Theoretisch belandt in beide alleen schoon water toch, is het een viezer dan het ander? Vaatdoekjes vind ik weer een ander verhaal.

Maar ik ben ook team "handdoeken in de badkamer kun je prima een paar dagen gebruiken als je ze uithangt". Zat mensen die ze elke dag wisselen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:38:51 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220313845
Je bent schoon als je je afdroogt dus ik zou niet weten waarom je elke dag een schone handdoek moet. Wat een enorme verspilling zeg. Van stroom, water, milieu, grondstoffen en ruimte in de kast.
Spoilers!
pi_220313847
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:36 schreef Clubsoda het volgende:
Doen de bacillen aan verspringen? :D. Theoretisch belandt in beide alleen schoon water toch, is het een viezer dan het ander? Vaatdoekjes vind ik weer een ander verhaal.

Maar ik ben ook team "handdoeken in de badkamer kun je prima een paar dagen gebruiken als je ze uithangt". Zat mensen die ze elke dag wisselen.
Ik hoor ook tot dat team. Veel schoner dan onder de douche vandaan kan haast niet. Uithangen en volgende dag weer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220313851
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:36 schreef Clubsoda het volgende:
Doen de bacillen aan verspringen? :D. Theoretisch belandt in beide alleen schoon water toch, is het een viezer dan het ander? Vaatdoekjes vind ik weer een ander verhaal.

Maar ik ben ook team "handdoeken in de badkamer kun je prima een paar dagen gebruiken als je ze uithangt". Zat mensen die ze elke dag wisselen.
Tja…hierop volgen ws. tal van duimpjes.
Omdat ik het niét hygiesch vind. Ws. een beetje smetvrees vanuit het ok verleden.
pi_220313860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat is er mis met die miskoop @:annex ?
Niet stabiel genoeg én het bovenkastje moest omgebouwd worden.
Nu roterende van So Clever.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:43:45 #112
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220313869
Handdoek en theedoek hangt hier doorgaans naast elkaar. Maar als ik heb gekookt is de handdoek vaak vochtig dus dan hangt hij even over de oven te drogen, daar kan hij breeduit in plaats van aan een haakje.
Spoilers!
pi_220313888
Nou zeg: als je huishoudt m.b.v. AI ben je lekker bezig.😂

…Het wordt afgeraden om handdoeken en theedoeken samen te wassen vanwege hygiënische redenen en het risico op kruisbesmetting. Badhanddoeken kunnen bacteriën overbrengen op theedoeken en vice versa. Voor een hygiënisch resultaat wast u theedoeken (keukendoeken) bij voorkeur apart op 60°C tot 90°C, en badhanddoeken eveneens op 60°C.
Bron: Margriet
pi_220313935
Met zo’n inhoud moet het inderdaad wel stabiel zijn. Zo’n linker heb ik ook op diverse plekken, maar dan van de Action :D

En ik doe net als @Lucky_Strike met de keuken hand- en theedoek. Vaatdoek gaat wel regelmatig in de was, soms iedere dag, wanneer ik iets onhandigs doe 2x per dag en soms om de andere dag
We have far more in common than that which devides us..
pi_220313946
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:44 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg: als je huishoudt m.b.v. AI ben je lekker bezig.😂

…Het wordt afgeraden om handdoeken en theedoeken samen te wassen vanwege hygiënische redenen en het risico op kruisbesmetting. Badhanddoeken kunnen bacteriën overbrengen op theedoeken en vice versa. Voor een hygiënisch resultaat wast u theedoeken (keukendoeken) bij voorkeur apart op 60°C tot 90°C, en badhanddoeken eveneens op 60°C.
Bron: Margriet

Dan moet ik er een huis bij hebben om al dat spul te bewaren of op te slaan. _O-
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:54:13 #116
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220313991
Vaatdoek in minimaal om de 2-3 dagen in de was, keukendoeken ook. Soms worden er alleen maar wat kruimels mee weggeveegd. Maar gisteren had ik ontploffende mergez, dat doekje gaat zodra het opgedroogd is in de was.

Die AI is niet goed snik :D
Spoilers!
pi_220314060
@Vanyel en anderen, die de A27 gebruiken.
Vandaag:
https://www.rtvutrecht.nl(...)breding-ring-utrecht

w/
Had ik weer in bomen moeten klimmen op mijn ouwe dag 😉
pi_220314170
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja…hierop volgen ws. tal van duimpjes.
Omdat ik het niét hygiesch vind. Ws. een beetje smetvrees vanuit het ok verleden.
Zo was het niet bedoeld hoor. Probeerde het gewoon te begrijpen.

Ik doe wel wekelijks een lapjeswas, ik vind het vies als de dweil bij het beddengoed zit. Deze week zitten daar al lapjes van het schoonmaken van de kozijnen buiten en de wasmachine enzo in.

Badhanddoeken gaan dan samen met het ondergoed of het beddengoed. Nu we een lits-jumeaux, een tweepersoonsbed en een twijfelaar hebben, tikt dat laatste ook flink aan :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220314276
Team vaker met een handdoek *O*


M’n werkgever had wat fouten gemaakt met uitbetalingen de afgelopen 5 jaar. (Een extern belastingsbedrijf heeft alles onderzocht.)
Mogen ze van mij vaker doen, want we hebben er 50% compensatie bij gekregen, bovenop het misgelopen bedrag :D
  woensdag 11 maart 2026 @ 11:42:31 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220314325
Heerlijk eitjes eten van eigen kippen met of zonder kak eraan _O-
Pannetje spoel ik een beetje af als ik hem weer gebruik, heeft toch lang gekookt, alles is dood :D

Handdoek gebruik ik ook vaker. Inderdaad zonde van alle extra was enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')