abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220313704
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:58 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet toch even kwijt dat ik wel content ben met mijn topic(titel). Zoveel lollige weetjes O+


Minder enthousiast over het idee van de floepende cloaca waar eieren uit zeilen. Als dat mijn eiplezier gaat verpesten, weet ik bij wie ik moet klagen }:|
Graag gedaan *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220313710
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, dit!!
Ik vind het zelfs zo vies dat als ik mijn eieren in een pan gekookt heb, ik die pan erna ook meteen in vaatwasser doe en hem niet bv omspoel en volgende dag of die avond er nog pasta in kook.

Ja!!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220313717
Ik heb als reden dat ik nauwelijks nog hardloop dat ik er weinig tijd voor hem met kind en baan. Maar nu zit mn vrouw between jobs dus die is thuis en nu heb ik geen reden meer }:|

Ik ga maar even hardlopen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:30:39 #104
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220313750
Ik heb ook een eierkoker. Toen ik die niet had, ging de steelpan waar ik eieren in kookte natuurlijk ook in de vaatwasser.

@AnneX, waarom mogen handdoeken en theedoeken niet naast elkaar?
Spoilers!
pi_220313764
Wat is er mis met die miskoop @AnneX ?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220313766
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook een eierkoker. Toen ik die niet had, ging de steelpan waar ik eieren in kookte natuurlijk ook in de vaatwasser.

@:annex, waarom mogen handdoeken en theedoeken niet naast elkaar?
Sch.ma had een speciaal steelpannetje voor de eieren. Helemaal dik aangeslagen met kalk.😂

…omdat ik dat niét hygiesch vind… 😇
pi_220313810
Doen de bacillen aan verspringen? :D. Theoretisch belandt in beide alleen schoon water toch, is het een viezer dan het ander? Vaatdoekjes vind ik weer een ander verhaal.

Maar ik ben ook team "handdoeken in de badkamer kun je prima een paar dagen gebruiken als je ze uithangt". Zat mensen die ze elke dag wisselen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:38:51 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220313845
Je bent schoon als je je afdroogt dus ik zou niet weten waarom je elke dag een schone handdoek moet. Wat een enorme verspilling zeg. Van stroom, water, milieu, grondstoffen en ruimte in de kast.
Spoilers!
pi_220313847
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:36 schreef Clubsoda het volgende:
Doen de bacillen aan verspringen? :D. Theoretisch belandt in beide alleen schoon water toch, is het een viezer dan het ander? Vaatdoekjes vind ik weer een ander verhaal.

Maar ik ben ook team "handdoeken in de badkamer kun je prima een paar dagen gebruiken als je ze uithangt". Zat mensen die ze elke dag wisselen.
Ik hoor ook tot dat team. Veel schoner dan onder de douche vandaan kan haast niet. Uithangen en volgende dag weer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220313851
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:36 schreef Clubsoda het volgende:
Doen de bacillen aan verspringen? :D. Theoretisch belandt in beide alleen schoon water toch, is het een viezer dan het ander? Vaatdoekjes vind ik weer een ander verhaal.

Maar ik ben ook team "handdoeken in de badkamer kun je prima een paar dagen gebruiken als je ze uithangt". Zat mensen die ze elke dag wisselen.
Tja…hierop volgen ws. tal van duimpjes.
Omdat ik het niét hygiesch vind. Ws. een beetje smetvrees vanuit het ok verleden.
pi_220313860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat is er mis met die miskoop @:annex ?
Niet stabiel genoeg én het bovenkastje moest omgebouwd worden.
Nu roterende van So Clever.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:43:45 #112
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220313869
Handdoek en theedoek hangt hier doorgaans naast elkaar. Maar als ik heb gekookt is de handdoek vaak vochtig dus dan hangt hij even over de oven te drogen, daar kan hij breeduit in plaats van aan een haakje.
Spoilers!
pi_220313888
Nou zeg: als je huishoudt m.b.v. AI ben je lekker bezig.😂

…Het wordt afgeraden om handdoeken en theedoeken samen te wassen vanwege hygiënische redenen en het risico op kruisbesmetting. Badhanddoeken kunnen bacteriën overbrengen op theedoeken en vice versa. Voor een hygiënisch resultaat wast u theedoeken (keukendoeken) bij voorkeur apart op 60°C tot 90°C, en badhanddoeken eveneens op 60°C.
Bron: Margriet
pi_220313935
Met zo’n inhoud moet het inderdaad wel stabiel zijn. Zo’n linker heb ik ook op diverse plekken, maar dan van de Action :D

En ik doe net als @Lucky_Strike met de keuken hand- en theedoek. Vaatdoek gaat wel regelmatig in de was, soms iedere dag, wanneer ik iets onhandigs doe 2x per dag en soms om de andere dag
We have far more in common than that which devides us..
pi_220313946
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:44 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg: als je huishoudt m.b.v. AI ben je lekker bezig.😂

…Het wordt afgeraden om handdoeken en theedoeken samen te wassen vanwege hygiënische redenen en het risico op kruisbesmetting. Badhanddoeken kunnen bacteriën overbrengen op theedoeken en vice versa. Voor een hygiënisch resultaat wast u theedoeken (keukendoeken) bij voorkeur apart op 60°C tot 90°C, en badhanddoeken eveneens op 60°C.
Bron: Margriet

Dan moet ik er een huis bij hebben om al dat spul te bewaren of op te slaan. _O-
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:54:13 #116
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220313991
Vaatdoek in minimaal om de 2-3 dagen in de was, keukendoeken ook. Soms worden er alleen maar wat kruimels mee weggeveegd. Maar gisteren had ik ontploffende mergez, dat doekje gaat zodra het opgedroogd is in de was.

Die AI is niet goed snik :D
Spoilers!
pi_220314060
@Vanyel en anderen, die de A27 gebruiken.
Vandaag:
https://www.rtvutrecht.nl(...)breding-ring-utrecht

w/
Had ik weer in bomen moeten klimmen op mijn ouwe dag 😉
pi_220314170
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja…hierop volgen ws. tal van duimpjes.
Omdat ik het niét hygiesch vind. Ws. een beetje smetvrees vanuit het ok verleden.
Zo was het niet bedoeld hoor. Probeerde het gewoon te begrijpen.

Ik doe wel wekelijks een lapjeswas, ik vind het vies als de dweil bij het beddengoed zit. Deze week zitten daar al lapjes van het schoonmaken van de kozijnen buiten en de wasmachine enzo in.

Badhanddoeken gaan dan samen met het ondergoed of het beddengoed. Nu we een lits-jumeaux, een tweepersoonsbed en een twijfelaar hebben, tikt dat laatste ook flink aan :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220314276
Team vaker met een handdoek *O*


M’n werkgever had wat fouten gemaakt met uitbetalingen de afgelopen 5 jaar. (Een extern belastingsbedrijf heeft alles onderzocht.)
Mogen ze van mij vaker doen, want we hebben er 50% compensatie bij gekregen, bovenop het misgelopen bedrag :D
  woensdag 11 maart 2026 @ 11:42:31 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220314325
Heerlijk eitjes eten van eigen kippen met of zonder kak eraan _O-
Pannetje spoel ik een beetje af als ik hem weer gebruik, heeft toch lang gekookt, alles is dood :D

Handdoek gebruik ik ook vaker. Inderdaad zonde van alle extra was enz.
pi_220314554
Vaatdoekje heb ik niet, dat vind ik dan weer smerig. Ik heb keukenrol en allesreinigerdoekjes daarvoor. Ook omdat ik bij voorbaat heb opgegeven mijn katten van het aanrecht te weren, dus alleen een nat doekje erover vind ik daarbij niet voldoende. Keukenhanddoek is alleen voor handen na wassen en keukenvaatdoek is alleen voor schone vaat afdrogen. Die hangen naast elkaar aan de ovenhandgreep. 1x per week verwissel ik de twee handdoekjes bij toiletten, keukenhanddoek, keukenvaatdoek, grote en kleine badhanddoek en badjas. Als ik een washandje gebruikt heb gaat die na drogen meteen in de wasmand. En na een week of twee a drie heb ik dan een volledige handdoeken was verzameld en gaat het samen in de 60 graden was.

Als ik een keer wel iets gebruik als vaatdoekje, en het dus wel echt vies wordt, dan gaat het apart in 60 graden was.
pi_220314569
Verder viel het gesprek enorm mee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels lunch gehad, NL college af. Nu even kijken hoe ver ik kom met vertalen en over half uurtje richting college-gebouw.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 11-03-2026 15:16:48 ]
  woensdag 11 maart 2026 @ 12:36:12 #123
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220314643
Lapjes en keukendoeken - kookwas apart
Handdoeken - kookwas apart
Hondendekens en mandenlappen - Kookwas Apart
Kleding/beddegoed afhankelijk van hoe vuil - 40-60 graden
pi_220314670
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb als reden dat ik nauwelijks nog hardloop dat ik er weinig tijd voor hem met kind en baan. Maar nu zit mn vrouw between jobs dus die is thuis en nu heb ik geen reden meer }:|

Ik ga maar even hardlopen :+
Ik hoop dat het regende, cloacavloeker }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220314732
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vaatdoek in minimaal om de 2-3 dagen in de was,
:N
Elke dag.
Ik ben echt een smerige ransaap met zo'n beetje alles, maar een tweededagsdoekje vind ik echt :r
Bacteriewise maar vooral door :r nattedoekjesgeurtrauma :r

En alles wat heet moet gaat samen. Op 90 wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')