Ah zoals je leest heb ik totaal geen ervaring met puppies (of kittens, of zelfs babiesquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, Mooitje gaat meer richting afbouw dan opbouw. Vanaf eind deze week kunnen de pups langzaam beginnen met wat anders slobberen dan moedermelk. Over een week zouden ze dat ook echt moeten doen en nog een week later beginnen ze tandjes te krijgen en dat is wel het begin van het einde van de moedermelk, dacht ik.
Ik zal blij zijn als ze wat minder afhankelijk zijn van Mooitje. Voor hun welzijn en dat van haar. Ze is moe, het is keihard werken om genoeg te vreten om genoeg melk te kunnen geven.
't Is een sabaticaller. Of langharig werkschuw tuig, zo u wil.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:50 schreef derLudolf het volgende:
Maar er is toch ook een pensionado onder hetzelfde dak? Of heeft die niks met honden?
Mooitje kan het nu al niet bijbenen, en als ze eenmaal andere zaken dan moedermelk eten houdt zij ook op met poep eten. 't Is een gesloten kringloop of geen kringloop, geloof ik.quote:
Lekker drukquote:
Ik wou eigenlijk naar bedquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Even snel voor bijlees: kijken degenen die dat willen al naar de livestream van Zilveren bal? Of moet ik linkje delen? 100m wedstrijd, én rond 21.25 Joy tegen Jenning op 3km!!
Check. Heb een wekker gezet. We kijken nu naar De Slimste, daar lopen we flink mee achter. Wat zijn Herman en Paulien toch leuk samenquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Even snel voor bijlees: kijken degenen die dat willen al naar de livestream van Zilveren bal? Of moet ik linkje delen? 100m wedstrijd, én rond 21.25 Joy tegen Jenning op 3km!!
Ik zit nog net niet klaar ;-) omdat het te vroeg is.quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:35 schreef vlindertje89 het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Verder viel het gesprek enorm mee.Wat dapper dat je het durfde te delen en fijn dat de reactie wel goed wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels lunch gehad, NL college af. Nu even kijken hoe ver ik kom met vertalen en over half uurtje richting college-gebouw.![]()
![]()
Het geluid is nauwelijks te horenquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat is dus een van de dingen die ik ook wilde zeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat dapper dat je het durfde te delen en fijn dat de reactie wel goed was![]()
Nou ja laat ook maar. Dit had toch wel iets beter gekund denk je dan.quote:
Wij hadden jaren geleden een doos met 9 pups van nog geen 4 weken oud bij ons voor de poort staan. DAN ben je pas geradbraakt... Ook gelijk afgesproken dat we dat NOOIT meer doen. Wel voor alle 9 een nieuw huis gevondenquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:34 schreef sigme het volgende:
De puppies blijven net an genoeg groeien wanneer ik 's nachts viermaal opsta om Mooitje te motiveren ze te laten drinken. Daarnaast gewoon werk enzo, ik ben geradbraakt.
Halfhalf geloof ik. Als ze heel klein zijn piesen/poepen ze alleen wanneer moeder ze 'stimuleert' (waarbij het dan ook gelijk wordt opgelikt). Nu kunnen ze op eigen initiatief piesen en poepen, en vooral piesen doen ze dan ook veel op eigen momenten. Daarbij kruipen ze dan even weg van de plek waar ze (allemaal) liggen te slapen. Maar de slapende bult ligt enige tijd later rustig op de piesplaats.quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe werkt dat met zindelijk worden van honden? Gaat dat ook, min of meer, vanzelf als bij katten?
Ze posten hier niet meequote:Op woensdag 11 maart 2026 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had vandaag iets geinigs. Ik ben dus af en toe een beetje aan het solliciteren. Maandag was ik uitgenodigd voor een eerste gesprek voor een medium leuke functie. Goed gesprek maar ze lieten gelijk weten dat ze veel kandidaten hadden en er ook al tweede gesprekken waren gepland.
Vandaag werd ik netjes gebeld. Goed gesprek, pakte ze heel goed aan. Maar ik ben afgewezen omdat ze vermoeden dat ik niet assertief genoeg zou zijnIk weet niet waar deze error is ontstaan maar er is niemand die ik ooit in mijn leven tegenkom die dit denkt behalve deze mensen
Pffffffffff. Anonieme donatie?quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wij hadden jaren geleden een doos met 9 pups van nog geen 4 weken oud bij ons voor de poort staan. DAN ben je pas geradbraakt... Ook gelijk afgesproken dat we dat NOOIT meer doen. Wel voor alle 9 een nieuw huis gevonden
quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wij hadden jaren geleden een doos met 9 pups van nog geen 4 weken oud bij ons voor de poort staan. DAN ben je pas geradbraakt... Ook gelijk afgesproken dat we dat NOOIT meer doen. Wel voor alle 9 een nieuw huis gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |