Graag gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:58 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet toch even kwijt dat ik wel content ben met mijn topic(titel). Zoveel lollige weetjes
Minder enthousiast over het idee van de floepende cloaca waar eieren uit zeilen. Als dat mijn eiplezier gaat verpesten, weet ik bij wie ik moet klagen
Ja!!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dit!!
Ik vind het zelfs zo vies dat als ik mijn eieren in een pan gekookt heb, ik die pan erna ook meteen in vaatwasser doe en hem niet bv omspoel en volgende dag of die avond er nog pasta in kook.
Sch.ma had een speciaal steelpannetje voor de eieren. Helemaal dik aangeslagen met kalk.😂quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook een eierkoker. Toen ik die niet had, ging de steelpan waar ik eieren in kookte natuurlijk ook in de vaatwasser.
@:annex, waarom mogen handdoeken en theedoeken niet naast elkaar?
Ik hoor ook tot dat team. Veel schoner dan onder de douche vandaan kan haast niet. Uithangen en volgende dag weer.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:36 schreef Clubsoda het volgende:
Doen de bacillen aan verspringen?. Theoretisch belandt in beide alleen schoon water toch, is het een viezer dan het ander? Vaatdoekjes vind ik weer een ander verhaal.
Maar ik ben ook team "handdoeken in de badkamer kun je prima een paar dagen gebruiken als je ze uithangt". Zat mensen die ze elke dag wisselen.
Tja…hierop volgen ws. tal van duimpjes.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:36 schreef Clubsoda het volgende:
Doen de bacillen aan verspringen?. Theoretisch belandt in beide alleen schoon water toch, is het een viezer dan het ander? Vaatdoekjes vind ik weer een ander verhaal.
Maar ik ben ook team "handdoeken in de badkamer kun je prima een paar dagen gebruiken als je ze uithangt". Zat mensen die ze elke dag wisselen.
Niet stabiel genoeg én het bovenkastje moest omgebouwd worden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat is er mis met die miskoop @:annex ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik er een huis bij hebben om al dat spul te bewaren of op te slaan.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:44 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg: als je huishoudt m.b.v. AI ben je lekker bezig.😂
…Het wordt afgeraden om handdoeken en theedoeken samen te wassen vanwege hygiënische redenen en het risico op kruisbesmetting. Badhanddoeken kunnen bacteriën overbrengen op theedoeken en vice versa. Voor een hygiënisch resultaat wast u theedoeken (keukendoeken) bij voorkeur apart op 60°C tot 90°C, en badhanddoeken eveneens op 60°C.
Bron: Margriet
Zo was het niet bedoeld hoor. Probeerde het gewoon te begrijpen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja…hierop volgen ws. tal van duimpjes.
Omdat ik het niét hygiesch vind. Ws. een beetje smetvrees vanuit het ok verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels lunch gehad, NL college af. Nu even kijken hoe ver ik kom met vertalen en over half uurtje richting college-gebouw.
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 11-03-2026 15:16:48 ]
Ik hoop dat het regende, cloacavloekerquote:Op woensdag 11 maart 2026 10:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb als reden dat ik nauwelijks nog hardloop dat ik er weinig tijd voor hem met kind en baan. Maar nu zit mn vrouw between jobs dus die is thuis en nu heb ik geen reden meer![]()
Ik ga maar even hardlopen
quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vaatdoek in minimaal om de 2-3 dagen in de was,
quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Want ik irriteerde me daar wel nogal aan.
Absoluut, opdekastgejaagdequote:Op woensdag 11 maart 2026 12:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hoop dat het regende, cloacavloeker
Mooiquote:
Het was wel een smaakvol ingredient in onze bleekselderijschotel van gisteravond.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is ook een metworst, geen gehaktworst
Het water heeft toch gekookt? Dan is er toch niets meer wat leeft in die pan ?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dit!!
Ik vind het zelfs zo vies dat als ik mijn eieren in een pan gekookt heb, ik die pan erna ook meteen in vaatwasser doe en hem niet bv omspoel en volgende dag of die avond er nog pasta in kook.
Waarom doe je het danquote:Op woensdag 11 maart 2026 12:57 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind hardlopen sowieso wel stom, niet per se stommer met regen. Maar ik wil wel doen hoor, alsof ik geleden heb![]()
Klaar zijn met hardlopen, dat is leuk!
En dat past altijd ?quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je krijgt er meestal 2 of 3 pasrubbertjes bij zodat ie altijd om jouw stang past
quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Helaas, geen ticketIn 2 minuten uitverkocht.
![]()
@Vanyel, wat is erger? Het beeld van een floepende cloaca of van een bleekselderijschotel?quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was wel een smaakvol ingredient in onze bleekselderijschotel van gisteravond.
Ik deed een variant op mijn oma's originele recept en dat werd gewaardeerd.
Omdat het om verschillende redenen goed voor me is. En de deal blijkbaar niet was dat in dit leven de dingen die goed zijn ook leuk zijn.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
@:Vanyel, wat is erger? Het beeld van een floepende cloaca of van een bleekselderijschotel?
Toch blij dat nog niemand heeft geopperd dat hardlopen goed voor mij zou zijnquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Omdat het om verschillende redenen goed voor me is. En de deal blijkbaar niet was dat in dit leven de dingen die goed zijn ook leuk zijn.
Goed opletten bij de volgende pandemie, dat verhoogt het risico nogal.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toch blij dat nog niemand heeft geopperd dat hardlopen goed voor mij zou zijn
Zo ligt nu mijn poster bij een commissie die VIJFENDERTIG dagen nodig heeft om te beoordelen of ik dingen in de poster heb staan die intellectueel eigendom zijn van een van de bedrijven van ons consortium.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:09 schreef fietsie het volgende:
Iemand van communicatie heeft vernomen dat ik ga spreken op een congres. En wil mijn presentatie controleren op de verhaallijn, om te controleren of ik wel hetzelfde vertel als wat de organisatie elders uitdraagt.
Ik vraag me af of ze ooit een presentatie voor architecten heeft gegeven....
Wellicht dat ze de bedrijven 30 dagen geven oid ? En dan zelf nog 5?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zo ligt nu mijn poster bij een commissie die VIJFENDERTIG dagen nodig heeft om te beoordelen of ik dingen in de poster heb staan die intellectueel eigendom zijn van een van de bedrijven van ons consortium.
Conferentie waar ik de poster wil presenteren is 30 maart. Ja ik had eerder moeten beginnen om die poster te maken. Maar pfffffff vijfendertig dagen.
Echt? Dat moet ik helemaal gemist hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Goed opletten bij de volgende pandemie, dat verhoogt het risico nogal.
Werkdagen ook nog?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zo ligt nu mijn poster bij een commissie die VIJFENDERTIG dagen nodig heeft om te beoordelen of ik dingen in de poster heb staan die intellectueel eigendom zijn van een van de bedrijven van ons consortium.
Conferentie waar ik de poster wil presenteren is 30 maart. Ja ik had eerder moeten beginnen om die poster te maken. Maar pfffffff vijfendertig dagen.
quote:
Ja, maar, nee, het is gewoon alsnog viesquote:Op woensdag 11 maart 2026 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het water heeft toch gekookt? Dan is er toch niets meer wat leeft in die pan ?
Zwengel!!quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt? Dat moet ik helemaal gemist hebben.
Wandelen. Krachttraining. Soms HIIT (ook niet mijn favorietje, maar tenminste sneller voorbij dan hardlopen). Dat is mij allemaal aangeraden lately.
Oh en yoga.
Vind ik ook niet allemaal even leuk moet in bekennen, maar allemaal beter dan hardlopen. Zelfs dat is beter dan bleekselderijschotel, al lijkt dat wellicht wat ongerelateerd.
Ik heb overigens vandaag nog geen van de mij aangeraden dingen gedaan. Het voornemen was iets yoga-igs, ik vind dat ik flexibeler moet. Kan iemand me even aanzwengelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |