Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Frank in de saunaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het hem nog niet horen zeggen.....
He? En ik loop 2 minuten achterquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het hem nog niet horen zeggen.....
Even op programmas klikken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar is de uitzending van vrijdag gebleven? Die staat namelijk niet op kijk.nl
Ahja dat had ook gekund inderdaad, dankjewel!quote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ahja dat had ook gekund inderdaad, dankjewel!
Boos als in 'papa boos': "gaat niet gebeuren!".quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
En de Weekendhangert .. maar weer eens een Mercedes/Noa Fittie inelkaar draaien.. niet over Salar kwekken dan wordt ze boos![]()
[ afbeelding ]
Heb kennelijk iets gemist want ik heb Casper er niet mee bezig gezien. Heb hem kort na zijn binnenkomst wél horen zeggen dat het hem niet uitmaakt waar hij hem insteekt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frank in de sauna
tegen Casper
die vorige cyclus ook als en konijn bezig is geweest
Net zo aso als die vader van d´r. Ze claimt Salar steeds meer en is zélf een hele grote stoker. Hypocriet mens. Run, Salar, run!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
En de Weekendhangert .. maar weer eens een Mercedes/Noa Fittie inelkaar draaien.. niet over Salar kwekken dan wordt ze boos![]()
[ afbeelding ]
Dat vertelde marlijnquote:Op zondag 8 maart 2026 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb kennelijk iets gemist want ik heb Casper er niet mee bezig gezien. Heb hem kort na zijn binnenkomst wél horen zeggen dat het hem niet uitmaakt waar hij hem insteekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat Hard to Get spelen spelletje is nu wel door de mand gevallen, ze is al gevallenquote:Op zondag 8 maart 2026 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net zo aso als die vader van d´r. Ze claimt Salar steeds meer en is zélf een hele grote stoker. Hypocriet mens. Run, Salar, run!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 8 maart 2026 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
rara?
Ehhh Prinses op de kikkererwt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb niks meegekregen maar dat zal dan wel. Marlijn vond alles ook best vandaar die tranen bij het afscheid? Die dacht natuurlijk meteen verkering te hebben met Casper.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vertelde marlijn
In de auto bij Nick
Dat ze het zelfs deden waar Jessica bij was
quote:Op zondag 8 maart 2026 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
rara?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nog nix gezien, je hebt blijkbaar een streepje voorquote:Op maandag 9 maart 2026 16:38 schreef freaky40 het volgende:
De Bondgenoten heeft nu een apart kanaal op Instagram met de allerlaatste nieuwtjes. Kreeg vandaag een melding dat ik me kon aanmelden. Hopelijk hierin geen voorstukjes op wat komen gaat in de uitzending van die avond, maar gewoon al wat er vandaag gebeurd is en niet een week geleden wat je dus vandaag in de uitzending al gaat zien zodat het relevant is om zo'n kanaal te volgen anders kun je net zo goed het normale Instagram account blijven volgen.
Big Brother had dat ook, maar daar was het nog zinvol om mensen te laten weten dat er op streams wat aan zat te komen, nomaties/vliegtuig/etc. Geen idee wat ze er mee willen, mensen laten stemmen misschienquote:Op maandag 9 maart 2026 16:38 schreef freaky40 het volgende:
De Bondgenoten heeft nu een apart kanaal op Instagram met de allerlaatste nieuwtjes. Kreeg vandaag een melding dat ik me kon aanmelden. Hopelijk hierin geen voorstukjes op wat komen gaat in de uitzending van die avond, maar gewoon al wat er vandaag gebeurd is en niet een week geleden wat je dus vandaag in de uitzending al gaat zien zodat het relevant is om zo'n kanaal te volgen anders kun je net zo goed het normale Instagram account blijven volgen.
Link in de 2e story van DBG vandaagquote:Op maandag 9 maart 2026 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog nix gezien, je hebt blijkbaar een streepje voor
Ik zie alleen maar de kliphangertjes van de komende uitzending
[ afbeelding ]
Ze hebben er al een poll op staan dus dat zal wellicht het idee er achter zijn. Maar hopelijk laten ze daar ook dingen zien die volgende week pas te zien zijn. Ik kijk persoonlijk nooit naar die filmpjes van content wat ik 's avonds toch al op TV ga zien.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Big Brother had dat ook, maar daar was het nog zinvol om mensen te laten weten dat er op streams wat aan zat te komen, nomaties/vliegtuig/etc. Geen idee wat ze er mee willen, mensen laten stemmen misschien
Daar gebruikte BB het ook wel eens voor.
Kijk TV? daar doe ik niet aanquote:Op maandag 9 maart 2026 17:32 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Link in de 2e story van DBG vandaag
Die kanalen doen het alleen in de mobiele app.quote:
Ah ok, leuk voor de liefhebber dusquote:Op maandag 9 maart 2026 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die kanalen doen het alleen in de mobiele app.
Hier werkte die link in hun stories ook via de app niet, sprong gewoon weer terug naar die story. Maar via hun profielpagina kun je in de app de link naar het kanaal terugvinden. Als je daarop klik zie je het kanaal en een 'deelnemen'-knop die wel werkt. Daarna vind je het kanaal makkelijk terug bij je DM's (ook alleen in de mobiele app).
Ofwel, hoop gedoe
nouquote:Op maandag 9 maart 2026 19:32 schreef LionHeart het volgende:
Lekker oude mensen lastig vallen. Wat zullen hun ouders trots zijn.
Nou nou pleur jij ook alles op straat.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:32 schreef LionHeart het volgende:
Lekker oude mensen lastig vallen. Wat zullen hun ouders trots zijn.
eerst ff afvallenquote:Op maandag 9 maart 2026 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Snel belangrijkere dingen... Salamenderjacht
waar 'de stem' dat tactisch brein vandaan haalt... geen ideequote:Op maandag 9 maart 2026 19:34 schreef LionHeart het volgende:
Hahahaha.. Melvin het grote tactische brein
ze vervangt de smeerkaas voor chocopastaquote:Op maandag 9 maart 2026 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze gaat 10 krekkers met smeerkaas minder eten
Ohh ja das is veel lekkerderquote:Op maandag 9 maart 2026 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze vervangt de smeerkaas voor chocopasta
ik hoop hetquote:Op maandag 9 maart 2026 19:39 schreef schetterklep het volgende:
Roland gaat het weer even verpesten denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Hoop utquote:Op maandag 9 maart 2026 19:39 schreef schetterklep het volgende:
Roland gaat het weer even verpesten denk ik
je ziet ook Thomas constant klooien met die penquote:Op maandag 9 maart 2026 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af hoe ze op de kilometer nauwkeurig die Blobs op dat kutkaartje uitrekenen![]()
Volgens mij één grote bullshit
[ afbeelding ]
Onmogelijk inderdaad, afstanden op een kaart berekenen.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af hoe ze op de kilometer nauwkeurig die Blobs op dat kutkaartje uitrekenen![]()
Volgens mij één grote bullshit
[ afbeelding ]
Die komen op vochtige ruimtes af, enige wat ik weet van die vieze beestenquote:Op maandag 9 maart 2026 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
zilvervisje, die achterlijke maakt er een hagedis van
ach jaquote:Op maandag 9 maart 2026 19:49 schreef LionHeart het volgende:
Wat... Iemand daar denkt dat ze op de Veluwe zitten?
En die ring is gewoon een knelfitting van de gamaquote:Op maandag 9 maart 2026 19:52 schreef greysbones het volgende:
die ontzettend neppe koningschakel ketting en armbanden van Roland ook![]()
![]()
Roland wil best wel ff jan likken voor 100 puntenquote:Op maandag 9 maart 2026 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Roland.. "Je zie er weer goed uit Jan"
Jan... "Zo zie ik er altijd uit..."![]()
[ afbeelding ]
Een naaispelletje dusquote:Op maandag 9 maart 2026 19:56 schreef LionHeart het volgende:
Raar, stukje van het doosjes spel staat nu al op de insta van Noah. Krijg ik ineens in mijn voor jou.
https://www.instagram.com/reel/DVqgTqXjKVb/
stond er al op jaquote:Op maandag 9 maart 2026 19:56 schreef LionHeart het volgende:
Raar, stukje van het doosjes spel staat nu al op de insta van Noah. Krijg ik ineens in mijn voor jou.
https://www.instagram.com/reel/DVqgTqXjKVb/
quote:Op maandag 9 maart 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
En als je bovenaan staat, dan kun je toch wel raden dat je minpunten gaat krijgen van een concurrent...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Jup de Vossen hoeven alleen maar te weigerenquote:Op maandag 9 maart 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
En als je bovenaan staat, dan kun je toch wel raden dat je minpunten gaat krijgen van een concurrent...
anouk deed het toch goed voor hen?quote:Op maandag 9 maart 2026 20:09 schreef LionHeart het volgende:
Gaat Mercedes zo ook boos zijn op Anouk?
Maar ook liegen... Maar mag natuurlijk wel als het in eigen belang is...quote:Op maandag 9 maart 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
anouk deed het toch goed voor hen?
ja die heeft ook glashard staan te liegen maar ja het is een spel hè.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:09 schreef LionHeart het volgende:
Gaat Mercedes zo ook boos zijn op Anouk?
nou jaquote:
Haha grappig, dat was spannendquote:
omdat hij hem zelf wil houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zo lekker nasaal![]()
ik sla ze echt liever allebei overquote:Op maandag 9 maart 2026 20:12 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Zit toch liever met Roland in een team dan met Melvin
Haha, ik zou Melvin allang over die schutting hebben gegooid. Vind hem zo irritant.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik sla ze echt liever allebei over
en als ik dan echt moet kiezen
Melvin
met Roland zou ik ruzie krijgen
nee allen getallen 50 en 100quote:
Nee mijn fout.quote:
geen idee waarom ik dat dan dacht te zienquote:Op maandag 9 maart 2026 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee allen getallen 50 en 100
ik keek al op van jouw 200 en daarom heb ik neergezet wat er in zat
Blij als ze weg is.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
Zo, Mercedes kan echt niet tegen haar verlies.
het helpt ook niet echtquote:Op maandag 9 maart 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
Melvin houdt er niet van dat de meerderheid beslist. Alleen zijn stem zou moeten tellen.
Klopt, alleen Robert besluit uiteindelijk iets, soort van. En daar moet je je dan maar bij neerleggen. Waren je argumenten dus niet goed genoeg.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
het helpt ook niet echt
dat Robert eerst nee absoluut niet zegt
en vervolgens ja doe maar
daar kun je ook net niks mee
en Roland doet exact wat Melvin doet maar dan omgekeerd
Twee minuten gesprek.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:51 schreef Yver73 het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar morgen….
Maar de kans is groot dat Thomas er of niks mee doet of dat Chess hem wel weer haar poppenogen en babystemmetje weet te overtuigen dat het allemaal zo erg niet was (schatje, poepie, lieverdje)
Ik ga er vanuit dat hij haar echt wel gaat vragen of zij dit echt gezegd heeft en hoe zij daar dan op reageert. Want hoe dan ook, hij gaat dit terugzien.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:51 schreef Yver73 het volgende:
Maar de kans is groot dat Thomas er of niks mee doet of dat Chess hem wel weer haar poppenogen en babystemmetje weet te overtuigen dat het allemaal zo erg niet was (schatje, poepie, lieverdje)
Zijn vader was ook niet erg positief, weliswaar wat subtiel maar dat voelde hij wel. Misschien valt het kwartje al heb ik er een hard hoofd in.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij haar echt wel gaat vragen of zij dit echt gezegd heeft en hoe zij daar dan op reageert. Want hoe dan ook, hij gaat dit terugzien.
Benieuwd ook of Valentijne ook echt die 2 minuten/2 seconden gaat noemen.
Hoop van wel.
Thomas is een sukkel, zolang 'ie Chest daar kan blijven neuken gedurende de resterende tijd in de Loods... Nix aan de hand, Nachtkaarsje ook weer uitquote:Op maandag 9 maart 2026 21:51 schreef Yver73 het volgende:
Ik ben eerder benieuwd wie die Valentino aangestuurd heeft om even gratis te komen stoken, ik weet niet van een bezoek regeling of iets dergelijksquote:Op maandag 9 maart 2026 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij haar echt wel gaat vragen of zij dit echt gezegd heeft en hoe zij daar dan op reageert. Want hoe dan ook, hij gaat dit terugzien.
Hoop van wel.
Het is de zus van Casper dus (familie) dat komt mooi uit.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd wie die Valentino aangestuurd heeft om even gratis te komen stoken, ik weet niet van een bezoek regeling of iets dergelijks
En laten we Thomas ook niet uitvlakken in dit verhaal, die is ook niet zuiver op de graat. Hij wist dat hij met een dame met een relatie aan het aanpappen was.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thomas is een sukkel, zolang 'ie Chest daar kan blijven neuken gedurende de resterende tijd in de Loods... Nix aan de hand, Nachtkaarsje ook weer uit
Ohw, uit die koker, twee vliegen in één klap, goeie stunt dat Valentino gelijk alle bezoektijd besteed aan Thomasquote:Op maandag 9 maart 2026 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is de zus van Casper dus (familie) dat komt mooi uit.
Twee minuten is voldoende hoor.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, uit die koker, twee vliegen in één klap, goeie stunt dat Valentino gelijk alle bezoektijd besteed aan Thomas
Misschien was je toen net afwezig wat die 2 minuten betreft?quote:
Ohw dat zou best kunnen , ik vergeet achterklap uit vorige cyclussen vrij snelquote:Op maandag 9 maart 2026 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien was je toen net afwezig wat die 2 minuten betreft?
Sex met Thomas duurt 2 minuten volgens Chess, en dat was niet een vriendinnen gesprekje onderling maar hardop lacherig waar ook een man bij was (ik dacht Casper) nogal gemeen dus.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw dat zou best kunnen , ik vergeet achterklap uit vorige cyclussen vrij snel
Dat is inderdaad heel boeiend om daar tijdens een familiebezoek nog eens uitgebreid met iemand over te hebbenquote:Op maandag 9 maart 2026 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Sex met Thomas duurt 2 minuten volgens Chess, en dat was niet een vriendinnen gesprekje onderling maar hardop lacherig waar ook een man bij was (ik dacht Casper) nogal gemeen dus.
Ja duhhh!!! Het is wel de bondgenoten natuurlijk, spill the juice babyquote:Op maandag 9 maart 2026 23:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel boeiend om daar tijdens een familiebezoek nog eens uitgebreid met iemand over te hebben![]()
Normaal zou je zeggen Hou je bek nepkut ga lekker met je broertje praten
Laat 'r maar lekker stoken, het is trouwens toch al een beetje tijd dat partnerruiltjes plaats gaan vinden.. Salar is duidelijk ook al afkeriger geworden van Paradramakutje Mercedes, en die twee treurige Kleefkutten Roxy&Robert is te treurig om aan te kijkenquote:Op maandag 9 maart 2026 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duhhh!!! Het is wel de bondgenoten natuurlijk, spill the juice baby![]()
Volgens mij zat Valentijne ook samen met Thomas daar dus die hebben toch een soort band.
Salar kan het nog wel een paar weken uitzingen. Die valse kut Roxy valt vanzelf door de mand (als ze nog door die mand past)quote:Op dinsdag 10 maart 2026 00:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laat 'r maar lekker stoken, het is trouwens toch al een beetje tijd dat partnerruiltjes plaats gaan vinden.. Salar is duidelijk ook al afkeriger geworden van Paradramakutje Mercedes, en die twee treurige Kleefkutten Roxy&Robert is te treurig om aan te kijken
Zat ik ook al aan te denken. Thomas die de finale wint en dan kijken wat Chess doet. Gaat ze met hem mee of niet? Als ze blijft, gaat ze dan weer met een volgende vent verder en krijgen we dan een verdrietige Thomas daar op het scherm te zien?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:52 schreef dakpanlos het volgende:
Stel, hij wint de knock-outs, dus naar huis en Chess blijft achter...ook een interessant scenario
Vraag je dan af voor wie ze eigenlijk komtquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:40 schreef greysbones het volgende:
Valentijne legt het wel in geuren en kleuren uit![]()
Ik niet hoor. Ga ervan genieten!! Spill the juice!!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vraag je dan af voor wie ze eigenlijk komt
eindelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:40 schreef greysbones het volgende:
Ik vind haar leukquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
eindelijk![]()
Enne wanneer gaat dat vervelende Tokkie kind Mercedes naar huis?![]()
Wat een naar kind is dat
Ik vind Mercedes met de dag meer Tokkie worden , wat een vreselijk kind.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk![]()
Valentijne is op tiktok ook druk met Chess
Die heeft wel een soort van haat naar haar
Het is in iedergeval een uitgebreidere versie van de TV kliphangers.. en nóg meer "inside dingetjes" geeft alleen maar weer spollergezeikquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Nou dat kanaal op Instagram is vooralsnog een lachertje hoor. Nog steeds voorstukjes te zien die vanavond in de uitzending zitten. Useless! Merkte het gisteren al. Wat voegt dat kanaal dan toe behalve dat je polls kunt posten als 'de kijker' weer wat mag beslissen.
Het mag een keer gezegd worden, al gaat Thomas er niks mee doen. Klein gesprekje met Chess die grote ogen en een heliumstemmetje opzet dat het niet zo was bedoeld of haar woorden zijn verdraaid en het gaat weer verder.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:40 schreef greysbones het volgende:
Pijnlijk voor Thomas, maar die heeft zijn ogen dan ook al de hele tijd in zijn zak zitten. Hoeveel rode vlaggen moeten er nog gewapperd worden?quote:Op maandag 9 maart 2026 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
EN de kliphangert... Laat maar weer een OudKutje binnen voor stoken .. Valentijn mag komen mekkeren bij Thomas over..? Wie?
Maar omdat Lieve Regie zo prompt Chest in beeld neemt als mogelijke Dader ...![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het sowieso a-sociaal als vrouwen praten over het geslacht van hun geliefde of hoelang het nummertje duurde.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoop van wel.
Die gaat natuurlijk mee om mee te profiteren van het gewonnen geld.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Thomas die de finale wint en dan kijken wat Chess doet. Gaat ze met hem mee of niet? Als ze blijft, gaat ze dan weer met een volgende vent verder en krijgen we dan een verdrietige Thomas daar op het scherm te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
Die promo! Alsof Valentijne zelf nog in die loods zit en de boel even denkt te kunnen bepalenHet is leuk dat er even wat reuring isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar volledig eens
Ze doet of haar broertje de marionettepop is en zij degene die de touwtjes bedient
Vind haar op tiktok afschuwelijk
Maar voor nu in de loods ff primaAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
Die promo! Alsof Valentijne zelf nog in die loods zit en de boel even denkt te kunnen bepalenZo ver dacht ik niet eens, maar het werd een keer tijd dat iemand zijn bek lostrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dan moet je er mee stoppen, met streams zou je dat ook hebben. Dus doe het, of doe het niet. Spoilers krijg je toch. Is niet meer tegen te houden in deze tijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is in iedergeval een uitgebreidere versie van de TV kliphangers.. en nóg meer "inside dingetjes" geeft alleen maar weer spollergezeik
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is leuk dat er even wat reuring is
Maar volledig eens
Ze doet of haar broertje de marionettepop is en zij degene die de touwtjes bedient
Vind haar op tiktok afschuwelijk
Maar voor nu in de loods ff prima
Sowieso, alles beter dan dat geneuzel in 'die vieze hoek' steedsquote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo ver dacht ik niet eens, maar het werd een keer tijd dat iemand zijn bek lostrekt
Vooruitblikken of achteruitblikken thats the questionquote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moet je er mee stoppen, met streams zou je dat ook hebben. Dus doe het, of doe het niet. Spoilers krijg je toch. Is niet meer tegen te houden in deze tijd.
ik denk dat ze zich verder daar de tandjes verveeld. dat zijn de enige momenten dat ze nog iets kan toevoegen in die loodsquote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:42 schreef humpty het volgende:
Valt mij wel op dat als er ergens een fittie is dan zit Cynthia er boven op
die kickt daar op
Ze moet wát voor de kick, een mannetje in bed krijgen is voor haar verleden tijd ...quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze zich verder daar de tandjes verveeld. dat zijn de enige momenten dat ze nog iets kan toevoegen in die loods
spelen doet ze ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze moet wát voor de kick, een mannetje in bed krijgen is voor haar verleden tijd ...
Vroeger zei men wel die is rijp voor de toneelhaak.. en terecht , zorgelijker zijn de geluiden vanuit FB dat die ouwe zeikert weer terug wil voor de 3e keerquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
spelen doet ze ook niet
ik zie haar eigenlijk alleen maar mensen knuffelen na een fittie
of hangen op de bank
robertquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vroeger zei men wel die is rijp voor de toneelhaak.. en terecht , zorgelijker zijn de geluiden vanuit FB dat die ouwe zeikert weer terug wil voor de 3e keer
die heeft ook een enorme egoquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:36 schreef Chanel5 het volgende:
Als er iemand zegt dattie afgevallen is is denkt Roxy dat het over haar gaat
Dat is zo'n held, dat doet hij niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:38 schreef greysbones het volgende:
robert
meteen met Thomas gaan praten
misschien handig om eerst naar diegene te gaan die volgens jou zo lullig doen
Gewoon omdat....quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
ik vind Roxy er vaak een beetje viezig uit zien
geen idee waarom
had ik laatst met het uitlepelen met een koekje van de chocopot, het hele plaatje zag er onsmakelijk uitquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
ik vind Roxy er vaak een beetje viezig uit zien
geen idee waarom
Mooi dit jaquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Zij ziet hetzelfde als wij. Heeft er 1 maandje gezeten waarvan ze de helft hysterisch heeft zitten janken maar ze loopt er rond alsof ze De Bondgenoten koningin is
Ik ken haar niet eens meer. Je bedoeld die met die lange zwarte haren. Heeft die in de bondgenoten gezeten?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Zij ziet hetzelfde als wij. Heeft er 1 maandje gezeten waarvan ze de helft hysterisch heeft zitten janken maar ze loopt er rond alsof ze De Bondgenoten koningin is
Ja die vrouwquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken haar niet eens meer. Je bedoeld die met die lange zwarte haren. Heeft die in de bondgenoten gezeten?
Kan mij haar niet eens herinneren. Wat ergquote:
Valentijne weet allesquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Ik trek dat belerende toontje van haar totaal niet
En alle andere bezoekers moet hun bek houwe en mag alleen maar roepen Je doet het goed en we houwevanjequote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Ik trek dat belerende toontje van haar totaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |