Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Frank in de saunaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het hem nog niet horen zeggen.....
He? En ik loop 2 minuten achterquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het hem nog niet horen zeggen.....
Even op programmas klikken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar is de uitzending van vrijdag gebleven? Die staat namelijk niet op kijk.nl
Ahja dat had ook gekund inderdaad, dankjewel!quote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ahja dat had ook gekund inderdaad, dankjewel!
Boos als in 'papa boos': "gaat niet gebeuren!".quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
En de Weekendhangert .. maar weer eens een Mercedes/Noa Fittie inelkaar draaien.. niet over Salar kwekken dan wordt ze boos![]()
[ afbeelding ]
Heb kennelijk iets gemist want ik heb Casper er niet mee bezig gezien. Heb hem kort na zijn binnenkomst wél horen zeggen dat het hem niet uitmaakt waar hij hem insteekt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frank in de sauna
tegen Casper
die vorige cyclus ook als en konijn bezig is geweest
Net zo aso als die vader van d´r. Ze claimt Salar steeds meer en is zélf een hele grote stoker. Hypocriet mens. Run, Salar, run!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
En de Weekendhangert .. maar weer eens een Mercedes/Noa Fittie inelkaar draaien.. niet over Salar kwekken dan wordt ze boos![]()
[ afbeelding ]
Dat vertelde marlijnquote:Op zondag 8 maart 2026 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb kennelijk iets gemist want ik heb Casper er niet mee bezig gezien. Heb hem kort na zijn binnenkomst wél horen zeggen dat het hem niet uitmaakt waar hij hem insteekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat Hard to Get spelen spelletje is nu wel door de mand gevallen, ze is al gevallenquote:Op zondag 8 maart 2026 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net zo aso als die vader van d´r. Ze claimt Salar steeds meer en is zélf een hele grote stoker. Hypocriet mens. Run, Salar, run!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 8 maart 2026 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
rara?
Ehhh Prinses op de kikkererwt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb niks meegekregen maar dat zal dan wel. Marlijn vond alles ook best vandaar die tranen bij het afscheid? Die dacht natuurlijk meteen verkering te hebben met Casper.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vertelde marlijn
In de auto bij Nick
Dat ze het zelfs deden waar Jessica bij was
quote:Op zondag 8 maart 2026 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
rara?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nog nix gezien, je hebt blijkbaar een streepje voorquote:Op maandag 9 maart 2026 16:38 schreef freaky40 het volgende:
De Bondgenoten heeft nu een apart kanaal op Instagram met de allerlaatste nieuwtjes. Kreeg vandaag een melding dat ik me kon aanmelden. Hopelijk hierin geen voorstukjes op wat komen gaat in de uitzending van die avond, maar gewoon al wat er vandaag gebeurd is en niet een week geleden wat je dus vandaag in de uitzending al gaat zien zodat het relevant is om zo'n kanaal te volgen anders kun je net zo goed het normale Instagram account blijven volgen.
Big Brother had dat ook, maar daar was het nog zinvol om mensen te laten weten dat er op streams wat aan zat te komen, nomaties/vliegtuig/etc. Geen idee wat ze er mee willen, mensen laten stemmen misschienquote:Op maandag 9 maart 2026 16:38 schreef freaky40 het volgende:
De Bondgenoten heeft nu een apart kanaal op Instagram met de allerlaatste nieuwtjes. Kreeg vandaag een melding dat ik me kon aanmelden. Hopelijk hierin geen voorstukjes op wat komen gaat in de uitzending van die avond, maar gewoon al wat er vandaag gebeurd is en niet een week geleden wat je dus vandaag in de uitzending al gaat zien zodat het relevant is om zo'n kanaal te volgen anders kun je net zo goed het normale Instagram account blijven volgen.
Link in de 2e story van DBG vandaagquote:Op maandag 9 maart 2026 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog nix gezien, je hebt blijkbaar een streepje voor
Ik zie alleen maar de kliphangertjes van de komende uitzending
[ afbeelding ]
Ze hebben er al een poll op staan dus dat zal wellicht het idee er achter zijn. Maar hopelijk laten ze daar ook dingen zien die volgende week pas te zien zijn. Ik kijk persoonlijk nooit naar die filmpjes van content wat ik 's avonds toch al op TV ga zien.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Big Brother had dat ook, maar daar was het nog zinvol om mensen te laten weten dat er op streams wat aan zat te komen, nomaties/vliegtuig/etc. Geen idee wat ze er mee willen, mensen laten stemmen misschien
Daar gebruikte BB het ook wel eens voor.
Kijk TV? daar doe ik niet aanquote:Op maandag 9 maart 2026 17:32 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Link in de 2e story van DBG vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |