Gewoon omdat....quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
ik vind Roxy er vaak een beetje viezig uit zien
geen idee waarom
had ik laatst met het uitlepelen met een koekje van de chocopot, het hele plaatje zag er onsmakelijk uitquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
ik vind Roxy er vaak een beetje viezig uit zien
geen idee waarom
Mooi dit jaquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Zij ziet hetzelfde als wij. Heeft er 1 maandje gezeten waarvan ze de helft hysterisch heeft zitten janken maar ze loopt er rond alsof ze De Bondgenoten koningin is
Ik ken haar niet eens meer. Je bedoeld die met die lange zwarte haren. Heeft die in de bondgenoten gezeten?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Zij ziet hetzelfde als wij. Heeft er 1 maandje gezeten waarvan ze de helft hysterisch heeft zitten janken maar ze loopt er rond alsof ze De Bondgenoten koningin is
Ja die vrouwquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken haar niet eens meer. Je bedoeld die met die lange zwarte haren. Heeft die in de bondgenoten gezeten?
Kan mij haar niet eens herinneren. Wat ergquote:
Valentijne weet allesquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Ik trek dat belerende toontje van haar totaal niet
En alle andere bezoekers moet hun bek houwe en mag alleen maar roepen Je doet het goed en we houwevanjequote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Ik trek dat belerende toontje van haar totaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |