Die kanalen doen het alleen in de mobiele app.quote:
Ah ok, leuk voor de liefhebber dusquote:Op maandag 9 maart 2026 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die kanalen doen het alleen in de mobiele app.
Hier werkte die link in hun stories ook via de app niet, sprong gewoon weer terug naar die story. Maar via hun profielpagina kun je in de app de link naar het kanaal terugvinden. Als je daarop klik zie je het kanaal en een 'deelnemen'-knop die wel werkt. Daarna vind je het kanaal makkelijk terug bij je DM's (ook alleen in de mobiele app).
Ofwel, hoop gedoe
nouquote:Op maandag 9 maart 2026 19:32 schreef LionHeart het volgende:
Lekker oude mensen lastig vallen. Wat zullen hun ouders trots zijn.
Nou nou pleur jij ook alles op straat.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:32 schreef LionHeart het volgende:
Lekker oude mensen lastig vallen. Wat zullen hun ouders trots zijn.
eerst ff afvallenquote:Op maandag 9 maart 2026 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Snel belangrijkere dingen... Salamenderjacht
waar 'de stem' dat tactisch brein vandaan haalt... geen ideequote:Op maandag 9 maart 2026 19:34 schreef LionHeart het volgende:
Hahahaha.. Melvin het grote tactische brein
ze vervangt de smeerkaas voor chocopastaquote:Op maandag 9 maart 2026 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze gaat 10 krekkers met smeerkaas minder eten
Ohh ja das is veel lekkerderquote:Op maandag 9 maart 2026 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze vervangt de smeerkaas voor chocopasta
ik hoop hetquote:Op maandag 9 maart 2026 19:39 schreef schetterklep het volgende:
Roland gaat het weer even verpesten denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Hoop utquote:Op maandag 9 maart 2026 19:39 schreef schetterklep het volgende:
Roland gaat het weer even verpesten denk ik
je ziet ook Thomas constant klooien met die penquote:Op maandag 9 maart 2026 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af hoe ze op de kilometer nauwkeurig die Blobs op dat kutkaartje uitrekenen![]()
Volgens mij één grote bullshit
[ afbeelding ]
Onmogelijk inderdaad, afstanden op een kaart berekenen.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af hoe ze op de kilometer nauwkeurig die Blobs op dat kutkaartje uitrekenen![]()
Volgens mij één grote bullshit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |