Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Roxy is blaas-proquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Ratrace? BlaasRatRace![]()
[ afbeelding ]
Ik zou bij de eerste bocht al kapot zijn, deze week energie voor 'n maand verbruikt door boezemfibrilerenquote:
knufje voor jouquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou bij de eerste bocht al kapot zijn, deze week energie voor 'n maand verbruikt door boezemfibrileren
Voor jou geeen spelletje dusquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou bij de eerste bocht al kapot zijn, deze week energie voor 'n maand verbruikt door boezemfibrileren
Is het al rustig Fritsie?quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja enigsinds, niet plots ff opstaan en naar de keuken dan ga ik voor de vlakte. Morgen cardio weer bellenquote:
Ik denk dat één van die meiden dat heeft gedaan.quote:
Wel een erg rigoureuze maatregel om af te vallenquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
je moet toch ook een blindedarm ontsteking krijgen Roxy
creep is hetquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
jeezz melvin
die is echt niet goed hoor
Vandaag was een 'live' van Jan op insta over de Televizierring. Iedereen zat nog steeds in hetzelfde bondje.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:54 schreef schetterklep het volgende:
Er blijven er 4 over dus of naar buiten voor iets of het is meteen weer een nieuw bondje
Zit echt op andere plekken..quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Roxy niet perongeluk zwanger met dat gevreet? [ afbeelding ]
Haha ja en dan de brief niet durven open te maken/voor te lezenquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
is trouwens wel een prima meme @:kinkijan
melvin als me me me
Ja Febo haakt er lekker op inquote:
ik had ricky wel bij de heren als knapste willen zienquote:
Ja echt welquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had ricky wel bij de heren als knapste willen zien
had denk ik een nog groter effect gehad
Haha inderdaad, had die chihuahua Robert niet aangekundquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had ricky wel bij de heren als knapste willen zien
had denk ik een nog groter effect gehad
Anouk is de knapste omdat ik haar de meest natuurlijke uitstraling vind hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:12 schreef Scottie16 het volgende:
Het is toch persoonlijk wie je de knapste vind. Die vrouwen zijn ook te onzeker. En Anouk vind ik ook de knapste en leukste, van de mannen toch Salar.
Ik begrijp merrie wel. Salar plukt haar snor weg met een pincet en prevelt we gaan jou de knapste maken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:12 schreef Scottie16 het volgende:
Het is toch persoonlijk wie je de knapste vind. Die vrouwen zijn ook te onzeker. En Anouk vind ik ook de knapste en leukste, van de mannen toch Salar.
Welkom bij SBSquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:16 schreef spapaars het volgende:
Bewoners op hun uiterlijk laten beoordelen is gewoon laag.
Salar pakte het slim aan 'laat de mannen zonder partner maar stemmen'quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:16 schreef spapaars het volgende:
Ach het zijn allemaal acteurs en dit script wisten ze van te vorenquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:16 schreef spapaars het volgende:
ik vind dit wel geestigquote:
Ze is wel herkenbaarquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
Roxy gaat echt huilen als ze deze afleveringen terug moet kijken
ha ha haquote:
smakelijk alvastquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
tot morgen, als ik op tijd ben
sushiiiiiiii![]()
Blijkbaar een opdracht waarbij keuzes gemaakt moeten worden. Er mogen mensen naar de buitenwereld?quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom stonden daar koffers voor het scherm ?
Stond in haar scriptquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
Snap alleen niet waarom Anouk dat zo moest zeggen?
Melvin zijn valse nicht karakter komt naar boven.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:30 schreef Scottie16 het volgende:
Melvin is net als die jasper die als eerste bewoner erin zat ook wst negatief. Tegendraads
Whehehehehequote:
Ik ook niet helemaal, maar blijkbaar een sterk gevoel van eerlijkheid, en vond dat Kristy Noah zo niet kan behandelen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
Snap alleen niet waarom Anouk dat zo moest zeggen?
Dan doet ze maar eerlijk even in de keuken tegen Kristie, er zal wel wat meer geschuurd hebben tussen die twee.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:34 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ik ook niet helemaal, maar blijkbaar een sterk gevoel van eerlijkheid, en vond dat Kristy Noah zo niet kan behandelen.
Misgunnerijquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Of Noah een fuckboy is en zij dat gezegd heeft kan wel zijn maar hoe haal je het in je hoofd om je daar tegenaan te bemoeien.
Even gevraagd , misschien zit het erbijquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:59 schreef KinKiJan het volgende:
Moet er niet weer een nieuw of terugkerend Talpa programma gepromoot worden waar die koffers met aanhangsels naar toe kunnen?
Kijk eens aan, dan gok ik Roadtrippersquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even gevraagd , misschien zit het erbij![]()
Voor 2026 heeft Talpa Network (SBS6, Net5, Veronica) een flinke lijst aan nieuwe programma's en seizoenen klaargezet. Hieronder vind je de belangrijkste tv-shows die dit jaar op de planning staan of recent van start zijn gegaan:
Nieuwe Programma's & Formats
The Bicycle Race: Een grootschalig nieuw format op SBS6 waarin BN'ers een uitputtende fietstocht door India maken.
I've Got The Music In Me: Een gloednieuw muziekprogramma gepresenteerd door Johnny de Mol.
The Moneymakers: Een nieuwe spelshow op SBS6 waarin kandidaten strijden om grote geldbedragen.
2 Vreemden onder 1 Dak: Een sociaal woonexperiment op Net5.
Nieuwe Amusementsquiz: Vanaf 30 maart start Johnny de Mol met een nog onbekende amusementsquiz op SBS6.
Dagelijkse Dramaserie: Net5 lanceert dit jaar een nieuwe dagelijkse serie, waarvan de details rond de najaarspresentatie verder worden uitgerold.
Terugkerende Shows & Nieuwe Seizoenen
The Winner Takes It All: Talpa heeft een tweede seizoen bevestigd van deze zangcompetitie voor lookalikes.
No Way Back VIPS: Een speciale editie van het survivalprogramma waarin 14 BN'ers de wildernis van Albanië trotseren.
Roadtrippers VIPS: Recent gestart (februari 2026) op de donderdagavond van SBS6.
Ha, die is al begonnen.. met dat "Slechthordende model dat zomaar de weg oversteekt.." (quote uit Roadtrippers)quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dan gok ik Roadtrippers
Kim Veenstra ?quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha, die is al begonnen.. met dat "Slechthordende model dat zomaar de weg oversteekt.." (quote uit Roadtrippers)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |