inclusiever was zijn of haar of hunquote:
En die eigende ook al een telefoontje naar huis of naar zijn oom toe. Hij claimt vooral in plaats van een beetje overlegquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Melvin wil ook eens een keer. Die zit er er net 2 maanden
En op z'n Robert/Roxy's gezegd: hij is er al uit geweest![]()
![]()
Inderdaad, op die manier zou ik het hoe dan ook aan iemand anders gunnen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:53 schreef schetterklep het volgende:
[..]
En die eigende ook al een telefoontje naar huis of naar zijn oom toe. Hij claimt vooral in plaats van een beetje overleg
Haha! Alsof je wist dat ik er al mee bezig wasquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:05 schreef LionHeart het volgende:
We hebben een screenshot nodig van Melvin die over z'n bril kijkt, en wel zo vuil.
@:KinkiJan
ik kreeg een anneke tanneke toverheks vibe hierbijquote:
Casper is wel ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi dat Casper nóg een keer benadrukt te balen dat Cynthia de finale heeft mogen spelen zonder er wat voor gedaan te hebben
Ook geen promo voor een lullig SBS spelletjequote:
Ik vind m in deze wel leuk. Hij trekt tenminste zijn mond open, de anderen bezwijken onder de groepsdruk. Schapenquote:
Nee logische keus, in de min staan is gewoon kut met eten en alles. Plus dat ze door die switch in de problemen kwamen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind m in deze wel leuk. Hij trekt tenminste zijn mond open, de anderen bezwijken onder de groepsdruk. Schapen
Zijn emotie heeft niks met die logica. Geweldigquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee logische keus, in de min staan is gewoon kut met eten en alles. Plus dat ze door die switch in de problemen kwamen.
ik zie er ook veel sokken in liggenquote:
Ja weegt lekker veel ookquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie er ook veel sokken in liggen
Dit was niet een "spel" zoals normaal, de kans om punten te verliezen was te groot en niet drie van de vier die sowieso punten krijgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:38 schreef woxxel2 het volgende:
Ik snap melvin wel. Ze hadden de vossen moeten uitsluiten. Ze stonden al bovenaan. En dan hadden de anderen daar onder even veel kans om 200 te winnen, dus uit de min te komen
Nou zeg dat!!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:51 schreef Cirilico het volgende:
Wat is Melvin een naar egoïstisch zuur mannetje zeg.
Sjah, ik wou het niet nog erger maken..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Het is wachten op de dappere ziel die hem durft te vertellen dat het erop lijkt dat ie kaal begint te worden
[ afbeelding ]
Bij het begin was er 50% kans om 100 punten te verliezen. Na de keuze voor een (willekeurig) team was er zelfs 66% kans om 100 punten te verliezen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:38 schreef woxxel2 het volgende:
Ik snap melvin wel. Ze hadden de vossen moeten uitsluiten. Ze stonden al bovenaan. En dan hadden de anderen daar onder even veel kans om 200 te winnen, dus uit de min te komen
Zeker als die kans bestaat voor je eigen team.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:37 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Bij het begin was er 50% kans om 100 punten te verliezen. Na de keuze voor een (willekeurig) team was er zelfs 66% kans om 100 punten te verliezen.
Dan gaat het om keuzes. Misgun je het een team om te winnen, of gun je het een team om niet verder in de min te komen.
Volgens Roxy is de maan een planeet. Dus tja.....quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:43 schreef LionHeart het volgende:
Roxy die iemand dom vindt... Nou, dat wil wel wat zeggen.
Wel grappig dat ze allemaal rond de 12 kilo zaten. Volgens mij is dat wat je maximaal aan handbagage mee mag nemen in het vliegtuig? En daardoor een gewicht wat ze een beetje kunnen herkennen. Maar dan ook alledrie de bondjes deden dat.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
Dit spel is puur geluk. Gewoon wat spullen in die koffer gooien.
Zag je het ook???quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Het is wachten op de dappere ziel die hem durft te vertellen dat het erop lijkt dat ie kaal begint te worden
[ afbeelding ]
Drama om dat vreselijke kapsel van hem en Mercedes dramatisch meedoen want ja, haar pappa is ook zo ijdel.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:53 schreef 5thencounter het volgende:
Stop de Persen! Breaking News!!
Het Haar vd Salar The Great is verruïneerd,nouja bijna verpest,
nouehh een beetje verknipt
![]()
..
Zeg eigenlijk maar bijna nix aan de hand..![]()
[ afbeelding ]
Als ze het lot hadden laten bepalen was de kans maar 25% geweest dat Melvin niet had hoeven spelen (en 50% ipv 67% op -100). Het is maar waarvoor je je eigen finalekansen wilt vergooien. Want een finaleplek wordt je zo een stuk minder gegund. En die gaat ie niet kunnen opeisen zoals hij dat graag doet.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zeker als die kans bestaat voor je eigen team.
Daarom #teamMelvin in deze.
Het is een spel. En in een spel bereken je je eigen kansen.
Dat daarbij de kans bestaat dat een team nog verder achter gaat lopen is alleen maar voordeliger voor je eigen team.
Minder knock outs te hoeven spelen is best wel significant.
@Salarquote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, ik wou het niet nog erger maken..![]()
[ afbeelding ]
Welkom @Salarquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Salar
aah hij kan nog een account aanmaken
@Salarquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Salar
aah hij kan nog een account aanmaken
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snapte het clipje eerst niet. Ik dacht dus dat het om die kale plek op zijn achterhoofd ging waar alle aandacht automatisch naar wordt toegetrokken in plaats van de opgeschoren rand. Sowieso, al die hoog opgeschoren kapsels tegenwoordig, zo lelijk..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, ik wou het niet nog erger maken..![]()
[ afbeelding ]
Chess is echt ranzig rond geworden inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:51 schreef LionHeart het volgende:
Volgens mij is Chess ook wel iets zwaarder geworden.
Ranzig = bedorven oliequote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:24 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Chess is echt ranzig rond geworden inderdaad
vind Kristie sowieso niksquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:27 schreef StephanL het volgende:
Kristie is lekker bezig met ruzie maken, eerst Anouk, daarna Melvin
Ik heb het hem nog niet horen zeggen.....quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
"Je krijgt van mij een kwartier om te wippen en voor de rest moet je je bek houden"Held! Hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |