Ik vind m in deze wel leuk. Hij trekt tenminste zijn mond open, de anderen bezwijken onder de groepsdruk. Schapenquote:
Nee logische keus, in de min staan is gewoon kut met eten en alles. Plus dat ze door die switch in de problemen kwamen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind m in deze wel leuk. Hij trekt tenminste zijn mond open, de anderen bezwijken onder de groepsdruk. Schapen
Zijn emotie heeft niks met die logica. Geweldigquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee logische keus, in de min staan is gewoon kut met eten en alles. Plus dat ze door die switch in de problemen kwamen.
ik zie er ook veel sokken in liggenquote:
Ja weegt lekker veel ookquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie er ook veel sokken in liggen
Dit was niet een "spel" zoals normaal, de kans om punten te verliezen was te groot en niet drie van de vier die sowieso punten krijgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:38 schreef woxxel2 het volgende:
Ik snap melvin wel. Ze hadden de vossen moeten uitsluiten. Ze stonden al bovenaan. En dan hadden de anderen daar onder even veel kans om 200 te winnen, dus uit de min te komen
Nou zeg dat!!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:51 schreef Cirilico het volgende:
Wat is Melvin een naar egoïstisch zuur mannetje zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |