inclusiever was zijn of haar of hunquote:
En die eigende ook al een telefoontje naar huis of naar zijn oom toe. Hij claimt vooral in plaats van een beetje overlegquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Melvin wil ook eens een keer. Die zit er er net 2 maanden
En op z'n Robert/Roxy's gezegd: hij is er al uit geweest![]()
![]()
Inderdaad, op die manier zou ik het hoe dan ook aan iemand anders gunnen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:53 schreef schetterklep het volgende:
[..]
En die eigende ook al een telefoontje naar huis of naar zijn oom toe. Hij claimt vooral in plaats van een beetje overleg
Haha! Alsof je wist dat ik er al mee bezig wasquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:05 schreef LionHeart het volgende:
We hebben een screenshot nodig van Melvin die over z'n bril kijkt, en wel zo vuil.
@:KinkiJan
ik kreeg een anneke tanneke toverheks vibe hierbijquote:
Casper is wel ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi dat Casper nóg een keer benadrukt te balen dat Cynthia de finale heeft mogen spelen zonder er wat voor gedaan te hebben
Ook geen promo voor een lullig SBS spelletjequote:
Ik vind m in deze wel leuk. Hij trekt tenminste zijn mond open, de anderen bezwijken onder de groepsdruk. Schapenquote:
Nee logische keus, in de min staan is gewoon kut met eten en alles. Plus dat ze door die switch in de problemen kwamen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind m in deze wel leuk. Hij trekt tenminste zijn mond open, de anderen bezwijken onder de groepsdruk. Schapen
Zijn emotie heeft niks met die logica. Geweldigquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee logische keus, in de min staan is gewoon kut met eten en alles. Plus dat ze door die switch in de problemen kwamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |