Volgens Roxy is de maan een planeet. Dus tja.....quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:43 schreef LionHeart het volgende:
Roxy die iemand dom vindt... Nou, dat wil wel wat zeggen.
Wel grappig dat ze allemaal rond de 12 kilo zaten. Volgens mij is dat wat je maximaal aan handbagage mee mag nemen in het vliegtuig? En daardoor een gewicht wat ze een beetje kunnen herkennen. Maar dan ook alledrie de bondjes deden dat.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
Dit spel is puur geluk. Gewoon wat spullen in die koffer gooien.
Zag je het ook???quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Het is wachten op de dappere ziel die hem durft te vertellen dat het erop lijkt dat ie kaal begint te worden
[ afbeelding ]
Drama om dat vreselijke kapsel van hem en Mercedes dramatisch meedoen want ja, haar pappa is ook zo ijdel.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:53 schreef 5thencounter het volgende:
Stop de Persen! Breaking News!!
Het Haar vd Salar The Great is verruïneerd,nouja bijna verpest,
nouehh een beetje verknipt
![]()
..
Zeg eigenlijk maar bijna nix aan de hand..![]()
[ afbeelding ]
Als ze het lot hadden laten bepalen was de kans maar 25% geweest dat Melvin niet had hoeven spelen (en 50% ipv 67% op -100). Het is maar waarvoor je je eigen finalekansen wilt vergooien. Want een finaleplek wordt je zo een stuk minder gegund. En die gaat ie niet kunnen opeisen zoals hij dat graag doet.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zeker als die kans bestaat voor je eigen team.
Daarom #teamMelvin in deze.
Het is een spel. En in een spel bereken je je eigen kansen.
Dat daarbij de kans bestaat dat een team nog verder achter gaat lopen is alleen maar voordeliger voor je eigen team.
Minder knock outs te hoeven spelen is best wel significant.
@Salarquote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, ik wou het niet nog erger maken..![]()
[ afbeelding ]
Welkom @Salarquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Salar
aah hij kan nog een account aanmaken
@Salarquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Salar
aah hij kan nog een account aanmaken
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Het is wachten op de dappere ziel die hem durft te vertellen dat het erop lijkt dat ie kaal begint te worden
[ afbeelding ]
Ik snapte het clipje eerst niet. Ik dacht dus dat het om die kale plek op zijn achterhoofd ging waar alle aandacht automatisch naar wordt toegetrokken in plaats van de opgeschoren rand. Sowieso, al die hoog opgeschoren kapsels tegenwoordig, zo lelijk..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, ik wou het niet nog erger maken..![]()
[ afbeelding ]
Chess is echt ranzig rond geworden inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:51 schreef LionHeart het volgende:
Volgens mij is Chess ook wel iets zwaarder geworden.
Ranzig = bedorven oliequote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:24 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Chess is echt ranzig rond geworden inderdaad
vind Kristie sowieso niksquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:27 schreef StephanL het volgende:
Kristie is lekker bezig met ruzie maken, eerst Anouk, daarna Melvin
Ik heb het hem nog niet horen zeggen.....quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
"Je krijgt van mij een kwartier om te wippen en voor de rest moet je je bek houden"Held! Hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |