smakelijk alvastquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
tot morgen, als ik op tijd ben
sushiiiiiiii![]()
Blijkbaar een opdracht waarbij keuzes gemaakt moeten worden. Er mogen mensen naar de buitenwereld?quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom stonden daar koffers voor het scherm ?
Stond in haar scriptquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
Snap alleen niet waarom Anouk dat zo moest zeggen?
Melvin zijn valse nicht karakter komt naar boven.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:30 schreef Scottie16 het volgende:
Melvin is net als die jasper die als eerste bewoner erin zat ook wst negatief. Tegendraads
Whehehehehequote:
Ik ook niet helemaal, maar blijkbaar een sterk gevoel van eerlijkheid, en vond dat Kristy Noah zo niet kan behandelen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
Snap alleen niet waarom Anouk dat zo moest zeggen?
Dan doet ze maar eerlijk even in de keuken tegen Kristie, er zal wel wat meer geschuurd hebben tussen die twee.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:34 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ik ook niet helemaal, maar blijkbaar een sterk gevoel van eerlijkheid, en vond dat Kristy Noah zo niet kan behandelen.
Misgunnerijquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Of Noah een fuckboy is en zij dat gezegd heeft kan wel zijn maar hoe haal je het in je hoofd om je daar tegenaan te bemoeien.
Even gevraagd , misschien zit het erbijquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:59 schreef KinKiJan het volgende:
Moet er niet weer een nieuw of terugkerend Talpa programma gepromoot worden waar die koffers met aanhangsels naar toe kunnen?
Kijk eens aan, dan gok ik Roadtrippersquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even gevraagd , misschien zit het erbij![]()
Voor 2026 heeft Talpa Network (SBS6, Net5, Veronica) een flinke lijst aan nieuwe programma's en seizoenen klaargezet. Hieronder vind je de belangrijkste tv-shows die dit jaar op de planning staan of recent van start zijn gegaan:
Nieuwe Programma's & Formats
The Bicycle Race: Een grootschalig nieuw format op SBS6 waarin BN'ers een uitputtende fietstocht door India maken.
I've Got The Music In Me: Een gloednieuw muziekprogramma gepresenteerd door Johnny de Mol.
The Moneymakers: Een nieuwe spelshow op SBS6 waarin kandidaten strijden om grote geldbedragen.
2 Vreemden onder 1 Dak: Een sociaal woonexperiment op Net5.
Nieuwe Amusementsquiz: Vanaf 30 maart start Johnny de Mol met een nog onbekende amusementsquiz op SBS6.
Dagelijkse Dramaserie: Net5 lanceert dit jaar een nieuwe dagelijkse serie, waarvan de details rond de najaarspresentatie verder worden uitgerold.
Terugkerende Shows & Nieuwe Seizoenen
The Winner Takes It All: Talpa heeft een tweede seizoen bevestigd van deze zangcompetitie voor lookalikes.
No Way Back VIPS: Een speciale editie van het survivalprogramma waarin 14 BN'ers de wildernis van Albanië trotseren.
Roadtrippers VIPS: Recent gestart (februari 2026) op de donderdagavond van SBS6.
Ha, die is al begonnen.. met dat "Slechthordende model dat zomaar de weg oversteekt.." (quote uit Roadtrippers)quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dan gok ik Roadtrippers
Kim Veenstra ?quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha, die is al begonnen.. met dat "Slechthordende model dat zomaar de weg oversteekt.." (quote uit Roadtrippers)
Zo doen kleine kinderen dat dus ook als ze iets niet mogen of iets gaat fout,quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Chest toch maar ff snel aandachthoere... zoveel aandacht naar een ander kennie![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |