Twee minuten gesprek.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:51 schreef Yver73 het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar morgen….
Maar de kans is groot dat Thomas er of niks mee doet of dat Chess hem wel weer haar poppenogen en babystemmetje weet te overtuigen dat het allemaal zo erg niet was (schatje, poepie, lieverdje)
Ik ga er vanuit dat hij haar echt wel gaat vragen of zij dit echt gezegd heeft en hoe zij daar dan op reageert. Want hoe dan ook, hij gaat dit terugzien.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:51 schreef Yver73 het volgende:
Maar de kans is groot dat Thomas er of niks mee doet of dat Chess hem wel weer haar poppenogen en babystemmetje weet te overtuigen dat het allemaal zo erg niet was (schatje, poepie, lieverdje)
Zijn vader was ook niet erg positief, weliswaar wat subtiel maar dat voelde hij wel. Misschien valt het kwartje al heb ik er een hard hoofd in.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij haar echt wel gaat vragen of zij dit echt gezegd heeft en hoe zij daar dan op reageert. Want hoe dan ook, hij gaat dit terugzien.
Benieuwd ook of Valentijne ook echt die 2 minuten/2 seconden gaat noemen.
Hoop van wel.
Thomas is een sukkel, zolang 'ie Chest daar kan blijven neuken gedurende de resterende tijd in de Loods... Nix aan de hand, Nachtkaarsje ook weer uitquote:Op maandag 9 maart 2026 21:51 schreef Yver73 het volgende:
Ik ben eerder benieuwd wie die Valentino aangestuurd heeft om even gratis te komen stoken, ik weet niet van een bezoek regeling of iets dergelijksquote:Op maandag 9 maart 2026 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij haar echt wel gaat vragen of zij dit echt gezegd heeft en hoe zij daar dan op reageert. Want hoe dan ook, hij gaat dit terugzien.
Benieuwd ook of Valentijne ook echt die 2 minuten/2 seconden gaat noemen.
Hoop van wel.
Het is de zus van Casper dus (familie) dat komt mooi uit.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd wie die Valentino aangestuurd heeft om even gratis te komen stoken, ik weet niet van een bezoek regeling of iets dergelijks
En laten we Thomas ook niet uitvlakken in dit verhaal, die is ook niet zuiver op de graat. Hij wist dat hij met een dame met een relatie aan het aanpappen was.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thomas is een sukkel, zolang 'ie Chest daar kan blijven neuken gedurende de resterende tijd in de Loods... Nix aan de hand, Nachtkaarsje ook weer uit
Ohw, uit die koker, twee vliegen in één klap, goeie stunt dat Valentino gelijk alle bezoektijd besteed aan Thomasquote:Op maandag 9 maart 2026 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is de zus van Casper dus (familie) dat komt mooi uit.
Twee minuten is voldoende hoor.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, uit die koker, twee vliegen in één klap, goeie stunt dat Valentino gelijk alle bezoektijd besteed aan Thomas
Misschien was je toen net afwezig wat die 2 minuten betreft?quote:
Ohw dat zou best kunnen , ik vergeet achterklap uit vorige cyclussen vrij snelquote:Op maandag 9 maart 2026 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien was je toen net afwezig wat die 2 minuten betreft?
Sex met Thomas duurt 2 minuten volgens Chess, en dat was niet een vriendinnen gesprekje onderling maar hardop lacherig waar ook een man bij was (ik dacht Casper) nogal gemeen dus.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw dat zou best kunnen , ik vergeet achterklap uit vorige cyclussen vrij snel
Dat is inderdaad heel boeiend om daar tijdens een familiebezoek nog eens uitgebreid met iemand over te hebbenquote:Op maandag 9 maart 2026 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Sex met Thomas duurt 2 minuten volgens Chess, en dat was niet een vriendinnen gesprekje onderling maar hardop lacherig waar ook een man bij was (ik dacht Casper) nogal gemeen dus.
Ja duhhh!!! Het is wel de bondgenoten natuurlijk, spill the juice babyquote:Op maandag 9 maart 2026 23:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel boeiend om daar tijdens een familiebezoek nog eens uitgebreid met iemand over te hebben![]()
Normaal zou je zeggen Hou je bek nepkut ga lekker met je broertje praten
Laat 'r maar lekker stoken, het is trouwens toch al een beetje tijd dat partnerruiltjes plaats gaan vinden.. Salar is duidelijk ook al afkeriger geworden van Paradramakutje Mercedes, en die twee treurige Kleefkutten Roxy&Robert is te treurig om aan te kijkenquote:Op maandag 9 maart 2026 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duhhh!!! Het is wel de bondgenoten natuurlijk, spill the juice baby![]()
Volgens mij zat Valentijne ook samen met Thomas daar dus die hebben toch een soort band.
Salar kan het nog wel een paar weken uitzingen. Die valse kut Roxy valt vanzelf door de mand (als ze nog door die mand past)quote:Op dinsdag 10 maart 2026 00:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laat 'r maar lekker stoken, het is trouwens toch al een beetje tijd dat partnerruiltjes plaats gaan vinden.. Salar is duidelijk ook al afkeriger geworden van Paradramakutje Mercedes, en die twee treurige Kleefkutten Roxy&Robert is te treurig om aan te kijken
Zat ik ook al aan te denken. Thomas die de finale wint en dan kijken wat Chess doet. Gaat ze met hem mee of niet? Als ze blijft, gaat ze dan weer met een volgende vent verder en krijgen we dan een verdrietige Thomas daar op het scherm te zien?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:52 schreef dakpanlos het volgende:
Stel, hij wint de knock-outs, dus naar huis en Chess blijft achter...ook een interessant scenario
Vraag je dan af voor wie ze eigenlijk komtquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:40 schreef greysbones het volgende:
Valentijne legt het wel in geuren en kleuren uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |