abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220303017
Valse Valentijne in da house Hiha....... ~O>
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 maart 2026 @ 20:36:06 #202
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220303034
EN de kliphangert... Laat maar weer een OudKutje binnen voor stoken .. Valentijn mag komen mekkeren bij Thomas over..? Wie?

Maar omdat Lieve Regie zo prompt Chest in beeld neemt als mogelijke Dader ... :P

pi_220303324
Nou, 2 opdrachten in de aflevering. Moet niet te gek worden hè, moet wel soap blijven met echte mensen of zo...Maar goed, hoop irritaties levert het wel op zo'n blufpokerspelletje. Noah naait de Vossen maar eigenlijk niet, ze blijven gelijk, de Gieren lopen wel 100 punten in. Mooie actie van Anouk op de Slangen, well done. Je zag de opborrelende stoom uit de oren van Roxy komen toen het 100 punten verlies tot haar door begon te dringen, dat krijgt nog wel een staartje want eerst stond die Noah/Merkedes fitty op het programma. Salar zal het echter worst wezen, en terecht. Die reageerde best nog wel relaxed. Denk de eerste scheurtjes tussen Salar en Merkedes zichtbaar. Hier gaat hij zich aan irriteren bij haar.
Nog een opmerkelijk momentje was het hysterische gedoe rondom een 10 cm lang zilvervisje. Ik wist niet dat die brillenglazen van Melvin zo'n grote sterkte hadden waardoor zilvervisjes zo groot kunnen lijken...
Kereltje Valentijne morgen op bezoek met een opdracht om een bommetje te droppen over Chess. Lekker heurr.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220303447
Ik ben heel benieuwd naar morgen….
Maar de kans is groot dat Thomas er of niks mee doet of dat Chess hem wel weer haar poppenogen en babystemmetje weet te overtuigen dat het allemaal zo erg niet was (schatje, poepie, lieverdje)
pi_220303779
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:51 schreef Yver73 het volgende:
Maar de kans is groot dat Thomas er of niks mee doet of dat Chess hem wel weer haar poppenogen en babystemmetje weet te overtuigen dat het allemaal zo erg niet was (schatje, poepie, lieverdje)
Twee minuten gesprek. :Y)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 maart 2026 @ 22:44:03 #206
3542 Gia
User under construction
pi_220303805
quote:
Ik ga er vanuit dat hij haar echt wel gaat vragen of zij dit echt gezegd heeft en hoe zij daar dan op reageert. Want hoe dan ook, hij gaat dit terugzien.

Benieuwd ook of Valentijne ook echt die 2 minuten/2 seconden gaat noemen.

Hoop van wel.
pi_220303863
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:44 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik ga er vanuit dat hij haar echt wel gaat vragen of zij dit echt gezegd heeft en hoe zij daar dan op reageert. Want hoe dan ook, hij gaat dit terugzien.

Hoop van wel.
Zijn vader was ook niet erg positief, weliswaar wat subtiel maar dat voelde hij wel. Misschien valt het kwartje al heb ik er een hard hoofd in.
  maandag 9 maart 2026 @ 23:02:20 #208
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220303889
quote:
Thomas is een sukkel, zolang 'ie Chest daar kan blijven neuken gedurende de resterende tijd in de Loods... Nix aan de hand, Nachtkaarsje ook weer uit ;)
  maandag 9 maart 2026 @ 23:05:12 #209
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220303895
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoop van wel.
Ik ben eerder benieuwd wie die Valentino aangestuurd heeft om even gratis te komen stoken, ik weet niet van een bezoek regeling of iets dergelijks :{
pi_220303903
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:05 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik ben eerder benieuwd wie die Valentino aangestuurd heeft om even gratis te komen stoken, ik weet niet van een bezoek regeling of iets dergelijks :{
Het is de zus van Casper dus (familie) dat komt mooi uit.
pi_220303909
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:02 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Thomas is een sukkel, zolang 'ie Chest daar kan blijven neuken gedurende de resterende tijd in de Loods... Nix aan de hand, Nachtkaarsje ook weer uit ;)
En laten we Thomas ook niet uitvlakken in dit verhaal, die is ook niet zuiver op de graat. Hij wist dat hij met een dame met een relatie aan het aanpappen was.
  maandag 9 maart 2026 @ 23:12:41 #212
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220303915
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is de zus van Casper dus (familie) dat komt mooi uit.
Ohw, uit die koker, twee vliegen in één klap, goeie stunt dat Valentino gelijk alle bezoektijd besteed aan Thomas ^O^
pi_220303921
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:12 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ohw, uit die koker, twee vliegen in één klap, goeie stunt dat Valentino gelijk alle bezoektijd besteed aan Thomas ^O^
Twee minuten is voldoende hoor.
  maandag 9 maart 2026 @ 23:21:43 #214
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220303957
quote:
12s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Twee minuten is voldoende hoor.
Als ze dat redt in 2 minuten _O-
pi_220303966
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Als ze dat redt in 2 minuten _O-
Misschien was je toen net afwezig wat die 2 minuten betreft?
  maandag 9 maart 2026 @ 23:28:55 #216
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220303988
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Misschien was je toen net afwezig wat die 2 minuten betreft?
Ohw dat zou best kunnen , ik vergeet achterklap uit vorige cyclussen vrij snel :Y
pi_220303993
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:28 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ohw dat zou best kunnen , ik vergeet achterklap uit vorige cyclussen vrij snel :Y
Sex met Thomas duurt 2 minuten volgens Chess, en dat was niet een vriendinnen gesprekje onderling maar hardop lacherig waar ook een man bij was (ik dacht Casper) nogal gemeen dus.
  maandag 9 maart 2026 @ 23:42:40 #218
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220304025
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Sex met Thomas duurt 2 minuten volgens Chess, en dat was niet een vriendinnen gesprekje onderling maar hardop lacherig waar ook een man bij was (ik dacht Casper) nogal gemeen dus.
Dat is inderdaad heel boeiend om daar tijdens een familiebezoek nog eens uitgebreid met iemand over te hebben ;)
Normaal zou je zeggen Hou je bek nepkut ga lekker met je broertje praten ^O^
pi_220304039
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Dat is inderdaad heel boeiend om daar tijdens een familiebezoek nog eens uitgebreid met iemand over te hebben ;)
Normaal zou je zeggen Hou je bek nepkut ga lekker met je broertje praten ^O^
Ja duhhh!!! Het is wel de bondgenoten natuurlijk, spill the juice baby *O*
Volgens mij zat Valentijne ook samen met Thomas daar dus die hebben toch een soort band. O-)
  dinsdag 10 maart 2026 @ 00:10:35 #220
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220304083
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja duhhh!!! Het is wel de bondgenoten natuurlijk, spill the juice baby *O*
Volgens mij zat Valentijne ook samen met Thomas daar dus die hebben toch een soort band. O-)
Laat 'r maar lekker stoken, het is trouwens toch al een beetje tijd dat partnerruiltjes plaats gaan vinden.. Salar is duidelijk ook al afkeriger geworden van Paradramakutje Mercedes, en die twee treurige Kleefkutten Roxy&Robert is te treurig om aan te kijken :{
pi_220304094
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 00:10 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Laat 'r maar lekker stoken, het is trouwens toch al een beetje tijd dat partnerruiltjes plaats gaan vinden.. Salar is duidelijk ook al afkeriger geworden van Paradramakutje Mercedes, en die twee treurige Kleefkutten Roxy&Robert is te treurig om aan te kijken :{
Salar kan het nog wel een paar weken uitzingen. Die valse kut Roxy valt vanzelf door de mand (als ze nog door die mand past) :%
pi_220304852
[..]
[/quote]

Stel, hij wint de knock-outs, dus naar huis en Chess blijft achter...ook een interessant scenario
pi_220305224
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 08:52 schreef dakpanlos het volgende:

Stel, hij wint de knock-outs, dus naar huis en Chess blijft achter...ook een interessant scenario
Zat ik ook al aan te denken. Thomas die de finale wint en dan kijken wat Chess doet. Gaat ze met hem mee of niet? Als ze blijft, gaat ze dan weer met een volgende vent verder en krijgen we dan een verdrietige Thomas daar op het scherm te zien? :!
All those angels with their wings glued on.
pi_220305259
Valentijne legt het wel in geuren en kleuren uit _O- _O_
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:46:24 #225
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220305279
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:40 schreef greysbones het volgende:
Valentijne legt het wel in geuren en kleuren uit _O- _O_
Vraag je dan af voor wie ze eigenlijk komt ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')