Blij als ze weg is.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
Zo, Mercedes kan echt niet tegen haar verlies.
het helpt ook niet echtquote:Op maandag 9 maart 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
Melvin houdt er niet van dat de meerderheid beslist. Alleen zijn stem zou moeten tellen.
Klopt, alleen Robert besluit uiteindelijk iets, soort van. En daar moet je je dan maar bij neerleggen. Waren je argumenten dus niet goed genoeg.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
het helpt ook niet echt
dat Robert eerst nee absoluut niet zegt
en vervolgens ja doe maar
daar kun je ook net niks mee
en Roland doet exact wat Melvin doet maar dan omgekeerd
Twee minuten gesprek.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:51 schreef Yver73 het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar morgen….
Maar de kans is groot dat Thomas er of niks mee doet of dat Chess hem wel weer haar poppenogen en babystemmetje weet te overtuigen dat het allemaal zo erg niet was (schatje, poepie, lieverdje)
Ik ga er vanuit dat hij haar echt wel gaat vragen of zij dit echt gezegd heeft en hoe zij daar dan op reageert. Want hoe dan ook, hij gaat dit terugzien.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:51 schreef Yver73 het volgende:
Maar de kans is groot dat Thomas er of niks mee doet of dat Chess hem wel weer haar poppenogen en babystemmetje weet te overtuigen dat het allemaal zo erg niet was (schatje, poepie, lieverdje)
Zijn vader was ook niet erg positief, weliswaar wat subtiel maar dat voelde hij wel. Misschien valt het kwartje al heb ik er een hard hoofd in.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij haar echt wel gaat vragen of zij dit echt gezegd heeft en hoe zij daar dan op reageert. Want hoe dan ook, hij gaat dit terugzien.
Benieuwd ook of Valentijne ook echt die 2 minuten/2 seconden gaat noemen.
Hoop van wel.
Thomas is een sukkel, zolang 'ie Chest daar kan blijven neuken gedurende de resterende tijd in de Loods... Nix aan de hand, Nachtkaarsje ook weer uitquote:Op maandag 9 maart 2026 21:51 schreef Yver73 het volgende:
Ik ben eerder benieuwd wie die Valentino aangestuurd heeft om even gratis te komen stoken, ik weet niet van een bezoek regeling of iets dergelijksquote:Op maandag 9 maart 2026 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij haar echt wel gaat vragen of zij dit echt gezegd heeft en hoe zij daar dan op reageert. Want hoe dan ook, hij gaat dit terugzien.
Benieuwd ook of Valentijne ook echt die 2 minuten/2 seconden gaat noemen.
Hoop van wel.
Het is de zus van Casper dus (familie) dat komt mooi uit.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd wie die Valentino aangestuurd heeft om even gratis te komen stoken, ik weet niet van een bezoek regeling of iets dergelijks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |