Die komen op vochtige ruimtes af, enige wat ik weet van die vieze beestenquote:Op maandag 9 maart 2026 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
zilvervisje, die achterlijke maakt er een hagedis van
ach jaquote:Op maandag 9 maart 2026 19:49 schreef LionHeart het volgende:
Wat... Iemand daar denkt dat ze op de Veluwe zitten?
En die ring is gewoon een knelfitting van de gamaquote:Op maandag 9 maart 2026 19:52 schreef greysbones het volgende:
die ontzettend neppe koningschakel ketting en armbanden van Roland ook![]()
![]()
Roland wil best wel ff jan likken voor 100 puntenquote:Op maandag 9 maart 2026 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Roland.. "Je zie er weer goed uit Jan"
Jan... "Zo zie ik er altijd uit..."![]()
[ afbeelding ]
Een naaispelletje dusquote:Op maandag 9 maart 2026 19:56 schreef LionHeart het volgende:
Raar, stukje van het doosjes spel staat nu al op de insta van Noah. Krijg ik ineens in mijn voor jou.
https://www.instagram.com/reel/DVqgTqXjKVb/
stond er al op jaquote:Op maandag 9 maart 2026 19:56 schreef LionHeart het volgende:
Raar, stukje van het doosjes spel staat nu al op de insta van Noah. Krijg ik ineens in mijn voor jou.
https://www.instagram.com/reel/DVqgTqXjKVb/
quote:Op maandag 9 maart 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
En als je bovenaan staat, dan kun je toch wel raden dat je minpunten gaat krijgen van een concurrent...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Jup de Vossen hoeven alleen maar te weigerenquote:Op maandag 9 maart 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
En als je bovenaan staat, dan kun je toch wel raden dat je minpunten gaat krijgen van een concurrent...
anouk deed het toch goed voor hen?quote:Op maandag 9 maart 2026 20:09 schreef LionHeart het volgende:
Gaat Mercedes zo ook boos zijn op Anouk?
Maar ook liegen... Maar mag natuurlijk wel als het in eigen belang is...quote:Op maandag 9 maart 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
anouk deed het toch goed voor hen?
ja die heeft ook glashard staan te liegen maar ja het is een spel hè.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:09 schreef LionHeart het volgende:
Gaat Mercedes zo ook boos zijn op Anouk?
nou jaquote:
Haha grappig, dat was spannendquote:
omdat hij hem zelf wil houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zo lekker nasaal![]()
ik sla ze echt liever allebei overquote:Op maandag 9 maart 2026 20:12 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Zit toch liever met Roland in een team dan met Melvin
Haha, ik zou Melvin allang over die schutting hebben gegooid. Vind hem zo irritant.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik sla ze echt liever allebei over
en als ik dan echt moet kiezen
Melvin
met Roland zou ik ruzie krijgen
nee allen getallen 50 en 100quote:
Nee mijn fout.quote:
geen idee waarom ik dat dan dacht te zienquote:Op maandag 9 maart 2026 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee allen getallen 50 en 100
ik keek al op van jouw 200 en daarom heb ik neergezet wat er in zat
Blij als ze weg is.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
Zo, Mercedes kan echt niet tegen haar verlies.
het helpt ook niet echtquote:Op maandag 9 maart 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
Melvin houdt er niet van dat de meerderheid beslist. Alleen zijn stem zou moeten tellen.
Klopt, alleen Robert besluit uiteindelijk iets, soort van. En daar moet je je dan maar bij neerleggen. Waren je argumenten dus niet goed genoeg.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
het helpt ook niet echt
dat Robert eerst nee absoluut niet zegt
en vervolgens ja doe maar
daar kun je ook net niks mee
en Roland doet exact wat Melvin doet maar dan omgekeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |