klopt. Ze moet gemiddeld iets harder dan vandaag om het record te kunnen pakkenquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die hadden we ook nog.
Was zeker in Salt Lake?
Dat lijkt mij lastig, die 500 meter zal ze niet snel verbeteren.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Ze moet gemiddeld iets harder dan vandaag om het record te kunnen pakken
Die 1000 zat nog wel rek in.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Ze moet gemiddeld iets harder dan vandaag om het record te kunnen pakken
op hoogland kan ze ook voor het WR op de 1500 gaanquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:23 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar Kok volgend seizoen de motivatie vandaan gaat halen.
Een na-olympisch jaar.
Geen concurrentie op de 500 en straks zonder Takagi en waarschijnlijk Leerdam ook niet op de 1000.
Dan maar de triple op de wk afstanden? Richting het wr op de 1000? (Moet je eigenlijk wel een tegenstander hebben waar je wat aan hebt)
35er op de 500quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:23 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar Kok volgend seizoen de motivatie vandaan gaat halen.
Een na-olympisch jaar.
Geen concurrentie op de 500 en straks zonder Takagi en waarschijnlijk Leerdam ook niet op de 1000.
Dan maar de triple op de wk afstanden? Richting het wr op de 1000? (Moet je eigenlijk wel een tegenstander hebben waar je wat aan hebt)
Al die buitenlanders denk dat dat normaal is.quote:
Attje rauwe melk voor de sfeer was belangrijkerquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:28 schreef Redefine het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa eerste race missen. Classic NOS.
dat is nog wel het spannendste duel van dit WKquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
Beestje maar nipt sneller dan Kok
Dan kan die vast over twintig minuten nog wel een keer rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Kruisingprobleem Wennemars gejinxt, check.
is ie weer viesmadquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan die vast over twintig minuten nog wel een keer rijden.
Die zijn botmanquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Er Is Iets Met De Schaatsen Van Jenning
Hij lijkt mij wel een type Freire.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:40 schreef Vlinder het volgende:
Heeft Jenning nou weer z'n schaatsen vergeten?
Jenning Freirequote:Op donderdag 5 maart 2026 21:40 schreef Vlinder het volgende:
Heeft Jenning nou weer z'n schaatsen vergeten?
Er kijkt minimaal eentje.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:45 schreef Bill_Hillie het volgende:
In Spanje wordt steeds meer naar schaatsen gekeken
yea sure
Dan is het zijn familie +1quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:48 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
De familie van Izguerdo kijkt inmiddels ook idd
Doet er ook een Noordpool mee?quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:52 schreef AllesKaputt het volgende:
Michalski komt uit Sanok, en is dus een Zuid-Pool.
Er zijn dan wel best veel tegenpolen.quote:
Is kennerspubliek al voorbijgekomen?quote:
Volgens mij niet letterlijk, wel impliciet als in 'dit publiek weet dat [random feitje]'.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is kennerspubliek al voorbijgekomen?
Hmm, dat telt neit, want de heren noemen maar al te graag het publiek kennerspubliek.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Volgens mij niet letterlijk, wel impliciet als in 'dit publiek weet dat [random feitje]'.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 5 maart 2026 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu kan Joep iemand uit de baan beuken
Ja, maar zoals die het zei klopte het welquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:01 schreef AgnesGru het volgende:
Zegt ie nou dat ze beide een valse start mogen maken
Ook een hele krappe kruising.quote:
Knap krap.quote:
quote:
Dat stond geheid in zijn schriftje.quote:
Die gaat bij de mannen ook zonder Stolz wel leuk worden toch?quote:
Als 'ie niet af gaat zeggen...quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha Jordan, en zondag moet je nog de 1500 en de 10 km.
Jordan, je moet nog een rondjequote:Op donderdag 5 maart 2026 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha Jordan, en zondag moet je nog de 1500 en de 10 km.
Huizinga vs. Bosker. Titanenstrijd.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die gaat bij de mannen ook zonder Stolz wel leuk worden toch?
Ik kan mij niet voorstellen dat die nog dat niet gaat doen.quote:
Eitrem gaat dat makkelijk winnen lijkt me.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die gaat bij de mannen ook zonder Stolz wel leuk worden toch?
Ik kan mij niet dat ook niet voor stellen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat die nog dat niet gaat doen.
Sven Van_Poppel.quote:
Viel mij eerlijk gezegd nog wat tegen na zijn 500 meter.quote:
Je zoekt de grenzen opquote:
Harry's hattrick in Heerenveen?quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:11 schreef Strani het volgende:
Alle Olympische Spelen moeten vanaf nu ook in Heerenveen gehouden worden. Ook de Zomerspelen, voor de zekerheid.
Voortaan hem maar voor elk toernooi rauwe melk laten atten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:12 schreef franklop het volgende:
Van Dijk moet alles op alles zetten om elk toernooi vanaf nu te missen
Ik denk dat het een leuke strijd kan worden tussen Eitrem en Jilek.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eitrem gaat dat makkelijk winnen lijkt me.
dit is chanantquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Wennemars heeft nog zicht op het podium…
[ afbeelding ]
Met dank aan @:wimderon
Dit is nu al het gifje van het jaar.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Complete DSM-5 in één gifjequote:Op donderdag 5 maart 2026 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ook wel praatjes hebben nu jaquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:13 schreef Bill_Hillie het volgende:
Jenning is wel een sympathieke jongen
Vooral dat steeds weer teruggaan naar die man met die kapotte bril.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is nu al het gifje van het jaar.
Eitrem is op de korte afstanden een stuk beter, maar jilek heeft de 10kquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk dat het een leuke strijd kan worden tussen Eitrem en Jilek.
Hou ik wel van...geen valse bescheidenheid graagquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou ook wel praatjes hebben nu ja
Aangezien ik er morgenavond niet bij ben, vind ik dit een uitmuntend idee.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien gaat Stolz morgen wel skippen om op het Allround kampioenschap te shinen.
mwah, dan gaat hij rondjes 36,8 op de 10k rijdenquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien gaat Stolz morgen wel skippen om op het Allround kampioenschap te shinen.
Groep G en Groep F in het Abe Lenstra Stadion.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:11 schreef Strani het volgende:
Alle Olympische Spelen moeten vanaf nu ook in Heerenveen gehouden worden. Ook de Zomerspelen, voor de zekerheid.
Met een 34.0 en 1:42 heeft hij de marge om toch kampioen te worden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, dan gaat hij rondjes 36,8 op de 10k rijden
Nee hij is al weg zonder interview te doen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk al niet meer, maar staat er weer een gebroken man voor de camera?
De foodcoach-app van Orie gehacked.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:20 schreef Felagund het volgende:
Stolz is afgevallen voor de bergetappes.
Jordan Kirsipuu.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:20 schreef Felagund het volgende:
Stolz is afgevallen voor de bergetappes.
Nee Joep is nog niet geïnterviewd.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk al niet meer, maar staat er weer een gebroken man voor de camera?
Het oogt als gespeelde nonchalance.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:21 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dit is echt een heerlijk interview he...Stolz probeert weer lekker onderkoeld te doen
Joep is al weg zelfsquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee Joep is nog niet geïnterviewd.
Ja precies...lekker is datquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het oogt als gespeelde nonchalance.
Was hij vóór de OS eigenlijk wel een vrolijke jongen of toen ook niet echt?quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Nee hij is al weg zonder interview te doen.
Ik vond zijn interviews tijdens het OKT ook al niet echt bol staan van de vrolijkheid, dus zou zeggen nee.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Was hij vóór de OS eigenlijk wel een vrolijke jongen of toen ook niet echt?
Dat is op de 500 meter.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:22 schreef Remco het volgende:
Die tijdsverschillen onderin sloegen nergens op - 1.1 op 30 meter voor de finish. Uiteindelijk was het - 0.66.
Wel de vraag of hij 1.42 rijdt met al best wat races ervoor, dat lukte hem op de OS zelfs maar niptquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een 34.0 en 1:42 heeft hij de marge om toch kampioen te worden.
Ja. Ging ook van +0,07 naar +0,9 in die bocht erna. Erg geloofwaardig.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:22 schreef Remco het volgende:
Die tijdsverschillen onderin sloegen nergens op - 1.1 op 30 meter voor de finish. Uiteindelijk was het - 0.66.
Dat was toch de stand in het klassement?quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:22 schreef Remco het volgende:
Hoe schat je de titelkansen van Bayern in?quote:
Correctquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was toch de stand in het klassement?
Tot het OKT wel, daarna gaf die naar mijn idee sowieso nogal vervelend interviews.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
PSV zal wel kampioen worden!quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoe schat je de titelkansen van Bayern in?
Duidelijk. Ik wilde niet al te snel een oordeel vellen op basis van alle tegenslag in Milaan maar inderdaad lijkt hij mij niet de gezelligste.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vond zijn interviews tijdens het OKT ook al niet echt bol staan van de vrolijkheid, dus zou zeggen nee.
Nope.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet hij dat wel halen. In topvorm wel, maar zoals nu denk ik eerder iets langzamer.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een 34.0 en 1:42 heeft hij de marge om toch kampioen te worden.
Hij heeft het buskruit niet uitgevonden volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij lijkt mij wel een type Freire.
Ik weet niet hoe de 500 meter van Semirunniy tegenwoordig is, maar als hij rond zijn PR rijdt dan zet ik hem niet ver achter Eitrem. En als Stolz enigszins niveau haalt dan staat die er natuurlijk nog boven.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eitrem gaat dat makkelijk winnen lijkt me.
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
Ik kan zo woest worden van dit commentaar hequote:
Het wordt steeds erger lijkt het welquote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan zo woest worden van dit commentaar he
Erik met z'n geschreeuw en debiele oneliners en Martin met z'n constante gefocus op die snelheidsmeter. Doe gewoon normaal.
Jaquote:Stolz hoopte op betere 1.000 meter
'Ik ben een beetje moe na deze twee afstanden, ik hoopte op een betere 1.000 meter. De Boo's 500 en 1.000 waren goed, ik hoopte er dichter op te zitten dan nu het geval is. Het is moeilijk te zeggen hoe ik nu ben vergeleken met de Spelen. Het gewicht wat ik verloor, is een klein nadeel voor de WK sprint, maar dat gaat me voordeel opleveren bij de tien kilometer."
Kongshaug lijkt me ook niet kansloos.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 01:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de 500 meter van Semirunniy tegenwoordig is, maar als hij rond zijn PR rijdt dan zet ik hem niet ver achter Eitrem. En als Stolz enigszins niveau haalt dan staat die er natuurlijk nog boven.
Ik wil het rustig houden, want F1 enzo in de vroege ochtend, maar we gaan er denk ik wel een hopelijk lekkere fles wijn bij pakkenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:06 schreef Vlinder het volgende:
Hebben jullie al alles in huis voor vanavond? Bier? Wijn? Worst en kaas?
Goed idee. Kunnen we van fierljeppen ook meteen een Olympische sport maken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:11 schreef Strani het volgende:
eens kijken wta ik ga bestellen. Kapsalon, friet, pizza, chinees of pokebowl.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:06 schreef Vlinder het volgende:
Heb al bijna drie weken niet gedronken. Best tevreden overquote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:06 schreef Vlinder het volgende:
Ik ga voor een heerlijk broodje hamburger (met kaassoufflé)quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eens kijken wta ik ga bestellen. Kapsalon, friet, pizza, chinees of pokebowl.
Oh ja McDonald's bezorgt ook. Voor een godsfortuin maar okee.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ga voor een heerlijk broodje hamburger (met kaassoufflé)
Jacksoffquote:
Stukje mokerdik, Thialf record cholesterolquote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eens kijken wta ik ga bestellen. Kapsalon, friet, pizza, chinees of pokebowl.
Parodie op een user jijquote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stukje mokerdik, Thialf record cholesterol
ik eet de hele week door al hasseke veel groentes maar daar ga ik niet half fok mee vermoeien.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon bezorgd. Denk om jezelf, laat het een keertje staan
traditionele fuck around na je Olympische verplichtingen.....quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waart er weer een virusje rond of zo?
Ja, de gefrituurde aardappelreepjes, de pittige Zuid-Amerikaanse vleessnack en de gepaneerde Aziatische schijf zijn weer naar binnen gewerkt!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dan ook, het schandvoer zit er weer in, kom maar op met die stream
Wat is het uiteindelijk geworden?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dan ook, het schandvoer zit er weer in, kom maar op met die stream
een McChickenTM en een Double QuarterPounderTMquote:
Wel maar 1 rijder in de eerste rit, hebben er dan 3 schaatssters afgezegd?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:01 schreef Redefine het volgende:
Met een ritje minder. Gelukkig maar anders had de NOS die eerste rit wel gemist.
Ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een McChickenTM en een Double QuarterPounderTM
inmiddels wel. Maybritt Vigl ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel maar 1 rijder in de eerste rit, hebben er dan 3 schaatssters afgezegd?
En als vorige maand?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
Hij vertelt weer hetzelfde als gisteren.
Twee. De derde kwam te laat om te schuiven.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel maar 1 rijder in de eerste rit, hebben er dan 3 schaatssters afgezegd?
En dan was Pergher ook nog kort hiervoor geblesseerd geraakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
2 italiaanse uitvalsters da's wel zuur voor ze
ja dat was de derde. Gisteren hadden we ook al een rit met 1quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan was Pergher ook nog kort hiervoor geblesseerd geraakt.
Toen deed Franzen niet mee.quote:
Rijden elkaar eraf op de kruising.quote:
Dat juichen wij toe.quote:
Knetter, krachtig Kok.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:05 schreef AgnesGru het volgende:
Welke woordspeling gaan we vandaag over Kok krijgen? Chefkok is al gebruikt. Zal het richting Sterrenchef gaan?
What the Kok?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:05 schreef AgnesGru het volgende:
Welke woordspeling gaan we vandaag over Kok krijgen? Chefkok is al gebruikt. Zal het richting Sterrenchef gaan?
Dat zou wel knap zijn van Schulting tegen Kok die in de binnenbaan start.quote:
Meesterkok!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:05 schreef AgnesGru het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou wel knap zijn van Schulting tegen Kok die in de binnenbaan start.
Ter Land ter Zee en in de Lucht is een deur verderop voor het onderdeel Blij dat ik Glijquote:
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:09 schreef Pino112 het volgende:
Natuurlijk zit er daar in het midden iets, zijn ze dom ofzo?
Open deurquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:09 schreef Pino112 het volgende:
Natuurlijk zit er daar in het midden iets, zijn ze dom ofzo?
Westenbroek doet niet mee, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
vroegah zag je om de haverklap valpartijen. Dat is echt een zeldzaamheid tegenwoordig
Hein doet niet meer meequote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Westenbroek doet niet mee, dus dat scheelt.
Kelderman zou ook constant vallen, of Jay Vine.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Westenbroek doet niet mee, dus dat scheelt.
Stefan is de nieuwe Hein.quote:
Da's de Olympische gedachte, zelfs nu…quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ben je maandenlang aan het trainen, rij je hier in een half minuutje een tijd voor in de hoek van pagina 23. Dat is dan je leven
Vine zou daarbij gegarandeerd zijn tegenstander in meenemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kelderman zou ook constant vallen, of Jay Vine.
of dat ie opeens naar 100 per uur schiet ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:12 schreef Redefine het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als er iemand die snelheidsmeter eens zou manipuleren bij het in beeld brengen of Hersman te fucken Dat Kok opeens 5 Km/h minder hard lijkt te gaan en hij gelijk denkt dat ze slecht rijdt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ben je maandenlang aan het trainen, rij je hier in een half minuutje een tijd voor in de hoek van pagina 23. Dat is dan je leven
65! 81! 97!! 118!! Nee Herbert dit kan toch niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of dat ie opeens naar 100 per uur schiet ofzo
Hoe hard zou Hersman dan wel niet gaan schreeuwenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of dat ie opeens naar 100 per uur schiet ofzo
Dat denk ik ook vaakquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou prima zijn als hij daarna zijn stem kwijt isquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe hard zou Hersman dan wel niet gaan schreeuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |