Ik sprak van dramatisch.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pedersen vindt dit geen leuke post.
Dat is het al heel lang.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Dat tomboy-kapsel is helemaal hip in Oost-Aziatische contreien.
Bij Tian was het de kaper die haar kapsel ruïneerde.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Dat tomboy-kapsel is helemaal hip in Oost-Aziatische contreien.
echt he wat een beroerde tijden zijn dit...behalve DIE POOLSE danquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:44 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
hebben alle landen (deels) hun b garnituur gestuurd en hebben de beteren een post OS dipje en doen niet mee?
Dit is echt een mensonterend niveau.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:44 schreef Redefine het volgende:
Bij de 1000 meter zijn de ritten nog erger qua niveau dan die op de 500 meter.
Alleen voor de laatste afstand wel een zwembroek aantrekken voor de zekerheid, de vorige keer was de laatste afstand echt een drama met smeltend ijs, kan ik me nog herinneren...quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De laatste keer was dat prachtig.
Plus een zeer dramatische ontknoping.
Ik durf wel te stellen dat dit lastig wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:45 schreef Redefine het volgende:
Pearman moet een dik WR rijden om aan de leiding te komen.
Ach, er zijn darters die door FEBO worden gesponsord.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:45 schreef Felagund het volgende:
Gesponsord worden door McDonalds kan eigenlijk niet als topsporter.
Nou....quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat dit lastig wordt.
Dat kan toch niet!quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach, er zijn darters die door FEBO worden gesponsord.
Daar helpt het allicht nog om grondig op je schoenen te staan en wat gewicht erin te gooien voor de worp.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet!
Zulke topsporters!
Joey Cheek genotquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:47 schreef Redefine het volgende:
Met de handen op de rug op de 500 meter zou pas knap zijn.
Je weet het nietquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:45 schreef Redefine het volgende:
Pearman moet een dik WR rijden om aan de leiding te komen.
Maar darten is geen sportquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |