Of de rondjesrijders.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vast wel. Nu nog wachten tot de milers.
Ben het ook zat welquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig is dit laatste weekend
Die was bij Wennemars al aan de beurt en volgens mij bij de vrouwen ook al.quote:
Leek mij ook niet vals nee.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:03 schreef wimderon het volgende:
Dit was toch geen vals? Gewoon Shinhama die heel laat was.
Dat is correct en tevens juistquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:03 schreef wimderon het volgende:
Werd voor mijn gevoel ook laat afgeschoten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:03 schreef wimderon het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist
Nieuwe Hilbert.quote:
Een Japanse ziekte die we door de jaren (decennia!) heen vaker hebben gezien.quote:
Slecht seizoen gekozen om vlak voor het seizoen letterlijk in de kreukels te liggen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:05 schreef Redefine het volgende:
Shinhama heeft ook wel een beetje een onzichtbaar seizoen.
Het valt mee voor De Boo, tegen voor Stolz?quote:
Valt mee voor de spanningquote:
Ik mag hopen van nietquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:07 schreef Montov het volgende:
Ik denk dat Stolz alleen het WK Sprint rijdt. Hij zal zich nog wel afmelden voor het WK Allround.
Dat deed Takagi twee jaar geleden ook. Die zou ook allround rijden, maar startte toch niet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:07 schreef Montov het volgende:
Ik denk dat Stolz alleen het WK Sprint rijdt. Hij zal zich nog wel afmelden voor het WK Allround.
Ja.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:07 schreef Gremen het volgende:
Is dit live of kijken ik met vertraging, dacht dat de mannen om 19:00 moesten?
Dweil had wel gemogen jaquote:
Jorien moet natuurlijk wel vier dagen aan de bak, dus wat meer rust per dag mag ook wel.quote:
Die stopte pas na 3km bij allround.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat deed Takagi twee jaar geleden ook. Die zou ook allround rijden, maar startte toch niet.
Volgens mij heeft schaatsen.nl meestal een livestream van De Zilveren Bal.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:02 schreef Vlinder het volgende:
Wanneer gaan Joy en Jenning tegen elkaar? Zou dat ook ergens worden uitgezonden?
Ah dan had ik dat verkeerd in mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die stopte pas na 3km bij allround.
Bedankt Erik.quote:
Dat valt in Thialf doorgaans wel mee.quote:
Laat dat persoonlijk maar weg.quote:
Valt wel mee toch, zo slecht reed die niet in Milaan.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:10 schreef Gremen het volgende:
Wat een race! Dit was een WR in salt lake geweest
Ik hoop dat ze Grada Beintema heet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:11 schreef Forumtijger het volgende:
2x dezelfde blondine in beeld bij de race van Jenning, zoeel voor als na zijn race. Is dat soms zijn nieuwe vlam of zo?
Misschien vond de cameraman haar leuk?quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:11 schreef Forumtijger het volgende:
2x dezelfde blondine in beeld bij de race van Jenning, zoeel voor als na zijn race. Is dat soms zijn nieuwe vlam of zo?
De ijsmeester in Milaan was ook geen verkeerde.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:13 schreef Redefine het volgende:
Kok en De Boo hebben de eer van de ijsmeester van Heerenveen wel gered.
Stolz reed 33.77 in Milaan.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:11 schreef Redefine het volgende:
Valt mij mee dat ze nog niet hebben gezegd dat het een wereldrecord laagland is.
Milaan is wel 120m boven zeeniveau!quote:
Klopt, maar dat is het punt ook nietquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De ijsmeester in Milaan was ook geen verkeerde.
Ah ja natuurlijk.quote:
Dan kan de NOS de analyse alvast voorbereiden!quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:19 schreef mitt het volgende:
Waarom zijn die laatste ritten altijd zo kansloos?
Goede vraag idd...gewoon de favorieten tegen elkaar laten schaatsen in de laatste ritquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:19 schreef mitt het volgende:
Waarom zijn die laatste ritten altijd zo kansloos?
Ja dat zag je nog net in beeldquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:20 schreef Toby56 het volgende:
Die wenkbrauwtjes van Stolz vond ik wel lachen.
De stem van Mario de Pizzabakker zat even in me hoofd.
"Niet sleckt."
Zolang ie z'n zelfhulppodcasts maar niet mengt met z'n analyses.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:19 schreef Bill_Hillie het volgende:
Mark Tuitert is ook wel een uitstekende analist hoor...by far de beste daar bij de NOS
Valt nog mee dat ze niet alvast beginnen dan.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kan de NOS de analyse alvast voorbereiden!
Mwah...hij komt ermee wegquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zolang ie z'n zelfhulppodcasts maar niet mengt met z'n analyses.
Schut lijkt mij wel een Fok!ker.quote:
Ja nog beter maar wat normale sprinters is ook goed. Nu lijkt het altijd nummer 8 en nummer 13 ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Goede vraag idd...gewoon de favorieten tegen elkaar laten schaatsen in de laatste rit
de NOS kennende zullen we nog wel een ritje gaan missen omdat de analisten nog niet klaar zijnquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:21 schreef mitt het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze niet alvast beginnen dan.
3000 meter vrouwen ongetwijfeld.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de NOS kennende zullen we nog wel een ritje gaan missen omdat de analisten nog niet klaar zijn
Het is een loting.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Goede vraag idd...gewoon de favorieten tegen elkaar laten schaatsen in de laatste rit
Ja oke...Morishige en Kania zouden ook wel iets beter moeten kunnen lijkt me, maar ben het met je eens dat je het vaak ziet dat de laatste rit nogal een anticlimax isquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja nog beter maar wat normale sprinters is ook goed. Nu lijkt het altijd nummer 8 en nummer 13 ofzo.
Maar ja ze loten ook op basis van prestaties en om dan de subtoppers in de laatste rit tegen elkaar laten rijden vind ik een beetje suf.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is een loting.
Maar stiekem natuurlijk dikke oplichterij: een valse start is bij het laatste paar echt DRA-MA-TISCH.
LUCHTCIRCULATIE.
Nogal denigrerend dit.quote:
Voor Duitse begrippen moeten haar beste jaren nog komenquote:
Kan nog wel drie OS mee ja.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor Duitse begrippen moeten haar beste jaren nog komen
"Juniorentijden"quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor Duitse begrippen moeten haar beste jaren nog komen
Waardeloos zegquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:30 schreef Montov het volgende:
Zeiden ze bij de NOS dat Kok niet laatste zou zijn geworden bij de mannen vandaag?
Dat klopt niet, ze is 0.03 langzamer dan de nummer 28 Bejczi
Dat is bij Leerdam ook altijd zo, maar die rijdt wel snel.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
het zag er ook een beetje slowmotion uit allemaal.
Goed opgemerkt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:30 schreef Montov het volgende:
Zeiden ze bij de NOS dat Kok niet laatste zou zijn geworden bij de mannen vandaag?
Dat klopt niet, ze is 0.03 langzamer dan de nummer 28 Bejczi
Ik lijd er nu eenmaal wat minder onder.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Maar ja ze loten ook op basis van prestaties en om dan de subtoppers in de laatste rit tegen elkaar laten rijden vind ik een beetje suf.
Maar die rijdt dan ook op het grootste verzet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is bij Leerdam ook altijd zo, maar die rijdt wel snel.
En dan nu een met 1.21.69....quote:
ja dat welquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is bij Leerdam ook altijd zo, maar die rijdt wel snel.
De Sergej Gontchar van het vrouwenschaatsen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die rijdt dan ook op het grootste verzet.
Daar kreeg je gewoon plaatsvervangend pijn in je knieën van als je die zag rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Sergej Gontchar van het vrouwenschaatsen.
Is dat die ijshockeyer?quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bert Grabsch Gottquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is zijn broer!quote:
Gaan we mogelijk nog wel weer beleven, er zijn plannen om het WK schaatsen van '28 in Amsterdam te houden: https://sportnieuws.nl/sc(...)2026021015503155036/quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
Alsof we in de jaren 90 op een buitenbaan zitten te ploegen
ik ken iemand die 500 m sneller rijdt met staande start dan zij 400 met vliegende startquote:
De laatste keer was dat prachtig.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:36 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Gaan we mogelijk nog wel weer beleven, er zijn plannen om het WK schaatsen van '28 in Amsterdam te houden: https://sportnieuws.nl/sc(...)2026021015503155036/
De Poolse.quote:
Pedersen vindt dit geen leuke post.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De laatste keer was dat prachtig.
Plus een zeer dramatische ontknoping.
Lijkt me best leuk voor de afwisselingquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:36 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Gaan we mogelijk nog wel weer beleven, er zijn plannen om het WK schaatsen van '28 in Amsterdam te houden: https://sportnieuws.nl/sc(...)2026021015503155036/
Ik sprak van dramatisch.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pedersen vindt dit geen leuke post.
Dat is het al heel lang.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Dat tomboy-kapsel is helemaal hip in Oost-Aziatische contreien.
Bij Tian was het de kaper die haar kapsel ruïneerde.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Dat tomboy-kapsel is helemaal hip in Oost-Aziatische contreien.
echt he wat een beroerde tijden zijn dit...behalve DIE POOLSE danquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:44 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
hebben alle landen (deels) hun b garnituur gestuurd en hebben de beteren een post OS dipje en doen niet mee?
Dit is echt een mensonterend niveau.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:44 schreef Redefine het volgende:
Bij de 1000 meter zijn de ritten nog erger qua niveau dan die op de 500 meter.
Alleen voor de laatste afstand wel een zwembroek aantrekken voor de zekerheid, de vorige keer was de laatste afstand echt een drama met smeltend ijs, kan ik me nog herinneren...quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De laatste keer was dat prachtig.
Plus een zeer dramatische ontknoping.
Ik durf wel te stellen dat dit lastig wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:45 schreef Redefine het volgende:
Pearman moet een dik WR rijden om aan de leiding te komen.
Ach, er zijn darters die door FEBO worden gesponsord.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:45 schreef Felagund het volgende:
Gesponsord worden door McDonalds kan eigenlijk niet als topsporter.
Nou....quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat dit lastig wordt.
Dat kan toch niet!quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach, er zijn darters die door FEBO worden gesponsord.
Daar helpt het allicht nog om grondig op je schoenen te staan en wat gewicht erin te gooien voor de worp.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet!
Zulke topsporters!
Joey Cheek genotquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:47 schreef Redefine het volgende:
Met de handen op de rug op de 500 meter zou pas knap zijn.
Je weet het nietquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:45 schreef Redefine het volgende:
Pearman moet een dik WR rijden om aan de leiding te komen.
Maar darten is geen sportquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En OnlyFans dan?quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:45 schreef Felagund het volgende:
Gesponsord worden door McDonalds kan eigenlijk niet als topsporter.
Jan Bosquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:49 schreef -XOR- het volgende:
Vanhoutte, die had mooi bij Van 't Wout of Dubois gepast.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:47 schreef Redefine het volgende:
Met de handen op de rug op de 500 meter zou pas knap zijn.
Wie had dat op het pak?quote:
Bart Swings.quote:
Allo?quote:
O ja, dat was ik ook alweer helemaal vergeten.quote:
Ik vond de 3-1 van Bergkamp tegen Argentinie de mooiste!quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:55 schreef AgnesGru het volgende:
Niet doorhebben dat het een herhaling was
Nee nee, Kees Verkerk die op het EK 1966 TWEE KEER ten val kwam.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vond de 3-1 van Bergkamp tegen Argentinie de mooiste!
Tja, op het WK Allround moet je een 3km rijden...dat zal waarschijnlijk ook geen feest worden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
als 18.49 een van je beste openingen ooit is, wat kom je dan op een WK Sprint doen precies?
Maar dan kun je je dat bij wel meer wereldkampioenschappen afvragen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
als 18.49 een van je beste openingen ooit is, wat kom je dan op een WK Sprint doen precies?
En een 5quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, op het WK Allround moet je een 3km rijden...dat zal waarschijnlijk ook geen feest worden.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:03 schreef Felagund het volgende:
Jackson moet alles op alles zetten om nu een 1:10.39 te rijden!
Wordt moeilijk.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:04 schreef Toby56 het volgende:
Stolz auf Femke?
Interessant. De man verblijft inderdaad vaak in Friesland.
Het zou wel leuk zijn, die gaat dan rondjes 45 rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:06 schreef Montov het volgende:
Gaat Jackson de afsluitende 10km wel halen?
Achteruit rijdendquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:06 schreef franklop het volgende:
Kok kan morgen de 500 met 2 armen op haar rug rijden
Een thrillerquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die 1000m van Jackson leek op een moonwalk ofzo.
Die rit van haar was wel erg matig ja, 1:18,5quote:
De race was vooral Bad.quote:
Het Amerikaanse wondermiddel is uitgewerktquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:06 schreef Redefine het volgende:
Ik denk niet dat Jackson morgen nog start.
Ja. En Schulting eigenlijk ook weer net zo t.o.v. de anderen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:08 schreef Felagund het volgende:
Kok is schandalig veel beter dan de rest.
Bowe mis je ook nog.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:09 schreef Toby56 het volgende:
Zonder Leerdam en Takagi is er natuurlijk wel sprake van devaluatie.
Qua podiumplaatsen bedoel ik.
Yep, in de breedte is het heel matig. Timmertje, Timmertje reed 30 jaar geleden ook dit soort tijden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:09 schreef Toby56 het volgende:
Zonder Leerdam en Takagi is er natuurlijk wel sprake van devaluatie.
Qua podiumplaatsen bedoel ik.
Bonnie Blair.quote:
Toch 1 van de mooiste valpartijen uit de vaderlandsche OS gechiedenis.quote:
Thijsje Oenema.quote:
Airport Thialf.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:11 schreef -XOR- het volgende:
Gaten in de top tien waar je een repatrieringsvliegtuig kan laten landen.
Maar dat is terecht, want daar zat geen rek meer in zijn tijden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:12 schreef Strani het volgende:
Ik mis Epke Zonderland hier ook heel erg, maar snap wel dat de KNSB hem hier geen aanwijsplek voor heeft gegeven.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat is terecht, want daar zat geen rek meer in zijn tijden.
Kjeld zit aan de buis gekluisterdquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Elke keer zo'n stripact tijdens de interviews met Femke…
En te weinig amplitude.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat is terecht, want daar zat geen rek meer in zijn tijden.
Die doet het voetbal.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:12 schreef prievieleezjuh het volgende:
Misschien is dat hier al behandeld, maar waar is DE CHINEES?
Kjeld auf Femkequote:Op donderdag 5 maart 2026 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft al eens toegeslagen
Oh ja die hadden we ook nog.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
Kok loopt 0,05 punt achter op het wereldrecord sprintvierkamp van Kodaira
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |