Ik hoop dat ze Grada Beintema heet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:11 schreef Forumtijger het volgende:
2x dezelfde blondine in beeld bij de race van Jenning, zoeel voor als na zijn race. Is dat soms zijn nieuwe vlam of zo?
Misschien vond de cameraman haar leuk?quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:11 schreef Forumtijger het volgende:
2x dezelfde blondine in beeld bij de race van Jenning, zoeel voor als na zijn race. Is dat soms zijn nieuwe vlam of zo?
De ijsmeester in Milaan was ook geen verkeerde.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:13 schreef Redefine het volgende:
Kok en De Boo hebben de eer van de ijsmeester van Heerenveen wel gered.
Stolz reed 33.77 in Milaan.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:11 schreef Redefine het volgende:
Valt mij mee dat ze nog niet hebben gezegd dat het een wereldrecord laagland is.
Milaan is wel 120m boven zeeniveau!quote:
Klopt, maar dat is het punt ook nietquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De ijsmeester in Milaan was ook geen verkeerde.
Ah ja natuurlijk.quote:
Dan kan de NOS de analyse alvast voorbereiden!quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:19 schreef mitt het volgende:
Waarom zijn die laatste ritten altijd zo kansloos?
Goede vraag idd...gewoon de favorieten tegen elkaar laten schaatsen in de laatste ritquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:19 schreef mitt het volgende:
Waarom zijn die laatste ritten altijd zo kansloos?
Ja dat zag je nog net in beeldquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:20 schreef Toby56 het volgende:
Die wenkbrauwtjes van Stolz vond ik wel lachen.
De stem van Mario de Pizzabakker zat even in me hoofd.
"Niet sleckt."
Zolang ie z'n zelfhulppodcasts maar niet mengt met z'n analyses.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:19 schreef Bill_Hillie het volgende:
Mark Tuitert is ook wel een uitstekende analist hoor...by far de beste daar bij de NOS
Valt nog mee dat ze niet alvast beginnen dan.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kan de NOS de analyse alvast voorbereiden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |