Mwah...hij komt ermee wegquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zolang ie z'n zelfhulppodcasts maar niet mengt met z'n analyses.
Schut lijkt mij wel een Fok!ker.quote:
Ja nog beter maar wat normale sprinters is ook goed. Nu lijkt het altijd nummer 8 en nummer 13 ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Goede vraag idd...gewoon de favorieten tegen elkaar laten schaatsen in de laatste rit
de NOS kennende zullen we nog wel een ritje gaan missen omdat de analisten nog niet klaar zijnquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:21 schreef mitt het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze niet alvast beginnen dan.
3000 meter vrouwen ongetwijfeld.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de NOS kennende zullen we nog wel een ritje gaan missen omdat de analisten nog niet klaar zijn
Het is een loting.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Goede vraag idd...gewoon de favorieten tegen elkaar laten schaatsen in de laatste rit
Ja oke...Morishige en Kania zouden ook wel iets beter moeten kunnen lijkt me, maar ben het met je eens dat je het vaak ziet dat de laatste rit nogal een anticlimax isquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja nog beter maar wat normale sprinters is ook goed. Nu lijkt het altijd nummer 8 en nummer 13 ofzo.
Maar ja ze loten ook op basis van prestaties en om dan de subtoppers in de laatste rit tegen elkaar laten rijden vind ik een beetje suf.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is een loting.
Maar stiekem natuurlijk dikke oplichterij: een valse start is bij het laatste paar echt DRA-MA-TISCH.
LUCHTCIRCULATIE.
Nogal denigrerend dit.quote:
Voor Duitse begrippen moeten haar beste jaren nog komenquote:
Kan nog wel drie OS mee ja.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor Duitse begrippen moeten haar beste jaren nog komen
"Juniorentijden"quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor Duitse begrippen moeten haar beste jaren nog komen
Waardeloos zegquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:30 schreef Montov het volgende:
Zeiden ze bij de NOS dat Kok niet laatste zou zijn geworden bij de mannen vandaag?
Dat klopt niet, ze is 0.03 langzamer dan de nummer 28 Bejczi
Dat is bij Leerdam ook altijd zo, maar die rijdt wel snel.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
het zag er ook een beetje slowmotion uit allemaal.
Goed opgemerkt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:30 schreef Montov het volgende:
Zeiden ze bij de NOS dat Kok niet laatste zou zijn geworden bij de mannen vandaag?
Dat klopt niet, ze is 0.03 langzamer dan de nummer 28 Bejczi
Ik lijd er nu eenmaal wat minder onder.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Maar ja ze loten ook op basis van prestaties en om dan de subtoppers in de laatste rit tegen elkaar laten rijden vind ik een beetje suf.
Maar die rijdt dan ook op het grootste verzet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is bij Leerdam ook altijd zo, maar die rijdt wel snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |