Of de rondjesrijders.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vast wel. Nu nog wachten tot de milers.
Ben het ook zat welquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig is dit laatste weekend
Die was bij Wennemars al aan de beurt en volgens mij bij de vrouwen ook al.quote:
Leek mij ook niet vals nee.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:03 schreef wimderon het volgende:
Dit was toch geen vals? Gewoon Shinhama die heel laat was.
Dat is correct en tevens juistquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:03 schreef wimderon het volgende:
Werd voor mijn gevoel ook laat afgeschoten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:03 schreef wimderon het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist
Nieuwe Hilbert.quote:
Een Japanse ziekte die we door de jaren (decennia!) heen vaker hebben gezien.quote:
Slecht seizoen gekozen om vlak voor het seizoen letterlijk in de kreukels te liggen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:05 schreef Redefine het volgende:
Shinhama heeft ook wel een beetje een onzichtbaar seizoen.
Het valt mee voor De Boo, tegen voor Stolz?quote:
Valt mee voor de spanningquote:
Ik mag hopen van nietquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:07 schreef Montov het volgende:
Ik denk dat Stolz alleen het WK Sprint rijdt. Hij zal zich nog wel afmelden voor het WK Allround.
Dat deed Takagi twee jaar geleden ook. Die zou ook allround rijden, maar startte toch niet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:07 schreef Montov het volgende:
Ik denk dat Stolz alleen het WK Sprint rijdt. Hij zal zich nog wel afmelden voor het WK Allround.
Ja.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:07 schreef Gremen het volgende:
Is dit live of kijken ik met vertraging, dacht dat de mannen om 19:00 moesten?
Dweil had wel gemogen jaquote:
Jorien moet natuurlijk wel vier dagen aan de bak, dus wat meer rust per dag mag ook wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |