Het zou wel leuk zijn, die gaat dan rondjes 45 rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:06 schreef Montov het volgende:
Gaat Jackson de afsluitende 10km wel halen?
Achteruit rijdendquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:06 schreef franklop het volgende:
Kok kan morgen de 500 met 2 armen op haar rug rijden
Een thrillerquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die 1000m van Jackson leek op een moonwalk ofzo.
Die rit van haar was wel erg matig ja, 1:18,5quote:
De race was vooral Bad.quote:
Het Amerikaanse wondermiddel is uitgewerktquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:06 schreef Redefine het volgende:
Ik denk niet dat Jackson morgen nog start.
Ja. En Schulting eigenlijk ook weer net zo t.o.v. de anderen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:08 schreef Felagund het volgende:
Kok is schandalig veel beter dan de rest.
Bowe mis je ook nog.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:09 schreef Toby56 het volgende:
Zonder Leerdam en Takagi is er natuurlijk wel sprake van devaluatie.
Qua podiumplaatsen bedoel ik.
Yep, in de breedte is het heel matig. Timmertje, Timmertje reed 30 jaar geleden ook dit soort tijden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:09 schreef Toby56 het volgende:
Zonder Leerdam en Takagi is er natuurlijk wel sprake van devaluatie.
Qua podiumplaatsen bedoel ik.
Bonnie Blair.quote:
Toch 1 van de mooiste valpartijen uit de vaderlandsche OS gechiedenis.quote:
Thijsje Oenema.quote:
Airport Thialf.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:11 schreef -XOR- het volgende:
Gaten in de top tien waar je een repatrieringsvliegtuig kan laten landen.
Maar dat is terecht, want daar zat geen rek meer in zijn tijden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:12 schreef Strani het volgende:
Ik mis Epke Zonderland hier ook heel erg, maar snap wel dat de KNSB hem hier geen aanwijsplek voor heeft gegeven.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat is terecht, want daar zat geen rek meer in zijn tijden.
Kjeld zit aan de buis gekluisterdquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Elke keer zo'n stripact tijdens de interviews met Femke…
En te weinig amplitude.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat is terecht, want daar zat geen rek meer in zijn tijden.
Die doet het voetbal.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:12 schreef prievieleezjuh het volgende:
Misschien is dat hier al behandeld, maar waar is DE CHINEES?
Kjeld auf Femkequote:Op donderdag 5 maart 2026 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft al eens toegeslagen
Oh ja die hadden we ook nog.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
Kok loopt 0,05 punt achter op het wereldrecord sprintvierkamp van Kodaira
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |