Je zoekt de grenzen opquote:
Harry's hattrick in Heerenveen?quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:11 schreef Strani het volgende:
Alle Olympische Spelen moeten vanaf nu ook in Heerenveen gehouden worden. Ook de Zomerspelen, voor de zekerheid.
Voortaan hem maar voor elk toernooi rauwe melk laten atten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:12 schreef franklop het volgende:
Van Dijk moet alles op alles zetten om elk toernooi vanaf nu te missen
Ik denk dat het een leuke strijd kan worden tussen Eitrem en Jilek.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eitrem gaat dat makkelijk winnen lijkt me.
dit is chanantquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Wennemars heeft nog zicht op het podium…
[ afbeelding ]
Met dank aan @:wimderon
Dit is nu al het gifje van het jaar.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Complete DSM-5 in één gifjequote:Op donderdag 5 maart 2026 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ook wel praatjes hebben nu jaquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:13 schreef Bill_Hillie het volgende:
Jenning is wel een sympathieke jongen
Vooral dat steeds weer teruggaan naar die man met die kapotte bril.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is nu al het gifje van het jaar.
Eitrem is op de korte afstanden een stuk beter, maar jilek heeft de 10kquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk dat het een leuke strijd kan worden tussen Eitrem en Jilek.
Hou ik wel van...geen valse bescheidenheid graagquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou ook wel praatjes hebben nu ja
Aangezien ik er morgenavond niet bij ben, vind ik dit een uitmuntend idee.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien gaat Stolz morgen wel skippen om op het Allround kampioenschap te shinen.
mwah, dan gaat hij rondjes 36,8 op de 10k rijdenquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien gaat Stolz morgen wel skippen om op het Allround kampioenschap te shinen.
Groep G en Groep F in het Abe Lenstra Stadion.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:11 schreef Strani het volgende:
Alle Olympische Spelen moeten vanaf nu ook in Heerenveen gehouden worden. Ook de Zomerspelen, voor de zekerheid.
Met een 34.0 en 1:42 heeft hij de marge om toch kampioen te worden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, dan gaat hij rondjes 36,8 op de 10k rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |