Stukje mokerdik, Thialf record cholesterolquote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eens kijken wta ik ga bestellen. Kapsalon, friet, pizza, chinees of pokebowl.
Parodie op een user jijquote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stukje mokerdik, Thialf record cholesterol
ik eet de hele week door al hasseke veel groentes maar daar ga ik niet half fok mee vermoeien.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon bezorgd. Denk om jezelf, laat het een keertje staan
traditionele fuck around na je Olympische verplichtingen.....quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waart er weer een virusje rond of zo?
Ja, de gefrituurde aardappelreepjes, de pittige Zuid-Amerikaanse vleessnack en de gepaneerde Aziatische schijf zijn weer naar binnen gewerkt!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dan ook, het schandvoer zit er weer in, kom maar op met die stream
Wat is het uiteindelijk geworden?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dan ook, het schandvoer zit er weer in, kom maar op met die stream
een McChickenTM en een Double QuarterPounderTMquote:
Wel maar 1 rijder in de eerste rit, hebben er dan 3 schaatssters afgezegd?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:01 schreef Redefine het volgende:
Met een ritje minder. Gelukkig maar anders had de NOS die eerste rit wel gemist.
Ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een McChickenTM en een Double QuarterPounderTM
inmiddels wel. Maybritt Vigl ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel maar 1 rijder in de eerste rit, hebben er dan 3 schaatssters afgezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |