klopt. Ze moet gemiddeld iets harder dan vandaag om het record te kunnen pakkenquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die hadden we ook nog.
Was zeker in Salt Lake?
Dat lijkt mij lastig, die 500 meter zal ze niet snel verbeteren.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Ze moet gemiddeld iets harder dan vandaag om het record te kunnen pakken
Die 1000 zat nog wel rek in.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Ze moet gemiddeld iets harder dan vandaag om het record te kunnen pakken
op hoogland kan ze ook voor het WR op de 1500 gaanquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:23 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar Kok volgend seizoen de motivatie vandaan gaat halen.
Een na-olympisch jaar.
Geen concurrentie op de 500 en straks zonder Takagi en waarschijnlijk Leerdam ook niet op de 1000.
Dan maar de triple op de wk afstanden? Richting het wr op de 1000? (Moet je eigenlijk wel een tegenstander hebben waar je wat aan hebt)
35er op de 500quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:23 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar Kok volgend seizoen de motivatie vandaan gaat halen.
Een na-olympisch jaar.
Geen concurrentie op de 500 en straks zonder Takagi en waarschijnlijk Leerdam ook niet op de 1000.
Dan maar de triple op de wk afstanden? Richting het wr op de 1000? (Moet je eigenlijk wel een tegenstander hebben waar je wat aan hebt)
Al die buitenlanders denk dat dat normaal is.quote:
Attje rauwe melk voor de sfeer was belangrijkerquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:28 schreef Redefine het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa eerste race missen. Classic NOS.
dat is nog wel het spannendste duel van dit WKquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
Beestje maar nipt sneller dan Kok
Dan kan die vast over twintig minuten nog wel een keer rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Kruisingprobleem Wennemars gejinxt, check.
is ie weer viesmadquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan die vast over twintig minuten nog wel een keer rijden.
Die zijn botmanquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Er Is Iets Met De Schaatsen Van Jenning
Hij lijkt mij wel een type Freire.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:40 schreef Vlinder het volgende:
Heeft Jenning nou weer z'n schaatsen vergeten?
Jenning Freirequote:Op donderdag 5 maart 2026 21:40 schreef Vlinder het volgende:
Heeft Jenning nou weer z'n schaatsen vergeten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |