abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220253937
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220253962
Ach, de zoon van Sanneke wil de hele dag aan haar plakken. Sanneke heeft de afgelopen 15 mnd. niet anders gedaan. Zelfs wanneer Dion met hem speelde deed zij haar best om de aandacht van haar zoon te trekken.

Het is wel weer een prima excuus om niet in te pakken. Lastig, lastig met een plakkend kind.
pi_220253990
AM heeft wel een nieuw level van sneu bereikt hoor. Al maanden (jaren) verliest ze iedereen dag volgers. Met af en toe een opleving van een paar volgers erbij als ze ergens een verzonnen artikeltje uitbraakt maar verder liepen de aantallen alleen maar terug. En nu opeens de laatste weken iedere dag honderden volgers erbij terwijl ze totaal niets boeiends doet of produceert. Yeah right, ik geloof dat meteen 😑 Zal ze straks wel een mooie post maken waarop er confetti om haar heen wordt geschoten (net als met dat boek toen, plaatsvervangende schaamte daarbij) en hoe blij ze is dat het allemaal zo waardevol is wat ze doet want ze heeft zoveel volgers. Hoe erg kan je jezelf voor de gek houden..
Knap gedaan Annemarie! Heel knap met de creditcard gewappert bij de "buy followers site".
pi_220254001
Ach ja en zo heeft Michelle iedere keer een excuus om die operatie aan haar knie niet te doen.
pi_220254008
Ik vind het ook volkomen logisch om eerst dagenlang 8 x per dag over die takken heen te hobbelen met je bakfiets, om ze dan een dag voor het ophalen te laten bundelen.
pi_220254119
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Ach, de zoon van Sanneke wil de hele dag aan haar plakken. Sanneke heeft de afgelopen 15 mnd. niet anders gedaan. Zelfs wanneer Dion met hem speelde deed zij haar best om de aandacht van haar zoon te trekken.

Het is wel weer een prima excuus om niet in te pakken. Lastig, lastig met een plakkend kind.
Goed voorbeeld doet goed volgen, als ze zelf nu eens minder op haar kont blijft zitten en eens wat gaat doen kan M. ook niet 'plakken'.
pi_220254158
Op die oude beelden van dat tv programma waar AM en Maarten toen aan meededen, waar ze de zwangerschap van Lot aankondigt, ziet ze er mogelijk nog onverzorgder uit als nu.
pi_220254173
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:35 schreef AnnArt het volgende:
Ik vind het ook volkomen logisch om eerst dagenlang 8 x per dag over die takken heen te hobbelen met je bakfiets, om ze dan een dag voor het ophalen te laten bundelen.
Dit doen ze elk jaar zo, zo gaat dat nou eenmaal bij de familie Geerts.

Maarja eigenlijk boeie, onverzorgde haren, takken op de oprit, mini porties avondeten en ladingen taart en koek, allemaal zelf weten, zelfs het niet vieren van kinderfeestjes. Het valt allemaal in het niet bij het constant tentoonstellen van je kinderen, en daar dan ook nog over zwetsen dat dit heel goed voor ze is.
pi_220254174
Hoe kan AM nog met droge ogen beweren dat ze 'alleen maar een kijkje geeft in hun gezinsleven'? Met die reel van Lot die kleding laat zien. Ze wordt ingezet voor reclame🤷‍♀️
pi_220254175
quote:

Was ze sowieso niet van plan, want er staat een nieuw uitje gepland: Ikea
pi_220254185
AM moest haar engagement hoognodig opschroeven ofzo? Ineens elke dag een post over oude momenten/dingen die we allang weten.

En wat heeft AM toch een bijzondere smaak. Wie kiest er nu een zwarte zomerjurk voor een kleuter?
pi_220254186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:33 schreef Mirp het volgende:
Ach ja en zo heeft Michelle iedere keer een excuus om die operatie aan haar knie niet te doen.
Ja daar snap ik ook niks van
En maar rondstappen op de Louboutins, dat kan dan toch helemaal niet
pi_220254212
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja daar snap ik ook niks van
En maar rondstappen op de Louboutins, dat kan dan toch helemaal niet
Mijn conclusie is dan dat het wel niet zo erg met haar knie zal zijn. Maximaal overdrijven?
pi_220254255
quote:

Als het door het kindje echt niet zou lukken dan heeft ze nog de avonden (hij slaapt toch al om 18u) en hij slaapt overdag ook nog neem ik aan dus dan “chilt” ze overdag en op avond en tijdens slaapjes pakt ze spullen in. (Maar dan gebeurt vast niet)
pi_220254258
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ach ja, vergeten. Heeft ze vorige week nog zo gezegd; woensdag Ikea. Daar hebben ze ook lampen. Moet dus lukken om wat te vinden.
pi_220254266
Annemarie is van de denktank af en gaat de laatste dagen volop los met alles wat zij volgens zichzelf niet doet :+
pi_220254268
quote:
Dit is ook gewoon weer een dikke middelvinger naar haar kinderen en haar lijf. Met je vriendje op hakken door Amsterdam paraderen en bij je kinderen bankhangen en op krukken moeten lopen.
pi_220254272
Nagelkerkjes doen wel interessant door te posten “slapen bij locals” alsof ze in een plaggenhutje op de hei geslapen hebben terwijl ze bij een Nederlandse man met zijn Oegandese vrouw geslapen hebben. Ze hoefden waarschijnlijk niet eens Engels te praten, dus dat “locals” klinkt interessanter dan dat het is.
pi_220254274
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:03 schreef Harper het volgende:

[..]
Mijn conclusie is dan dat het wel niet zo erg met haar knie zal zijn. Maximaal overdrijven?
Ja dat zou je inderdaad wel denken dan. Als het echt zo erg is dat er niks meer heel is, dan is een operatie toch noodzakelijk? En het is nou niet zo dat ze 4 kinderen 100% van de tijd alleen opvoedt, dus dat het daardoor niet zou kunnen. Vreemd verhaal.
pi_220254283
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:09 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Als het door het kindje echt niet zou lukken dan heeft ze nog de avonden (hij slaapt toch al om 18u) en hij slaapt overdag ook nog neem ik aan dus dan “chilt” ze overdag en op avond en tijdens slaapjes pakt ze spullen in. (Maar dan gebeurt vast niet)
Volgens mij is haar kind juist een kind waarbij je alles kan doen. Die van mij moest ik echt in de box zetten omdat ze anders overal in en op zaten. Maar goed, ik had ook geen tijd om ze de hele dag vanaf mijn vaste stek op de bank in de gaten te houden.
pi_220254285
AM: Voorjaarskleding passen Lot.
Hoe kan ze met droge ogen beweren dat ze haar kinderen niet meer inzet voor samenwerkingen??

Ah, ze maakt niet eerst foto´s voor het dragen - zoals het bij normale mensen ook gaat.
Dat is echt anders inderdaad 8)7

[ Bericht 24% gewijzigd door Harper op 04-03-2026 11:51:22 ]
pi_220254304
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:12 schreef IlseMarije het volgende:
Nagelkerkjes doen wel interessant door te posten “slapen bij locals” alsof ze in een plaggenhutje op de hei geslapen hebben terwijl ze bij een Nederlandse man met zijn Oegandese vrouw geslapen hebben. Ze hoefden waarschijnlijk niet eens Engels te praten, dus dat “locals” klinkt interessanter dan dat het is.
Gelukkig heeft de buurman van Marcel Nederlandse eieren _O-
(ik neem aan dat Sofie kippen ipv eieren bedoelt)
pi_220254325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:57 schreef Missinglink24 het volgende:
Op die oude beelden van dat tv programma waar AM en Maarten toen aan meededen, waar ze de zwangerschap van Lot aankondigt, ziet ze er mogelijk nog onverzorgder uit als nu.
Ook al zo herkauwd. Maarja, voor ál die nieuwe gekochte volgers natuurlijk.
pi_220254340
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:14 schreef Harper het volgende:
AM: Voorjaarskleding passen Lot.
Hoe kan ze met droge ogen beweren dat ze haar kinderen niet meer inzet voor samenwerkingen??

Ah, ze maakt niet eerst foto?s voor het dragen - zoals het bij normale mensen ook gaat.
Dat is echt anders inderdaad 8)7
Rapporteren maar.
pi_220254355
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Rapporteren maar.
Toen ik nog volgde rapporteerde ik ook regelmatig, maar ik kreeg steeds meldingen dat het niet fout was. Heeft dat rapporteren wel zin vraag ik me dan af?
pi_220254366
Wat gebruik ik als ik dit wil rapporteren?
pi_220254403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:03 schreef Harper het volgende:

[..]
Nou er zit anders een aardige bult op op de foto's te zien.
Ze is met zo'n operatie maanden uit de running, dat moet je wel
Even goed regelen.
Ze had het eigenlijk destijds direct moeten doen, maar snap wel dat ze er tegenop ziet.
Niet verstandig dit maar goed, haar knie.
pi_220254423
Het zal vast wel kunnen. Lindsey Vonn kon er ook mee skiën. Het is alleen niet verstandig natuurlijk. Die meid pleegt aan alle kanten roofbouw op haar lichaam en daar gaat ze vroeg of laat de prijs voor betalen.
pi_220254506
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:12 schreef IlseMarije het volgende:
Eigenlijk is hun hele leven natuurlijk gewoon interessant doenerij. Al weten ze van sommige dingen ook gewoon écht niet wat het betekent. Op de bonnefooi voor een reis die van uur tot uur gepland en begeleid werd. De vlog van gister is tenenkrommend met domme uitlatingen. Machines die Jan herkent en heel wat van weet. Die komen uit Zuid Amerika of eh Zuid Afrika. Ach het begint allebei met zuid. Geen idee waar hij beide plekken op de aardbol moet zoeken denk ik.
pi_220254521
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:00 schreef Harper het volgende:
AM moest haar engagement hoognodig opschroeven ofzo? Ineens elke dag een post over oude momenten/dingen die we allang weten.

En wat heeft AM toch een bijzondere smaak. Wie kiest er nu een zwarte zomerjurk voor een kleuter?
Ja dacht ik ook al. Het is een jurk voor een uitvaart.
pi_220254554
Maar mcw kan grotendeels werk ook zittend doen toch.. dan maar iemand anders al model gebruiken.
Maar in de lampen hangen kan dan niet nee…

[ Bericht 22% gewijzigd door Loveischocolala op 04-03-2026 10:53:05 (Lampen hangen) ]
pi_220254566
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Even goed regelen.
Ze had het eigenlijk destijds direct moeten doen, maar snap wel dat ze er tegenop ziet.
Ze heeft al lang en breed de tijd en de kans gehad om dit te doen. Zeker toen ze met z’n drieën waren. Het probleem zit hem naar mijn idee in het feit dat MCW zelf denkt dat ze onmisbaar is en dat alles instort zonder haar. Niets is minder waar, dat is al gebleken.
pi_220254645
Dat filmpje van KB en JvP in de auto is heel flauw en kinderachtig, wat laat je jezelf dan kennen. Enige wat ik kan bedenken is dat zij tijdens de poly hebben aangegeven relatietherapie te willen, en MCW destijds niet. Dat je broek er dan van afzakt dat ze nu therapie wil kan ik inkomen. Maar dan nog; zo’n filmpje?
Ze hebben er met elkaar een bende van gemaakt, en toch denk of hoop ik dat KB en JvP oprecht zijn, en dit keer handelen in het belang van de kinderen. Iets wat ik bij MCW helemaal niet zie.
pi_220254696
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft al lang en breed de tijd en de kans gehad om dit te doen. Zeker toen ze met z’n drieën waren. Het probleem zit hem naar mijn idee in het feit dat MCW zelf denkt dat ze onmisbaar is en dat alles instort zonder haar. Niets is minder waar, dat is al gebleken.
En aandacht genereren. “Kijk mij eens stoer doorgaan!” Om vervolgens weer alle bezorgde berichten te krijgen nu haar knie het af laat weten. Ik ben geen psych of therapeut, maar kan me voorstellen dat MCW een prima casus is om je tanden in te zetten.
pi_220254802
Wat voor fortuin stopt die kinderkledingwinkel in reclame? Tassen vol kleding zie ik overal voorbij komen.
pi_220254809
wel genieten op de socials mbt de uitzending van sbs waar de familie sekte Jelies weer in voor kwam. Wanneer krijgen die mensen nou eens geen podium meer?
pi_220254820
Sanneke is, arme San, helaas nog niet geselecteerd om daar kleding voor Mijan te krijgen. Misschien moet ze ook eerst meer volgers kopen?
pi_220254927
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:14 schreef Johanna38 het volgende:
Wat voor fortuin stopt die kinderkledingwinkel in reclame? Tassen vol kleding zie ik overal voorbij komen.
Het zal ongetwijfeld voldoende opleveren, anders doen ze het niet.
Kan je nagaan hoeveel teveel de gewone consument dus betaalt. Voor mij een reden die winkel te vermijden.
pi_220254978
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:16 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke is, arme San, helaas nog niet geselecteerd om daar kleding voor Mijan te krijgen. Misschien moet ze ook eerst meer volgers kopen?
Maar hoe zou ze daar moeten komen?

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 04-03-2026 11:45:55 ]
pi_220255020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar hoe ze daar moeten komen?
Ze moet gewoon net zo subtiel (ahum) als AM doen en steeds terloops de maat van Mijan benoemen, misschien dat ze dan een pakket krijgt opgestuurd
pi_220255068
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:42 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze moet gewoon net zo subtiel (ahum) als AM doen en steeds terloops de maat van Mijan benoemen, misschien dat ze dan een pakket krijgt opgestuurd
Ik denk wel dat Sanneke een hele goeie is voor Ot en Sien. Met name voor pyjama’s en binnenkleding.
pi_220255183
Die reacties onder de kledingpromotie..

Wat een prachtige kleding L, wat ben je toch al een leuke dame aan het worden.

Knappe meid, die kleding boft maar dat ze bij zo’n lief meisje terecht komen.

Niet te geloven dat je al 5 bent, zo lang volg ik jullie verhalen al zeker ❤
En L, je hebt samen met mama een mooi filmpje gemaakt

🤢
pi_220255204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

🤢
Ik heb dan meteen een aanname over de intelligentie van mensen die dat soort dingen typen...
pi_220255222
quote:

🤢
‘En dat stemmetje van haar, love it’.

:r
pi_220255239
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:30 schreef Shuri het volgende:
Wat gebruik ik als ik dit wil rapporteren?
Ik doe het altijd als spam
pi_220255351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:06 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
En aandacht genereren. “Kijk mij eens stoer doorgaan!” Om vervolgens weer alle bezorgde berichten te krijgen nu haar knie het af laat weten. Ik ben geen psych of therapeut, maar kan me voorstellen dat MCW een prima casus is om je tanden in te zetten.
Ik denk dat fomo ook een grote rol speelt.
pi_220255377
Ondanks de zon nog een lang bestaande irritatie over dat gemakzuchtige gegraai van AM in die gesamenwerkte boodschappen. Mijn misofonie trekt dat geluid erg slecht.
En wat bezielt AM met nu ineens die blijvende instaposts?
pi_220255381
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Zou ze uberhaupt al wat ingepakt hebben?
pi_220255431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 12:23 schreef AnnArt het volgende:
Ondanks de zon nog een lang bestaande irritatie over dat gemakzuchtige gegraai van AM in die gesamenwerkte boodschappen. Mijn misofonie trekt dat geluid erg slecht.
is vast onderdeel van het reclame pakket met de leverancier
pi_220255445
Sofie bewondert de legbatterijkippen in Oeganda. Ik mis nog een excursie bij een sterke drankstokerij.
pi_220255469
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou ze uberhaupt al wat ingepakt hebben?
Ze zou kunnen beginnen met het speelgoed van haar zoon want nu hij als een puber op de bank chilt speelt hij daar niet meer mee. Ik denk eerder dat er zoveel zooi is dat hij niet weet wat hij moet pakken.
pi_220255592
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:35 schreef AnnArt het volgende:
Volgens mij had ze het vorig jaar ook zo liggen op de oprit, ze zal wel graag willen dat mensen erop reageren
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220255608
quote:

🤢
Getverdemme, ik zou het helemaal niet prettig en eigenlijk gewoon eng vinden als wildvreemden zo over en tegen mijn dochter zouden spreken online. En wtf , AM zegt dat ze haar kinderen niet gebruikt voor reclame? Lotje staat letterlijk rondjes te draaien in gekregen kleding voor een een reclamefilmpje? Is AM achterlijk dat ze niet niet snapt wat reclame maken inhoudt?
Ik zag gister trouwens duidelijk dat de tweeling wel aardig klaar was met die continue camera van AM op hun gericht en Guus is ook niet echt blij dat hij bij binnenkomst meteen weer gefilmd wordt. Zeiden die kinderen er maar eens wat van dat ze er zat van zijn maar snap dat het vast heel erg moeilijk is om tegen die moeder in te gaan.
pi_220255625
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij is haar kind juist een kind waarbij je alles kan doen. Die van mij moest ik echt in de box zetten omdat ze anders overal in en op zaten. Maar goed, ik had ook geen tijd om ze de hele dag vanaf mijn vaste stek op de bank in de gaten te houden.
Die van mij ook , ik kon soms nog geen 5 minuten zitten 😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220255652
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 12:53 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Getverdemme, ik zou het helemaal niet prettig en eigenlijk gewoon eng vinden als wildvreemden zo over en tegen mijn dochter zouden spreken online. En wtf , AM zegt dat ze haar kinderen niet gebruikt voor reclame? Lotje staat letterlijk rondjes te draaien in gekregen kleding voor een een reclamefilmpje? Is AM achterlijk dat ze niet niet snapt wat reclame maken inhoudt?
Ik zag gister trouwens duidelijk dat de tweeling wel aardig klaar was met die continue camera van AM op hun gericht en Guus is ook niet echt blij dat hij bij binnenkomst meteen weer gefilmd wordt. Zeiden die kinderen er maar eens wat van dat ze er zat van zijn maar snap dat het vast heel erg moeilijk is om tegen die moeder in te gaan.
Ik zie AM er ook voor aan , om dan meteen te zeggen dat ze niet zo moeten zeuren want dat ze ook veel voor krijgen .
pi_220255693
Die arme kippetjes bij de Nagelkerkjes 😣
pi_220255721
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die arme kippetjes bij de Nagelkerkjes 😣
Dan heb je echt een betonwand voor je hoofd als je dat laat zien. Die kippen hebben helaas geen 'beter leven ster'.
pi_220255739
Mevr Jelies is ook weer aangekomen als je haar zo op de krukken ziet lopen.

Als die waanzin van die zooi is overgewaaid ben ik benieuwd waar ze van moeten rondkomen
pi_220255782
Ik struikel echt over de tekst van AM: zo veilig en verantwoordelijk mogelijk influencen met kinderen. Met als argument dat ze die kleding gewoon bij de kinderen aantrekt en dan foto's maakt ipv er een gestylde setting van te maken. Je blijft nog altijd je kind inzetten! En wat sneu voor Guus dat hij de laatste weken weer veel in beeld is. Je ziet de ongemakkelijkheid van hem afstralen.
pi_220255783
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:15 schreef poohenzo het volgende:
wel genieten op de socials mbt de uitzending van sbs waar de familie sekte Jelies weer in voor kwam. Wanneer krijgen die mensen nou eens geen podium meer?
Welke socials precies? Wil wel even 👀 daar. Ze krijgen pas geen podium meer als het geen geld meer oplevert helaas.
pi_220255799
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:07 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dan heb je echt een betonwand voor je hoofd als je dat laat zien. Die kippen hebben helaas geen 'beter leven ster'.
Dat dingen in Oeganda (nog) anders zijn als hier begrijp ik. Maar zet er dan een tekst bij van: helaas hier nog niet zo ver als bij ons met welzijn van dieren. Of iets dergelijks. Maar zo ver denkt Sofie niet. Ze ziet kippetjes die eitjes leggen. Punt. Ik vind het zo'n enorm leeghoofdig stel.
pi_220255914
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:14 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Dat dingen in Oeganda (nog) anders zijn als hier begrijp ik. Maar zet er dan een tekst bij van: helaas hier nog niet zo ver als bij ons met welzijn van dieren. Of iets dergelijks. Maar zo ver denkt Sofie niet. Ze ziet kippetjes die eitjes leggen. Punt. Ik vind het zo'n enorm leeghoofdig stel.
Dat dus! Maar misschien heeft ze gewoon geen idee hoe we de laatste jaren in Nederland kippen houden. Dat zou me ook niets verbazen.
pi_220256034
quote:

🤢
😂 ... die misselijke smiley

De lieve mensen zijn met meer 😇 Zelfs tegen mensen/fluflu's die zelf helemaal niet zo lief zijn.
pi_220256062
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:20 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dat dus! Maar misschien heeft ze gewoon geen idee hoe we de laatste jaren in Nederland kippen houden. Dat zou me ook niets verbazen.
Ze hadden in hun nieuwe huis toch kippen? En die werden door een vos oid opgegeten. Boeide ze ook niet dat die beesten snachts niet in een goed afgesloten hok zaten.
pi_220256145
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij zeg ik ook dat ze het eigenlijk direct had moeten doen. Nu blijft ze steeds uitstellen, wat ik wel begrijp want ik weet hoe het is zo'n operatie.
Dat komt nooit uit.
pi_220256171
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:01 schreef Die_van_verderop het volgende:
Dat filmpje van KB en JvP in de auto is heel flauw en kinderachtig, wat laat je jezelf dan kennen. Enige wat ik kan bedenken is dat zij tijdens de poly hebben aangegeven relatietherapie te willen, en MCW destijds niet. Dat je broek er dan van afzakt dat ze nu therapie wil kan ik inkomen. Maar dan nog; zo’n filmpje?
Ze hebben er met elkaar een bende van gemaakt, en toch denk of hoop ik dat KB en JvP oprecht zijn, en dit keer handelen in het belang van de kinderen. Iets wat ik bij MCW helemaal niet zie.
Ik zie in dat laatste geen verschil
Koen en Jvp zijn ook veel bij elkaar net als Tim en mcw.
Koen en Jvp gaan ook veel weekendjes weg net als Tim en mcw.
Het verschil is dat jvp de kinderen afschermt in beeld( sinds ze de poly heeft verlaten)
Verder zie ik geen grote verschillen.
En ze zullen goed bedenken wat ze dekijkers willen doen geloven.
pi_220256179
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:14 schreef Johanna38 het volgende:
Nou echt hè
Gun de minder bedeelde kinderen een mooie tas vol
pi_220256260
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het verschil is dat jvp de kinderen afschermt in beeld( sinds ze de poly heeft verlaten)
JvP kwam wat minder 'maximaal overdreven' over sinds ze weer met haar jongens woont. De sneer van afgelopen week kost haar punten. Het verschil met MW is dat die maar blijft janken en sippen, en tegelijk zooo verliefd is op haar jeugdvriend. Zo sta je op palen, zo loop je met krukken. Zo lig je in de ambulance, en zo zit je een paar dagen in Spanje te wijnen. En op één of andere manier matcht dat niet lekker om naar te kijken. Het is zo gearrangeerd en ongeloofwaardig allemaal.
pi_220256295
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:57 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou echt hè
Gun de minder bedeelde kinderen een mooie tas vol
Een goede reden om daar niet te gaan shoppen als niet-fluflu zijnde!
pi_220256322
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:03 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
JvP kwam wat minder 'maximaal overdreven' over sinds ze weer met haar jongens woont. De sneer van afgelopen week kost haar punten. Het verschil met MW is dat die maar blijft janken en sippen, en tegelijk zooo verliefd is op haar jeugdvriend. Zo sta je op palen, zo loop je met krukken. Zo lig je in de ambulance, en zo zit je een paar dagen in Spanje te wijnen. En op één of andere manier matcht dat niet lekker om naar te kijken. Het is zo gearrangeerd en ongeloofwaardig allemaal.
Ik snap je punt , maar zal het bij jvp allemaal
Ook niet teveel in scène zijn gezet?
Kijk mij eens de goede moeder zijn?
Zij heeft immers haar kinderen ook van hot naar her gesleept, tig keer verhuisd, man verlaten , verliefd op een vrouw en daarna verder gegaan met de man van die vrouw?
Ik twijfel nog steeds aan de oprechtheid van jvp.
pi_220256484
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Even goed regelen.
Ik vraag me af wat MCW bedoelt met "mijn situatie leent zich op dit moment niet voor een operatie" (haar letterlijke tekst). Daar kan ik inkomen als je bv een zeer zwakke gezondheid hebt, of zwanger bent of een of andere lichamelijke behandeling ondergaat. Niet dat MCW daarover ook maar iets los hoeft te laten, begrijp me niet verkeerd. Maar vind het wel opvallend, kan me niet voorstellen dat je vanwege FOMO zoiets niet doet, vooral omdat het de kwetsbare knieeen zijn. Maar misschien dus vanwege haar lage gewicht of omdat het bedrijf om zou kunnen vallen als zij als gezicht van JN een tijdje uit de running is. Pure speculatie van mij he! Die zin viel me gewoon op. Voor hulp met de kinderen of het huis hoeft ze het niet te laten, haar vangnet lijkt meer dan goed te zijn.

De liefde a.k.a. Tassendrager Timmie lijkt zelfs geen eigen baan meer te hebben en vrijwel 24/7 bij haar te kunnen zijn. En ca 50% van de tijd is de klaver toch bij hun vader.

MCW lijkt in ieder geval ook kleren voor Tim's kids te hebben ingeslagen bij Ot&Sien (want tassen voor 6 kids). Ben benieuwd of die kleintjes nu ook ingezet gaan worden. Als mama (maar vooral als ex) zijnde, zou ik die kleren denk ik direct op Vinted knallen. No way dat mijn kinderen kleren aan gaan trekken die mn ex samen met z'n nieuwe-liefde-sinds-6-maanden uit heeft gezocht (zonder dat de betreffende kinderen daar een stem in lijken te hebben gehad). Maargoed, ik ben denk ik best extreem hierin (zeker weten doe ik het echter niet want nog nooit in deze situatie geweest).
pi_220256493
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:32 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze hadden in hun nieuwe huis toch kippen? En die werden door een vos oid opgegeten. Boeide ze ook niet dat die beesten snachts niet in een goed afgesloten hok zaten.
Is de poes er nog, ze hadden toch een poes en 2 honden. Zie hem niet meer.
pi_220256498
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Volgens mij zeg ik ook dat ze het eigenlijk direct had moeten doen. Nu blijft ze steeds uitstellen, wat ik wel begrijp want ik weet hoe het is zo'n operatie.
Dat komt nooit uit.
Ze is gewoon stronteigenwijs of niet eerlijk. En ik krijg steeds meer het idee dat het laatste ook weleens zo kan zijn.
pi_220256520
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik snap je punt , maar zal het bij jvp allemaal
Ook niet teveel in scène zijn gezet?
Kijk mij eens de goede moeder zijn?
Zij heeft immers haar kinderen ook van hot naar her gesleept, tig keer verhuisd, man verlaten , verliefd op een vrouw en daarna verder gegaan met de man van die vrouw?
Ik twijfel nog steeds aan de oprechtheid van jvp.
Eens!
pi_220256529
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:27 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Ik vraag me af wat MCW bedoelt met "mijn situatie leent zich op dit moment niet voor een operatie" (haar letterlijke tekst). Daar kan ik inkomen als je bv een zeer zwakke gezondheid hebt, of zwanger bent of een of andere lichamelijke behandeling ondergaat. Niet dat MCW daarover ook maar iets los hoeft te laten, begrijp me niet verkeerd. Maar vind het wel opvallend, kan me niet voorstellen dat je vanwege FOMO zoiets niet doet, vooral omdat het de kwetsbare knieeen zijn. Maar misschien dus vanwege haar lage gewicht of omdat het bedrijf om zou kunnen vallen als zij als gezicht van JN een tijdje uit de running is. Pure speculatie van mij he! Die zin viel me gewoon op. Voor hulp met de kinderen of het huis hoeft ze het niet te laten, haar vangnet lijkt meer dan goed te zijn.

De liefde a.k.a. Tassendrager Timmie lijkt zelfs geen eigen baan meer te hebben en vrijwel 24/7 bij haar te kunnen zijn. En ca 50% van de tijd is de klaver toch bij hun vader.

MCW lijkt in ieder geval ook kleren voor Tim's kids te hebben ingeslagen bij Ot&Sien (want tassen voor 6 kids). Ben benieuwd of die kleintjes nu ook ingezet gaan worden. Als mama (maar vooral als ex) zijnde, zou ik die kleren denk ik direct op Vinted knallen. No way dat mijn kinderen kleren aan gaan trekken die mn ex samen met z'n nieuwe-liefde-sinds-6-maanden uit heeft gezocht (zonder dat de betreffende kinderen daar een stem in lijken te hebben gehad). Maargoed, ik ben denk ik best extreem hierin (zeker weten doe ik het echter niet want nog nooit in deze situatie geweest).
Soms is het als gescheiden ouder even slikken en weer doorgaan. Nooit je kinderen de dupe laten worden.
pi_220256560
Weer zooi gekoccht wat echt niet kan wachten tot na ze verhuisd zijn. Elk ding heeft ze straks al tig keer in haar handen gehad voor het op de juiste plek ligt in het nieuwe huis.
Hoe bedoel je ik maak mijn eigen verhuizing veel zwaarder dan het als is.
pi_220256609
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Soms is het als gescheiden ouder even slikken en weer doorgaan. Nooit je kinderen de dupe laten worden.
Zeker! Maar die kinderen waren er volgens mij niet bij om die kleren uit te zoeken dus die hebben helemaal nog geen weet van die kleren. Dus zolang die kinderen nog niets van die kleren gezien of gehoord hebben, dan zou ik denken: weg ermee! (Net zoals bij mij heel vaak vreselijke aankopen van m'n schoonmoeder toevallig heel snel in de zak van max belanden. Mijn kinderen zijn net zoals die van Tim op een leeftijd dat ze daar nog geen enkele weet van hebben haha).

Maar misschien waren die 2 extra tassen voor haar neefje & nichtje, of voor de kids van een BFF of om weg te geven aan een familie die het minder breed heeft.

[ Bericht 7% gewijzigd door Fietsbel26 op 04-03-2026 14:51:47 (Toevoeging) ]
pi_220256622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:46 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Zeker! Maar die kinderen waren er volgens mij niet bij om die kleren uit te zoeken dus die hebben helemaal nog geen weet van die kleren. Dus zolang die kinderen nog niets van die kleren gezien of gehoord hebben, dan zou ik denken: weg ermee! (Net zoals bij mij heel vaak vreselijke aankopen van m'n schoonmoeder toevallig heel snel in de zak van max belanden. Mijn kinderen zijn net zoals die van Tim op een leeftijd dat ze daar nog geen enkele weet van hebben haha).
Volgens mij waren de kinderen op de boerderij. MCW en Timmie zaten op de picknicktafel naar hun kinderen te kijken. Kan mij niet voorstellen dat Timmie de kinderen van MCW zijn kinderen noemt.
pi_220256699
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Welke socials precies? Wil wel even 👀 daar. Ze krijgen pas geen podium meer als het geen geld meer oplevert helaas.
facebook, pagina van 'een huis vol fans'
pi_220256706
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:29 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Ja de poes en 2 honden zijn er nog.Eén hond wil niet wandelen aldus Sofie. Dat is dat beestje nooit geleerd, overal in huis lagen plasmatjes. Die liggen er nog steeds dus lekker makkelijk voor bet beestje toch? En voor Sofie natuurlijk. Toen de kippen opgevreten waren door roofvogels hadden ze wel lol om. Ze waren er voor gewaarschuwd maar ze weten alles beter dus beveiligden het hok niet. Met het jongste hondje is iets. Kijkt heel raar uit zijn oogjes en vertoonde nog bij de fokker heel raar gedrag. Volgens mij ook vrij jong bij hen gekomen. Werd toen gesuggereerd dat het vast van een broodfokker zou komen. Maar daar hebben ze geen idee van denk ik.
pi_220256711
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:29 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
die zwerft vast buiten ergens rond of zo. Kan haar toch niks schelen .
pi_220256734
Sanneke is weer druk aan het shoppen geweest, allerlei spullen die ze over over 2 weken had kunnen halen, om gelijk in het nieuwe huis te kunnen zetten. En die giraffenlamp…. Wat een ding 🤣
pi_220256741
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
KB en JvP hadden al een relatie. Ja, oké, blijkbaar MCW en Tim ook, maar niet out in the open. Voor de kinderen is Tim nieuw.
En waar de eerste 2, ondanks dat ze al een relatie hadden, het rustig aan leken te doen, stortte MCW zich gelijk op Tim, Iris, Amsterdam enz.
Ik zie zeker verschil in wat ze laten zien. Daarom valt die video van JvP me zo tegen. De eerdere sneertjes vond ik meevallen.
En waar MCW een beeld neer wil zetten alsof je er jaloers op moet zijn, maar toch weer niet want oh, oh, oh, ze heeft het ook echt heel zwaar, zie ik bij JvP veel meer rust.
pi_220256747
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 12:23 schreef AnnArt het volgende:
Volgens mij heeft Maarten haar dat idee over meer posts aangeraden. In ieder geval ze heeft, na in conclaaf te zijn geweest met Maarten, besloten meer posts te maken omdat ze veel teveel dm's kreeg en die echt niet meer allemaal kon beantwoorden. De reacties/vragen bundelt ze dan nu onder de posts en laat ze misschien wel (gedeeltelijk) door een chatbot beantwoorden.
pi_220256748
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:14 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ongelofelijk dat ze trots die stapel kooien met die arme kippen erin deelt..! En later een foto dat ze hand in hand loopt met een klein Oegandees meisje. Ergens vind ik dit zo raar overkomen. Ik weet niet precies waarom. Het is sowieso out of character voor Sofie om zich te bekommeren om kinderen. Maar het heeft ook iets met Afrika te maken en de ongelijkheid tussen de rijke witte Nederlander en de gemiddelde Afrikaan. Gelukkig hebben ze daar Nederlandse eieren.. ze zijn zo oppervlakkig en leeg, waar halen ze hun geld vandaan als die zaken van ze niet super lopen? Het lijkt wel een bodemloze put daar, ze geven zoveel uit en lijken me zakelijk niet heel scherp? Of is het juist handig als je niet zo slim bent, zie je ook geen beren op de weg.
pi_220256785
Die giraffenlamp doet me denken aan iets anders, of ben ik de enige? 😂😂
pi_220256827
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:09 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Je bent de enige 😂
pi_220256842
quote:
Als die lamp los staat en hij oogt niet zwaar, dan ligt dat ding toch overal en nergens in huis straks? Lijkt me vrij kwetsbaar voor een kinderkamer. Is het niet eerder een stijl object voor in de woonkamer?
pi_220256855
Judith die financieel fluflu wilt zijn maar geen idee heeft dat er een hele wetgeving achter het reclame maken voor beleggen zit 🤣👍🤦‍♂️ ze weet er zoveel van dat ze dit gewoon niet weet
pi_220256858
quote:
Die lamp ziet er bijzonder uit en kost 33 euro. Ik snap echt niks van hun manier van geld uitgeven.

En al die afdruiprekken... Iets zegt mij dat zij niet gaan afdrogen.
pi_220256864
En wat een meuk haalt Sanneke in huis... hoezo??? Je moet inpakken!! Niet meuk verzamelen
pi_220256874
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En wat een meuk haalt Sanneke in huis... hoezo??? Je moet inpakken!! Niet meuk verzamelen
Allemaal troep wat nu niet noodzakelijk is. Die stouwt de keet voor de verhuizing nog voller dan het al was.
pi_220256884
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:04 schreef Giddie het volgende:

[..]
Ongelofelijk dat ze trots die stapel kooien met die arme kippen erin deelt..! En later een foto dat ze hand in hand loopt met een klein Oegandees meisje. Ergens vind ik dit zo raar overkomen. Ik weet niet precies waarom. Het is sowieso out of character voor Sofie om zich te bekommeren om kinderen. Maar het heeft ook iets met Afrika te maken en de ongelijkheid tussen de rijke witte Nederlander en de gemiddelde Afrikaan. Gelukkig hebben ze daar Nederlandse eieren.. ze zijn zo oppervlakkig en leeg, waar halen ze hun geld vandaan als die zaken van ze niet super lopen? Het lijkt wel een bodemloze put daar, ze geven zoveel uit en lijken me zakelijk niet heel scherp? Of is het juist handig als je niet zo slim bent, zie je ook geen beren op de weg.
Ik zie geen foto met een Oegandees meisje aan de hand? Het voelt verkeerd zoals zij daar zijn. Vooral omdat je weet hoe graag ze met hun rijkdom lopen te showen. Wat in zo'n land totaal ongepast is. Ik denk dat juist het niet scherp zijn maakt dat ze zo leven. Totaal onvoorbereid naar België verhuisd: gedoe met verzekeringen, rijbewijzen en rijlessen kinderen en nu met Junior die leerzorghulp nodig heeft wat moeilijk is want in Nederland op school maar in België wonen. Dit hadden ze van te voren kunnen bedenken. Sofie vindt ook dat ze wel naar Spanje kunnen gaan emigreren en Jan vanuit daar alles managed. Hij geeft aan dat ze daar te klein voor zijn. Sofie is alleen op zichzelf en veel geld uitgeven gericht verder kan ze niet denken.
pi_220256924
Sofie gaat vast net als die simpele zielen van de Bellinga's nog iets roepen als "ze zijn niet schuw" , de mensen of kinderen.

Zouden prima vriendinnen kunnen zijn, geen aandacht voor het welzijn van de kinderen, niet van de mensen om hen heen en alles draait om geld. Ten koste van alles.
pi_220257029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Allemaal troep wat nu niet noodzakelijk is. Die stouwt de keet voor de verhuizing nog voller dan het al was.
Dit kan ze toch prima allemaal halen als ze net in dat huis zitten??? Ik snap hier echt zo weinig van
pi_220257054
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:58 schreef poohenzo het volgende:

[..]
facebook, pagina van 'een huis vol fans'
Thanx, gelezen en (zonder te hebben gekeken maar wel een soort samenvatting gelezen) terechte opmerkingen!
pi_220257093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit kan ze toch prima allemaal halen als ze net in dat huis zitten??? Ik snap hier echt zo weinig van
Het enige wat zij kan is kopen en daar haalt zij, zo lijkt het, haar geluk uit. Dat moet al reden genoeg zijn om met jezelf aan de slag te gaan. Als zij straks in de buurt van winkels wonen heeft ze helemaal geen rem meer.
pi_220257135
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het enige wat zij kan is kopen en daar haalt zij, zo lijkt het, haar geluk uit. Dat moet al reden genoeg zijn om met jezelf aan de slag te gaan. Als zij straks in de buurt van winkels wonen heeft ze helemaal geen rem meer.
Dat zegt ze over het uitzoeken van internet en tv enzo dat ze daar de ruimte niet voor heeft en enige wat ik denk is "schat voor die ikea meuk ook niet en toch hark je het naar binnen "

Hoeveel extra tripjes moet ze straks heen en weer rijden (ok dion rijd... maar toch) om dat alles naar het andere huis te doen 🤦‍♂️ alles gewoon 2x in je handen... WHY???
pi_220257188
Ahhh gezellig. Lot heeft een kinderfeestje in de ballenbak en AM en Jet gaan ook.
Leuk voor de moeder en de andere kindjes dat zij daar dan ook zijn. Jet gaat gewoon meespelen uiteraard, dat is toch echt niet wat je wil als je zo’n feestje geeft?
Dat je een zwembad niet ziet zitten snap ik helemaal. Maar een ballenbak?
pi_220257221
Sanneke heeft nog veel inpakwerk zo te zien. Waarom droppen ze die spullen van de IKEA ook niet gewoon in de nieuwe woning?
pi_220257232
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:01 schreef Earring het volgende:
Ahhh gezellig. Lot heeft een kinderfeestje in de ballenbak en AM en Jet gaan ook.
Leuk voor de moeder en de andere kindjes dat zij daar dan ook zijn. Jet gaat gewoon meespelen uiteraard, dat is toch echt niet wat je wil als je zo’n feestje geeft?
Ja wat een onzin waarom moet ze nou weer mee, als er wat is kunnen die ouders van de jarige toch even bellen
pi_220257243
Dan heeft ze weer content en kan ze weer zeiken waarom zij het doen zoals zij het wil met die feestjes. Blaablablabla.
pi_220257245
Vind het maar een raar ding die lamp van Sanneke en inderdaad, waaaarom nu alles kopen.
pi_220257265
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:14 schreef Johanna38 het volgende:
Dan heeft ze weer content en kan ze weer zeiken waarom zij het doen zoals zij het wil met die feestjes. Blaablablabla.
Ja dat zal.
Nog nooit meegemaakt dat een van de ouders mee ging met een feestje. Ik zou het best snappen als het een kind was met een flinke gebruiksaanwijzing maar ik zou niet weten waarom Lot niet gewoon mee kan? Het is niet alsof ze geen drukte gewend is en ze zit elke dag met die kinderen in de klas ook nog.
pi_220257288
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat zegt ze over het uitzoeken van internet en tv enzo dat ze daar de ruimte niet voor heeft en enige wat ik denk is "schat voor die ikea meuk ook niet en toch hark je het naar binnen "

Hoeveel extra tripjes moet ze straks heen en weer rijden (ok dion rijd... maar toch) om dat alles naar het andere huis te doen 🤦‍♂️ alles gewoon 2x in je handen... WHY???
Internet en tv uitzoeken is zo simpel. Wel even belangrijk om te weten welke aanbieder op jouw adres beschikbaar is. Postcodecheck en klaar.
pi_220257295
Ik denk alleen maar: waarom geld uitgeven aan niet noodzakelijke spullen. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat zij iedereen voor de gek houdt met haar zielige praat over hun financiën.
pi_220257320
Jeetje wat zou ik daarvan balen als ik een verjaardagsfeestje zou geven voor mijn 5-jarige kindje en één van de moeders die ik helemaal niet ken zou mee willen en dan ergens verderop gaan zitten mee kijken. En helemaal als die moeder een of andere vreselijke influencer zou zijn die er een handje van heeft haar kinderen uit te buiten.
pi_220257331
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik denk alleen maar: waarom geld uitgeven aan niet noodzakelijke spullen. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat zij iedereen voor de gek houdt met haar zielige praat over hun financiën.
Ze komen vast wel rond, maak je je daar maar geen zorgen over.

Ik ben lang geleden een tijd 'arm' geweest (voor Nederlandse maatstaven) en ik heb toen echt jaren niet buiten de deur gegeten, eten besteld of weekendjes weg geweest. Spullen kopen alleen noodzakelijk. Geen auto.
Kwam niet eens in me op als optie, kon gewoon niet.
Ze hebben het prima. Nog niet misschien dat ik een donatie zou doen aan hun.
pi_220257337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:26 schreef Weerikier het volgende:
Jeetje wat zou ik daarvan balen als ik een verjaardagsfeestje zou geven voor mijn 5-jarige kindje en één van de moeders die ik helemaal niet ken zou mee willen en dan ergens verderop gaan zitten mee kijken. En helemaal als die moeder een of andere vreselijke influencer zou zijn die er een handje van heeft haar kinderen uit te buiten.
Ja echt he. Ik weet niet of ik echt zou balen of het gewoon vooral heel gek zou vinden.
pi_220257368
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:31 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het zal ongetwijfeld voldoende opleveren, anders doen ze het niet.
Kan je nagaan hoeveel teveel de gewone consument dus betaalt. Voor mij een reden die winkel te vermijden.
Exact, juist reden om absoluut niet bij Ot te kopen. Geef iets aan de minder bedeelden ipv aan tig influencers zakken vol met kleding.
pi_220257397
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:28 schreef poohenzo het volgende:
Sofie gaat vast net als die simpele zielen van de Bellinga's nog iets roepen als "ze zijn niet schuw" , de mensen of kinderen.

Zouden prima vriendinnen kunnen zijn, geen aandacht voor het welzijn van de kinderen, niet van de mensen om hen heen en alles draait om geld. Ten koste van alles.
Nou de vlog van vandaag komt aardig in de buurt van de Bellinga's.. Kinderen zittend tussen afvalzakken op straat filmen. Klein kind die met een tube lijm sjouwt. Niet bedenken dat er dus lijm gesnoven wordt. Maar de media verdraait alles en daarom wil Jan het nu gewoon zelf zien. En de mensen zijn er gelukkig hoor, dat ziet hij zo. Hij houdt niet van musea en oude gebouwen en geschiedenis. Want geschiedenis is geweest dus...En ze hebben zelf in een monument gewoond. Ze kunnen de vlog beter: hoe zetten we ons zelf het meest voor joker noemen. Wie neemt deze mensen tegen zichzelf in bescherming?
pi_220257400
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:29 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Ik ben lang geleden een tijd 'arm' geweest (voor Nederlandse maatstaven) en ik heb toen echt jaren niet buiten de deur gegeten, eten besteld of weekendjes weg geweest. Spullen kopen alleen noodzakelijk. Geen auto.
Dit bedoel ik. Zij maar janken en zielig doen. En echt, ik ben de eerste om mensen te ondersteunen. Maar dan moet mijn gevoel er wel goed bij zijn. En dan bedoel ik goed in de zin van: het moet bij de juiste mensen terecht komen. Ik heb nu bijvoorbeeld ook weer kleding uitgezocht, echt goede kleding en schoenen. Vinted heb ik geen zin in. Ik hoop er iemand blij mee te kunnen maken.

Je schrijft in de verleden tijd, mag ik daaruit opmaken dat je het nu beter hebt? Zou ik je gunnen en fijn voor je vinden❤
pi_220257403
Hier wel gehad op het kinderfeestje van dochter. Meisje was net 4 jaar en durfde eigenlijk niet te komen maar wel met haar moeder. En dochter wou heel graag dat meisje kwam. Moeder is er uiteindelijk maar eventjes bij gebleven en kon toen (gelukkig) weer gaan. Ongemakkelijk vond ik het wel.

Ik zie L. niet als een kind die dat spannend vindt. Misschien nu wel omdat het door moeder wordt opgelegd. Jammer is dat.

En Sanneke tja die snapt geloof ik echt oprecht niet wat nu prioriteit heeft. Ga toch lekker met z’n drieën in dat huis bezig. Of in hun stacaravan dozen inpakken. M. eventueel voor de tv en inpakken maar zou ik denken.
pi_220257417
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:29 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Toen wij zicht kregen op een andere woning waar veel gedaan moest worden zijn we gestopt met betaalde uitjes, kleding kopen en andere onnodige uitgaven (zoals een eierschaal?!). Veel gespaard toen! En nog steeds fijn om te weten dat als het moet we dus heel zuinig kunnen zijn.
pi_220257430
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:01 schreef Earring het volgende:
Vanwege al die enge stalkers, je weet toch..
pi_220257432
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:39 schreef Jippiejappie het volgende:
Weer zooi gekoccht wat echt niet kan wachten tot na ze verhuisd zijn. Elk ding heeft ze straks al tig keer in haar handen gehad voor het op de juiste plek ligt in het nieuwe huis.
Hoe bedoel je ik maak mijn eigen verhuizing veel zwaarder dan het als is.
Ook echt dingen die broodnodig zijn direct in het nieuwe huis 🤦♀
  Moderator / Colorchick woensdag 4 maart 2026 @ 16:48:38 #117
382129 crew  Donna
pi_220257436
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Vanwege al die enge stalkers, je weet toch..
Ze zou natuurlijk ook gewoon kunnen stoppen met het exposen van haar gezin, ohhh wacht.
pi_220257449
En ja hoor, daar is wéér een story van Lot en een ijsje |:(
pi_220257462
Creato da Pris zei gisteren zoiets als dat ze op het strafbankje van Insta zat omdat ze niet genoeg gebruik maakt van AI.
Zou dat werkelijk zo zijn? Ik denk eerder dat haar zichtbaarheid zakt als ze weer eens een maand of langer niet actief is.
Maar als er toch iets van waarheid achter zit, zou AM daarom ineens zoveel AI posten delen?
pi_220257475
AM kan het natuurlijk niet laten om wel weer een aan een ijsje likkende Lot te laten zien.

Het geeft me totaal geen vertrouwen in dat overlegorgaan waar zij bij heeft gezeten.
pi_220257542
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:00 schreef poohenzo het volgende:

[..]
die zwerft vast buiten ergens rond of zo. Kan haar toch niks schelen .
Ik zie hem niet meer alleen de honden.
pi_220257550
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:40 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Nou de vlog van vandaag komt aardig in de buurt van de Bellinga's.. Kinderen zittend tussen afvalzakken op straat filmen. Klein kind die met een tube lijm sjouwt. Niet bedenken dat er dus lijm gesnoven wordt. Maar de media verdraait alles en daarom wil Jan het nu gewoon zelf zien. En de mensen zijn er gelukkig hoor, dat ziet hij zo. Hij houdt niet van musea en oude gebouwen en geschiedenis. Want geschiedenis is geweest dus...En ze hebben zelf in een monument gewoond. Ze kunnen de vlog beter: hoe zetten we ons zelf het meest voor joker noemen. Wie neemt deze mensen tegen zichzelf in bescherming?
In het begin van hun reis werden ze verwelkomt met een dans. Dat hebben ze gefilmd en dat vond ik zo raar, een arm land en jij gaat daar alles ff filmen met je ongetwijfeld dure telefoon, echt bijna denigrerend. (Net als die lollies kopen, dat je dat doet oke vast goed bedoeld, maar dat nog op foto zetten en uitgebreid benoemen, bah)
pi_220257561
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:18 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dat zal.
Nog nooit meegemaakt dat een van de ouders mee ging met een feestje. Ik zou het best snappen als het een kind was met een flinke gebruiksaanwijzing maar ik zou niet weten waarom Lot niet gewoon mee kan? Het is niet alsof ze geen drukte gewend is en ze zit elke dag met die kinderen in de klas ook nog.
Volgens AM is L een kniehoge dictator, kan mij voorstellen dat je die niet alleen mee naar een kinderfeestje laat gaan 😉.

Alle gekheid op een stokje, wat een overdreven gedoe, alles voor de content dus weer.
pi_220257594
Zucht.... Judith weer met haar verwondering over haar geweldige kind 😵‍💫 met een vergelijking die echt nergens op slaat.. 🤦‍♂️
pi_220257598
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:52 schreef Harper het volgende:
Creato da Pris zei gisteren zoiets als dat ze op het strafbankje van Insta zat omdat ze niet genoeg gebruik maakt van AI.
Zou dat werkelijk zo zijn? Ik denk eerder dat haar zichtbaarheid zakt als ze weer eens een maand of langer niet actief is.
Maar als er toch iets van waarheid achter zit, zou AM daarom ineens zoveel AI posten delen?
Ja, die snapte ik ook niet die straf.
Het zou wel verklaren waarom Milou ook alles stuurt nadat je het woord ‘link’ tikt. Voor haar bereik dus. Dat doet Pris nu ook.
pi_220257627
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zucht.... Judith weer met haar verwondering over haar geweldige kind 😵‍💫 met een vergelijking die echt nergens op slaat.. 🤦‍♂️
Een rennend kind vergelijken met een wandelende volwassene. Tja, als ik wandel ligt mijn tempo ook lager dan wanneer ik aan het hardlopen ben. Vind ik nooit raar.
pi_220257658
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een rennend kind vergelijken met een wandelende volwassene. Tja, als ik wandel ligt mijn tempo ook lager dan wanneer ik aan het hardlopen ben. Vind ik nooit raar.
Mijn kind(eren) rent mij er ook zo uit 👌 ik snap doe oeh en de ah niet zo...
pi_220257680
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit bedoel ik. Zij maar janken en zielig doen. En echt, ik ben de eerste om mensen te ondersteunen. Maar dan moet mijn gevoel er wel goed bij zijn. En dan bedoel ik goed in de zin van: het moet bij de juiste mensen terecht komen. Ik heb nu bijvoorbeeld ook weer kleding uitgezocht, echt goede kleding en schoenen. Vinted heb ik geen zin in. Ik hoop er iemand blij mee te kunnen maken.

Je schrijft in de verleden tijd, mag ik daaruit opmaken dat je het nu beter hebt? Zou ik je gunnen en fijn voor je vinden❤
Ja hoor, ik ben helemaal ok! De grootste welvaart vind ik nog steeds dat ik zonder zorgen mijn kinderen alles kan geven wat ze nodig hebben, en meer*. Lief van je ☺️

* en dat zonder ze te exposen online

Einde egopost, terug on topic 😉
pi_220257682
Dbm heeft weer die lekkere chili con carne met rookworst en ananas gemaakt 🤢
pi_220257691
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
🤢
pi_220257704
quote:
Overigens wel weer bijzonder dat ze haar afrid onzin er weer bij haalt... en eerst had ze dit helemaal zelf bedacht en nu maakte haar moeder dit altijd zo... die meit moet echt een notitie blokje vragen voor haar verjaardag... als je alle onzin kloppend wilt houden moet het wel steeds dezelfde onzin zijn
pi_220257723
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Overigens wel weer bijzonder dat ze haar afrid onzin er weer bij haalt... en eerst had ze dit helemaal zelf bedacht en nu maakte haar moeder dit altijd zo... die meit moet echt een notitie blokje vragen voor haar verjaardag... als je alle onzin kloppend wilt houden moet het wel steeds dezelfde onzin zijn
Nou inderdaad.
Een moeilijke eter bij bepaalde gerechten en texturen is compleet normaal.
pi_220257733
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:38 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nou inderdaad.
Dit.. plus die kinderen weten dondersgoed dat als ze moeilijk doen ze iets lekkers krijgen
pi_220257740
Weet je wat ik nu echt niet begrijp? Dat die 'Denktank' hier niet doorheen prikt. Niet meer geposeerd delen van kleding, want dat is verkeerd, maar wel bewust aankleden (Nee Jet je moet vandaag dit aan) en vervolgens je kind de hele dag volgen met camera (bij School, thuis oftewel op de meest kwetsbare en privacygevoelige plekken) En dat is dan wel oke?

En waar die ziekelijke benadering van Michelle Caroline Walk (ja sorry ik kijk anoniem dus moet elke keer die hele naam invoeren 8-) ) rondom haar knie vandaan komt. Het contract is te groot. Deze vrouw heeft echt hulp nodig
pi_220257748
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:42 schreef SterreKaatje het volgende:
Weet je wat ik nu echt niet begrijp? Dat die 'Denktank' hier niet doorheen prikt. Niet meer geposeerd delen van kleding, want dat is verkeerd, maar wel bewust aankleden (Nee Jet je moet vandaag dit aan) en vervolgens je kind de hele dag volgen met camera (bij School, thuis oftewel op de meest kwetsbare en privacygevoelige plekken) En dat is dan wel oke?

En waar die ziekelijke benadering van Michelle Caroline Walk (ja sorry ik kijk anoniem dus moet elke keer die hele naam invoeren 8-) ) rondom haar knie vandaan komt. Het contract is te groot. Deze vrouw heeft echt hulp nodig
Bij Mollygram kan je favorieten invoeren, scheelt je veel typen 😉
pi_220257771
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:41 schreef Spezi het volgende:
Hier wel gehad op het kinderfeestje van dochter. Meisje was net 4 jaar en durfde eigenlijk niet te komen maar wel met haar moeder. En dochter wou heel graag dat meisje kwam. Moeder is er uiteindelijk maar eventjes bij gebleven en kon toen (gelukkig) weer gaan. Ongemakkelijk vond ik het wel.

Ik zie L. niet als een kind die dat spannend vindt. Misschien nu wel omdat het door moeder wordt opgelegd. Jammer is dat.

Lot gaat toch ook naar de scouting zonder AM, dus waarom zou ze niet naar een kinderfeestje kunnen. Blij dat ik de moeder van de jarige niet ben, ik zou dit, op de AM-manier, niet kunnen waarderen.
pi_220257785
quote:

Ik snap ook echt niets van die denktank. Ze doet precies wat ze zelf wil, en dat is geld verdienen door haar kinderen te exposen. En maar om zich heen slaan en roepen dat zij het allemaal beter weet, want zij is gevraagd voor de denktank. Wassen neus dus...
pi_220257802
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:27 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]

Een en al speculaties dus... misschien even afwachten of ze het uit gaat leggen waarom nu geen operatie, alhoewel ze dat idd niet verplicht is om te zeggen.
Soms denk ik echt; wat zijn sommige mensen toch vreselijk hard met hun oordeel.
Jammer vind ik dat het is al zo'n bizarre wereld.
pi_220257812
Die laatste foto van de Nagelkerkjes: de KFC, want ze hadden nog niet genoeg kippen gezien vandaag _O-
pi_220257827
quote:

Ja, teleurstellend he. Het is wel zo dat AM heel goed recht kan lullen wat krom is. Je moet haar ook een tijdje volgen voordat je dat doorziet.
pi_220257833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze is gewoon stronteigenwijs of niet eerlijk. En ik krijg steeds meer het idee dat het laatste ook weleens zo kan zijn.
Ze laten inderdaad niet het achterste van hun tong zien.
pi_220257890
quote:
Ik moest hierom gelijk aan jou denken haha
Vorige keer was dit al hilarisch.
En hoezo arfid? Dat had ze gelukkig toch niet?
pi_220257915
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:08 schreef Earring het volgende:

[..]
DBM roept al heel lang dat haar jongste dit heeft. Ze heeft gelukkig geen CF (taaislijmziekte)
pi_220257998
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als ik dit mijn kinderen voor zou schotelen, zouden ze ook niet willen eten 🫣
pi_220258001
quote:

[..]
😂😂
Toch niet in de zin van dat ik dit recept ook maak hoop ik?!
pi_220258025
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😂😂
😂😂
pi_220258027
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:03 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
KB en JvP hadden al een relatie. Ja, oké, blijkbaar MCW en Tim ook, maar niet out in the open. Voor de kinderen is Tim nieuw.
En waar de eerste 2, ondanks dat ze al een relatie hadden, het rustig aan leken te doen, stortte MCW zich gelijk op Tim, Iris, Amsterdam enz.
Ik zie zeker verschil in wat ze laten zien. Daarom valt die video van JvP me zo tegen. De eerdere sneertjes vond ik meevallen.
En waar MCW een beeld neer wil zetten alsof je er jaloers op moet zijn, maar toch weer niet want oh, oh, oh, ze heeft het ook echt heel zwaar, zie ik bij JvP veel meer rust.
Koen en Jvp hielden ook geheim dat zij nog wel een relatie hadden, ze gaven aan dat ze alle 3 uit elkaar waren.
Dat jvp en Koen elkaar toch nog zagen werd ook niet out in the open verteld. Wat dat betreft vond ik die move ook niet helemaal fair.
Denk dat mcw zich daar ook echt wel bedrogen heeft gevoeld. En of zij tijdens de relatie met jvp en kb echt vreemd is geweest met Tim is nooit echt bewezen,
Denk idd wel dat wij hier niet of nooit achterkomen wat er daadwerkelijk is gebeurd.
Ik blijf erbij dat ze alle 3 "schuld" hebben in het mislukken van de poly
pi_220258052
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
DBM roept al heel lang dat haar jongste dit heeft. Ze heeft gelukkig geen CF (taaislijmziekte)
Oja klopt, daar haal ik het mee in de war
pi_220258053
quote:

[..]
😂😂
"Dit is jou kookstyle" 🤣🥴
pi_220258056
Best irritant dat ze zegt dat kind arfid heeft.
Ik heb hier een enorm moeilijker eter, geen arfid (nooit zo genoemd) maar kan er slecht tegen dat ze zo loopt te zeuren terwijl dat kind best prima eet.
Al dat overdrijven altijd.
Net als dat kind zó weinig zou eten enz
Dat viel ook allemaal wel mee.
pi_220258059
quote:

[..]
😂😂
Nee haha maar toen was de rookworst met ananas hierbij ook al zo’n gekke combi
pi_220258062
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:40 schreef Earring het volgende:

[..]
Oja klopt, daar haal ik het mee in de war
Ach ze heeft ook geen afrid... gewoon een moeder die in paniek schiet omdat ze vroeger zelf haar bord leeg moest eten
pi_220258067
Ik heb eens ff gekeken, maar de kleding voor Lot is alleen al net iets meer dan 750 euro.. en dan beweert ze hoog en laag dat ze haar kinderen niet inzet.. die vrouw is harstikke gek.

En wat betreft de poly. Ik denk dat K&J MCW enorm hebben belazerd en dat ze het gewoon niet netjes hebben gedaan… ik zie echt een gebroken vrouw en ja ze mag het misschien iets minder etaleren. Aan de andere kant denk ik ook: zij probeert zich ook maar staande te houden.. ik denk dat ze eenzaam is.. ook met al die mensen om zich heen
pi_220258076
Maarten die al voor de tweede keer deelt dat AM 100.000 volgers heeft
pi_220258077
Verder kijk ik niet zoveel bij de fluflu's
Ik ken de wijk waar sanneke gaat wonen, ze kan lopend naar de winkels.
Ben benieuwd of ze dat gaat doen.

Creatodepris; iemand zei volgensmij dat ze ergens dat automatisch antwoorden kon instellen.
Ze wist zelf niet hoe dat moest, maar scheelde haar wel werk ofzoiets.
Wel raar dat ze ai moet gebruiken?
pi_220258083
quote:

[..]
Dubbel
pi_220258106
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:43 schreef Karenwalker het volgende:
Ik heb eens ff gekeken, maar de kleding voor Lot is alleen al net iets meer dan 750 euro.. en dan beweert ze hoog en laag dat ze haar kinderen niet inzet.. die vrouw is harstikke gek.

En wat betreft de poly. Ik denk dat K&J MCW enorm hebben belazerd en dat ze het gewoon niet netjes hebben gedaan… ik zie echt een gebroken vrouw en ja ze mag het misschien iets minder etaleren. Aan de andere kant denk ik ook: zij probeert zich ook maar staande te houden.. ik denk dat ze eenzaam is.. ook met al die mensen om zich heen
Denk dat je gelijk hebt , zo zie ik het ook bij mcw.
Ze lijkt nu iets" rustiger" te worden hoop dat ze dat vol gaat houden. Gewoon de rust erin, thuis met de kinderen . En of Tim er dan bij in woont of niet, als de kinderen het naar hun zin hebben zou dat mijn belangrijkste doel zijn.
pi_220258122
Huh ineens heeft de AM er veel volgers bij. Geloof er niks van.
Laatste zei ze toch al leuk als we de 100.000 halen dit jaar.
pi_220258142
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:42 schreef Dandelions het volgende:
Ik heb hier een enorm moeilijker eter, geen arfid (nooit zo genoemd) maar kan er slecht tegen dat ze zo loopt te zeuren terwijl dat kind best prima eet.
Dat irriteert mij ook zo gigantisch van al die influencers die hier besproken worden, dat eeuwige overdrijven van alles.

Michelle die met 100km per uur van een berg af skiede en crashte en nu alles in haar knie heeft afgescheurd wat je kan scheuren
DBM die extreem paniek heeft omdat er een strooiwagen langs reed in de vroege ochtend en haar dochtertje dat niets eet en daardoor helemaal ondervoed is.
AM die nooooooooit kinderen wou en er nu 8 heeft.
Sanneke die helemaal fysiek en emotioneel uitgeput is want ze heeft een muurtje 2x moeten verven
pi_220258204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:56 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dat irriteert mij ook zo gigantisch van al die influencers die hier besproken worden, dat eeuwige overdrijven van alles.

Michelle die met 100km per uur van een berg af skiede en crashte en nu alles in haar knie heeft afgescheurd wat je kan scheuren
DBM die extreem paniek heeft omdat er een strooiwagen langs reed in de vroege ochtend en haar dochtertje dat niets eet en daardoor helemaal ondervoed is.
AM die nooooooooit kinderen wou en er nu 8 heeft.
Sanneke die helemaal fysiek en emotioneel uitgeput is want ze heeft een muurtje 2x moeten verven
Sara Rebecca die bij elke kleuterdriftbui gaat meejanken
Lotte Ballijns die lyrisch is over wol
DBM die een extreem drukke dag heeft als ze moet douchen en een was vouwen
pi_220258256
Misschien zijn ze allemaal niets gewend
pi_220258257
Ik las vanmiddag op threads dat DBM de kinderen in de vakantie minder gezien had en nu zin had om iets leuks te doen. Ze was toch alleen op de zondag weg en waren de kinderen toen niet mee om toe te kijken?
pi_220258338
quote:

Maar wat is iemand belazeren, in welk opzicht?
pi_220258370
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Koen en Jvp hielden ook geheim dat zij nog wel een relatie hadden, ze gaven aan dat ze alle 3 uit elkaar waren.
Dat jvp en Koen elkaar toch nog zagen werd ook niet out in the open verteld. Wat dat betreft vond ik die move ook niet helemaal fair.
Denk dat mcw zich daar ook echt wel bedrogen heeft gevoeld. En of zij tijdens de relatie met jvp en kb echt vreemd is geweest met Tim is nooit echt bewezen,
Denk idd wel dat wij hier niet of nooit achterkomen wat er daadwerkelijk is gebeurd.
Ik blijf erbij dat ze alle 3 "schuld" hebben in het mislukken van de poly
Die beelden in het PSV-stadion, dat was toch niet met Koen? En van Spanje zijn geen beelden, maar wel door andere flu's bevestigd toch dat ze daar op haar moesten wachten omdat ze met een andere man was? Het was gewoon één grote rommel in de poly, dat is wel duidelijk.
pi_220258426
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:44 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Bij Mollygram kan je favorieten invoeren, scheelt je veel typen 😉
Wauw, bedankt voor deze tip! 🤩
pi_220258428
quote:

Maar echt, hoeveel flu's mogen shoppen bij O&S? Een behoorlijk aantal toch? Nou gaat kleding een behoorlijk aantal keer over de kop (prehistorisch lang geleden had ik een bijbaan in de kinderkleding, en was het gemiddeld 4x dus verkoop 100, inkoop 25, geen idee wat het nu is). Maar als Lot al voor 750 euro heeft, Jet dan waarschijnlijk ook, dan gaat er dus voor een enorm bedrag aan kleding naar de flu's.
pi_220258466
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:53 schreef Overrozen14 het volgende:
Huh ineens heeft de AM er veel volgers bij. Geloof er niks van.
Laatste zei ze toch al leuk als we de 100.000 halen dit jaar.
Wat zou het toch leuk zijn als er een analyse op haar volgers werd gedaan. Wat zijn nepprofielen, welke profielen komen uit China en omgeving, en wie zijn de echte volgers. En dat dit dan gedeeld wordt met het Denkteam.
pi_220258478
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:27 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Die beelden in het PSV-stadion, dat was toch niet met Koen? En van Spanje zijn geen beelden, maar wel door andere flu's bevestigd toch dat ze daar op haar moesten wachten omdat ze met een andere man was? Het was gewoon één grote rommel in de poly, dat is wel duidelijk.
Die beelden in het stadion waren inderdaad niet met Koen, dat was met Tim. En dat was al ver voordat het op insta begon op te vallen dat de poly toch niet zo hosanna was. En mocht het zo zijn dat KB en JvP in die tijd al meer een setje waren dan snap ik de aankoop van de boerderij niet.
pi_220258490
Ik was er ook niet bij, maar als je met zijn drieën in een relatie zit en daar afspraken in hebt en 2 van de drie maken het ineens een 2 relatie en laten jou overal buiten dan is het net zo goed belazeren.

Of kijk maar naar sister wives waar hij 4 vrouwen had maar toch de vierde vrouw boven de drie andere verkoos en hiermee veel verdriet deed
pi_220258513
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:14 schreef IlseMarije het volgende:
Ik las vanmiddag op threads dat DBM de kinderen in de vakantie minder gezien had en nu zin had om iets leuks te doen. Ze was toch alleen op de zondag weg en waren de kinderen toen niet mee om toe te kijken?
Vriendinnie was ziek toch?
pi_220258517
AM haar socialblade.

Ziet er legitiem uit. :+
pi_220258561
quote:
Ik herinner me ook nog een operatie aan haar stembanden/amandelen die op korte termijn zou moeten. Ook nooit weer iets over gehoord.
pi_220258562
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:36 schreef Karenwalker het volgende:
Ik was er ook niet bij, maar als je met zijn drieën in een relatie zit en daar afspraken in hebt en 2 van de drie maken het ineens een 2 relatie en laten jou overal buiten dan is het net zo goed belazeren.

Of kijk maar naar sister wives waar hij 4 vrouwen had maar toch de vierde vrouw boven de drie andere verkoos en hiermee veel verdriet deed
Daar ben ik het zeker mee eens. Feit is alleen dat niemand weet wat er is gebeurd. Dat weten zij met z’n drieën. En Iris ook denk ik, die blijft stoken.
pi_220258622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:57 schreef Henrike het volgende:

[..]
Een en al speculaties dus... misschien even afwachten of ze het uit gaat leggen waarom nu geen operatie, alhoewel ze dat idd niet verplicht is om te zeggen.
Soms denk ik echt; wat zijn sommige mensen toch vreselijk hard met hun oordeel.
Jammer vind ik dat het is al zo'n bizarre wereld.
Revalidatie na zo'n kniebanden/meniscus operatie is 6 tot 9 maanden. Dat past nu niet in haar leven waarschijnlijk, maar ik denk dat het nooit gelegen komt. Lijkt me ook dat het eerder erger ipv beter wordt als je ermee doorloopt.
pi_220258638
Sanneke vindt niet dat zij recht heeft op het huis of op geld van haar moeder. Mee eens! En gelukkig staat Dion er ook zo in. Dion heeft daar helemaal geen stem in.

En Sanneke kan een hoop spullen overnemen van haar moeder. Ik weet niet wat Sanneke bedoelt met overnemen, in mijn hoofd staat overnemen gelijk aan kopen. Ik mag toch hopen dat dat niet het geval is en dat ze de spullen krijgt.
pi_220258695
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:38 schreef ZombieQueen het volgende:
AM haar socialblade.
[ afbeelding ]
Hahahaha! En dan die Maarten die het meerdere keren aan gaat halen, alsof hij niet weet dat allemaal dikke vette nep is. Wat zijn het toch een mutsen die twee.
pi_220258805
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:45 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vindt niet dat zij recht heeft op het huis of op geld van haar moeder. Mee eens! En gelukkig staat Dion er ook zo in. Dion heeft daar helemaal geen stem in.

En Sanneke kan een hoop spullen overnemen van haar moeder. Ik weet niet wat Sanneke bedoelt met overnemen, in mijn hoofd staat overnemen gelijk aan kopen. Ik mag toch hopen dat dat niet het geval is en dat ze de spullen krijgt.
Nou mn complimenten, komt er eens een keer wijze woorden uit haar mond. Nu nog er naar gedragen en niet ook bij moeders geld schooien
pi_220258941
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
"Dit is jou kookstyle" 🤣🥴
🤢🤢😂😂
pi_220258990
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:32 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Maar echt, hoeveel flu's mogen shoppen bij O&S? Een behoorlijk aantal toch? Nou gaat kleding een behoorlijk aantal keer over de kop (prehistorisch lang geleden had ik een bijbaan in de kinderkleding, en was het gemiddeld 4x dus verkoop 100, inkoop 25, geen idee wat het nu is). Maar als Lot al voor 750 euro heeft, Jet dan waarschijnlijk ook, dan gaat er dus voor een enorm bedrag aan kleding naar de flu's.
Echt bizar, en als je dan ziet hoeveel flu’s met ze samenwerken
pi_220258996
Nou nou wat een interessante dag uit het leven van Milou. Wat ben ik blij dat ik een normale baan heb.
pi_220259048
quote:

Qua tijdlijn volgens de juice rommelde MCW tijdens de poly met Tim toch? Dat KB en JvP dus nu samen verder gaan vind ik niet gek. En MCW had al eerder behoefte aan een ander dus zo’n gekke gedachte vind ik het niet.
pi_220259118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:14 schreef Dandelions het volgende:
Misschien zijn ze allemaal niets gewend
Dat dus
pi_220259123
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:45 schreef JaNeeDan het volgende:

Ik lees het als krijgen.
pi_220259157
quote:

Ja zo denk ik er ook over, maar goed ik vind een relatie met 1 al pittig genoeg😂

[ Bericht 0% gewijzigd door Henrike op 04-03-2026 20:27:17 ]
pi_220259218
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Revalidatie na zo'n kniebanden/meniscus operatie is 6 tot 9 maanden. Dat past nu niet in haar leven waarschijnlijk, maar ik denk dat het nooit gelegen komt. Lijkt me ook dat het eerder erger ipv beter wordt als je ermee doorloopt.
Zeker zal het erger worden, daarom ook niet verstandig .
Ze kon het ook steeds rekken, misschien was het beter geweest als het nog iets erger was geweest.
Dan had ze de keus niet gehad.
Maar hoe langer ze het uitstelt hoe moeilijker.
Ze zal echt de tijd moeten nemen , revalideren en thuis zitten en ik denk dat haar dat benauwd ( mede)
pi_220259236
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:19 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik lees het als krijgen.
Dat hoop ik.
pi_220259310
Dat haar van Am! Verdien je zo goed en is je haar net touw en onverzorgd
pi_220259471
Loopt AM eigenlijk nog met die beugel in?
pi_220259479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:48 schreef Missinglink24 het volgende:
Nu je het zegt 😱😱
pi_220259527
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:35 schreef Moppie1982 het volgende:
Haar hele voorkomen vind ik onverzorgd en sloeberig.
pi_220259548
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:48 schreef Missinglink24 het volgende:
Gatver, wedden dat ze binnenkort weer een close up van die bruingele vreetpegels in haar stories heeft? 🤢
pi_220259589
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:53 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Gatver, wedden dat ze binnenkort weer een close up van die bruingele vreetpegels in haar stories heeft? 🤢
Ik ga hier stuk om "vreetpegels" 😂😂😂
pi_220259724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:42 schreef Dandelions het volgende:
Ik wou dat mijn zoon de soort ‘arfid’ had als haar dochter. Dan zou ik echt heel blij zijn.
pi_220259743
Pff. Wat is die mcw toch een vermoeiend, melodramatisch type.
pi_220259799
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:38 schreef ZombieQueen het volgende:
AM haar socialblade.
[ afbeelding ]
Poeh, dat was een dure dinsdag vorige week.
pi_220259845
Hoi allemaal, ik lees al een tijdje mee en lig vaak in een deuk om jullie. Zelf verder nog niet echt iets te melden maar dat wil ik graag even kwijt.
pi_220259852
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:56 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik ga hier stuk om "vreetpegels" 😂😂😂
Same 😂😂
pi_220259856
Dbm schrijft op threads dat ze ook ineens meer volgers heeft. Dat haar aantal verdubbeld is.
pi_220259859
quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik wou dat mijn zoon de soort ‘arfid’ had als haar dochter. Dan zou ik echt heel blij zijn.
Zeg dat...
Wij hebben -I kid you not- een vrieskist vol met verse boerenkool omdat onze oudste alleen maar stamppot (fijn gesneden) boerenkool eet. En dan niet diepvries boerenkoolblokjes.
Wij krijgen al stressvlekken van het idee dat we het niet gaan redden tot het volgende boerenkoolseizoen.

Het enige wat hij eet is stamppot boerenkool, patat, Unox hotdogs en chocoschelpjes in de melk... niks anders...
pi_220259888
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:22 schreef Overrozen14 het volgende:
Dbm schrijft op threads dat ze ook ineens meer volgers heeft. Dat haar aantal verdubbeld is.
Ze heeft nog steeds 6000 nog wat volgers, als het verdubbeld was moest het 12000 zijn
pi_220259898
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:13 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Qua tijdlijn volgens de juice rommelde MCW tijdens de poly met Tim toch? Dat KB en JvP dus nu samen verder gaan vind ik niet gek. En MCW had al eerder behoefte aan een ander dus zo’n gekke gedachte vind ik het niet.
Maar je weet toch niet of dat werkelijk zo is? Misschien was mcw wel al buiten spel gezet door kb en Jvp en ging ze toen naar Tim.
Het is niet zeker dat mcw eerder de behoefte had.
pi_220259916
quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat geloof ik, zie het kind daar altijd alles eten
Snoep ijs pannenkoek pizza enz
pi_220259922
quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Poeh, dat was een dure dinsdag vorige week.
Paar lezingen van ¤10 per bezoeker en ze heeft het er weer uit
pi_220259931
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:35 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze heeft overgangshaar 😑 en vindt het niet lief als daar iets over gezegd wordt.

Vreetpegels 😂😂
pi_220259965
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:23 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Zeg dat...
Wij hebben -I kid you not- een vrieskist vol met verse boerenkool omdat onze oudste alleen maar stamppot (fijn gesneden) boerenkool eet. En dan niet diepvries boerenkoolblokjes.
Wij krijgen al stressvlekken van het idee dat we het niet gaan redden tot het volgende boerenkoolseizoen.

Het enige wat hij eet is stamppot boerenkool, patat, Unox hotdogs en chocoschelpjes in de melk... niks anders...
O dat lijkt me zo moeilijk, ik had hier moeilijke eters en dat vond ik al drama.
Kan me voorstellen hoe het moet zijn als je kind zo'n moeite heeft met eten.

Weet weinig van arfid maar is het mogelijk dat er verbetering in zit?
pi_220259966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:30 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar je weet toch niet of dat werkelijk zo is? Misschien was mcw wel al buiten spel gezet door kb en Jvp en ging ze toen naar Tim.
Dan is het toch heel raar dat ze de boerderij hebben gekocht?
pi_220259979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:35 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Ze heeft overgangshaar 😑 en vindt het niet lief als daar iets over gezegd wordt.

Vreetpegels 😂😂
Ik heb ook overgangshaar maar een goede knipbeurt eens in de 4 a 5 weken doet wonderen
Ook goede shampoo en vooral... ff aandacht aan schenken in de ochtend. In model föhnen doet al wonderen.
pi_220260001
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja dat vind ik ook wel vreemd, maar misschien dat ze vanaf het begin alleen eigenaar was? Dat ze er op hebben gegokt dat het goed zou komen? Ik weet het ook niet hoor.
pi_220260035
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:53 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
😂😂😂
pi_220260079
quote:

[..]
Tja en aan de andere kant ken ik ook verhalen van mensen met relatieproblemen waarbij er een hond, huis of zelfs extra baby komt als ‘oplossing’. Dus het is zo oud als de weg naar Rome.

Het enige verschil is dat die mensen hun leven doorgaans niet etaleren op social media.
pi_220260096
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja dat vind ik ook wel vreemd, maar misschien dat ze vanaf het begin alleen eigenaar was? Dat ze er op hebben gegokt dat het goed zou komen? Ik weet het ook niet hoor.
Ze hebben juist verteld dat ze alle drie voor 1/3 eigenaar waren. Hoe het ook zit, ze zullen nooit het echte verhaal naar buiten brengen. En dat hoeft ook niet. Het zou MCW en Iris sieren om er niks meer over te zeggen in de podcast. En JvP en KB moeten stoppen met die kinderachtige sneren.
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 21:51:36 #212
184769 crew  Deisyy
pi_220260097
quote:

[..]
Raar, maar niets raars is hen vreemd :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220260098
Ik vind het altijd zo raar dat influencers gekregen kleding (of andere spullen) gaan verkopen als ze het niet meer nodig achten. Je hebt het gratis gekregen, wellicht nog geld toe, en wil er vervolgens nóg (meer) aan verdienen.. Schaamteloos! Geef het aan iemand die het écht kan gebruiken en zelf de middelen niet heeft..
pi_220260112
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:49 schreef Linnen het volgende:

[..]
Tja en aan de andere kant ken ik ook verhalen van mensen met relatieproblemen waarbij er een hond, huis of zelfs extra baby komt als ‘oplossing’. Dus het is zo oud als de weg naar Rome.

Het enige verschil is dat die mensen hun leven doorgaans niet etaleren op social media.
Dat klopt ook. Maar dit was wel echt een flinke investering en dus een groot risico. Hoewel ik een baby of hond als ‘oplossing’ erger vind.
pi_220260126
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Raar, maar niets raars is hen vreemd :D
Eens! Persoonlijk vind ik een poly ook raar. Of eigenlijk: ik moet er niet aan denken.
pi_220260172
Ik zocht naar info over AM’s denktank maar kon niets vinden maar wel het volgende (volgens mij al een eerder gepost maar denk gooi hem er nog een keer in):

—————————————————-
Ouders moeten ontheffing aanvragen voor kindvlogs
Gepubliceerd door:

Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)
1 min lezen

Maakt u vlogs of filmpjes waarin uw kind regelmatig in beeld komt én verdient u daar geld mee? Dan krijgt u te maken met strengere regels. De overheid wil kinderen beter beschermen tegen de risico’s van online werk. De regels gaan gelden voor vlogfamilies en (ouders van) kidfluencers en kindvloggers.

Dit verandert er:

U moet een ontheffing aanvragen voor kinderen onder de 13 jaar in vlogs met meer dan 50.000 volgers waar geld mee wordt verdiend. Dit geldt bijvoorbeeld voor vlogs op YouTube, TikTok of Instagram.
Voor 13- tot 15-jarigen is geen ontheffing nodig. Voor deze groep zijn wettelijke arbeids- en rusttijden waar werkgevers zich aan moeten houden.
U wordt als ouder gezien als werkgever. U kunt dus verantwoordelijk worden gehouden als de regels niet worden nageleefd.
De Arbeidsinspectie krijgt meer mogelijkheden om te controleren. Met een verplichte ontheffing, is voor de inspectie makkelijker te controleren of u zich aan de regels houdt.
De boetes op overtreding van de regels worden hoger, vooral als uw kind commerciële druk ervaart.
Er komt meer voorlichting. Ouders krijgen meer informatie over de risico’s van online zichtbaarheid voor hun kind én over de regels die gelden.
Voor wie?

ouders die vlogs maken waarin hun kind te zien is
vlogfamilies die geld verdienen met hun online video’s
bedrijven of merken die samenwerken met kindvloggers
Wanneer?

Wanneer de wijziging van de Arbeidsomstandighedenwet (Arbowet) ingaat, is nog niet bekend.

Let op: De ingangsdatum van deze (wets)wijziging is nog niet definitief. Eerst moeten de Tweede en Eerste Kamer het wetsvoorstel aannemen. Na publicatie in het Staatsblad of de Staatscourant kan de wet ingaan.

——————————————————

Waarom pas indien meer dan 50.000 vloggers? En hoezo worden eventuele boetes worden vooral verhoogt pas als het kind commerciële druk ervaart.

Wat ik me dan afvraag:

Wat zou een reden kunnen zijn van het toekennen van een ontheffing?

En hoe kan een kind van laten we zeggen 5 jaar aangeven dat het commerciële druk ervaart?

Komt dit nou uit die denktank?
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 21:59:04 #217
184769 crew  Deisyy
pi_220260173
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens! Persoonlijk vind ik een poly ook raar. Of eigenlijk: ik moet er niet aan denken.
Ik doelde inderdaad op die poly, ik snap nog steeds niet hoe mensen dat doen/kunnen/willen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220260246
Wat de tijdlijn ook geweest mag zijn, ik vind de contrasten tussen KB (en JvP) aan de ene kant en MCW aan de andere kant wel heel groot. Waar KB & JvP bv een weekendje weg gaan naar Friesland incl 3uur half opgevouwen in de auto, vliegt MCW voor 5 dagen bussiness class naar Dubai (of spontaan naar Moraira).

Misschien dikt JvP het nu idd ook wel extra aan met bijvoorbeeld het knutselen met Rogier (Maud doet dat bij MCW met de kinderen), het vele voorlezen (bij MCW zie je de klaver veel met een tablet zitten), wandelen in het bos (MCW hing liever maximaal in de lampen) en restjes koken en eten met het bord op schoot (waarbij MCW minstens 3per week uiteten lijkt te gaan of haar moeder soep komt brengen). Dat gezegd hebbende, denk ik ook dat ze gewoon uit elkaar zijn gegroeid en/of anders in het leven zijn gaan staan. Ik denk dat ze zich alledrie verloren hebben in de poly.

[ Bericht 3% gewijzigd door Fietsbel26 op 04-03-2026 22:10:57 (Toevoeging) ]
pi_220260310
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:37 schreef Henrike het volgende:

[..]
O dat lijkt me zo moeilijk, ik had hier moeilijke eters en dat vond ik al drama.
Kan me voorstellen hoe het moet zijn als je kind zo'n moeite heeft met eten.

Weet weinig van arfid maar is het mogelijk dat er verbetering in zit?
Hij wil heeeeeel graag meer dingen kunnen eten. Zodat hij ook bij vriendjes kan eten, of dat zijn vader kan koken, want ook dat is ✨️anders✨️. En in april hebben ze pannenkoekendag op school en daar ligt hij nu al wakker van. Zijn juffen denken goed mee hoor. Maar eten is ook echt een sociale gelegenheid en hij kan daar niet aan mee doen.

Hij probeert het wel hoor, vorige week wou hij gehaktballetjes in de ikea, probeert dan met heel veel enthousiasme, maar gaat stuk op structuur.
pi_220260398
Herkenbaar de verhalen over de moeilijke eters, hier 1 makkelijke eter maar ook 2 neurodiverse kinderen met eenzijdig eetpatroon.
Eentje wel met verschillende groenten gelukkig, maar ook eentje zonder een enkele groente in zijn safe foods. :'(
Het (vaak goedbedoelde) commentaar dat je er over krijgt ook.. Vermoeiend.

Ontopic: Judith vindt het moeilijk dat B emotioneel zoveel verder is dan zij. Wat?!
Ik vind dat het nu echt ongezonde vormen begint aan te nemen hoor bij haar. Dat kind is 7!
Ze is zijn moeder, maar ze gedraagt zich als een fan met bijbehorende adoratie en alsof hij gelijkwaardig is aan haar of zelfs boven haar staat. Bizar.
pi_220260410
Och, heftig ZQ. Voor je zoon, maar ook voor jullie/de rest van het gezin.
En ook voor jullie Nieve.

En dan kan ik me voorstellen dat je kriegel wordt van de ‘diagnose’ die DBM heeft verzonnen op heeft geschreven.
pi_220260521
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:30 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zucht. Maar jij weet net zo goed niet hoe het zit. Dit zijn mijn gedachten op basis van wat ik zie, en jij denkt er anders over. MCW had al wel eerder de behoefte want er moest een vrouw bij komen, kon ze echt niet tegenhouden. En daarna kwam Tim wat ze echt niet kon tegenhouden. Vervolgens nog even benoemen in de podcast welk standje je het liefst doet en dat je er geen genoeg van kan krijgen.
En tijdens de poly is ze toch zoenend gespot met Tim? Terwijl alles nog koek en ei leek. En misschien wilde ze er wel een kwartet van maken en wilden KB en JvP er daarom een einde aan maken. Zo kunnen we eindeloos blijven speculeren.
pi_220260524
Denk wel dat de ex poly bewust weinig deelt over het hoe en wat van de liefde dat ze daar indeling ook wel afspraken over ebben gemaakt
pi_220260541
Sorry, even off-topic. Ik twijfel of ik moet schrijven, want ik denk zeker niet dat het de oplossing is. Maar vrienden hadden een meisje wat moelijk at, moeite ook met structuren. Van alles geprobeerd. Uiteindelijk bleek het klieven van de tongriem de oplossing, icm (sensorische) reflexintegratie-therapie (of zoiets?). En sorry als het wel een overbodig ongevraagd advies is. Ik realiseer ook wel dat het niet de oplossing is voor alle lastige eters.
pi_220260546
Ik zie op insta dat de Jelies nu ook een mailbox hebben met de naam: jelieshuis , want ze krijgen zoveel vragen over wonen in Spanje.

Zeg me dat ze niet ook als namaak makelaar gaan werken !
pi_220260574
Oh de Jelies, wat vreselijk weer die Johan. Ik was alweer vergeten hoe erg het was. Va die Harrie opleidt tot een mini-me, Janneke die het weglacht, stierenrennen, zeggen dat de hond wel doodgereden mag worden. Hij heeft zichzelf weer overtroffen.

Als je die Gab en Gre Gnodde en Alice Mae hoort blèren snap je weer waar de term viswijf vandaan komt. De laatsten zijn geen influencers trouwens.
pi_220260689
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 23:01 schreef Snaky het volgende:
Oh de Jelies, wat vreselijk weer die Johan. Ik was alweer vergeten hoe erg het was. Va die Harrie opleidt tot een mini-me, Janneke die het weglacht, stierenrennen, zeggen dat de hond wel doodgereden mag worden. Hij heeft zichzelf weer overtroffen.

Als je die Gab en Gre Gnodde en Alice Mae hoort blèren snap je weer waar de term viswijf vandaan komt. De laatsten zijn geen influencers trouwens.
Ja Johan wordt afgebrand op social media. Vooral over die hond.
Ik dacht er komt vast weer een huilfilmpje van Janneke dat het niet klopt en blablabla
Her werd een post ipv filmpje maar inderdaad, het was een grapje want mensen die hem kennen weten dat hij gek is op dieren!
Tuurlijk!
Die zijn zich rot geschrokken van alle negatieve berichten
pi_220260692
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 23:01 schreef Snaky het volgende:

Say what?!
pi_220260804
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:07 schreef Fietsbel26 het volgende:
Wat de tijdlijn ook geweest mag zijn, ik vind de contrasten tussen KB (en JvP) aan de ene kant en MCW aan de andere kant wel heel groot. Waar KB & JvP bv een weekendje weg gaan naar Friesland incl 3uur half opgevouwen in de auto, vliegt MCW voor 5 dagen bussiness class naar Dubai (of spontaan naar Moraira).

Misschien dikt JvP het nu idd ook wel extra aan met bijvoorbeeld het knutselen met Rogier (Maud doet dat bij MCW met de kinderen), het vele voorlezen (bij MCW zie je de klaver veel met een tablet zitten), wandelen in het bos (MCW hing liever maximaal in de lampen) en restjes koken en eten met het bord op schoot (waarbij MCW minstens 3per week uiteten lijkt te gaan of haar moeder soep komt brengen). Dat gezegd hebbende, denk ik ook dat ze gewoon uit elkaar zijn gegroeid en/of anders in het leven zijn gaan staan. Ik denk dat ze zich alledrie verloren hebben in de poly.
En als je mcw al langer volgt weet je ook dat ze iedere avond voorleest, dat heeft ze al zo vaak gefilmd, en dat ze bij ze blijft liggen tot ze in slaap vallen. Misschien heeft ze die beelden de laatste tijd niet online gezet maar daar doe je haar mee tekort.
Ik denk dat jvp en mcw beide heel erg hun best doen om een goede moeder voor de kinderen te zijn.
Ik vond ze in de tijd van de poly ook echt liefdevol naar de bonus kinderen toe.
Wat dat betreft heeft mcw gelijk dat ze zegt dat de kinderen het hebben getroffen.
Beide dames hun leven is totaal weer veranderd, en daar moeten ze hun weg weer in vinden.
Dat heeft tijd nodig en doen ze beide op hun manier.
En of het nou weekendjes Friesland zijn( gesponsord) of dat het een vliegreis is, tsja ik denk dat als jvp een gesponsorde vliegreis aangeboden krijgt ze ook gaat.
Blijkbaar heeft mcw de financiële middelen.
pi_220260810
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:15 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Hij wil heeeeeel graag meer dingen kunnen eten. Zodat hij ook bij vriendjes kan eten, of dat zijn vader kan koken, want ook dat is ✨️anders✨️. En in april hebben ze pannenkoekendag op school en daar ligt hij nu al wakker van. Zijn juffen denken goed mee hoor. Maar eten is ook echt een sociale gelegenheid en hij kan daar niet aan mee doen.

Hij probeert het wel hoor, vorige week wou hij gehaktballetjes in de ikea, probeert dan met heel veel enthousiasme, maar gaat stuk op structuur.
Ach , wat verdrietig . Wat moeilijk als moeder om hem zo te zien worstelen.
Knap dat hij probeert!
Hoop dat het ooit makkelijker word voor hem
pi_220260813
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:
Ik zie op insta dat de Jelies nu ook een mailbox hebben met de naam: jelieshuis , want ze krijgen zoveel vragen over wonen in Spanje.

Dit account op insta had Johan al wat langer (oktober2024). Hij startte dit account voortvarend met 3 posts in korte tijd. Daarna is heel het account stilgevallen. Kennelijk zien ze nu nieuwe mogelijkheden om dat account te benutten. Misschien voor opdrachten als klusser?
pi_220260814
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Och, heftig ZQ. Voor je zoon, maar ook voor jullie/de rest van het gezin.
En ook voor jullie Nieve.

En dan kan ik me voorstellen dat je kriegel wordt van de ‘diagnose’ die DBM heeft verzonnen op heeft geschreven.
Inderdaad, maar gelukkig weten we allemaal dat Dbm graag overdrijft. Denk dat ze compleet in paniek zou raken als er echt sprake was van arfid
pi_220260978
Ik scrolde door fb en daar kwamen de Jelies voorbij met een dagverslag.

De gebroken enkel van J hoeft niet geopereerd te worden, maar is ook nog niet iets verbeterd, dus moet ze hetzelfde gips houden. Dus waar laat je de Spaans sprekende lieve vriend om vragen?
Ander gips/gipsschoen omdat ze volgende week moet vliegen.

Nou als je zo met je gebroken enkel omgaat dan kun je de vierdaagse zeker op je buik schrijven.

Ik vraag me af, dacht hier gelezen te hebben dat het met padel gebeurd was. Zouden haar botten niet last hebben van ontkalking door die pillen zwendelarij en “gezonde” levensstijl? Dan heb je bij een misstap natuurlijk zo iets gebroken/gescheurd.
pi_220261040
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:26 schreef Nieve het volgende:

Ontopic: Judith vindt het moeilijk dat B emotioneel zoveel verder is dan zij. Wat?!
Ik vind dat het nu echt ongezonde vormen begint aan te nemen hoor bij haar. Dat kind is 7!
Ze is zijn moeder, maar ze gedraagt zich als een fan met bijbehorende adoratie en alsof hij gelijkwaardig is aan haar of zelfs boven haar staat. Bizar.
Zwaaarrrrrr ongezond! Ze moet opvoed technisch echt aan de bak, want dit kan anders echt vervelend consequenties hebben.
Laatst zei ze ook al iets van: je neemt de mannelijke taken over oid..... Ik word daar echt onpasselijk van 🤢.
Zo'n ongezonde verhouding dit.
pi_220261090
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:15 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]

Ah wat rot en heel knap dat hij het toch steeds weer probeert. Daar mag je trots op zijn. Ik hoop dat er met de tijd toch wat verbetering in komt ⚘️
pi_220261091
Het verhaal over de enkel bij de Jelies dient denk ik om af te leiden van waar ze nav de aflevering op TV allemaal kritiek op kregen. Nu even een zielig verhaaltje, dat doet het meestal wel goed bij hun dommige volgers. Geen operatie maar niets verbeterd vind ik op zijn minst bijzonder. Maar geen gips want de reis voor de pillenmaffia moet natuurlijk wel doorgaan. Jennie en Aida gaan ook mee: zitten die ook al in de business?
pi_220261094
Judith en haar boos zijn dilemma 🤦‍♂️ alsof wanneer ik boos ben mijn kinderen naar mijn man rennen 🤦‍♂️ grenzen aangeven en boos zijn is juist opvoeden! Bizar dat deze simpele basis haar al moeite kost! Onveilig voor bob ook dat hij gewoon niet geleerd krijgt wat de veilige grenzen zijn...
En bob die emotioneel verder is dan Judith 🤦‍♂️ bizar... we kennen allemaal de beelden van bob kwaad omdat hij niet eerste werd... en bob die gefrustreerd was omdat hij van iemand een nee kreeg... Bob die overal doorheen tettert omdat uitgestelde aandacht moeilijk is..
Als Judith serieus meent dat hij verder is dan zijzelf is er echt iets flink mis in dat huishouden
pi_220261100
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:35 schreef AnnArt het volgende:

[..]

Vreetpegels 😂😂
Is ook niet zo want zwanger van Lot (dus zeker geen overgang) was haar haar net zo erg.
Wat zij nodig hebben is een goede krullenkapper en een krul routine want dat is het namelijk; ze hebben bijna allemaal krullen daar.
pi_220261116
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 07:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith en haar boos zijn dilemma 🤦‍♂️ alsof wanneer ik boos ben mijn kinderen naar mijn man rennen 🤦‍♂️ grenzen aangeven en boos zijn is juist opvoeden! Bizar dat deze simpele basis haar al moeite kost! Onveilig voor bob ook dat hij gewoon niet geleerd krijgt wat de veilige grenzen zijn...
En bob die emotioneel verder is dan Judith 🤦‍♂️ bizar... we kennen allemaal de beelden van bob kwaad omdat hij niet eerste werd... en bob die gefrustreerd was omdat hij van iemand een nee kreeg... Bob die overal doorheen tettert omdat uitgestelde aandacht moeilijk is..
Als Judith serieus meent dat hij verder is dan zijzelf is er echt iets flink mis in dat huishouden
Ik dacht eerst altijd dat het en geval was van heel trots zijn op je kind en dar in doorslaan. Maar idd als ze dit meent, dan is dat behoorlijk zorgelijk. Bob heeft juist nog heel wat sturing en begeleiding nodig (prima hij is namelijk pas 7)
pi_220261124
Ik zie dat Fieke Opdam ook gereageerd heeft bij de Jelies. Waar mensen zich mee bemoeien want Janneke is een volwassen vrouw 😂 Tja ook volwassenen kunnen domme keuzes maken en de gevolgen voor de toekomst niet overzien (of willen zien). Janneke reageert alleen op enkele opmerkingen over trombose, ze heeft spuiten en goede medicatie en in het vliegtuig kan haar been omhoog. Zou ze business class vliegen? 😆
pi_220261188
Ik lees net dat Pascal even opgenomen is geweest voor een infuus. Blijft toch ook een drama daar, triest.
pi_220261211
Waar lezen jullie dat Judith vindt dat B. emotioneel verder is dan zij? Ik lees er dan over heen, vermoed ik. Ik zie het niet?

Enfin, het zou fijn voor Judith zijn als er iemand was die eerlijke feedback zou geven op haar opvoeding. Iemand van wie ze het zou aannemen. Iemand met wie ze dan ook zou kunnen sparren. Dat zou ik haar en B. echt gunnen.
pi_220261241
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:14 schreef Shuri het volgende:
Waar lezen jullie dat Judith vindt dat B. emotioneel verder is dan zij? Ik lees er dan over heen, vermoed ik. Ik zie het niet?

Enfin, het zou fijn voor Judith zijn als er iemand was die eerlijke feedback zou geven op haar opvoeding. Iemand van wie ze het zou aannemen. Iemand met wie ze dan ook zou kunnen sparren. Dat zou ik haar en B. echt gunnen.
In haar een na laatste story onderste zin.

Judith is niet het type om feedback aan te nemen.
pi_220261243
quote:

Gewoon in haar stories, nu nog 1 er achteraan met een tekstveld er overheen dat mensen het herkennen, blablabla
pi_220261245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:04 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik lees net dat Pascal even opgenomen is geweest voor een infuus. Blijft toch ook een drama daar, triest.
Vreselijk ja, niet te doen voor haar omgeving
pi_220261249
Huh? Sanneke die een linkje van een palletbank deelt (omdat ze deze wil hebben dacht ik?) en vervolgens een palletbank die ze hebben weggeeft?! Dan zet je die toch in je tuin?
pi_220261255
Mensen, Jim is in Frankrijk. Onverwacht. Bij Lille.

De volgende update is wanneer hij daar seks heeft gehad met zijn Franse date ofzo?

Wat moeten de volgers met die informatie, anders dan ‘weer 3 stories verzonnen?’

(Retorische vraag hoor..)
pi_220261295
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:30 schreef Die_van_verderop het volgende:
Huh? Sanneke die een linkje van een palletbank deelt (omdat ze deze wil hebben dacht ik?) en vervolgens een palletbank die ze hebben weggeeft?! Dan zet je die toch in je tuin?
Denk dat ze geen plek hebben. Ze krijgen de tuinset van haar moeder, want het huis gaat in de verkoop. Ze wil wel een houten ligbed voor puber M. , want zo cute.
pi_220261313
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:28 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Gewoon in haar stories, nu nog 1 er achteraan met een tekstveld er overheen dat mensen het herkennen, blablabla
Vind die misschien nog wel erger.. dat mensen het herkennen 🤷🤔 voel me bijna raar.. ik voel me zelden schuldig over boos zijn (ook omdat ik zelden echt boos ben.. de les is juist grenzen aanleren zodat je enkel hoeft te sturen 9 van de 10x dat ik boos doe ben ik aan het sturen en niet echt boos)
Mijn kinderen weten heel goed dat ik gewoon de veilige haven ben (net als papa) maar ze weten ook dat als ik A zeg ze bij papa geen B krijgen
pi_220261327
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:30 schreef Die_van_verderop het volgende:
Nee met die linkjes krijgt ze 0.005 cent per klik.. dus niet perse omdat ze dit zelf wilt hebben
pi_220261329
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mensen, Jim is in Frankrijk. Onverwacht. Bij Lille.

De volgende update is wanneer hij daar seks heeft gehad met zijn Franse date ofzo?

Wat moeten de volgers met die informatie, anders dan ‘weer 3 stories verzonnen?’

(Retorische vraag hoor..)
Gelukkig komt alles goed met haar mislukte pannenkoek.
pi_220261351
Jut en Jul Nagelkerke zijn weer terug hoor. Nadat ze in Oeganda een legbatterij hebben bezocht waarbij deskundige Jan de eieren heeft 'goedgekeurd' gingen ze naar de KFC. Ze hebben zich volledig ondergedompeld in de Afrikaanse (eet) cultuur.
pi_220261368
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:49 schreef Snaky het volgende:
Jut en Jul Nagelkerke zijn weer terug hoor. Nadat ze in Oeganda een legbatterij hebben bezocht waarbij deskundige Jan de eieren heeft 'goedgekeurd' gingen ze naar de KFC. Ze hebben zich volledig ondergedompeld in de Afrikaanse (eet) cultuur.
je vergeet dat ze de andere dagen de lokale specialiteit : "pizza" gegeten hebben :)
pi_220261413
Als Judith echt oprecht denkt dat haar zoon van met 7 kaart emotioneel verder is dan zijzelf, heeft zij echt een serieus probleem.

Of ze denkt enorm slecht over zichzelf, maar zo schat ik haar niet in. Of ze denkt oprecht dat haar 7 jarige emotioneel al volwassen is.
Hoe kan je ooit een kind goed opvoeden en een veilige omgeving bieden als je hem zo verkeerd inschat?

Dan kan je als kind ook nooit goed genoeg doen, als dit de verwachting is. Hij gaat nog heel veel fouten maken in zijn leven, grote en kleine. Sommige volwassenen moeten nog ontdekken hoe het leven in elkaar steekt, maar zij denkt dat haar 7 jarige al zo ver is. Heftig
pi_220261472
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:54 schreef Lodelie het volgende:
Als Judith echt oprecht denkt dat haar zoon van met 7 kaart emotioneel verder is dan zijzelf, heeft zij echt een serieus probleem.

Of ze denkt enorm slecht over zichzelf, maar zo schat ik haar niet in. Of ze denkt oprecht dat haar 7 jarige emotioneel al volwassen is.
Hoe kan je ooit een kind goed opvoeden en een veilige omgeving bieden als je hem zo verkeerd inschat?

Dan kan je als kind ook nooit goed genoeg doen, als dit de verwachting is. Hij gaat nog heel veel fouten maken in zijn leven, grote en kleine. Sommige volwassenen moeten nog ontdekken hoe het leven in elkaar steekt, maar zij denkt dat haar 7 jarige al zo ver is. Heftig
Maar ze is zo verliefd op hem schreef ze van de week, dus ziet alles door een roze bril..
pi_220261514
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:04 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vind het vooral verdrietig voor haar ouders
pi_220261516
AM: "de oprit is net leeggehaald ".
Ik zie nog steeds een paar vergeten wrakken staan.
pi_220261550
quote:

Er valt niet met Judith te sparren, zij weet zelf alles beter
pi_220261564
Wie weet blijft Jim wel in Frankrijk, zou ze dat aankunnen?

Wat deed ze net bij Jet op haar story! Op haar kont slaan want de broek was strak? En Jet zegt duidelijk niet filmen en trekt haar broek hoger
Dat wis je toch dan 😞😞😞
pi_220261634
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:49 schreef Snaky het volgende:
Ze hebben vast ook nog goede tips gegeven voor het toerisme en bedrijven in Oeganda. Dat hen dat is gevraagd laat wel zien dat ze in de hele wereld aanzien hebben. Denk dat ze wel al toe zijn aan een dure lunch of diner met z'n tweetjes. Zo'n reis op de bonnefooi gaat je niet in de koude kleren zitten natuurlijk.
pi_220261645
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Wie weet blijft Jim wel in Frankrijk, zou ze dat aankunnen?

Wat deed ze net bij Jet op haar story! Op haar kont slaan want de broek was strak? En Jet zegt duidelijk niet filmen en trekt haar broek hoger
Dat wis je toch dan 😞😞😞
Maar ze is zich ontzettend bewust van de privacy van haar kinderen hoor 🤢
pi_220261665
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:54 schreef Lodelie het volgende:

Is dit nav de post met de vraag hoe andere alleenstaande ouders dit ervaren?
pi_220261680
Blijf me verbazen hoeveel meuk Milou heeft. Nu weer die dispenser. Echt, zoveel bullshit voor dingen die je nauwelijks en in periodes gebruikt.

Zoals de 450 broodtrommels terwijl ze altijd dezelfde lijkt te gebruiken.
pi_220261684
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:28 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
In haar een na laatste story onderste zin.

Judith is niet het type om feedback aan te nemen.
Oh, ik zie het nu. Ik heb er echt overheen gelezen. Ik weet dat ze niet het type is om feedback aan te nemen, maar ik zou haar dat wel gunnen. Dat ze dat kon en dat ze iemand had die dat kon geven.
Of nou ja, ik gun vooral B. dat.
pi_220261741
Wat is Annemarie ineens losgeslagen. Alle dingen die straks verboden zijn 'even vlug' nog doen of zoiets?
pi_220261816
Die achterlijke volgers teller is ook weer terug hoor bij AM. Even duidelijk laten zien dat de 100.000 (fake) followers gehaald zijn. Maar vrees niet lieve mensen, er gaat niets veranderen nu ze dat aantal gehaald heeft (überhaupt, hoezo zou ze nu wat anders gaan doen maar whatever). AM en Maarten gaan gewoon lekker door met kinderen filmen en tentoonstellen op het net. Óók de kinderen die duidelijk niet gefilmd willen worden, gisteren Suus en Guus en vandaag Jet die hardop zegt dat mama moet stoppen (haar billen) te filmen.
Nou fijn hoor, dat dat gewoon doorgaat. En nu alle volgmoekes vooral mee denken wat voor iets enorm komisch AM en Maarten kunnen gaan doen om het heugelijke feit te gaan vieren, de hilarische ideeën vliegen je om de oren. 😑
Kleine aanvulling; iemand oppert dat het leuk is een pluisje van tussen de tenen van Lot weg te geven... Excuse me..?! Wat zijn dat voor malloten hey?!

[ Bericht 5% gewijzigd door Weerikier op 05-03-2026 10:08:41 ]
pi_220261826
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:

Gaan ze de Nagelkerkjes achterna, die werden ook zogenaamd makelaar in Spanje. Dat is trouwens een vrij louche beroep daar heb ik begrepen
pi_220261885
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:26 schreef Nieve het volgende:
Herkenbaar de verhalen over de moeilijke eters, hier 1 makkelijke eter maar ook 2 neurodiverse kinderen met eenzijdig eetpatroon.
Eentje wel met verschillende groenten gelukkig, maar ook eentje zonder een enkele groente in zijn safe foods. :'(
Het (vaak goedbedoelde) commentaar dat je er over krijgt ook.. Vermoeiend.

I feel you! Heb ook 2 neurodiverse kids en de eetproblemen herken ik al voelt dit nu als het minst prio om mee aan de slag te gaan aangezien onze jongste alweer een jaar thuis zit van school door angst/ASS/HB. Echt niet oke als zo'n fluflu met allerlei diagnoses smijt die ze zelf doet
pi_220261900
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:24 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ze hebben vast ook nog goede tips gegeven voor het toerisme en bedrijven in Oeganda. Dat hen dat is gevraagd laat wel zien dat ze in de hele wereld aanzien hebben. Denk dat ze wel al toe zijn aan een dure lunch of diner met z'n tweetjes. Zo'n reis op de bonnefooi gaat je niet in de koude kleren zitten natuurlijk.
heeft iemand hier de moed verzameld om die vlog die nu online staat over jut en jul in Afrika te kijken?
pi_220261903
Elke ochtend als sanneke net wakker is dat kind inzetten als content... Die voelt zich na paar maanden een soort clowntje wat elke ochtend om 9 uur even gekke bekken moet trekken voor de camera.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220261928
ik kijk nu een stukje van de vlog van de nagelkerkjes. Vreselijk, echt vreselijk. Aapjes kijken, de armoede filmen en wat Jan dan allemaal roept joh 'oh er zitten allemaal vliegen op het vlees' 'bijzonder om hier te zijn'
'het valt me op dat deze mensen allemaal heel gelukkig zijn met weinig' 'het is hier net de fata morgana'
En alles schaamteloos filmen.
Jan vindt 'culturen en landschappen en vogels' echt zijn ding. Wat een leeghoofden
pi_220261943
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:38 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nou inderdaad.
Ik was zo’n kind en toen heette dat gewoon een pitser _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220262122
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 10:04 schreef Giddie het volgende:
ik kijk nu een stukje van de vlog van de nagelkerkjes. Vreselijk, echt vreselijk. Aapjes kijken, de armoede filmen en wat Jan dan allemaal roept joh 'oh er zitten allemaal vliegen op het vlees' 'bijzonder om hier te zijn'
'het valt me op dat deze mensen allemaal heel gelukkig zijn met weinig' 'het is hier net de fata morgana'
En alles schaamteloos filmen.
Jan vindt 'culturen en landschappen en vogels' echt zijn ding. Wat een leeghoofden
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte als ik het zie. Ja de media die zegt wat maar ik wil het zelf écht zien. De mensen zijn hier gelukkig. Dat dat kind niet met een tube lijm loopt om te knutselen maar het waarschijnlijk van een lijmsnuiver komt: géén idee. En oude gebouwen, musea en geschiedenis trekt Jan niet. Geschiedenis is geweest dus ja. En ze hebben zelf in een monument gewoond dus kennen oude gebouwen? Schaamteloos hoe ze mensen filmen die leven tussen het afval. Heb zelden zulke domme mensen gezien.
pi_220262271
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 10:23 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte als ik het zie. Ja de media die zegt wat maar ik wil het zelf écht zien. De mensen zijn hier gelukkig. Dat dat kind niet met een tube lijm loopt om te knutselen maar het waarschijnlijk van een lijmsnuiver komt: géén idee. En oude gebouwen, musea en geschiedenis trekt Jan niet. Geschiedenis is geweest dus ja. En ze hebben zelf in een monument gewoond dus kennen oude gebouwen? Schaamteloos hoe ze mensen filmen die leven tussen het afval. Heb zelden zulke domme mensen gezien.
echt ongelofelijk. Mijn kind van 9 heeft een bredere algemene ontwikkeling. En die camera zo schaamteloos op kinderen in een kwetsbare situatie richten zegt ook veel over ze. Doen ze met hun eigen kinderen ook. Het deed me ook denken aan zo'n belachelijke redenatie die Jan ooit maakte over wattenstaafjes of rietjes. Dat hij het belachelijk vond dat hij ze niet meer zou mogen gebruiken omdat ze niet bij de zee in de buurt wonen of zoiets. Maar het zijn zulke hardwerkende mensen. En ze hebben lollies uitgedeeld daar dus goed bezig!
pi_220262286
En dan gaan ze in mei ook nog naar New York. Ook op de bonnefooi denk ik want ze hebben via Insta al weer een Nederlandse gevonden die daar woont en hen gaat rondleiden. Zie nu al voor me hoe ze daar de vele daklozen schaamteloos filmen. Zijn dan ook nog kinderen van hen mee dus verwacht nog meer tenenkrommende uitspraken dan.
pi_220262293
Lijkt me niet ondenkbaar dat die 'lieve vriend' van de Nagelkerkjes in Afrika ze een investering aansmeert voor een legbatterij uit de vorige eeuw daar. Goed voor de werkgelegenheid en de Nederlandse eieren in Oeganda.
pi_220262299
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 10:37 schreef FluVo67 het volgende:
En dan gaan ze in mei ook nog naar New York. Ook op de bonnefooi denk ik want ze hebben via Insta al weer een Nederlandse gevonden die daar woont en hen gaat rondleiden. Zie nu al voor me hoe ze daar de vele daklozen schaamteloos filmen. Zijn dan ook nog kinderen van hen mee dus verwacht nog meer tenenkrommende uitspraken dan.
En de rattenplaag daar, ook leuk voor Jan want hij houdt van cultuur en dieren
pi_220262311
New York zullen ze wel met geld gaan smijten om naar exclusieve tenten te gaan en te shoppen voor designer spul
pi_220262356
Dus Am wacht de hele week om iets schoon te maken omdat het van haar planner afwijkt?

Wat dacht je van je volwassen zoon het zelf te laten poetsen of het gewoon gelijk te doen! Zo smerig

De kinderen van DBM zijn wel echt wereld wonders, beide zo ziek maar toch rennen!

En matras hoezen? Zijn gewoon hoeslakens 😅
pi_220262375
Ik hoorde het op de radio mooi omschreven: er zijn maar weinig influencers die ook nog burgers zijn, ze zijn vooral consumenten. Volwassenen en kinderen die hier veel naar kijken en zo bijvoorbeeld het nieuws tot zich nemen, leren dat je constant bezig bent met jezelf: wat is leuk voor mij? Waar kan ik nog iets leuks halen?
Als influencer ben je een consument en een reclamezuil, je volgers zullen zo ook gaan denken. Behalve de kritische volgers of kijkers denk ik zo maar.
Het is natuurlijk kloppend want wij hebben vaak kritiek dat er weinig voor de maatschappij gedaan wordt door de fluflu's en dat ze vooral met zichzelf bezig zijn en hiermee alle realiteit uit het oog verliezen en dus burger-af zijn.
pi_220262445
Gewoon lekker verder op je hakjes drops schieten
pi_220262452
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 10:48 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus Am wacht de hele week om iets schoon te maken omdat het van haar planner afwijkt?

Wat dacht je van je volwassen zoon het zelf te laten poetsen of het gewoon gelijk te doen! Zo smerig
En het was ook nog een shakebeker met suikerwater (…) hè?
Maarja, stond niet in de planner..
pi_220262455
Tip Sanneke vooral niet dat die switch misschien geen goede optie is als je financieel al zwaar zit.
Ik deed het werd direct geblokt.
Bedoelde het goed, en stuurde nog een tip wbt Abbos maar nope.
pi_220262502
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:02 schreef Loveischocolala het volgende:
Gewoon lekker verder op je hakjes drops schieten
En de favoriete makeup basics waren toch van meroda?

O wacht. Die reclame komt volgende maand waarschijnlijk pas weer.
pi_220262516
Het beeldscherm van de laptop van Judith is al net zo schoon als de jas. En de trui. En waarschijnlijk veel meer 😁
pi_220262553
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 10:48 schreef Moppie1982 het volgende:

De kinderen van DBM zijn wel echt wereld wonders, beide zo ziek maar toch rennen!

En matras hoezen? Zijn gewoon hoeslakens 😅
Ze doet alsof ze schoon is maar het zijn viespeuken daar. Ik zie net die reel waar ze aan het fietsen is. Dat kapsel!!🤣🤣🤣
pi_220262685
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het beeldscherm van de laptop van Judith is al net zo schoon als de jas. En de trui. En waarschijnlijk veel meer 😁
Dit kwam ik typen 🥴 waarom haal je er geen doekje overheen 🤷 bah zoveel energie kost dat toch ook weer niet?
pi_220262829
Sanneke die haar kind niet misbruikt voor content laat haar kind juist steeds vaker zien want ook zij weet heel goed dat een kind geld oplevert.
Diezelfde Sanneke kiest voor KPN vanwege het ‘gratis’ cadeau. Iedereen weet toch dat zulke cadeaus niet gratis zijn? Toch?

Judith en haar geweldige kind, die emotioneel verder ontwikkeld is dan Judith zelf. Waar haalt ze die onzin nou weer vandaan? En als zij daar echt van overtuigd is dan wordt het tijd om de ouder en kind rol onder de loep te nemen.

MCW die nog even weer moet laten weten dat eten lastig is maar wel cakejes kan eten. Diezelfde MCW maakt reclame voor kant en klaar maaltijden. Lekker geloofwaardig weer.

JvP die gisteren, in navolging van Sanneke, kruisstories heeft geplaatst.
pi_220263106
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:20 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ze doet alsof ze schoon is maar het zijn viespeuken daar. Ik zie net die reel waar ze aan het fietsen is. Dat kapsel!!🤣🤣🤣
Maaar echt!!!! Schoenen op tafel, kleed op tafel, vieze dweil op het aanrecht en gewoon dat shake spul waar ongedierte op afkomt helemaal met de zon nu bahhhhhh
pi_220263109
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En het was ook nog een shakebeker met suikerwater (…) hè?
Maarja, stond niet in de planner..
Hahaha dat is toch wat je direct doet? Lijkt mij???
pi_220263126
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke die haar kind niet misbruikt voor content laat haar kind juist steeds vaker zien want ook zij weet heel goed dat een kind geld oplevert.
Diezelfde Sanneke kiest voor KPN vanwege het ‘gratis’ cadeau. Iedereen weet toch dat zulke cadeaus niet gratis zijn? Toch?

Judith en haar geweldige kind, die emotioneel verder ontwikkeld is dan Judith zelf. Waar haalt ze die onzin nou weer vandaan? En als zij daar echt van overtuigd is dan wordt het tijd om de ouder en kind rol onder de loep te nemen.

MCW die nog even weer moet laten weten dat eten lastig is maar wel cakejes kan eten. Diezelfde MCW maakt reclame voor kant en klaar maaltijden. Lekker geloofwaardig weer.

JvP die gisteren, in navolging van Sanneke, kruisstories heeft geplaatst.
Ik geef eerlijk toe heb ook van kpn een tv gehad, maar ik zou sowieso al voor kpn kiezen toen ik ging verhuizen, heb al jaren kpn alleen even 1,5 jaar niet omdat ik in een blijf huis woonde, die tv kon ik wel goed gebruiken.. me mobiel is ook kpn en moet zeggen vind het altijd fijn alles in 1..

Nou hè gisteren was het kruizen festival bij de Flu flu’s
pi_220263146
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:04 schreef TantePien1990 het volgende:
Tip Sanneke vooral niet dat die switch misschien geen goede optie is als je financieel al zwaar zit.
Ik deed het werd direct geblokt.
Bedoelde het goed, en stuurde nog een tip wbt Abbos maar nope.
Types als Sanneke vinden vooral dat ze overal recht op hebben.... Dat ze die switch in the end zelf betaald snapt ze niet. Zij heeft recht op ontspanning dus krijgt ze die switch. En ze heeft ook recht op een inrichting compleet naar haar eigen smaak (terwijl ze geen cent te makken heeft) omdat ze nog nooit een huis zelf heeft mogen inrichten. Ze heeft ook recht op niet klussen op haar verjaardag, terwijl de deadline van de verhuizing dichterbij komt. En recht op tompoezen van de bakker, terwijl ze nog geen geld heeft voor een nieuwe lamp in het huis.
Vreselijk vermoeiend.
pi_220263161
Janneke Jelies stikt nog eens in haar eigen leugens. Johan is een dierenliefhebber en is een grap, zijn domme praat. Jaja. De reacties verdwijnen ook als sneeuw voor de zon. Oh oh oh. Wat een nep bende daar. Kinderen die niet meer naar school gaan.
Niets meer over van het christelijke gezin uit Tollebeek.
pi_220263181
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:58 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Types als Sanneke vinden vooral dat ze overal recht op hebben.... Dat ze die switch in the end zelf betaald snapt ze niet. Zij heeft recht op ontspanning dus krijgt ze die switch. En ze heeft ook recht op een inrichting compleet naar haar eigen smaak (terwijl ze geen cent te makken heeft) omdat ze nog nooit een huis zelf heeft mogen inrichten. Ze heeft ook recht op niet klussen op haar verjaardag, terwijl de deadline van de verhuizing dichterbij komt. En recht op tompoezen van de bakker, terwijl ze nog geen geld heeft voor een nieuwe lamp in het huis.
Vreselijk vermoeiend.
Helemaal waar hoor, ze neemt ook totaal niets aan.. net als die lagen verf pas als het misgaat zegt uiteindelijk wou het eerst proberen..
pi_220263186
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:58 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Vreselijk vermoeiend.
Nog meer reden om op de bank te blijven plakken..
pi_220263227
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:23 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Zeg dat...

Oh ik voel die stress. En paniek als de samenstelling van iets verandert. Hopelijk red je het met de voorraad!

Hier is het brood, pizza en kipnuggets. Die laatste 2 alleen van een specifiek merk en niets anders. Hij is ook totaal niet mager door het gebrek aan voedingsstoffen. Daardoor krijg je al vrij snel de opmerking dat het wel mee zou vallen en dat het ‘gewoon een pittig karakter’ is. I wish.
pi_220263249
Ik mag hopen dat Janneke Jelies niet echt naar de Dominicaanse Republiek vliegt met een gebroken enkel die tot nu toe niet geheeld is en ze dus niks mag doen?

Volgens mij is de story van Jim in Frankrijk weg. Zou AM te horen hebben gekregen dat het niet de bedoeling was dat gedeeld zou worden?
En gadverdamme die keuken. Zoiets ruim je toch meteen fatsoenlijk op? Degene die het veroorzaakt dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 05-03-2026 12:23:58 ]
pi_220263267
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:14 schreef Harper het volgende:
Volgens mij is de story van Jim in Frankrijk weg. Zou AM te horen hebben gekregen dat het niet de bedoeling was dat gedeeld zou worden?
En gadverdamme die keuken. Zoiets ruim te toch meteen fatsoenlijk op? Degene die het veroorzaakt dus.
Maar ze overlegt alles of het geplaatst mag worden he? 🤥
pi_220263307
Ik ben verbaasd dat Sanneke die palletbank gratis weggeeft. Zelfs haarelastiekjes worden voor een euro op Vinted gezet maar dan juist iets waar je misschien nog een paar tientjes voor krijgt mag gratis weg.
pi_220263328
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Oh ik voel die stress. En paniek als de samenstelling van iets verandert. Hopelijk red je het met de voorraad!

Hier is het brood, pizza en kipnuggets. Die laatste 2 alleen van een specifiek merk en niets anders. Hij is ook totaal niet mager door het gebrek aan voedingsstoffen. Daardoor krijg je al vrij snel de opmerking dat het wel mee zou vallen en dat het ‘gewoon een pittig karakter’ is. I wish.
Ik heb even gelezen wat het is, ik verdenk me dochter hier nu ook op..

Zij eet dus bepaalde dingen alleen van bepaalde merken, zoals bijv gerapte kaas als de vorm niet goed is dan eet ze het niet. Maar eigenlijk ook altijd hetzelfde, eet geen groenten probeert het ook niet, eet geen brood, pizza alleen van 1 merk, pasta altijd op dezelfde manier.. ik dacht altijd ze zal een moeilijke eter zijn maar ze is al 14, ik ga me er toch in verdiepen
Uiteten doe ik gewoon weg niet, altijd patat en nuggets en probeert niets nieuws
pi_220263331
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:14 schreef Harper het volgende:
En gadverdamme die keuken. Zoiets ruim te toch meteen fatsoenlijk op? Degene die het veroorzaakt dus.
Het staat er nog? Was gisteravond al, voor de ‘welterusten’ post en na het door de woonkamer lopen met gebruikte rijlaarzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')