En de rattenplaag daar, ook leuk voor Jan want hij houdt van cultuur en dierenquote:Op donderdag 5 maart 2026 10:37 schreef FluVo67 het volgende:
En dan gaan ze in mei ook nog naar New York. Ook op de bonnefooi denk ik want ze hebben via Insta al weer een Nederlandse gevonden die daar woont en hen gaat rondleiden. Zie nu al voor me hoe ze daar de vele daklozen schaamteloos filmen. Zijn dan ook nog kinderen van hen mee dus verwacht nog meer tenenkrommende uitspraken dan.
En het was ook nog een shakebeker met suikerwater (…) hè?quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:48 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus Am wacht de hele week om iets schoon te maken omdat het van haar planner afwijkt?
Wat dacht je van je volwassen zoon het zelf te laten poetsen of het gewoon gelijk te doen! Zo smerig
En de favoriete makeup basics waren toch van meroda?quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:02 schreef Loveischocolala het volgende:
Gewoon lekker verder op je hakjes drops schieten
Ze doet alsof ze schoon is maar het zijn viespeuken daar. Ik zie net die reel waar ze aan het fietsen is. Dat kapsel!!🤣🤣🤣quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:48 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus Am wacht de hele week om iets schoon te maken omdat het van haar planner afwijkt?
Wat dacht je van je volwassen zoon het zelf te laten poetsen of het gewoon gelijk te doen! Zo smerig
De kinderen van DBM zijn wel echt wereld wonders, beide zo ziek maar toch rennen!
En matras hoezen? Zijn gewoon hoeslakens 😅
Dit kwam ik typen 🥴 waarom haal je er geen doekje overheen 🤷 bah zoveel energie kost dat toch ook weer niet?quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het beeldscherm van de laptop van Judith is al net zo schoon als de jas. En de trui. En waarschijnlijk veel meer 😁
Maaar echt!!!! Schoenen op tafel, kleed op tafel, vieze dweil op het aanrecht en gewoon dat shake spul waar ongedierte op afkomt helemaal met de zon nu bahhhhhhquote:Op donderdag 5 maart 2026 11:20 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze doet alsof ze schoon is maar het zijn viespeuken daar. Ik zie net die reel waar ze aan het fietsen is. Dat kapsel!!🤣🤣🤣
Hahaha dat is toch wat je direct doet? Lijkt mij???quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En het was ook nog een shakebeker met suikerwater (…) hè?
Maarja, stond niet in de planner..
Ik geef eerlijk toe heb ook van kpn een tv gehad, maar ik zou sowieso al voor kpn kiezen toen ik ging verhuizen, heb al jaren kpn alleen even 1,5 jaar niet omdat ik in een blijf huis woonde, die tv kon ik wel goed gebruiken.. me mobiel is ook kpn en moet zeggen vind het altijd fijn alles in 1..quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke die haar kind niet misbruikt voor content laat haar kind juist steeds vaker zien want ook zij weet heel goed dat een kind geld oplevert.
Diezelfde Sanneke kiest voor KPN vanwege het ‘gratis’ cadeau. Iedereen weet toch dat zulke cadeaus niet gratis zijn? Toch?
Judith en haar geweldige kind, die emotioneel verder ontwikkeld is dan Judith zelf. Waar haalt ze die onzin nou weer vandaan? En als zij daar echt van overtuigd is dan wordt het tijd om de ouder en kind rol onder de loep te nemen.
MCW die nog even weer moet laten weten dat eten lastig is maar wel cakejes kan eten. Diezelfde MCW maakt reclame voor kant en klaar maaltijden. Lekker geloofwaardig weer.
JvP die gisteren, in navolging van Sanneke, kruisstories heeft geplaatst.
Types als Sanneke vinden vooral dat ze overal recht op hebben.... Dat ze die switch in the end zelf betaald snapt ze niet. Zij heeft recht op ontspanning dus krijgt ze die switch. En ze heeft ook recht op een inrichting compleet naar haar eigen smaak (terwijl ze geen cent te makken heeft) omdat ze nog nooit een huis zelf heeft mogen inrichten. Ze heeft ook recht op niet klussen op haar verjaardag, terwijl de deadline van de verhuizing dichterbij komt. En recht op tompoezen van de bakker, terwijl ze nog geen geld heeft voor een nieuwe lamp in het huis.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:04 schreef TantePien1990 het volgende:
Tip Sanneke vooral niet dat die switch misschien geen goede optie is als je financieel al zwaar zit.
Ik deed het werd direct geblokt.
Bedoelde het goed, en stuurde nog een tip wbt Abbos maar nope.
Helemaal waar hoor, ze neemt ook totaal niets aan.. net als die lagen verf pas als het misgaat zegt uiteindelijk wou het eerst proberen..quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:58 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Types als Sanneke vinden vooral dat ze overal recht op hebben.... Dat ze die switch in the end zelf betaald snapt ze niet. Zij heeft recht op ontspanning dus krijgt ze die switch. En ze heeft ook recht op een inrichting compleet naar haar eigen smaak (terwijl ze geen cent te makken heeft) omdat ze nog nooit een huis zelf heeft mogen inrichten. Ze heeft ook recht op niet klussen op haar verjaardag, terwijl de deadline van de verhuizing dichterbij komt. En recht op tompoezen van de bakker, terwijl ze nog geen geld heeft voor een nieuwe lamp in het huis.
Vreselijk vermoeiend.
Nog meer reden om op de bank te blijven plakken..quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:58 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Types als Sanneke vinden vooral dat ze overal recht op hebben.... Dat ze die switch in the end zelf betaald snapt ze niet. Zij heeft recht op ontspanning dus krijgt ze die switch. En ze heeft ook recht op een inrichting compleet naar haar eigen smaak (terwijl ze geen cent te makken heeft) omdat ze nog nooit een huis zelf heeft mogen inrichten. Ze heeft ook recht op niet klussen op haar verjaardag, terwijl de deadline van de verhuizing dichterbij komt. En recht op tompoezen van de bakker, terwijl ze nog geen geld heeft voor een nieuwe lamp in het huis.
Vreselijk vermoeiend.
Oh ik voel die stress. En paniek als de samenstelling van iets verandert. Hopelijk red je het met de voorraad!quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:23 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Zeg dat...
Wij hebben -I kid you not- een vrieskist vol met verse boerenkool omdat onze oudste alleen maar stamppot (fijn gesneden) boerenkool eet. En dan niet diepvries boerenkoolblokjes.
Wij krijgen al stressvlekken van het idee dat we het niet gaan redden tot het volgende boerenkoolseizoen.
Het enige wat hij eet is stamppot boerenkool, patat, Unox hotdogs en chocoschelpjes in de melk... niks anders...
Maar ze overlegt alles of het geplaatst mag worden he? 🤥quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:14 schreef Harper het volgende:
Volgens mij is de story van Jim in Frankrijk weg. Zou AM te horen hebben gekregen dat het niet de bedoeling was dat gedeeld zou worden?
En gadverdamme die keuken. Zoiets ruim te toch meteen fatsoenlijk op? Degene die het veroorzaakt dus.
Ik heb even gelezen wat het is, ik verdenk me dochter hier nu ook op..quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Oh ik voel die stress. En paniek als de samenstelling van iets verandert. Hopelijk red je het met de voorraad!
Hier is het brood, pizza en kipnuggets. Die laatste 2 alleen van een specifiek merk en niets anders. Hij is ook totaal niet mager door het gebrek aan voedingsstoffen. Daardoor krijg je al vrij snel de opmerking dat het wel mee zou vallen en dat het ‘gewoon een pittig karakter’ is. I wish.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |