Gelukkig komt alles goed met haar mislukte pannenkoek.quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mensen, Jim is in Frankrijk. Onverwacht. Bij Lille.
De volgende update is wanneer hij daar seks heeft gehad met zijn Franse date ofzo?
Wat moeten de volgers met die informatie, anders dan ‘weer 3 stories verzonnen?’
(Retorische vraag hoor..)
je vergeet dat ze de andere dagen de lokale specialiteit : "pizza" gegeten hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2026 08:49 schreef Snaky het volgende:
Jut en Jul Nagelkerke zijn weer terug hoor. Nadat ze in Oeganda een legbatterij hebben bezocht waarbij deskundige Jan de eieren heeft 'goedgekeurd' gingen ze naar de KFC. Ze hebben zich volledig ondergedompeld in de Afrikaanse (eet) cultuur.
Maar ze is zo verliefd op hem schreef ze van de week, dus ziet alles door een roze bril..quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:54 schreef Lodelie het volgende:
Als Judith echt oprecht denkt dat haar zoon van met 7 kaart emotioneel verder is dan zijzelf, heeft zij echt een serieus probleem.
Of ze denkt enorm slecht over zichzelf, maar zo schat ik haar niet in. Of ze denkt oprecht dat haar 7 jarige emotioneel al volwassen is.
Hoe kan je ooit een kind goed opvoeden en een veilige omgeving bieden als je hem zo verkeerd inschat?
Dan kan je als kind ook nooit goed genoeg doen, als dit de verwachting is. Hij gaat nog heel veel fouten maken in zijn leven, grote en kleine. Sommige volwassenen moeten nog ontdekken hoe het leven in elkaar steekt, maar zij denkt dat haar 7 jarige al zo ver is. Heftig
Ik vind het vooral verdrietig voor haar oudersquote:Op donderdag 5 maart 2026 08:04 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik lees net dat Pascal even opgenomen is geweest voor een infuus. Blijft toch ook een drama daar, triest.
Er valt niet met Judith te sparren, zij weet zelf alles beterquote:Op donderdag 5 maart 2026 08:14 schreef Shuri het volgende:
Waar lezen jullie dat Judith vindt dat B. emotioneel verder is dan zij? Ik lees er dan over heen, vermoed ik. Ik zie het niet?
Enfin, het zou fijn voor Judith zijn als er iemand was die eerlijke feedback zou geven op haar opvoeding. Iemand van wie ze het zou aannemen. Iemand met wie ze dan ook zou kunnen sparren. Dat zou ik haar en B. echt gunnen.
Ze hebben vast ook nog goede tips gegeven voor het toerisme en bedrijven in Oeganda. Dat hen dat is gevraagd laat wel zien dat ze in de hele wereld aanzien hebben. Denk dat ze wel al toe zijn aan een dure lunch of diner met z'n tweetjes. Zo'n reis op de bonnefooi gaat je niet in de koude kleren zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:49 schreef Snaky het volgende:
Jut en Jul Nagelkerke zijn weer terug hoor. Nadat ze in Oeganda een legbatterij hebben bezocht waarbij deskundige Jan de eieren heeft 'goedgekeurd' gingen ze naar de KFC. Ze hebben zich volledig ondergedompeld in de Afrikaanse (eet) cultuur.
Maar ze is zich ontzettend bewust van de privacy van haar kinderen hoor 🤢quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Wie weet blijft Jim wel in Frankrijk, zou ze dat aankunnen?
Wat deed ze net bij Jet op haar story! Op haar kont slaan want de broek was strak? En Jet zegt duidelijk niet filmen en trekt haar broek hoger
Dat wis je toch dan 😞😞😞
Is dit nav de post met de vraag hoe andere alleenstaande ouders dit ervaren?quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:54 schreef Lodelie het volgende:
Als Judith echt oprecht denkt dat haar zoon van met 7 kaart emotioneel verder is dan zijzelf, heeft zij echt een serieus probleem.
Of ze denkt enorm slecht over zichzelf, maar zo schat ik haar niet in. Of ze denkt oprecht dat haar 7 jarige emotioneel al volwassen is.
Hoe kan je ooit een kind goed opvoeden en een veilige omgeving bieden als je hem zo verkeerd inschat?
Dan kan je als kind ook nooit goed genoeg doen, als dit de verwachting is. Hij gaat nog heel veel fouten maken in zijn leven, grote en kleine. Sommige volwassenen moeten nog ontdekken hoe het leven in elkaar steekt, maar zij denkt dat haar 7 jarige al zo ver is. Heftig
Oh, ik zie het nu. Ik heb er echt overheen gelezen. Ik weet dat ze niet het type is om feedback aan te nemen, maar ik zou haar dat wel gunnen. Dat ze dat kon en dat ze iemand had die dat kon geven.quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:28 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
In haar een na laatste story onderste zin.
Judith is niet het type om feedback aan te nemen.
Gaan ze de Nagelkerkjes achterna, die werden ook zogenaamd makelaar in Spanje. Dat is trouwens een vrij louche beroep daar heb ik begrepenquote:Op woensdag 4 maart 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:
Ik zie op insta dat de Jelies nu ook een mailbox hebben met de naam: jelieshuis , want ze krijgen zoveel vragen over wonen in Spanje.
Zeg me dat ze niet ook als namaak makelaar gaan werken !
I feel you! Heb ook 2 neurodiverse kids en de eetproblemen herken ik al voelt dit nu als het minst prio om mee aan de slag te gaan aangezien onze jongste alweer een jaar thuis zit van school door angst/ASS/HB. Echt niet oke als zo'n fluflu met allerlei diagnoses smijt die ze zelf doetquote:Op woensdag 4 maart 2026 22:26 schreef Nieve het volgende:
Herkenbaar de verhalen over de moeilijke eters, hier 1 makkelijke eter maar ook 2 neurodiverse kinderen met eenzijdig eetpatroon.
Eentje wel met verschillende groenten gelukkig, maar ook eentje zonder een enkele groente in zijn safe foods.![]()
Het (vaak goedbedoelde) commentaar dat je er over krijgt ook.. Vermoeiend.
Ontopic: Judith vindt het moeilijk dat B emotioneel zoveel verder is dan zij. Wat?!
Ik vind dat het nu echt ongezonde vormen begint aan te nemen hoor bij haar. Dat kind is 7!
Ze is zijn moeder, maar ze gedraagt zich als een fan met bijbehorende adoratie en alsof hij gelijkwaardig is aan haar of zelfs boven haar staat. Bizar.
heeft iemand hier de moed verzameld om die vlog die nu online staat over jut en jul in Afrika te kijken?quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:24 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ze hebben vast ook nog goede tips gegeven voor het toerisme en bedrijven in Oeganda. Dat hen dat is gevraagd laat wel zien dat ze in de hele wereld aanzien hebben. Denk dat ze wel al toe zijn aan een dure lunch of diner met z'n tweetjes. Zo'n reis op de bonnefooi gaat je niet in de koude kleren zitten natuurlijk.
Ik was zo’n kind en toen heette dat gewoon een pitserquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:38 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Een moeilijke eter bij bepaalde gerechten en texturen is compleet normaal.
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte als ik het zie. Ja de media die zegt wat maar ik wil het zelf écht zien. De mensen zijn hier gelukkig. Dat dat kind niet met een tube lijm loopt om te knutselen maar het waarschijnlijk van een lijmsnuiver komt: géén idee. En oude gebouwen, musea en geschiedenis trekt Jan niet. Geschiedenis is geweest dus ja. En ze hebben zelf in een monument gewoond dus kennen oude gebouwen? Schaamteloos hoe ze mensen filmen die leven tussen het afval. Heb zelden zulke domme mensen gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:04 schreef Giddie het volgende:
ik kijk nu een stukje van de vlog van de nagelkerkjes. Vreselijk, echt vreselijk. Aapjes kijken, de armoede filmen en wat Jan dan allemaal roept joh 'oh er zitten allemaal vliegen op het vlees' 'bijzonder om hier te zijn'
'het valt me op dat deze mensen allemaal heel gelukkig zijn met weinig' 'het is hier net de fata morgana'
En alles schaamteloos filmen.
Jan vindt 'culturen en landschappen en vogels' echt zijn ding. Wat een leeghoofden
echt ongelofelijk. Mijn kind van 9 heeft een bredere algemene ontwikkeling. En die camera zo schaamteloos op kinderen in een kwetsbare situatie richten zegt ook veel over ze. Doen ze met hun eigen kinderen ook. Het deed me ook denken aan zo'n belachelijke redenatie die Jan ooit maakte over wattenstaafjes of rietjes. Dat hij het belachelijk vond dat hij ze niet meer zou mogen gebruiken omdat ze niet bij de zee in de buurt wonen of zoiets. Maar het zijn zulke hardwerkende mensen. En ze hebben lollies uitgedeeld daar dus goed bezig!quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:23 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte als ik het zie. Ja de media die zegt wat maar ik wil het zelf écht zien. De mensen zijn hier gelukkig. Dat dat kind niet met een tube lijm loopt om te knutselen maar het waarschijnlijk van een lijmsnuiver komt: géén idee. En oude gebouwen, musea en geschiedenis trekt Jan niet. Geschiedenis is geweest dus ja. En ze hebben zelf in een monument gewoond dus kennen oude gebouwen? Schaamteloos hoe ze mensen filmen die leven tussen het afval. Heb zelden zulke domme mensen gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |