Maar je weet toch niet of dat werkelijk zo is? Misschien was mcw wel al buiten spel gezet door kb en Jvp en ging ze toen naar Tim.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:13 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Qua tijdlijn volgens de juice rommelde MCW tijdens de poly met Tim toch? Dat KB en JvP dus nu samen verder gaan vind ik niet gek. En MCW had al eerder behoefte aan een ander dus zo’n gekke gedachte vind ik het niet.
Dat geloof ik, zie het kind daar altijd alles etenquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn zoon de soort ‘arfid’ had als haar dochter. Dan zou ik echt heel blij zijn.
Paar lezingen van ¤10 per bezoeker en ze heeft het er weer uitquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Poeh, dat was een dure dinsdag vorige week.
Ze heeft overgangshaar 😑 en vindt het niet lief als daar iets over gezegd wordt.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:35 schreef Moppie1982 het volgende:
Dat haar van Am! Verdien je zo goed en is je haar net touw en onverzorgd
O dat lijkt me zo moeilijk, ik had hier moeilijke eters en dat vond ik al drama.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:23 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Zeg dat...
Wij hebben -I kid you not- een vrieskist vol met verse boerenkool omdat onze oudste alleen maar stamppot (fijn gesneden) boerenkool eet. En dan niet diepvries boerenkoolblokjes.
Wij krijgen al stressvlekken van het idee dat we het niet gaan redden tot het volgende boerenkoolseizoen.
Het enige wat hij eet is stamppot boerenkool, patat, Unox hotdogs en chocoschelpjes in de melk... niks anders...
Dan is het toch heel raar dat ze de boerderij hebben gekocht?quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar je weet toch niet of dat werkelijk zo is? Misschien was mcw wel al buiten spel gezet door kb en Jvp en ging ze toen naar Tim.
Het is niet zeker dat mcw eerder de behoefte had.
Ik heb ook overgangshaar maar een goede knipbeurt eens in de 4 a 5 weken doet wonderenquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:35 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Ze heeft overgangshaar 😑 en vindt het niet lief als daar iets over gezegd wordt.
Vreetpegels 😂😂
Ja dat vind ik ook wel vreemd, maar misschien dat ze vanaf het begin alleen eigenaar was? Dat ze er op hebben gegokt dat het goed zou komen? Ik weet het ook niet hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan is het toch heel raar dat ze de boerderij hebben gekocht?
😂😂😂quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:53 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Gatver, wedden dat ze binnenkort weer een close up van die bruingele vreetpegels in haar stories heeft? 🤢
Tja en aan de andere kant ken ik ook verhalen van mensen met relatieproblemen waarbij er een hond, huis of zelfs extra baby komt als ‘oplossing’. Dus het is zo oud als de weg naar Rome.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze hebben juist verteld dat ze alle drie voor 1/3 eigenaar waren. Hoe het ook zit, ze zullen nooit het echte verhaal naar buiten brengen. En dat hoeft ook niet. Het zou MCW en Iris sieren om er niks meer over te zeggen in de podcast. En JvP en KB moeten stoppen met die kinderachtige sneren.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel vreemd, maar misschien dat ze vanaf het begin alleen eigenaar was? Dat ze er op hebben gegokt dat het goed zou komen? Ik weet het ook niet hoor.
Raar, maar niets raars is hen vreemdquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Maar dit was wel echt een flinke investering en dus een groot risico. Hoewel ik een baby of hond als ‘oplossing’ erger vind.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:49 schreef Linnen het volgende:
[..]
Tja en aan de andere kant ken ik ook verhalen van mensen met relatieproblemen waarbij er een hond, huis of zelfs extra baby komt als ‘oplossing’. Dus het is zo oud als de weg naar Rome.
Het enige verschil is dat die mensen hun leven doorgaans niet etaleren op social media.
Ik doelde inderdaad op die poly, ik snap nog steeds niet hoe mensen dat doen/kunnen/willen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens! Persoonlijk vind ik een poly ook raar. Of eigenlijk: ik moet er niet aan denken.
Hij wil heeeeeel graag meer dingen kunnen eten. Zodat hij ook bij vriendjes kan eten, of dat zijn vader kan koken, want ook dat is ✨️anders✨️. En in april hebben ze pannenkoekendag op school en daar ligt hij nu al wakker van. Zijn juffen denken goed mee hoor. Maar eten is ook echt een sociale gelegenheid en hij kan daar niet aan mee doen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
O dat lijkt me zo moeilijk, ik had hier moeilijke eters en dat vond ik al drama.
Kan me voorstellen hoe het moet zijn als je kind zo'n moeite heeft met eten.
Weet weinig van arfid maar is het mogelijk dat er verbetering in zit?
Zucht. Maar jij weet net zo goed niet hoe het zit. Dit zijn mijn gedachten op basis van wat ik zie, en jij denkt er anders over. MCW had al wel eerder de behoefte want er moest een vrouw bij komen, kon ze echt niet tegenhouden. En daarna kwam Tim wat ze echt niet kon tegenhouden. Vervolgens nog even benoemen in de podcast welk standje je het liefst doet en dat je er geen genoeg van kan krijgen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar je weet toch niet of dat werkelijk zo is? Misschien was mcw wel al buiten spel gezet door kb en Jvp en ging ze toen naar Tim.
Het is niet zeker dat mcw eerder de behoefte had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |