Een rennend kind vergelijken met een wandelende volwassene. Tja, als ik wandel ligt mijn tempo ook lager dan wanneer ik aan het hardlopen ben. Vind ik nooit raar.quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zucht.... Judith weer met haar verwondering over haar geweldige kind 😵💫 met een vergelijking die echt nergens op slaat.. 🤦♂️
Mijn kind(eren) rent mij er ook zo uit 👌 ik snap doe oeh en de ah niet zo...quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een rennend kind vergelijken met een wandelende volwassene. Tja, als ik wandel ligt mijn tempo ook lager dan wanneer ik aan het hardlopen ben. Vind ik nooit raar.
Ja hoor, ik ben helemaal ok! De grootste welvaart vind ik nog steeds dat ik zonder zorgen mijn kinderen alles kan geven wat ze nodig hebben, en meer*. Lief van je ☺️quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Zij maar janken en zielig doen. En echt, ik ben de eerste om mensen te ondersteunen. Maar dan moet mijn gevoel er wel goed bij zijn. En dan bedoel ik goed in de zin van: het moet bij de juiste mensen terecht komen. Ik heb nu bijvoorbeeld ook weer kleding uitgezocht, echt goede kleding en schoenen. Vinted heb ik geen zin in. Ik hoop er iemand blij mee te kunnen maken.
Je schrijft in de verleden tijd, mag ik daaruit opmaken dat je het nu beter hebt? Zou ik je gunnen en fijn voor je vinden❤
🤢quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm heeft weer die lekkere chili con carne met rookworst en ananas gemaakt 🤢
Overigens wel weer bijzonder dat ze haar afrid onzin er weer bij haalt... en eerst had ze dit helemaal zelf bedacht en nu maakte haar moeder dit altijd zo... die meit moet echt een notitie blokje vragen voor haar verjaardag... als je alle onzin kloppend wilt houden moet het wel steeds dezelfde onzin zijnquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Overigens wel weer bijzonder dat ze haar afrid onzin er weer bij haalt... en eerst had ze dit helemaal zelf bedacht en nu maakte haar moeder dit altijd zo... die meit moet echt een notitie blokje vragen voor haar verjaardag... als je alle onzin kloppend wilt houden moet het wel steeds dezelfde onzin zijn
Dit.. plus die kinderen weten dondersgoed dat als ze moeilijk doen ze iets lekkers krijgenquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:38 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Een moeilijke eter bij bepaalde gerechten en texturen is compleet normaal.
Bij Mollygram kan je favorieten invoeren, scheelt je veel typen 😉quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:42 schreef SterreKaatje het volgende:
Weet je wat ik nu echt niet begrijp? Dat die 'Denktank' hier niet doorheen prikt. Niet meer geposeerd delen van kleding, want dat is verkeerd, maar wel bewust aankleden (Nee Jet je moet vandaag dit aan) en vervolgens je kind de hele dag volgen met camera (bij School, thuis oftewel op de meest kwetsbare en privacygevoelige plekken) En dat is dan wel oke?
En waar die ziekelijke benadering van Michelle Caroline Walk (ja sorry ik kijk anoniem dus moet elke keer die hele naam invoeren) rondom haar knie vandaan komt. Het contract is te groot. Deze vrouw heeft echt hulp nodig
Lot gaat toch ook naar de scouting zonder AM, dus waarom zou ze niet naar een kinderfeestje kunnen. Blij dat ik de moeder van de jarige niet ben, ik zou dit, op de AM-manier, niet kunnen waarderen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:41 schreef Spezi het volgende:
Hier wel gehad op het kinderfeestje van dochter. Meisje was net 4 jaar en durfde eigenlijk niet te komen maar wel met haar moeder. En dochter wou heel graag dat meisje kwam. Moeder is er uiteindelijk maar eventjes bij gebleven en kon toen (gelukkig) weer gaan. Ongemakkelijk vond ik het wel.
Ik zie L. niet als een kind die dat spannend vindt. Misschien nu wel omdat het door moeder wordt opgelegd. Jammer is dat.
Ik snap ook echt niets van die denktank. Ze doet precies wat ze zelf wil, en dat is geld verdienen door haar kinderen te exposen. En maar om zich heen slaan en roepen dat zij het allemaal beter weet, want zij is gevraagd voor de denktank. Wassen neus dus...quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:42 schreef SterreKaatje het volgende:
Weet je wat ik nu echt niet begrijp? Dat die 'Denktank' hier niet doorheen prikt. Niet meer geposeerd delen van kleding, want dat is verkeerd, maar wel bewust aankleden (Nee Jet je moet vandaag dit aan) en vervolgens je kind de hele dag volgen met camera (bij School, thuis oftewel op de meest kwetsbare en privacygevoelige plekken) En dat is dan wel oke?
Een en al speculaties dus... misschien even afwachten of ze het uit gaat leggen waarom nu geen operatie, alhoewel ze dat idd niet verplicht is om te zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:27 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat MCW bedoelt met "mijn situatie leent zich op dit moment niet voor een operatie" (haar letterlijke tekst). Daar kan ik inkomen als je bv een zeer zwakke gezondheid hebt, of zwanger bent of een of andere lichamelijke behandeling ondergaat. Niet dat MCW daarover ook maar iets los hoeft te laten, begrijp me niet verkeerd. Maar vind het wel opvallend, kan me niet voorstellen dat je vanwege FOMO zoiets niet doet, vooral omdat het de kwetsbare knieeen zijn. Maar misschien dus vanwege haar lage gewicht of omdat het bedrijf om zou kunnen vallen als zij als gezicht van JN een tijdje uit de running is. Pure speculatie van mij he! Die zin viel me gewoon op. Voor hulp met de kinderen of het huis hoeft ze het niet te laten, haar vangnet lijkt meer dan goed te zijn.
De liefde a.k.a. Tassendrager Timmie lijkt zelfs geen eigen baan meer te hebben en vrijwel 24/7 bij haar te kunnen zijn. En ca 50% van de tijd is de klaver toch bij hun vader.
MCW lijkt in ieder geval ook kleren voor Tim's kids te hebben ingeslagen bij Ot&Sien (want tassen voor 6 kids). Ben benieuwd of die kleintjes nu ook ingezet gaan worden. Als mama (maar vooral als ex) zijnde, zou ik die kleren denk ik direct op Vinted knallen. No way dat mijn kinderen kleren aan gaan trekken die mn ex samen met z'n nieuwe-liefde-sinds-6-maanden uit heeft gezocht (zonder dat de betreffende kinderen daar een stem in lijken te hebben gehad). Maargoed, ik ben denk ik best extreem hierin (zeker weten doe ik het echter niet want nog nooit in deze situatie geweest).
Ja, teleurstellend he. Het is wel zo dat AM heel goed recht kan lullen wat krom is. Je moet haar ook een tijdje volgen voordat je dat doorziet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:42 schreef SterreKaatje het volgende:
En waar die ziekelijke benadering van Michelle Caroline Walk (ja sorry ik kijk anoniem dus moet elke keer die hele naam invoeren) rondom haar knie vandaan komt. Het contract is te groot. Deze vrouw heeft echt hulp nodig
Ze laten inderdaad niet het achterste van hun tong zien.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze is gewoon stronteigenwijs of niet eerlijk. En ik krijg steeds meer het idee dat het laatste ook weleens zo kan zijn.
Ik moest hierom gelijk aan jou denken hahaquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
DBM roept al heel lang dat haar jongste dit heeft. Ze heeft gelukkig geen CF (taaislijmziekte)quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik moest hierom gelijk aan jou denken haha
Vorige keer was dit al hilarisch.
En hoezo arfid? Dat had ze gelukkig toch niet?
Als ik dit mijn kinderen voor zou schotelen, zouden ze ook niet willen eten 🫣quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Overigens wel weer bijzonder dat ze haar afrid onzin er weer bij haalt... en eerst had ze dit helemaal zelf bedacht en nu maakte haar moeder dit altijd zo... die meit moet echt een notitie blokje vragen voor haar verjaardag... als je alle onzin kloppend wilt houden moet het wel steeds dezelfde onzin zijn
😂😂quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik moest hierom gelijk aan jou denken haha
Vorige keer was dit al hilarisch.
En hoezo arfid? Dat had ze gelukkig toch niet?
😂😂quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😂😂
Toch niet in de zin van dat ik dit recept ook maak hoop ik?!
Koen en Jvp hielden ook geheim dat zij nog wel een relatie hadden, ze gaven aan dat ze alle 3 uit elkaar waren.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:03 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
KB en JvP hadden al een relatie. Ja, oké, blijkbaar MCW en Tim ook, maar niet out in the open. Voor de kinderen is Tim nieuw.
En waar de eerste 2, ondanks dat ze al een relatie hadden, het rustig aan leken te doen, stortte MCW zich gelijk op Tim, Iris, Amsterdam enz.
Ik zie zeker verschil in wat ze laten zien. Daarom valt die video van JvP me zo tegen. De eerdere sneertjes vond ik meevallen.
En waar MCW een beeld neer wil zetten alsof je er jaloers op moet zijn, maar toch weer niet want oh, oh, oh, ze heeft het ook echt heel zwaar, zie ik bij JvP veel meer rust.
Oja klopt, daar haal ik het mee in de warquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
DBM roept al heel lang dat haar jongste dit heeft. Ze heeft gelukkig geen CF (taaislijmziekte)
"Dit is jou kookstyle" 🤣🥴quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😂😂
Toch niet in de zin van dat ik dit recept ook maak hoop ik?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |