Ja wat een onzin waarom moet ze nou weer mee, als er wat is kunnen die ouders van de jarige toch even bellenquote:Op woensdag 4 maart 2026 16:01 schreef Earring het volgende:
Ahhh gezellig. Lot heeft een kinderfeestje in de ballenbak en AM en Jet gaan ook.
Leuk voor de moeder en de andere kindjes dat zij daar dan ook zijn. Jet gaat gewoon meespelen uiteraard, dat is toch echt niet wat je wil als je zo’n feestje geeft?
Dat je een zwembad niet ziet zitten snap ik helemaal. Maar een ballenbak?
Ja dat zal.quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:14 schreef Johanna38 het volgende:
Dan heeft ze weer content en kan ze weer zeiken waarom zij het doen zoals zij het wil met die feestjes. Blaablablabla.
Internet en tv uitzoeken is zo simpel. Wel even belangrijk om te weten welke aanbieder op jouw adres beschikbaar is. Postcodecheck en klaar.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat zegt ze over het uitzoeken van internet en tv enzo dat ze daar de ruimte niet voor heeft en enige wat ik denk is "schat voor die ikea meuk ook niet en toch hark je het naar binnen "
Hoeveel extra tripjes moet ze straks heen en weer rijden (ok dion rijd... maar toch) om dat alles naar het andere huis te doen 🤦♂️ alles gewoon 2x in je handen... WHY???
Ze komen vast wel rond, maak je je daar maar geen zorgen over.quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik denk alleen maar: waarom geld uitgeven aan niet noodzakelijke spullen. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat zij iedereen voor de gek houdt met haar zielige praat over hun financiën.
Ja echt he. Ik weet niet of ik echt zou balen of het gewoon vooral heel gek zou vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:26 schreef Weerikier het volgende:
Jeetje wat zou ik daarvan balen als ik een verjaardagsfeestje zou geven voor mijn 5-jarige kindje en één van de moeders die ik helemaal niet ken zou mee willen en dan ergens verderop gaan zitten mee kijken. En helemaal als die moeder een of andere vreselijke influencer zou zijn die er een handje van heeft haar kinderen uit te buiten.
Exact, juist reden om absoluut niet bij Ot te kopen. Geef iets aan de minder bedeelden ipv aan tig influencers zakken vol met kleding.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:31 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld voldoende opleveren, anders doen ze het niet.
Kan je nagaan hoeveel teveel de gewone consument dus betaalt. Voor mij een reden die winkel te vermijden.
Nou de vlog van vandaag komt aardig in de buurt van de Bellinga's.. Kinderen zittend tussen afvalzakken op straat filmen. Klein kind die met een tube lijm sjouwt. Niet bedenken dat er dus lijm gesnoven wordt. Maar de media verdraait alles en daarom wil Jan het nu gewoon zelf zien. En de mensen zijn er gelukkig hoor, dat ziet hij zo. Hij houdt niet van musea en oude gebouwen en geschiedenis. Want geschiedenis is geweest dus...En ze hebben zelf in een monument gewoond. Ze kunnen de vlog beter: hoe zetten we ons zelf het meest voor joker noemen. Wie neemt deze mensen tegen zichzelf in bescherming?quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:28 schreef poohenzo het volgende:
Sofie gaat vast net als die simpele zielen van de Bellinga's nog iets roepen als "ze zijn niet schuw" , de mensen of kinderen.
Zouden prima vriendinnen kunnen zijn, geen aandacht voor het welzijn van de kinderen, niet van de mensen om hen heen en alles draait om geld. Ten koste van alles.
Dit bedoel ik. Zij maar janken en zielig doen. En echt, ik ben de eerste om mensen te ondersteunen. Maar dan moet mijn gevoel er wel goed bij zijn. En dan bedoel ik goed in de zin van: het moet bij de juiste mensen terecht komen. Ik heb nu bijvoorbeeld ook weer kleding uitgezocht, echt goede kleding en schoenen. Vinted heb ik geen zin in. Ik hoop er iemand blij mee te kunnen maken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze komen vast wel rond, maak je je daar maar geen zorgen over.
Ik ben lang geleden een tijd 'arm' geweest (voor Nederlandse maatstaven) en ik heb toen echt jaren niet buiten de deur gegeten, eten besteld of weekendjes weg geweest. Spullen kopen alleen noodzakelijk. Geen auto.
Kwam niet eens in me op als optie, kon gewoon niet.
Ze hebben het prima. Nog niet misschien dat ik een donatie zou doen aan hun.
Helemaal mee eens. Toen wij zicht kregen op een andere woning waar veel gedaan moest worden zijn we gestopt met betaalde uitjes, kleding kopen en andere onnodige uitgaven (zoals een eierschaal?!). Veel gespaard toen! En nog steeds fijn om te weten dat als het moet we dus heel zuinig kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze komen vast wel rond, maak je je daar maar geen zorgen over.
Ik ben lang geleden een tijd 'arm' geweest (voor Nederlandse maatstaven) en ik heb toen echt jaren niet buiten de deur gegeten, eten besteld of weekendjes weg geweest. Spullen kopen alleen noodzakelijk. Geen auto.
Kwam niet eens in me op als optie, kon gewoon niet.
Ze hebben het prima. Nog niet misschien dat ik een donatie zou doen aan hun.
Vanwege al die enge stalkers, je weet toch..quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:01 schreef Earring het volgende:
Ahhh gezellig. Lot heeft een kinderfeestje in de ballenbak en AM en Jet gaan ook.
Leuk voor de moeder en de andere kindjes dat zij daar dan ook zijn. Jet gaat gewoon meespelen uiteraard, dat is toch echt niet wat je wil als je zo’n feestje geeft?
Dat je een zwembad niet ziet zitten snap ik helemaal. Maar een ballenbak?
Ook echt dingen die broodnodig zijn direct in het nieuwe huis 🤦♀quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:39 schreef Jippiejappie het volgende:
Weer zooi gekoccht wat echt niet kan wachten tot na ze verhuisd zijn. Elk ding heeft ze straks al tig keer in haar handen gehad voor het op de juiste plek ligt in het nieuwe huis.
Hoe bedoel je ik maak mijn eigen verhuizing veel zwaarder dan het als is.
Ze zou natuurlijk ook gewoon kunnen stoppen met het exposen van haar gezin, ohhh wacht.quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Vanwege al die enge stalkers, je weet toch..
Ik zie hem niet meer alleen de honden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:00 schreef poohenzo het volgende:
[..]
die zwerft vast buiten ergens rond of zo. Kan haar toch niks schelen .
In het begin van hun reis werden ze verwelkomt met een dans. Dat hebben ze gefilmd en dat vond ik zo raar, een arm land en jij gaat daar alles ff filmen met je ongetwijfeld dure telefoon, echt bijna denigrerend. (Net als die lollies kopen, dat je dat doet oke vast goed bedoeld, maar dat nog op foto zetten en uitgebreid benoemen, bah)quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:40 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Nou de vlog van vandaag komt aardig in de buurt van de Bellinga's.. Kinderen zittend tussen afvalzakken op straat filmen. Klein kind die met een tube lijm sjouwt. Niet bedenken dat er dus lijm gesnoven wordt. Maar de media verdraait alles en daarom wil Jan het nu gewoon zelf zien. En de mensen zijn er gelukkig hoor, dat ziet hij zo. Hij houdt niet van musea en oude gebouwen en geschiedenis. Want geschiedenis is geweest dus...En ze hebben zelf in een monument gewoond. Ze kunnen de vlog beter: hoe zetten we ons zelf het meest voor joker noemen. Wie neemt deze mensen tegen zichzelf in bescherming?
Volgens AM is L een kniehoge dictator, kan mij voorstellen dat je die niet alleen mee naar een kinderfeestje laat gaan 😉.quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:18 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat zal.
Nog nooit meegemaakt dat een van de ouders mee ging met een feestje. Ik zou het best snappen als het een kind was met een flinke gebruiksaanwijzing maar ik zou niet weten waarom Lot niet gewoon mee kan? Het is niet alsof ze geen drukte gewend is en ze zit elke dag met die kinderen in de klas ook nog.
Ja, die snapte ik ook niet die straf.quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:52 schreef Harper het volgende:
Creato da Pris zei gisteren zoiets als dat ze op het strafbankje van Insta zat omdat ze niet genoeg gebruik maakt van AI.
Zou dat werkelijk zo zijn? Ik denk eerder dat haar zichtbaarheid zakt als ze weer eens een maand of langer niet actief is.
Maar als er toch iets van waarheid achter zit, zou AM daarom ineens zoveel AI posten delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |